Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Velorex a pionýr míří do Ameriky, budou se tam dokonce vyrábět

Nový model legendárního velorexu a pionýra by se mohl začít vyrábět v USA. Opavský podnikatel Pavel Brída novou verzi tříkolového vozítka představil na veletrhu vozidel Sema show v Las Vegas. Novodobý velorex podle autora vzbudil velký ohlas a už jedná s americkým partnerem o možné výrobě za mořem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pseudopravice

Jsou už lepší kousky

http://www.rqriley.com/images_xr3/DSC02354B-web.jpg

0/0
3.1.2011 1:04

Uphillman

Re: Jsou už lepší kousky

Nemůžu ji pořádně posoudit, stojí před ní nějaké vozidlo.

0/0
3.1.2011 23:46

Lvy

No bodejť by to taky dělal u nás že...

Já se vůbec nedivím, ve státech to vyjde mnohem levněji, protože nemusí platit skoro ze všeho státu státní výpalné. ;-D

0/0
31.12.2010 13:22

padavka

nic noveho

http://en.wikipedia.org/wiki/Three-wheeled_car vzdyt uz se neco podobneho vyrabelo 100 let zpatky, staci hitnout vyrobce v tabulce

0/0
31.12.2010 4:29

alis

Ta kára...

...už nemá s velorexem skoro nic společnýho. Je to jako bývalo západní hraní si na komunisty - až schůze, manifestace či demonstrace skončila, všichni účastnící se velmi rádi vrátili k výdobytkům kapitalismu a po dobrech reálného socialismu se jim ani nezastesklo.

0/0
30.12.2010 19:43

rigla

Hadrák

Ubohé  co jde ven.ATady by to určo  šlo.Zas prodany as tak jak....;-O

0/0
29.12.2010 21:21

Pattr

Re: Hadrák

A kdo ti brání si to koupit? Cena lidová. Asi 1/2 melounu. ;-(

0/0
30.12.2010 11:01

Pattr

Re: Hadrák

Zadej si http://auto.idnes.cz/sledujte-video-ze-svetove-premiery-noveho-velorexu-bude-stat-pul-milionu-152-/motorky.asp?c=A100310_141428_motorky_fdv

, nebo jen "nový velorex"!

0/0
30.12.2010 11:10

Bohdanečák

By mě zajímalo jediné

Kolik těhle předraženejch samohybů se už prodalo. Asi nic moc, když se to stěhuje do "bohatších a teplejších" krajin...:-/

0/0
29.12.2010 20:24

rigla

Re: By mě zajímalo jediné

Vole  a tys videl  reklamu  u  nas  na  ten samohyb??Tak  drž  hubu  ..

0/0
29.12.2010 21:22

Pattr

Re: By mě zajímalo jediné

Asi před rokem plný internet a i TV. Mohu ti poslat i fotky, mám je ještě na počítači. :-)

A dá se tstále objednávat. Asi za 1/2 melounu. ;-(

0/0
30.12.2010 11:00

raudy

je to des

tenhle vytvor nechapu. je to odflaknutej jina dobrej napad.

0/0
29.12.2010 13:54

islandan

Dneska

je úplně jedno, jestli je něco hezké nebo ne, jestli je to drahé nebo ne, jestli je to užitečné nebo ne atd. atd. Podstatné je jedině to, zda se to prodává nebo ne. V tomto smyslu přeji našemu výrobci úspěch. Docela věřím, že to papínek svému 15ti letému synkovi ve státech koupí, jen když bude mít synek úspěch u slečen s IQ tykve (a to IQ také není rozhodující).  ;-)

0/0
29.12.2010 0:18

Adam+z+Veleslavína

Re: Dneska

takových papínků se najde i u nás dost kteří to z natunelovaných peněz svýmu snykovi koupí:-P

0/0
29.12.2010 12:15

Moravian.

Re: Dneska

Je to tak...Též slečen s IQ tykve se v českých zemích nachází celá hejna...

