- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
určitě japonský SUV, například Grand Vitara s 2,0 TDI bude víc zplodin než u Mercedesu s 4,0 benzínem. Ale jo, ekoteroristům prostě leží v žaludku jen SUV. Aspoň mi můj malej hatch nikdy nepolejou barvou
Tak si tak říkám, jak to dopadne s tou svobodou pohybu... do některých měst můžu jen s některými automobili, do letadla smím jen když se nechám ohmatat od uchyláka ze sekuritky takže když se mi nechce podřídit takovým kravinám ta kstejně musím zůstat doma...
hezky kvičíš
svoboda se holt bude muset přizpůsobit prospěchu celku lidí je moc místa a zdrojů relativně málo
bud se omezíme a nebo pochcípáme
Co je spatneho na pohonu 4x4, nejde spise o velke SUV/OffRoady atp? A takhle obecne? Vzdyt rada velkych modernich velkych ctyrkolek jezdi ''ekologicteji'' nez male stare benzinaky a naftaky...
A vsichni se nacpete do jiz dnes precpane MHD. Ekomamlas proste nepochopi, ze nekdo tim autem jede, protoze je to pohodlnejsi nebo rychlejsi. MHD nejezdim uz asi 8 let a to denne dojizdim do prace po Praze. Kdyz je teplo jezdim na motokolobezce. Samozrejme auto mi jezdi na LPG. Za rok projedu cca 12k Kc vcetne dalkovych cest mimo Prahu. Kdyz jsem jezdil MHD penezne jsem neusetril nic.
no ona by ta MHD v takovém případě byla více zasítovaná s menšími intervaly
a díky prázdným silnicím i velmi rychlá
opravdu nevidím jediné pozitivum na jízdě autem přes město v takovém případě
Byli jste někdy v Paříži ? A všimli jste si že odhadem tak 80% aut tam má pod kapotou diesel ?
- zastavte se ráno třeba v Praze před nějakou mezinárodní základní školou. Uvidíte tam, že 50 kg matky a 20 kg dítěte se svačinou velmi často přiváží auto o váze okolo 2 tun. Že spaliny takových aut rozhodně dětem neprospívají (katalyzátor pracuje až po zahřátí - cca 15 km což zpravidla v městě auto neujede csestou do a ze školy). Takže benzinové motory ven vydechují nespálené (neredukované) aromatické uhlovodíky (údajně karciogen s vlivem na leukémii), naftové zas saze na které se nabaluje městský prach a které s tím prachem spolehlivě zalepují plicní sklípky.
Být víc bohatý, tak svůj majetek budu dnes prezentovat šikovným elektrovozítkem které budu používat právě na městské popojížďky. To velké auto si nechám na větší jízdy. Bohatství je dar který bychom mohli využít i pro rozvoj společnosti. Podtřebuji zdravé "poddané" - co s nemocným na kteréhé musím platit (sociální program se platí z daní). Takto jen velké auto nechám na okraji a dovnitř jedu MHD - nestydím se za to.
Je nějaká norma na emise a pokud si město stanoví pravidlo s jakou normou emisí auto do centra vjede, tak je potom jedno jestli bude malé či velké. Pravda sice je, že to velké - více litrové, také těžší zpravidla má na stejnou vzdálenost větší produkci celkových emisí než malé. Němci to mají vyřešené s jakou emisní známkou lze do centra.
Ani bych se stanovením velikosti aut vyhláškou nevzrušoval. Upravil bych jen parkovací místa na veřejných parkovištích v centru měst na trochu menší, aby se na ně vešly Smartíci a podobná autíčka. Stejně v těch velkých jezdí zpravidla jeden, či dva co se vejdou do mini auta. A když bude mít někdo na velké, proč by si na městské popojížďky nekoupil něco menšího. Taková "myška" na kolech je v centrch města perfektní přibliživadlo, všude se vejde, protáhne a když ho někdo odře, opraví ce fixírkou.
jakekoliv omezeni je lepsi nez soucasny stav
Idnes zrejme ovlada zelena ekoklika, protoze muj komentar byl smazan byt neobsahoval sprosta slova a pouze konstatoval ze za zakazem velkych aut stoji znudene hlavy demagogicke zelene eurokracie. Jen tak dal, "nejduveryhodnejsi" servere
Jasně, takže 3,0HDI v Pažoutu nevadí, ale v trojlitr v SUV ano.