Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fiat Panda: sto tisíc kilometrů s autem, které láká na cenovku 100 tisíc korun

Lékařka Daniela Vaculíková má slabost pro malé fiaty. Dokonce takovou, že po katastrofálních zkušenostech s typem 126p zvaným "maluch" si fiat pořídila znovu. Dokonce vyrobený ve stejné polské továrně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T.Lojza

spotreba

Hmm to by me taky dost prekvapila takova vysoka spotreba na tak maly auto.

0/0
10.1.2011 15:59

u.boat

To je teda klumprk...

i když má to výhodu - nemusí parkovat na ulici. Garážuje to v servisu na dílně ;-D

0/0
8.1.2011 18:33

xxx!

dle německého hodnocení spolehlivosti

Panda obsadila přední příčky. Měl jsem možnost s ní jezdit 14 dní a nezklamala. Na to co jsme pojezdili suprovní spotřeba 5,5l (jezdit v našich podmínkách kolem 4,5l půjde jezdit). Parkování s pandou je skvělé, jel jsem s dost malými auty, ale couvat s Pandou to nemá konkurenci (převodovka super, přehled, oriantace). V čem ale nemůže konkurovat třeba Fordu Ka, Toyotě Yaris je stabilita v zatáčkách.. sice snese když se po ní šlape, ale v zatáčkách se naklání (ale zas proti Opel Agila je to zanedbatelné). Auto má dost nedodělávek a drobností které naštvou, ale základ je za ty peníze hodně v pohodě. :-)

0/0
31.12.2010 3:49

xxx!

Re: dle německého hodnocení spolehlivosti

14dní asi 2000km - od dálnic až po šotolinu

0/0
31.12.2010 3:52

Arth-

Re: dle německého hodnocení spolehlivosti

;-)

Rikas to dobre... ale asi Te tady utlucou.

:-)

Mam doma jako druhy auto Punto 1.2. Klasika, ne Grande. A nedam na nej dopustit!!

Mam ho malo pres dva roky... a nalitalo asi 90tis km. Proste s vyjimkou dlouhych dalnicnich prejezdu se mi s nim proste jezdi lip. nez s velkym autem.

0/0
1.1.2011 13:10

cenzore_zdar

Re: dle německého hodnocení spolehlivosti

Opel Agila 2003 - najeto pres 100 000km. Kdyz to srovnam s pandou, agila je oproti tomu stale novy vuz. Za 100k km jsem delal akorat v 80k rozvody a v 90k cistil lambda sondu. Jinak to slape jak ma. Po zkusenostevh se skodovkou bych uz nikdy nexhtel resit problemy s elektrikou jako pani doktorka u fiatu. To bych to asi letelo ze skaly!

0/0
2.1.2011 12:50

mcsoap

Češi :D

Auto za sto tisíc a vadí vám, že se po sedmi letech rozpadá? V normální západní zemi se auto vlastní 3-4 roky, pak jde pryč, pokud v této době musí do servisu, je to šmejd, pak už je to jedno. U tohohle auta bych byl echt rád za to že to přežilo 100000, pak vyhodit a koupit další.

0/0
30.12.2010 22:53

mraduk

Re: Češi :D

V normální zemi taky nový malý auto typu Panda nestojí víc než roční průměrnej plat.

0/0
31.12.2010 14:39

Arth-

Re: Češi :D

Takze by melo byt drazsi... to jako volas po zdrazeni?!

Prumerny rocni plat v tehle zemi je cca 230tisic Kč.

:-P

0/0
1.1.2011 13:07

cenzore_zdar

Re: Češi :D

V roce 2004 stala panda v plny palbe 320 tisic! Az dnes stoji polovicku!

0/0
3.1.2011 9:42

Beránek boží

Při jakých závadách by paní byla nespokojená?

Nechápu ji. To, co popisuje, je horor, měl bych z toho nervy v kýblu, pořád něco řešit, jezdit do servisu, nemoci se spolehnout...

Měla snad předtím ještě horší auto?

(podotýkám, že jako jedno z aut máme 10leté fiat bravo, takže nic proti fiatům nemám. Malé mušky taky mělo, ale oproti tomu té paní je to absolutně bezporuchové auto)

0/0
30.12.2010 20:44

Arth-

Re: Při jakých závadách by paní byla nespokojená?

mela - vzdyt to sama pise: Fiat 126p byl sice mazlik... ale na jezdeni se nehodil.

