Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Americký VW Passat je úplně jiný než ten evropský. Právě se představuje

Volkswagen představil v Detroitu americkou verzi svého populárního sedanu Passat. Poprvé v historii je to svébytný model, který evropskou variantu poráží rozměry. Bude stát v přepočtu asi 400 000 korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lobos

Myslim, ze ho budou muset zlevnit....

Jetta se da koupit za uz asi 16 000$ anavic VW ma reputaci ze jsou to vraky, ktere travi vic casu v servisu aspon ty Jetty urcite. Moc velka konkurence okolo tech 22-26K

0/0
20.1.2011 13:23

MSG

Tak to nasere...

...co dodat ;-(Rv

0/0
19.1.2011 9:37

TT777

Americký VW Passat je úplně jiný než ten evropský

je větší, se silnějším motorem a o polovinu levnější ano o při srovnatelné motorizaci o POLOVINU8-o   EURvRvRv

0/0
18.1.2011 11:54

rebbe

Re: Americký VW Passat je úplně jiný než ten evropský

SuperB je také mnohem levnější v Dánsku, i v Německu jej importéři nabízí o hodně levněji, než Skoda Auto. Spočítal jsem si SuperB kombi s DSG, 4x4, 2l CR,140 koní,  v modré (ta je bez příplatku) a verzi Ambition za 26.400 € ,včetně DPH, což je zhruba 660 tis. Kč. Za tu cenu v ČR nedostanu ani ojetinu.

0/0
20.1.2011 1:39

chassis hunter

kurs dolaru...

ty auta v Americe stoji porad stejne,takze ta cena je pri tak nizkem kursu,jaka je...kdyby byl dolar za 35kc,tak v prepoctu to auto stoji 800.000kc....americanovi je jedno jaky kurs je vuci euru a ostatnim menam,on porad za to auto musi platit v dolarech,ktere se musi vydelat...;-)

0/0
18.1.2011 0:10

nettwor vs. darth.v

Tady se ukazuje

zk... cenová politika Evropských automobilek. Auto vyráběné v zemi s nejdražší pracovní silou na světě se prodává bezmála o 200.000 levněji než to vyrobené v Evropě. Chtělo by to pořádný bojkot a rok kupovat jen Korejce nebo Číňany .

0/0
17.1.2011 18:45

TT777

Re: Tady se ukazuje

R^ nemalou merou tomu take prizpivaji vysoke evropske dane cla poplatky atd.RvRvRv

0/0
18.1.2011 11:44

Mr. Dreamer

poděkujte EU

Poděkujte EU a jejím nařízením a limitům. Je přece super, že jsou u nás auta mnohem dražší díky pár vyžírkům, kteří si řečmi o ekologii slušně vydělávají. Jen pro porovnání, Honda CRZ v Americe 360 tisíc, u nás téměř 600. A není to tím, že by jinde podobně pijavice neměli, ale mimo EU jim prostě jen dají peníze, ale neposlouchají je...

0/0
16.1.2011 2:22

djrhedy

Re: poděkujte EU

A co má jako EU společného s rozdílem v ceně Hondy 250 tisíc? Za jak velkou část "může" EU? Po známém za všechno můžou komunisti dnes za všechno může EU ;-D

0/0
17.1.2011 14:02

Majkl Najt

Re: poděkujte EU

Vsak jo. Driv za vsechno mohli komunisti, ted EU ... V tom prohlaseni nevidim problem! :-)

0/0
18.1.2011 14:10

bezdukátů

superb

Proč do článku o americké socce ( WV ) ještě taháte větší hrůzu ( Superb )?

0/0
15.1.2011 17:22

pema

Re: superb

Měl jsem možnost se svézt Superbem Combi 4x4 a byl jsem nadšený. Veliký kombík, fakt dobře zpracovaný interiér a jízdní vlastnosti naprosto bezproblémové. A přitom není problém do toho naložit čtyřčlenou rodinu a pohodlně jet 600 km na hory. A asi nejsem jediný, kdo si to myslí, Superbů vidím na silnicích hodně, u nás i v Německu a továrna prý nestíhá vyrábět. S novým Passatem jsem ještě nejel, ale určitě bych si ho koupil raději, než nějaké americké auto.

0/0
15.1.2011 17:33

anncz

Re: superb

Problem s vami je ten, ze predtim jste vlastnil Fabii, a tak vam prijde Superb jako nirvana.

Malicky rozvor, uskakany zadek, 4x4 dobre leda na prokluzy na hnoji, zadna sance, ze to vydrzi 500 tisic kilometru bez masivnich oprav. Nu, dobra koupe...

