- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten kufr nevypadá vůbec špatně a je fajn, že stále nabízí i nepřeplňovaný benzín. Jestli se mi podaří někdy vůbec dojezdit Áčkovou Omegu, tak nad Astrou popřemýšlím. Ale nejspíš zamířím po letech k jiné značce pro benzínový motor s vyšším objemem válců.
k cemu potrebujes motor s vetsim objemem valcu?? To mas jako pracovni auto, nebo soukromy?? Kazdy nadava na turbace, ze to odchazi. Zapomina ale dodat, ze to je tim, ze se o to skoro nestara.To je, oc tu bezi.
takle vypadala korejská Kia před 10 lety
Chci novou Astru, svezu se v nové Astře, nechci novou Astru. Chci aspoň oktávku, svezu se oktávkou, už nechci oktávku. Rozhodně nechci Logana, svezu se Loganem, prozkoumám Logana, koupím na místě za hotové Logana. No není to na hlavu?
Trochu Vám rozumím :) Logan je jediné zbylé hranatokufraté auto co mě napadlo poradit kolegovi co sháněl náhradu za 406ku.
měl byste někdo porovnání se 406 kombíkem, tu mám teď, ale uvažuju o něčem novém a je pro mě naprosto prioritní velikost kufru... a tahle astra se mi docela líbí... díky
Astra je moc pekna, ale zrovna velikosti kufru neni nejak vyjimecna. Dneska najit opravdu prostorny kombik je problem, skoro vsechny jsou nahoru zakulaceny a oproti vetsine ne-kombiku nepridavaji moc prostoru navic, maximalne snizi nakladovou hranu. Radsi nez priplacet za kombi destiky tisic bych dnes koupil nejaky hatchback s velkym kufrem (treba Oktavka 570l). Pokud nevozite lednice, prostoru je stale dost, pokud ano, kombi vas nezachrani a bral bych malou dodavku.
Dlouhodbě byl u nových problém Oplů problém v poměru hmotnosti k velikosti auta. Schválně jsem čekal kdy se objeví recenze kdy se touhle vlastností auta někdy bude radaktor zaobírat. Tak buď to v Oplu mávnutím kouzelného proutku tohle vyřešili (což bych se divil) nebo tu máme zase jednou článek kde se dozvídáme staré hlášky o přihrádkách, objemu kufru, síťkách....
Tak třeba s motorem 1.6T fakt problém nemá. Když si ovšem koupíš normal 1.6 tak jen idi.t může čekat raketový zrychlení.....
..kdyby to bylo jako stará Omega ..tak neřeknu.. ale tohle má ke kombíku daleko.. asi jako fóbie kombi
mohl bych poprosit o nějakou hlubší analýzu toho přirovnání k fabii? nebo to je jen takový výkřik do tmy?
Astra se mi designově moc líbí, to samé platí pro interiér a chytře odstupňované výbavy. Do příchodu nového focusu to je asi moje oblíbená nižší střední. Co mě fascinuje je nízké cenové rozpětí - Octavie stojí zhruba od 330 do 750k, u Astry končí cena na 480k za 1.6T 180k v nejvyšší výbavě Cosmo. A to je velice pěkné auto za velice pěknou cenu, škoda jen, že nejvyšší výbavy hyzdí elektronická parkovací brzda. Škoda že Opel nešel výš než k 1.6T. Motor i přes vysoký výkon dynamikou zaostává za Oktávkou s 1.8TSI 150k, na vině je slabý točivý moment a fakt, že Astra citelně přibrala. Absence silnějšího benzínu bolí o to víc, že Opel porušil nepsanou dohodu automobilek a dal i k takto levnému autu možnost přikoupit adaptivní podvozek. Prokleté EURO5.
1,8 TSI v Octavii má 160 Hp, nikoliv 150. Jedná se o přímovstřikový turbomotor s výkonem 118KW a 250Nm. Předpokládám, že jste si spletl tento motor se starším motorem 1,8 Turbo, který měl 110KW a 210Nm. Ten se již ale nějaký ten čas ve Škodovce nenabízí.
kdyzi jsem mel Opel Astra Caravan F, ktery mel kolmou stenu patych dveri. Do toho auta se dalo dat cokoliv, napr. velka bedna od TV.
Ted jezdim novou Skoda Octavia a ac to nazyvaji kombi, skoro nic vetsiho se do ni neda kvuli velkemu zaobleni zadni casti. To same je u teto nove Astry .
Teda i když jsem spokojeným majitelem AR159 SW, tak teda klobouk dolů před touhle novou Astrou. Fakt povedený. Zadek možná trošku připomíná světlama předchozí model Passata, ale co by né, ten je o třídu výš, tak to není myšleno jako urážka. Vážně moc hezká