- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je potřeba říct, že pokud má Prius natočeno na tachometru 43.000km tak to neznamená že motor má natočeno 43.000km´, ale méně protože část provozu PRIUSu se koná čistě na elektrický pohon.....
To je mi zase relevantni reakce. Takze Porsche je na tom vlastne jeste dobre, nebot nema hybridni ustroji, timpadem se nemuze pokazit a hodnotit :-) Decka, nezerte to tak. Vzdyt to jen vypovida o tom, kolik lidi se na TUV pripravi, nebo nepripravi.
ani brat vazne... proste se michaji jablka s hruskama, Porcshe a KIA, auto co najede treba 250000 tisic s tim co najede 50000 atd... kdyz delam hodnoceni, tak z toho ma byt nejaky pouzitelny vysledek snad!? Jak si toto mame prebrat? A ty "zavady" osvetleni jsou proste jen vypalene zarovky a neschopnost lidi obejit auto a zkontrolovat, ze sviti vse co ma, nez jej odvezou na STK.... pak se na zaklade toho srovnavaji auta...
na STK, já jezdím na garanční prohlídky a na STK mně řeknou, že je potřeba něco opravit navíc. Ale dávát auto do servisu navíc před STK? To je podle mne zbytečnost a vyhozené peníze, každý rok výměna oleje a tím i servis, pokud něco tluče, mimořádný servis. Proto v statistikách vychází dlouhodobě nejlépe Porsche, protože majitelé jezdí do servisu se svým miláčkem stále. Majitelé renaultů, škodovky, fiatů a kie na to nemají zbytečné peníze :-)
Jo, závada označená na STK za "závadu" nemá mnohdy nic společného se spolehlivostí vozu.
To co mnohdy na STK vytýkají je k smíchu nebo rozčílení. (záleží na povaze řidiče). Ale můžu mít na STK pět závad a i tak mít spolehlivé auto co bude klidně další rok jezdit a nezůstanu nikde trčet.
Nevadí mi auta co mají poruchy, které nezapřičiní nepojízdnost vozu. To je v pohodě.
Někteří místní experti nepochopili rozdíl mezi poruchovostí za provozu a závadami zjištěnými při technické kontrole o kterých se píše v článku. Takže auto které má relativně málo závad při technické kontrole, mohlo mít předtím několik poruch na motoru se kterými by na kontrolu ani nedojelo. Tím nechci naznačovat, že např. Prius je poruchovější auto než ostatní, ale to, že statistiky technických kontrol a skutečná poruchovost určitého typu jsou někdy dost odlišná čísla.
v aute je spousta zbytečností které tam vůbec nemusí být.chceme být in a v luxusu tak platme.
Carnival ma tu povest nejporuchovejsi kary od doby kdy se vyrabi..takze nic noveho pod slunceeeeeem
... že na 43 000 průměrně najetých km v Priusu odpovídá 2,2% těžkých závat, naproti tomu v A8 5,5% na 115 000 km, čili pravděpodobnost, že mě potká těžká závada je v A8 nižší, než v Priusu.
A v tom je kouzlo celé statistiky...
Gro toho clanku je, ktera auta pouzivaji trvanlive zarovky, tak jsou na spicce.
asi tak nějak. Klidně se přiznám, že jsem na TUV nikdy nebyl, ale byl jsem na STK... a s některými (podle STK) "vážnými závadami" lidi denodenně jezdí do práce, nebo s něma vozí děti do školky a ani nepovažují za nutné je dát opravit. Já osobně mám rád, když je všechno v pořádku, ale soudě podle mého okolí jsem jeden z mála.
auta maji stale vice zavad, televizory maji cim dal vice zavad, mobily maji stale vice zavad (spotrebni elektronika jako takova, pac proc bysme to vyrabeli bezchybny, kdyz porad potrebujeme prodavat...), potraviny jsou cim dal vice zavadnejsi ..... Proste jdeme kupredu a ucel sveti prostredky....