Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Emigranti z Ameriky dostanou italské pasy a Aston Martin vyrobí Maybachy

Vzájemná spolupráce automobilek je dnes v automobilovém průmyslu naprostou nutností. Nutností, která si nevybírá podle rodu. Důkazem jsou poslední plány kooperace Aston Martinu s Maybachem a Fiatu s Dodgem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lukasinko

Ulysse-Phedra

Nejde mi do hlavy, ako to bude s Fiatom Ulysse a s Lanciou Phedra. Teraz sú to autá postavené na rovnakom technickom základe. Podľa tohto článku však budú v budúcnosti odvodené od rozdielnych základov (Fiat- Dodge Journey, Lancia- Chrysler Voyager).

Nečítali ste niekto niekde, ako to nakoniec bude?

0/0
21.1.2011 23:04

lukasinko

Re: Ulysse-Phedra

Keby som radšej poriadne čítal...

Fiat Ulysse by sa mal prestať vyrábať úplne, a Fiat Freemont príde ako celkom nový model, odvodený z Dodge Journey.

Asi ma pomýlilo, že Ulysse je pôvodne MPV, zatiaľčo Freemont bude SUV.

Uvidíme...

http://autocarsnews.info/new-cars/2011-fiat-freemont/

0/0
21.1.2011 23:15

ExpertNaVsechno

Nikdo,

kdo něco ví o historii Lancie, si nekoupí Lancii založenou na Chrysleru. :-/

0/0
15.1.2011 19:52

harkonnen

Re: Nikdo,

Sice jsem na Chrysler Sebring, předchůdce dvoustovky četl samou hanu, ale když jsem ho měl půjčený v americe, tak jsem byl spokojený. Pohodlný, akorát trochu líný, ale vzhledem k limitu 105km/h jsem neřešil ... Dovezl nás i na Mount Washington (1873 m) :-)

http://en.wikipedia.org/wiki/Mount_Washington_Auto_Road

0/0
18.1.2011 17:23

Lobos

Re: Nikdo,

No vzhledem na to, ze se tam da vyjet na cemkoliv bych to nepovazoval za nejaky hreb vecera.... Kolikrat se tam daji potkat vraky ze by se jeden divil :-/

0/0
20.1.2011 13:28

2200

Maybach a aston matrin to jo ale

fiat s dodgem? 8-o8-oto je jako kočka se psemRv

0/0
13.1.2011 23:06

Škubi

Bože chraň nás

že Porsche udělá SUV to bych pochopil, protože nejde dělat 40 let auto ala 911... Že je cayen nejprodávanější model, to už trochu nechápu, ale budiž. Že bude Aston dělat SUV, to začíná vypadat kriticky - teď už zbejvá akorát Ferrari a sportovní auta zrtatí punc vyjímečnosti a hlavně sportovního ducha... Už si dokážu představit SUV od Lotusu - devize značky jako je ovladatelnost je beznadějně pryč... ;-(;-(;-(

0/0
13.1.2011 20:09

radik

Re: Bože chraň nás

Porsche dělá cayane hlavně proto aby vydělali a mohly stavět ty 911ky, které nevydělávají ale stále se prodávají (jak je vidět tak jde 40 let zdokonalovat jedno auto). A že nechápete proč se prodává víc jak ty sporťáky? Jakejch aut jezdí víc? SUV nebo těch sportovních? Není na tom nic k nepochopení, Cayane Porsche zachránilo... Ferarri si na sebe zatim dokáže nějak vydělat takže nečekám že začnou dělat jiný auta. Jinak ani Lotus nezůstane co byval - nedávno sem někde četl o Lotusu Elite ktrý bude mít přes 1600 kg (zato bude mít asi 600 koní).

0/0
14.1.2011 12:08

Škubi

Re: Bože chraň nás

Tak on Esprit taky nebyl nic lehkýho... Jakmile Lotus udělá velký auto, tak bude muset být těžký, už jen kvůli zbytečnejm bezpečnostním předpisům :-P

0/0
21.1.2011 15:44

garii v18.0

Re: Bože chraň nás

HH... Lamborghini Reventon, Koenigsegg a Pagani, to jsou sportovní auta...

0/0
14.1.2011 12:35

radik

Re: Bože chraň nás

To už je ale trochu něco jinýho a proto se jim neříká sportovní auta, ale supersportovní - nebo mi snad chcete říct že třeba BMW M3 je obyčejný auto?

0/0
14.1.2011 12:54

Lobos

Re: Bože chraň nás

Vylepseny docela slusny auto, ale stejne ne exklusivni...sorry To mate latku nastavenou hodne dole ;-D

0/0
20.1.2011 13:30

Škubi

Re: Bože chraň nás

Reventon je "obyčejný" Murcielago, akorát má přepracovanou karoserii, jinou palubku a je to limitovaná a značně předražená hračka... Co se motoru a techniky týče, tak velké změny bych tam nehledal! A jestli sporťák, tak Caterham r500 (535 koní na tunu, čili víc než Bugati Veyron)

0/0
21.1.2011 15:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.