Diskuze
Ruský miliardář už plánuje fabriku na levný hybrid Ë-Mobile
Děkujeme za pochopení.
Bartiqe
auto
Vyzera to pekne a nadejne, ale realita moze byt daleko menej uspokojiva.
- energeticke straty pri niekolkych prevodoch energie (chemicka -> pohyb -> elektrina -> pohyb)
- opotrebenie pohyblivych casti motora
Jan9002
Re: auto
Ztáty jsou přibližně stejné, 7% jak u mechanické převodovky, tak u převodu na elektriku. Opotřebování motoru u výroby elektriky bude daleko menší, než při přímém mechanickém převodu s velikými rázy.
Bartiqe
Re: auto
S tymi stratami to nie je take jednoduche. Prevod mechanickeho pohybu -> elektrina moze mat pri dobrych podmienkach ucinnost okolo 90%. U takehoto auta to bude skor 80%. Tak ci tak to ale znamena stratu minimalne 10% energie. Prevodovku taketo auto samozrejme bude obsahovat tiez, ale moze byt iba jednostupnova - t.z. prevod napevno nastaveny.
S tymi razmi mate pravdu, ze tie tam budu mensie. Na druhej strane ide o neovereny koncept motora a namahane miesta este nemuseli byt plne identifikovane.
RBrider
Re: auto
to auto pohání elektromotory které budou pohánět nejspíš každé kolo zvlášť, takže žádná převodovka .....
nuda2
Re: auto
prevodovka tam byt musi, ikdyz bude e-motor na kazde kolo,tak tam byt musi. Jen bude mit stali nemenny prevod
nuda2
Re: auto
Oni to takhle budou resit, protoze je to pro ne mnohem jednodussi na vyvoj. Jsou to v podstate dve zname odzkousene a separatne oddelene technologie. Spalovaci motor a elektropohon. O energeticke vyhodnosti budu jen polemizovat - podle me to neni vyhodne, ale odpada hrozne moc konstrukcnich problemu.Obzvlaste, pokud pouziji dva e-motory (prevodovka, diferencial, popripade kardanka,...)
Jo a k jinemu prizpevku v tomto strome - prevodovka tam byt musi a nebudete radit.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...