0/0
15.1.2011 20:24

Velkopop. Černý kozel cenzorem

Re: superb

No jó, ne každej má škodu 120 co si na vesnici opraví v chlívě.. ;-)

0/0
15.1.2011 20:28

tudykudy

Re: superb

když kupuju funglovku superb,pravděpodobně s ním více jak 200kilo nenajedu,ten si pak převezme nějaký miláček ojetin..

0/0
15.1.2011 21:18

f0rr35t

Re: superb

R^ osobně neznám nikoho, kdo by si kupoval nový auto, aby s ním najel 200 000+ km. 

A zadruhé: může mi někdo vysvětlit, které auto dá 500 000 bez drahých oprav? Znám auta s podobným nájezdem, ale buď spolkly statisíce na opravách, nebo to jsou keply, ke kterým se bojím i přiblížit.

0/0
15.1.2011 22:09

anncz

Re: superb

Skoro jakakoliv atmosfera 2.5L a vyse... cim mene vyfikundaci tip lepe.

Ze ty takove lidi neznas, to je mozne. Ja najedu rocne hodne pres 80k (pravda v americe) a 500k ma auto coby dup. Financne to vychazi lepe si ho nechat, nebot opravy jsou bezna spotrebka.

Samozrejme ne kazdy dela v CR pro statni stavebni firmy, a tak nam neprijde dobry napad menit auto co funguje kazde 2 roky. Akorat ze ty evropske kramy vetsinou nefunguji po 150kkm a marketingu se podarilo presvedcit, ze to je normalni... Vy jste dukazem jejich uspechu.

0/0
15.1.2011 23:45

djrhedy

Re: superb

;-D 500.000 km? ještě jsem takový tachometr neviděl. Tady v Evropě takový kilometry asi někdo neřeší, možná v USA, kde je zatím ještě relativně levný benzín (i když i ten v poslední době podražil) a daleko víc se dojíždí. Co se týká výměn aut v ČR, tak máte zřejmě trošku pomýlené představy, ale ono jenom čtením internetu se povědomí o ČR moc nezíská :-P

Mimochodem pokud trávíte cca minimálně 150 hodin měsíčně v autě, pravděpodobně asi i víc, tak je mi vás upřímně líto :-P

0/0
17.1.2011 14:20

rebbe

Re: superb

Měl jsem medvěda W123 typ 240D, toho jsem prodal do Afgánistánu když měl 398 tisíc najeto, jel jako nový.  Následoval W124 typ 250D, byl prodán s 369 tis. km do Prištiny. Po roce mi sdělil nový majitel, že je s autem náramně spokojený, ještě žádná oprava! A jezdí tam jako taxík. Teď mám teprve dobře zajetého W210 typ 270CDI kombi, má teprve 230 tis. km a emise pouhou desetinu maximálně přípustné.

Zrovna jsem diskutoval s majitelem stejného vozu s více, než 750 tis. km, kterému to auto při -5°C špatně chytá, ale ten má už ročník 1998, první  CDI, zřejmě chytá trochu vzduchu do nasávání nafty.

0/0
20.1.2011 2:06

LaDinek007

Re: superb

trosku matematiky. 80 tis km na 365 dnu vychazi neco pres 220 km denne. V amarice se na dalnici smi 55 mil. Prostym vypoctem mi vychazi, ze kazdy den ztravite jizdou nejvyssi moznou rychlosti 2,5 hodiny denne za volantem. muzete mi vysvetlit, co delate za praci? ja mam na automobilu prumernou rychlost pohybu polovicni. kdybych vychazel z teto, tak mi to dela 5 hodin denne. vy musite byt ridic z povolani nebo nezamestnany. jinak si ten pocet km nedokazu vysvetlit.

0/0
17.1.2011 16:31

CD ROM

Re: superb

Je to uklízeč vozíků z budějovického Tesca, ale tady na diskuzích vystupuje pod svou vysněnou identitou řidiče Greyhoundu.:-)

0/0
17.1.2011 21:50

chassis hunter

Re: superb

v te chvili to neni auto,ale autobus...ten sice urcite vydrzi,ale 80.000km rocne...to uz vyjde levneji se prestehovat...;-D;-D;-Da auto,ktere ma pul milionu km,jsem jeste nevidel...tedy krom kaminou...

0/0
18.1.2011 0:15

fafi 2

Re: superb

ale zas neprehanej.par uz sem jich videl

0/0
18.1.2011 0:29

bk89322

Re: superb

Nikdy nevis, mozna ze jo, ale na tachaci melo 150k ...