0/0
29.12.2010 17:17

borovec

Re: Dneska

R^to nám nemusíš ani říkat,oni i kluci nic moc;-D

0/0
29.12.2010 17:36

Karel-Martel

Re: Dneska

ale za IQ tykve si to nekoupíš

musíš mít nakradeno;-)

0/0
29.12.2010 23:12

Uther

Re: Dneska

No pokud se to prodá, tak to znamená, že je to pro kupce i užitečné. Nebo ty budeš určovat co je pro lidi užitečné a co ne? :-)

0/0
29.12.2010 19:45

Karel-Martel

Re: Dneska

koukám že jsi nechyběl když se probírala teorie užitku;-DRv

0/0
29.12.2010 23:13

Uther

Re: Dneska

Teorie je jen teorie, pokud si to někdo koupí, uspokojí si tím nějakou vlastní potřebu. Pak jsou ovšem jedinci, kteří tvrdí, že ví nejlépe co lidé potřebují. Samozřejmě že jako měřítko berou sebe. :-)

0/0
30.12.2010 1:54

Pavel Brno po smazání

Re: Dneska

R^ R^ tak tak. V článku mě opět naštvalo, že je jednodušší vyrábět v USA kvůli byrokratickým překážkám u nás.

0/0
30.12.2010 18:43

Vins

Jak to nejde dát do čistírny,

není to Velorex. Jen slátanina s ukradnutým jménem a designem. A tohle není kritika tvůrci, který určitě odvedl pořádný kus práce. Nebo někdo za něj. To je spíš kritika k autorovi  článku.

0/0
29.12.2010 0:04

exxd

gratulace

je to pekny, gratuluju vyrobcum a preju jim at s tim prorazi. Dokazu si predstavit, ze bych si tohle vozitko pro zabavu koupil.

0/0
28.12.2010 21:09

Adam+z+Veleslavína

Re: gratulace

nevěřím že 15tiletý děti na to můžou mítRv:-P

0/0
28.12.2010 23:08

roscolini

´´ Velorex ´´

Dobrý den,

projekt modernizace Velorexu je velice zajímavý.Jediné co je na něm špatně je to, že ho výrobce uchopil za velice nešťasný konec a výsledný efekt konečného produktu je tak trochu slátanina všeho možného.Nechci tady v žádném případě kritizovat výrobce, protože neznám jeho technické a technologické možnosti.Z výsledného designu a použitých materiálů a barev mám ale dojem jakoby ´´ Velorex´´ vznikal někde doma v garáži.

Design v jaké je ´´Velorex´´ udělán skončil někde v 90´ letech.

Proboha takhle né!!! To si Velorex opravdu nezaslouží.

0/0
28.12.2010 21:09

no_body

Re: ´´ Velorex ´´

Ano, také to na mě dělá ten dojem. Jen použití diod a drahých materiálů z toho neudělá současné vozidlo. Je to takový lepší domácí tunning. Škoda, že výrobce neoslovil nějaké designové studio (nebo to zadat nějakým studentům designu) a mohl udělat něco fajnového. Tak třeba příště.

0/0
29.12.2010 12:17

vlára

No . . . . . . . . . . . . . . ? ! ? !

Výrobci přeji s tímto "vynálezem" mnoho úspěchů,ale? >>>>je odvahou nazvat toto vozítko Velorexem! A není náhodou Velorex chráněný výrobek a nebo značka?Jinak pamatuji se když ještě za hluboké totality vyrazil s "létajícím baloňákem" jeden náš šťastlivec (nevím kde sehnal devizový příslib a ostatní formality) do bývalé Jugošky a Němčour který parkoval s nejnovějším modelem Mercedesu vedle něho mu ho nabídl výměnou za jeho hadraplán,jak to skončilo nevím ale tipuji že s té výměny sešlo, jisté je jen jedno za tento výtvor nikdo nejnovější model Meďoura nenabídne ani náhodou ! ! ! R^   

0/0
28.12.2010 20:36

jjxing

Re: No . . . . . . . . . . . . . . ? ! ? !

A teď tu o karkulce. ;-)

0/0
28.12.2010 20:40

Adam+z+Veleslavína

Re: No . . . . . . . . . . . . . . ? ! ? !

byla jednou jedna červená karkulka

jmenovala se nečas jednoho dne si navlíkla modrý šatičky a stala se premiérem ČR chudým brala nikomu nic nedala a sama všechno prožrala:-PRv

0/0
28.12.2010 22:02

Wimmer dal gól

Re: No . . . . . . . . . . . . . . ? ! ? !

