Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Exkluzivní svezení v jaguáru za 75 milionů je mužně romantické

Fičí mi za krk a omrzají uši. Co bych dal za parádní koženou čepici a závodnické brýle! Jet takhle čtyřadvacet hodin závod v Le Mans muselo být příšerně vysilující. I když jste seděli v nejlepším závoďáku své doby, v Jaguaru C-Type.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

josefl

To se ještě

To se ještě  auta dělala. Dnes ja jenom montují.

0/0
30.12.2010 23:31

Sheldon Cooper, PhD

Takže když pomineme lepší akceleraci,

tak je to jako svezení ve Velorexu. Pokud by zapršelo tak je to horší. ;-DRv

0/0
30.12.2010 11:40

Honx

Re: Takže když pomineme lepší akceleraci,

Hmm, ty tomu opravdu hodně rozumíš. Myslíš že má někdo u Mony Lisy problém, že to není fotorealistická kvalita a ve skutečnosti se tak divně netvářila? Stejně tak když sedneš do takovéhle LEGENDY, tak ti je ukradené jestli to má klimatizaci nebo ABS, jde o ten pocit. Někdo to ocení, někdo ne ;-)

0/0
30.12.2010 13:21

Škubi

Re: Takže když pomineme lepší akceleraci,

Na starých sporťácích je právě nejlepší to, že nemají ABS, klima, posilovače... Jen motor, tuhej podvozek, minimální váha... Řadit v podobném voze je jako hýbat se závěrem pušky - jde to ztuha, ale tak krásně to cvakne... Ideálně bez synchronizace V

0/0
30.12.2010 15:07

xrobocop

Článek pěkně napsaný

Ale video jako tradičně naprosto tragický ... :-/

0/0
30.12.2010 8:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.