0/0
18.1.2011 19:56

Rubik1

Re: superb

55 mil/hod je na "okreskách". Na dálnici je nejčastěji 65, někde 75 a toleruje se do 10 nad limit. Fakt je, že je všechno od sebe daleko, takže najezdit hodně je běžné. Kdyby byl benzín hodně drahý, tak to bude pro Ameriku docela katastrofa.

0/0
18.1.2011 1:09

Maxx_Th

Re: superb

předpokládam, že takovej machr s jedním autem 500 000 asi těžko najede.

0/0
17.1.2011 9:43

rebbe

Re: superb

Nesmysl. Mám tady v Mnichově Mercedesa E270CDI kombi, ale už trochu stárne a tak se rozhoduji pro nový vůz. Navštívil jsem v Mnichově Škodu Auto, měli tam to kombíčko , ovšem ne 4x4 a DSG, jak bych si to chtěl objednat, ale proti mému Mercedesu je jenom o poznání užší, sedadla trošku kratší (mám v medvědovi nafukovací sedalo, což od Škody neočekávám) ale i tak pohodlná, kůži možná nemusím, ale výbava je velmi slušná, zavazadelník jenom asi o šířku dlaně užší, což by ušlo ale sedí se v tom velmi dobře, volant nastavitelný, parkovací asistent v provedení Advantage serie, lak velmi pěkný, ani stopy po škodovácké pomerančové kůře. Jelikož mám volbu, tříletého Mercedesa, nebo novou Škodu se dvěma roky záruky se stejnými vlastnostmi za stejnou cenu, tak se rozhodnu pro SuperBa. Už jenom proto, že v Česku, kde jsem velmi často, najdu skoro všude servis za normální ceny. Japonci, Korejci, Frantíci mně nelákají, nejpozději v servisu se dozvím, že je všechno ze zlata, co se musí vyměnit.

0/0
20.1.2011 1:51

anncz

Re: superb

Kdypak jste v servisu Skoda byl naposledy? V roce 1984? Stoji to stejne, casto i vice, nez asiate.

Proc mit auto Made in Japan, kdyz muzu mit karu made by mongolian v boleslavi...

0/0
31.1.2011 0:44

Soul

Re: superb

;-) takhle hodnotí škodovku člověk co nikdy neseděl v nečem pořádným.....krom těch jo starejch škodovek jsem ozkoušel snad všecky modelový řady s ruznými motory, od bavoráku mám vyzkoušeno skoro taky všecko, audi jen s4-ku, merka jsem nezkoušel, pak mám ještě bohaté zkušky s francouzema (renault laguna, megan různé generace) pár citronů (xsaru, pětku, pětku v kombu) nějaký peugeoty a můži říci jedno.....frantíci dělají obyvákový sedačky na kolečkách, škodovka vyrábí průměrný auta, kerý splní účel ale nenadchnou, prostě jo, odveze tě to z bodu A do bodu B (většinou) ale pro toho, kdo má auta rád (a řád řídí) to prostě není....bavorák mi jasně vítezí (btw. zkoušel jsem i porsche ale to mi nějak nesedlo, mám rád tvrdý auta, ale né dřevený káry, přišel jsem si jak že tam zapoměli dát tlumiče....na nějaký okruh by to bylo asi fajn, ale do provozu nereál....btw. byla to carrera 4S) ...btw. protože jsem z prahé tak jsem si koupil jedničku bavoráka hezky s dieslem a jsem vysmátej

0/0
19.1.2011 10:03

xrobocop

Re: superb

"bezdukátů" = další internetový hrdina, který jezdí Škodou 105. ;-D;-D

0/0
18.1.2011 9:03

m8642

a4

Pripomina mi Audi A4, hlavne odzadu a zboku... a podla wikipedie naozaj, je to ta ista platforma.

0/0
15.1.2011 16:04

Josef.K

Americký VW Passat

Pěkný auto, navíc s důstojným a osvědčeným motorem...

0/0
15.1.2011 15:42

pema

americká auta jsou prostě jiná

Podle mne mají američané úplně jinou filozofii. Měl jsem americké auto s motorem o obsahu 5,7 litru a V8 a byl jsem jak z auta, tak i z motoru zklamaný. Auto mělo sice za dobré peníze sedačky v kůži, tempomat a pár jiných věci, ale jinak to bylo hrůza. Motor měl super zvuk, ale jel hůř než lehce čipnutý dvoulitr od BMW, (a i můj současný " ekologický" motor 1,8 TSI snad jede líp). Motor sice vydržel, ale převodovku jsem měnil snad třikrát a auto po roce používání vypadalo jako Hyundai, kvalita materiálů a provedení byla prostě hrůza. Co mohlo upadnout, to upadlo, co se mohlo prošoupat, to se prošoupalo, z auta se dost rychle stávala "popelnice". Zoufalé problémy byly při dynamičtějším způsobu ježdění, všechno dostávalo strašně zahulit, kotouče a spojky byly snad z papíru.

