- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Velká škoda, že se nepodařilo dochovat oba va monoposty, které tu po válce zbyly a ten druhý "musel" odcestovat do zahraničí.
Tohle řídili ještě závodníci s rukami a srdcem, nikoliv loutky, dálkově ovládané, jako dnes ...
měli mechanici v Kvítečkově - Šroubek a Vroubek. Jezdilo na sodovku . (Nikolaj Nosov - Neználkovy příběhy)
jezdilo na sodovku a mazání zajišťoval ovocný sirup :))
to se sem dávat nemělo, Teť můžem jenom čekat kterej s těch chamtivejch odstupujících státních hamounů si to přivlastní jako dar za poctivou a náročnou službu občanům
Úroveň příspěvku velmi vhodně koresponduje s nickem autora...
je to varianta "stojí za psí štěk"
1. vzhledem ke "kvalitě" podvozku šílený výkon motoru a šílené rychlosti, to byli opravdu páni piloti, co tohle dokázali krotit
2. a to je ještě podivnější a zároveň chválihodnější - jestli za to někdo počátkem 90.let nabízel miliardu, nechápu, že se nenašel šmejd, kterej to nechal za polovičku s tučnou provizí. Zcela vážně, ten kdo tomu tehdy šéfoval, by vzhledem k tomu, co se dělo kolem, zasloužil svatozář.
neviem co za odbornika pise taketo clanky,ale opak je pravdou,mb mal nadvahu par kil,preto mu museli farbu oskrabat na zaklad aby mohol startovat
to je sice pravdiva historka, ale stalo se to jen jednou a později už je nelakovali tak nějak z tradice
že není v článku víc informací o historii auta, nebo např. jak ho technické muzeum získálo.
To mi také u těchto článků vadí, téma je to zajímavé, ale ono pustit se do pátrání do historických záznamů dá asi moc práce....
Docela by mě zajímalo, jak to probíhalo - pokud jsou si tak jistí, že je to auto v původním stavu i s pneumatikami jak je Rudi odrbal...
To jako hned po závodě na Nuernburgringu naložili závoďák do náklaďáku, nebo na vlak a šup s tím do Prahy? A to to nevadilo Adolfovi, že se chlouba německého průmyslu dostala do rukou slovanským podlidem - vzhledem k době kdy se to odehrávalo? O tom by se měli v článku rozepsat...
Podle wikipedie ma tohle auto best lap v zavode 10:09.
Sabine Schmitz tam s fordem tranzitem (ano dodavka) zajela kolo za 10:08, viz topgear. Z toho si jde udelat obrazek jaky tohle musely byt nefungujici strepy. Docela odvazny lidi ze do toho sedli.
stačioi 9 hodin a už tu máme nejhloupější příspěvek roku, který jen ztěží půjde překonat.
Napadlo tě, že se okruh od roku 1939 mohl třeba změnit?
Kolik měl čas Farina v Brně? A za kolik to dneskav Brně objede Ford Tranzit.......