- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
za to se nechá koupit nový velký auto s dobrou výbavou. třebas i ten bavorák
Někdo chce velký auto a někdo zase svižnější, zájemci budou, ale ani u BMW nepočítaj s tím že 1M bude trhat rekordy v prodeji.
kolik expertů z této diskuze aspoň někdy řídilo nějaké novější BMW
Třeba já , a opravdu má hned po Ford Mustangu v zatáčkách největší boční zrychlení
No, znám hodně takových co maj plnou tlamu keců jak chtěj auto bez elektroniky a jak by ty dnešní baworáky nechtěli a přitom všichni z nich končej ve chvíli, kdy je posadim do 4x4 Octávie a vypnu ESP. Najednou jim to nějak nejde.
Já znám zase hodně takovejch co o autě bez elektroniky nemluví ale jezdí v něm (včetně mě (ABS nepočítám))... každej máme jiný zkušenosti
kdyby se daly vypnout všechny ty sichr systémy. I když vypnu dtc nebo jak se to jmenuje, tak se tomu moc klouzat nechce
tak to auto je predevsim na normalni jezdeni, kdyz nekdo skonci s autem ve svodidlech, tak mu ta radost z jizdy okamzite zhorkne
...nemůžu si pomoct,ale poslední roky mi každé BMW přijde,jakoby bylo dělané přes kopírák....Ale naštěstí mají kvalitní agitku ze strany medií,takže ikdyby udělali naprostý křáp,tak to v českých mediích vychválí do nebes a konkurenci nazvou čínsou napodobeninou (jako to udělala Prima v případě Audi)....Osobně u mě vítězí Mercedes.
když MB je takovej divnej, volant jako kolo od žebřiňáku, uvnitř samý dřevo, do toho se hodí řidič oblíknutej do šusťákovky z tržnice
"Takový shit si teda může koupit jen naprostý dement!". A přitom se jedná o vozy, za které by si mnozí oblízli všech 10. Směju se jejich názorům.
uvidime jak to bude jezdit... prozatim u me porad vede M3 CSL
Já si tak trochu myslím, že se začne prodávat od března či dubna LETOŠNÍHO roku, ale nechci se s redakcí hádat.
Tady je aspoň krásně vidět, jak nás iDnes krmí články, které má v šuplíku už od loňska a používá je až tehdy, když není o čem jiném psát.