Další kapitolou jsou jízdní vlastnosti, na evropské podvozky američané podle mého názoru nemají, v zatáčkách se i sportovní verze naklání jako kočár.

0/0
15.1.2011 12:30

Zakov

Re: americká auta jsou prostě jiná

5,5m dlouhy a 2m siroky auto neni na rychlou jizdu :-). V takovym korabu se jezdi dustojne pomalu :-)

0/0
15.1.2011 15:44

Rubik1

Re: americká auta jsou prostě jiná

Je stavěné na rychlou jízdu po dálnici a ne pro sportovní jízdu v zatáčkách. Ale jistě hi nikdo nenutil kupovat auta s osmiválcem. Mohl si klidně koupit cokoliv jiného.

0/0
18.1.2011 1:13

pk08

vw se musí hoodně snažit

no,když si vemu kolik si člověk v usa vydělá z pohledu nelegála i legála a nebo Amíka,tak to auto začíná na dobré ceně.Je fakt,že na Americkém trhu je obrovská konkurence,jak v prodeji,tak hlavně v servisu a to je základ.Evropa si žije svůj svět-servis toyota camry-výměna oleje a vše s tím spojené 38dolarů a u nás to už každý ví sám.Vše nejmodernější,ale v podstatě se člověk dozví časem-turbo odejde po tolika km,setrvačník musíš vyměnit po tolika km a nebo nakonec frajeři z nějakého koncernu za 2 roky prohlásí-no tenhle model se nám moc nepodařil-omlouváme se-podle mne Evropa potřebuje pořádný třesk co proběhl v USA,jinak se nic nezmění

0/0
15.1.2011 12:27

jemitojedno

asi jsem truhlik

Tedy nevim ale asi jsem jediny kdo nekouka pri koupi auta na jeho delku a sirku v centimetrech (kdyby aspon nafoukli kufr a vnitrek) tak nereknu ale udelat naprosto stejny auto jen o par 5cm delsi mi nepripada normalni (pritom uvnitr je stejne velke)

0/0
15.1.2011 9:15

radik

Re: asi jsem truhlik

To by chtělo přečíst celej článek , je tam víc místa pro posádku a kufr naopak o něco menší :-P

0/0
18.1.2011 17:17

jemitojedno

prosim vysvetlete mi to nekdo

Je logicke delat takoveto upravy (nemyslim jen VW) ale kolikrat to ctu i u faceliftu kde vyrobce zmeni je svetlomety a jinak auto zustane stejne jen je napr o 10cm delsi a o 5 cm sirsi..... sice je to uplne stejne auto jak pred tim ale museli vymenit vsechny dily ne? blatniky co maji na sklade uz nejdou primontovat na novy typ, narazniky atd atd... Takze se musi udelat zase nove formy do vyroby a to stoji dost penez, ne? vlastne nechaji podvozek a vnitrek a jinak vsechno musi byt jine a vysledek je az na ty svetlomety stejny..... Me se to nezda logicke.. ci nevim :-/

0/0
14.1.2011 17:40

basniklidu

Re: prosim vysvetlete mi to nekdo

Tak ja ti to tedy vysvetlim ... prave ty centimetry mohou rozhodovat o prodejnosti vozu a tak jsou proto tak dulezite i spolu s faceliftem ac to neco stoji ...

0/0
15.1.2011 5:55

jemitojedno

Re: prosim vysvetlete mi to nekdo

Asi jsem tedy jediny kdo nekouka pri koupi auta na delku a sirku v centimetrech. Kdyby aspon zvetsili vnitni prostor ale to auto je uplne totozne s predchozi vezri :-/

0/0
15.1.2011 9:17

Rubik1

Re: prosim vysvetlete mi to nekdo

Asi nejsi typický Američan, kterého to auto má oslovit. Toť vše.

0/0
18.1.2011 1:15

Thyronx1

Hahah

Toyota stale v minusu, prodava mene aut a ma mensi podil US trhu, Honda je dobra a novy 2012 Civic je pekny, nejprodavanejsi vozidlo v USA je uz dvacet let Ford F-150, za nim Toyota Camry,Honda Civic, na 7.miste je Hyundai. GM malinko take ztraci stejne jako Chrysler ktery ma tradicne problemy s kvalitou. Mala auticka jako je zcela novy Ford Focus, Fiesta si ziskavaji sympatie hlavne na Zapade USA. Toyota Prius novy model neprekvapuje, na dalnici ale jezdi ve zcela pravem nejpomalejsim pruhu. Se svym autem bych pri pripadbne havarii z toho udelal valcovany plech.