Motat vlastní frustrace do článku co s politikou vůbec nesouvisí může jen "1". Je to zajímavá kára za nepřijatelné peníze. Zlatej starej Montgomerák.

0/0
29.12.2010 14:28

rejdar

k tomu názvu velorex

oficielně se to jmenuje Velor-X-trike (Velorex - značku zabral nějaky Polak)

0/0
28.12.2010 21:43

Jandik73

Re: No . . . . . . . . . . . . . . ? ! ? !

Podobná story se traduje např. s Tatrou603. Jsou to takové urban legend.

0/0
29.12.2010 11:19

mraduk

Re: No . . . . . . . . . . . . . . ? ! ? !

S tou 603kou bych tomu možná i věřil, to bylo parádní auto, ale s hadraplánem fakt ne :)

0/0
31.12.2010 0:19

mafra_fan

sai bude nutné přepsat dějiny

;-D;-D;-D

0/0
28.12.2010 19:55

mafra_fan

Re: sai bude nutné přepsat dějiny

(*asi...:-))

0/0
28.12.2010 19:55

Uther

Dal bych

na zadní  kolo ještě širší pneumatiku.

0/0
28.12.2010 19:13

Rubik1

Re: Dal bych

I potom mi není jasné, k čemu je 200 koní, když se jich může vypustit jen malá část. Jinak by to totiž vyhodilo celý předek do vzduchu.

0/0
28.12.2010 23:37

Bubrak

Re: Dal bych

ale ale ;-D

0/0
29.12.2010 10:05

pelasek

Jenze

On Pionyr a velorex vypadal uplne jinak nez je zde preferovan, takze je to uplne o necem jinem. Co edy vlastne jde na zapad? ;-O

0/0
28.12.2010 18:57

pokladník

Re: Jenze

Pozor na používání cizích slov, kterým nerozumíš, pak často nastane "foyer"...

0/0
29.12.2010 6:32

1000mb

Re: Jenze

R^;-D

0/0
29.12.2010 21:10

jjxing

Replika

P.S . pro cenzora - "Tupá deprimovaná hovada" je replika z  jednoho díla českého klasika. Velkého klasika. Takže než začnu mazat a trestat , tak si o daném rčení zjistím alespoň základní minimum. Nedá to zase tolik práce. ;-)

0/0
28.12.2010 18:46

Tom Hagen

Re: Replika

Ještě navíc klasika, na jehož slávě se i-Heute stále snaží (už velmi trapně) parazitovat.

Je vidět, co to je za snůšku "yntelygentů"   RvRv

0/0
29.12.2010 10:46

jjxing

Simulanten Bande

Simulanten Bande - Češi, Simulanten Bande - Češi

Místo , abychom byli hrdi a popřáli výrobci mnoho úspěchu a zdaru v další propagaci CZ, tak budeme předem hledat sto důvodů proč to nepůjde a co je na tom špatně. Naštěstí konstruktér již dílčích úspěchů dosáhl, tak teď již jen prorazit. A když se mu to náhodou povede, tak to odůvodníme tupostí američanů. 8-o Je jasné , že závist je celosvětový fenomén, ale u nás jsme to dotáhli tak nějak k dokonalosti. [>-];-)8-o

0/0
28.12.2010 18:43

Adam+z+Veleslavína

Re: Simulanten Bande

mě nezajímá kdo to vyrábí

ale co vyrábí:-P

i škoda fabia je zajímavější produkt ČR než tohle:-P

0/0
28.12.2010 19:46

jjxing

Re: Simulanten Bande

Ale v USA si ji nikdo nekoupí. Tak o čem se bavíme?

0/0
28.12.2010 20:42

Adam+z+Veleslavína

Re: Simulanten Bande

mně nějaká fašounská země před kolapsem nezajímá:-P

0/0
28.12.2010 22:21

Bubrak

Re: Simulanten Bande

tak proc sem vlastne vubec pises? ;-D;-D;-D;-D

0/0
29.12.2010 10:04

Wimmer dal gól

Re: Simulanten Bande

Vrať se na Haló noviny a nestraš tady, prosím.

0/0
29.12.2010 14:31

fsp

V USA jde kusově prodat téměř všechno,

ale konkurence obrovská. V LA je tuningárna nebo extravagantkára obchod na každém rohu, takže byznys asi nic moc.

0/0
28.12.2010 16:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.