;-)

0/0
1.1.2011 13:11

mh28

Vse co tady zaznelo

Je presne duvod abych takove auto nesnasel .... pokazilo se vsechno co se da... a to aby mi nekde lital sroubek v palubovce, odvezl bych ho zpatky a at ho vythnou jak umeji 8-o

0/0
30.12.2010 18:08

nepetr

s podivem

jsem četl tento článek a nemůžu se zbavit otázky co si na tomto "autě" Paní tak chválí když trávilo více času na servise než na silnici? Z toho co jsem čet se mi vybavilo vše s čím jezdí zákazníci k nám na servis Fiaty a dalšímy Italskými "AUTY", tudíž nechápu kdo může být s jakýmkoliv Italským ŠROTEM spokojený. Naštěstí těchto "aut" nejezdí moc ;-D.

Italské, Francouzké některé německé a auta z USARvRvRv

0/0
30.12.2010 11:16

Lex Luttor vladce Australie

Re: s podivem

Takze s cim jste spokojen - pouze s Koreou a Japonci?

0/0
30.12.2010 11:28

nepetr

Re: s podivem

ne. Koncern VW jediná rozumná volba.R^

0/0
30.12.2010 13:15

duch zavražděného iuose

hmm

máš recht

http://www.vw-club.cz/viewforum.php?f=160

Klepání zadní nápravy B5 variant/cvakání od kola v malém rejdu/Hláška - kontrola brzdového obložení!!!/hučení po výměně ložisek...

stačí mrknout na net na fora jednotlivých "klubů" automobilek a zjistíš, že se na každém autě se.e to samý (všechno) ;-D

0/0
30.12.2010 16:43

nepetr

Re: hmm

to je bohužel údržbou :-/

0/0
30.12.2010 22:27

sincos

Re: s podivem

To ani náhodou, měl jsem dva firemní, jezdilo se na garančky, jak se má, přesto se neustále kazily. Pokud člověk najede 10 tis. km ročně, vydrží mu všechn, i VW. Při cca 50 - 60 tis. km za rok se to už trochu otestuje.... A kromě toho nový Passat má málo místa na pravou nohu, tlačí do ní středový panel, měřím 2 m. Od tohohle koncernu už ani čepičku na ventilek...

0/0
20.1.2011 22:55

zbiro

Re: s podivem

jdi si leštit svojí Škodu 120 L ;-D, k tobě do servisu bych nepřinesl ani mobil ty tlučhubo.

0/0
30.12.2010 17:58

nepetr

Re: s podivem

;-D;-D;-DR^

0/0
30.12.2010 22:27

gonyr

sumasumárum

je to šrotRv

0/0
30.12.2010 10:50

zrušený3x

Re: sumasumárum

VW? Taky souhlasím.

0/0
30.12.2010 10:54

Lukasino1

FIAT

Máme 2 Fiaty:Punto rok v.2000 a Scudo rok v. 2007 naprostá spokojenost!.Další auto bude určitě Fiat v žádným případě škoda:-)

VFIATV

0/0
30.12.2010 0:40

akro

Re: FIAT

Při "spolehlivosti" vozu se zkratkou Fehler In Alle Teilen na úrovni klumpru paní doktorky bych se tomu zasmál na apríla i na Silvestra. Redakce si popletla datum.

0/0
30.12.2010 9:31

zrušený3x

Re: FIAT

A to je hodně velká myšlenka. Ale chlastat bys měl až zítra ne už dnes.

0/0
30.12.2010 10:45

janvanek

Re: FIAT

Proč ne už dnes?:-)

0/0
30.12.2010 20:57

aaaa65656

Re: FIAT

Proč sem pleteš Škodu?

0/0
30.12.2010 10:43

prngrr

prča na entou

Furt je něco rozbitýho, ale jinak je majitelka spokojená ;-D

0/0
30.12.2010 0:33

duch zavražděného iuose

hmm

lepší než vyprávět jakýho má držáka a pak být imrvére v servisu

0/0
30.12.2010 7:48

.katano.

Fiatem tam a vlakem zpátky !!

         :D            to je tvrdá pravda a platí i na Ford !! !!!!

0/0
29.12.2010 22:19

aaaa65656

Re: Fiatem tam a vlakem zpátky !!

Víš co vadí provokatérům jako jseš ty nejvíc? Když jim nikdo neoponuje, nehádá se s nima a neokřikuje je. Ale to musíš vědět nejlépe sám.

0/0
29.12.2010 22:23

.katano.