Rekl bych ze ratio na dalnicich USA je 3 male : 7 velkym vozum. Samozrejme kazdy hledi na bezpecnost a pripadne preziti havarie a tu mala auticka proste nezarucuji.

0/0
14.1.2011 17:21

la.sicak

Re: Hahah

A nejrychlejsi pruh je ten kde jezdite 110? Hele mymu Evropskymu mozku nevysvetlis nac potrebujete ty obrovsky, nadupany kramy, kdyz se s tim stejne plouzite jak zelvy. Navic jste nejak zapomeli jak udelat tovelky auto tak, aby nejak vypadalo. Jako by v 60. letech nekdo unesl vsechny americky designery.

Vysledky Americkyho trhu dnes stejne nejsou smeroplatny. VW je dnes jednim z lidru Cinskyho trhu a to z nej dela co dnes je.

0/0
14.1.2011 21:45

anncz

Re: Hahah

150 se jezdi bezne na vicepruhovych dalnicich. A jelikoz se vetsinou pripojuje a odpojuje, tak potrebujes dynamicke zrychleni 80-150km/h, coz je s V8 trochu jina kava nez s 1.6TSI.

Taky ty V8 atmosfery najedou milion kilometru a nemusi se jim menit turba co 50 tisic km.

0/0
14.1.2011 23:18

unbreakable debater vol.17

Re: Hahah

No ale s TSI ušetříš na spotřebě tolik, že to turbo můžeš měnit klidně po 10tis. kilometrech. ;-D

0/0
15.1.2011 0:29

anncz

Re: Hahah

Ne vsude je socialisticka utopie, a tak tam benzin stoji 10-15Kc, coz je vzhledem k vyplate stredni tridy (cca 150 tisic Kc) je fakt plivnuti v mori.

.

Nebo vy si kupujete co nejlevnejsi WC papir a vlozky?

0/0
15.1.2011 2:00

djrhedy

Re: Hahah

Výplata střední třídy 150 tisíc Kč ale možná tak za rok! ;-D Nebuď  vtipný bežný příjem domácnosti v USA je za rok necelých 50 tisíc dolarů tzn. 4000 dolarů / měsíčně tzn. 70 tisíc Kč na domácnost. To je samozřejmě cca 2x až 3x víc než tady v ČR, ale plivnutí to není, když má někdo dojíždět 100km denně jako Thyronx  a v některých amer. státech je ten příjem tak okolo 50 tisíc měsíčně na domácnost. Pak už je benzín položka, která leckoho zajímá. není to jako dřív když benzín byl galon za dolar. Jenže pro vás, který nedohlídnete ani za svý auto, tak je to něco nepředstavitelnýho. Mimochodem socialstická utopie je v USA už dávno :-P Zvláštní je, že i tady píšou jak ta cena Američany znervózňuje. http://www.hybrid.cz/novinky/byvaly-sef-shellu-cena-benzinu-v-usa-brzy-prekroci-5-dolaru

0/0
17.1.2011 14:39

Lobos

Galon za 5$

Nesmite verit kdejakym kecum techto "predpovidacu"...Kdyz tu benzin vylezl ke 4 dolarum bylo plno kecu jak uz nespadne pod 3.50$ a blablabla... Kazdy se zacal zbavovat velkych aut a hle... necele dva roky na to byl benzin na chvili i pod dva dolary a vsechno se ustalilo..Sem tam vyleze jako ted hlasku nad 3, ale zase za nejakou dobu spadne. A tak je to stale dokola....ty kecy o 5$ za galon se vyplni az tehdy kdyz komunisticky predak Obama prosadi sve veskere plany o dani z pridane hodnoty jako mate vy v evrope. To se mu ale ted bohudik moc darit nebude, protoze jdou demokrati rychle od valu po sve "change", ktera stoji za vetsi nez ta vase. Po dvaceti letech:-/

0/0
19.1.2011 18:56

rebbe

Re: Galon za 5$

Jen si počkej. Letos to půjde zase nahoru a ne málo. Prý by se od léta mohlo zase trochu ubrat, ale to jsou jenom proroctví. Můj medvěd bere v létě v dlouhodobém průměru 6,4 l nafty, v zimě 6,9 l. Je to E270CDI kombi. Na ten obsah a pohodlí je to opravdu málo a je to už 10 roků starý vůz. Zatím neměním!

0/0
20.1.2011 2:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.