Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Škoda chystá další verzi superbu, terénního Scouta, píše Auto.cz

Skautský oddíl Škodovky dostane velitele. Největší model Superb by mohl dostat zvýšený podvozek a oplastování. První fotky uveřejnil autoserver Auto.cz.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DK

Dandapanda

20. 12. 2010 10:04
A jaká bude cena celkově?

Když už budu platit se slušnou výbavou takovýhle auto, tak se radši rovnou podívám po Volvu V60 AWD a mám vystaráno. Nebo raději než SuperB koupím Subaru Outback. "Terénní" Škodovce kromě Yetiho, kterej není špatnej, bych nevěřil. Volvo foreverR^;-)

0 0
možnosti
S

STlover

19. 12. 2010 14:58
Vyplnte prosim nadpis prispevku

rozumny krok od SkodyR^

0 0
možnosti
FD

FastDriver

14. 12. 2010 8:31
Kdyby zůstaly

jen u zvýšení světlé výšky a plechu pod motorem, resp. převodovkou tak budiž, na ježdění na chatu dobrý. Ale jestli tam zase naflákají ty plasty, tak to bude vypadat dost trapně.

0 0
možnosti
S

Stanea

14. 12. 2010 14:43
Re: Kdyby zůstaly

A neni ono to u takoveho auta uplne šuma fuk?

0 0
možnosti
MZ

Antikodex

14. 12. 2010 7:55
Scouty nejsou upraveny do terénu

Ale na rozbité české silnice!

0 0
možnosti
MZ

Antikodex

14. 12. 2010 7:54
Superb je střední třída?

SUP II přece patří do segmentu vyšší stř třídy. takže konkurenti: A6 Allroad, BMW 5 Xdrive, MB-E 4matic...ale poslední dva jmenovaní nejsou určeni do terénu.8-o

0 0
možnosti
MP

kokrspanel

14. 12. 2010 7:57
Re: Superb je střední třída?

ne, Superb správně patří (a i ŠA ho tam řadí) do střední třídy ke konkurentům Ford Mondeo či Opel Insignia.

0 0
možnosti
W

whitemagic

13. 12. 2010 20:59
téréňák po koncernovksku

vyšší podvozek max o 3cm a to jsem hodně přehnal,plastovej šus plech,nárazníky bez laku za příplatek8-o8-o a možná haldex tak to tleskám. No nic kde nic není ani sebelepší  patriotismus nepomůže. a cena jak za mercedes G;-D;-D

0 0
možnosti
F

f0rr35t

13. 12. 2010 20:04
.

Nadpis je úplně mimo... neznáte ani pravý původ té fotografie (což ve článku sami přiznáváte), ale v nadpise už máte jasno.

0 0
možnosti
V

vysehradsky_jezdec_stoji_pevne

13. 12. 2010 20:01
hnus

0 0
možnosti
S

Stranix

13. 12. 2010 21:52
Re: hnus

jste se podíval do zrcadla? ;-DRv

0 0
možnosti

Egi90

13. 12. 2010 19:18
Milá redakce iDNES.cz

bohužel musím konstatovat, že jste se tímto článkem snížili na úroveň Novinek.cz. Mít jednu informaci a vymyslet okolo ní příběh a přesvědčit o tom národ byla dosud metoda právě konkurenčního zpravodajského webu. Tyto ,,fotografie" dejte někomu, kdo se jen trochu zabývá grafikou a úpravou fotografií a jistě vám potvrdí, že se jedná pouze o fotomontáž. Nebudu tady rozebírat všechny chyby a chápu, že mohou tyto obrázky mást. Ale bohužel je to fotomontáž. Prosím, jelikož vás pořád pokládám za celkem solidní zpravodajský server, než vyšlete na veřejnost nějakou zprávu, ověřte si jí u lidí, kteří jsou z oboru.

P.S. a asi by občas neuškodilo přečíst si i příspěvky diskutujících pod článkem, ze kterého vycházíte. Občas tam píšou lidé, kteří o tom vědí víc.

0 0
možnosti
H

Highdriver

13. 12. 2010 20:46
Re: Milá redakce iDNES.cz

Novinkám.cz tady ten bulvár nesahá ani po kotníky ;-)

0 0
možnosti
N2

Nesmazatelny 2.0

13. 12. 2010 17:39
Jezevčík

Spíš by tomu měli přidělat boční kolečka, aby se to v terénu nepřevrátilo na bok. A4 allroad je sice o 11,7 cm kratší než Superb, ale zase má o 4,4 cm větší rozvor. Škoda vyrábí jezevčíky.

0 0
možnosti
LR

radik

13. 12. 2010 17:56
Re: Jezevčík

Rozvor je rozměr od středu přední ke středu zadní nápravy (vzdálenost středy předních a zadních kol). Jaký má vliv na převrácení na bok? Nejspíš ste měl na mysli rozchod kol, ten je menší o 3,8 cm

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...