Re: Fiatem tam a vlakem zpátky !!

                  btw.           pravda ti nechutná viď ?[>-]

0/0
29.12.2010 23:18

aaaa65656

Re: Fiatem tam a vlakem zpátky !!

Nikdy sem nevlastnil Ford ani Fiat takže tvá "pravda" mě nechává zcela chladný.;-)

0/0
29.12.2010 23:44

.katano.

Re: Fiatem tam a vlakem zpátky !!

   :D            no konečně se shodneme. taky mám Chevrolet R^R^

0/0
30.12.2010 0:19

houba_

Re: Fiatem tam a vlakem zpátky !!

no jo, spark to musi byt drzak

0/0
30.12.2010 8:17

Misterio No.1

Re: Fiatem tam a vlakem zpátky !!

Myslíš Daewoo, že jo?

0/0
30.12.2010 8:17

ADix

Re: Fiatem tam a vlakem zpátky !!

;-DR^

0/0
30.12.2010 8:32

zrušený3x

Re: Fiatem tam a vlakem zpátky !!

Vlastnil jsem Fiat i Alfu Romeo. Takže narozdíl od tebe mohu z vlastní zkušenosti tvrdit, že jsou to naprosto spolehlivá auta. Nyní používám služební Škodu Octavia. Mám na ni najeto 105 tis. km. Kromě prasklé halvy a výměny turba, brzdových kotoučů a ložisek v předních kolech, popraskaného laku na rámu kolem dveří je to jinak "spolehlivé" auto. Pravda, tyto závady u koncernu Fiat nejsou, ale o to tady nejde, že. :-/

0/0
30.12.2010 10:48

mcsoap

Re: Fiatem tam a vlakem zpátky !!

Jakým jste jezdil Fordem? Kde jste ho koupil? Mám za sebou Sierru, Explorer, Escape, Mondeo... všechny déle než 5 let a ani jednou jedinkrát nebyli v servisu. Byl bych sám proti sobě, aby další auto nebylo ford.

0/0
30.12.2010 22:55

billa98

Re: Fiatem tam a vlakem zpátky !!

takovej pětiletej olej, to muselo bejt :-) ja se svym fordem jezdim do servisu kazdej rok.

0/0
31.12.2010 7:21

fenafena

autorizovany servis ?!?

tomu rikam "autorizovany servis", kdyz po jeho zasahu z pocitace zmizi funkce a z palubovky vylejzaji sroubky. kolega mel podobnou zkusenost s hlavnim servisem hondy. nebyli schopni ani nastavit pocitac, pritom se programator da koupit "nelegalne" na netu za 5tis. nejake mereni, proc auto obcas skoro chcipne ? na to zapomen, neumime.. !!! kolega si to nakonec musel nastudovat a opravit sam.

kdyz v servisech budou pracovat "profici" a ne jen vymenovaci celych casti auta ?!?

0/0
29.12.2010 21:46

aaaa65656

Re: autorizovany servis ?!?

Nikdy.

0/0
29.12.2010 21:48

Hroznej_puberťák

Re: autorizovany servis ?!?

Nikdy, bude to ještě horší. Stačí se podívat, co leze z učňáků.

0/0
29.12.2010 21:48

aaaa65656

Re: autorizovany servis ?!?

Z těch lezou samý hrozní puberťáci.

0/0
29.12.2010 21:49

Hroznej_puberťák

Re: autorizovany servis ?!?

Kdyby aspoň to, ale je to ještě horší...

0/0
29.12.2010 22:00

aaaa65656

Re: autorizovany servis ?!?

Jinak to byl jen blbý vtip. Nic osobního. Já mám se servisem dobré zkušenosti. Poslední 4 roky.

0/0
29.12.2010 22:01

Hroznej_puberťák

Re: autorizovany servis ?!?

Ona je to bohužel blbá skutečnost, najít dneska opravdu dobrý a solidní servis není žádná sranda.

0/0
29.12.2010 22:08

aaaa65656

Re: autorizovany servis ?!?

Jezdím do BMW Invelt Stodůlky a opravdu super. Předtím jsem míval škody - servis byl katastrofa. Audi jsem kupoval u Porsche Praha - servis i prodej katastrofa. S nissanem jsem zatím na servisu nebyl. Alfa 147 - servis katastrofa ( ale levné díly )

0/0
29.12.2010 22:18

jurneff

Re: autorizovany servis ?!?

S Loganem jezdíš do BMW?????

0/0
30.12.2010 8:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.