- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Za výtluky obecně může hlavně historicky stavba komunikací a jejich podloží." Tak jenom tím to nebude. U nás udělali nový most, starý se komplet zboural a výtluky jsou po první zimě. Takže nový asfalt na novém podloží nestačí.
jsem ze zájmu stavbu dálnic s člověkem ze Strabagu. A už se v této republice fakt ničemu nedivím. Jenže kde začít se zavíráním, když kape naprosto všem co mají nějakou funkcičku a razítko. Za stavbu dálonic by měla spousta lidí bručet v chládku a drtit štěrk na nucených pracech. Jenže to se táhne tak vysoko, že si na to asi nikdo netroufne.
"Vozovky a jejich kvalitni udrzbu pro vas sponzoruje Asociace autoservisu."
Navrhuji zavést dvouminutovky nenávisti vůči zimě, ta za to může !
jak to myslí se staršími povrchy, ale včera jsem jel po dálnici do Drážďan a na novém povrchu byly také díry. Nekvalitní povrch je dán pouze úplatky. Když je potřeba někde ušetřit, tak to stavební firmy udělají i na povrchu nové dálnice, což už je opravdu humus :(
Rozsekaná je vrchní vrstva asfaltu, podloží je v pořádku!
Nemůže být v pořádku, když ve většině případů vlastně neexistuje.
Špatně založená silnice, či spíše ošizený projekt a ošizená stavba základu silnice = její pohyb, propadání a tím i daleko větší praskání povrchové vrstvy. Plus k tomu dejme tomu 10 let zcela poddimenzované údržby a přetížení a máme z toho tankodrom...
v americe mají kontrolní místa pro kamiony...kamion najede na váhu když je ok tak ho pustí když ne tak zaplatí pokutu a stojí...kamion který nezastaví na kontrolním místě dostane obrovskou pokutu a nikam se nejede...kolik může stát váha na kamion milion korun? když dám pokutu za přetížený kamion 100 000 tak za deset kamionů to mám zpátky tak jednoduchá matematika a někdo to stále nechápe...
ještě se asi nepřihlásil někdo kdo by to chtěl dostat za projekt a shrábnout mnoha miliónovou provizi
" "Za výtluky obecně může hlavně historicky stavba komunikací a jejich podloží. V minulosti se šetřilo na technologii a silnice nebyly stavěny na současnou zátěž. Vinu na současném stavu mají i přetížené kamiony," vysvětluje dopravní projektant Josef Filip."
Nějak pan projektant zapomněl dodat, že průměrná životnost položeného povrchu jen lehce přesahuje záruční dobu. A netýká se jen souvislých oprav, ale i nových úseků, z poslední doby obchvat Vodňan směrem na České Budějovice.
Co se taky divit, když opravy se běžně dělají v listopadu, pěkně na mokrý poklad obohacený listím, nevadí ani smíšené srážky. Hlavně že jede fakturace
Házíte vinu na nesprávnou stranu. Stavební firmy mohou dělat jen když jim někdo zaplatí. A ten někdo jede podle rozpočtu, podle kterého se peníze "dostávají" a "proinvestovávají aby náhodou nepřebyly", navíc všechno jde přes děravé kapsy pražských zlodějů (ministerstva a další úřady). Pak se nedivte, že se staví v prosinci, když výběr daní (1.pololetí) dorazí ke koncovým úřadům až před Vánoci.
onehdá jsme taky přizpůsobili jízdu stavu dálnice D1 a nestačili jsme se divit. Díry jsou už i v levém pruhu
Já teda nevim, ale měla jsem havarijní pojištění za 12tis. za rok a pojistné plnění za tento typ poškození vozidla jsem tam opravdu neměla! Možná by stálo za zmínku, kolik takové připojištění ještě k hav. pojištění stojí tipuju, že k staršímu vozidlu to bude dost velká pálka, takže jí většina k havarijku nemá... jinak silnice děs běs, dálnice a nájezd na ní směr Slaný Praha otřes, dali tam padesátku, protože jinak přijdete o kola, díry tak 30cm do země.. nebojte, oni zase zdraží dálniční známku a pak to aspoň zalátujou