Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hyundai Veloster: kupé, které má u spolujezdce dveře navíc

Veloster není žádný tuctový útočník. Je totiž kupé, ale zároveň i sportovní hatchback. A na každé straně má jiný počet dveří. U řidiče jen jedny, u spolujezdce dvoje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Komanchg

Jsem zvědavej

jak Kia pojmenuje klon Velosteru ;-D

0/0
26.1.2011 21:32

legnaw

tohle

CHCI!

0/0
19.1.2011 20:24

kritik hlupáků

XX

Kdysi jsem měl asi měsíc

hyundai coupé. Nebylo to moc podařený vozítko. Zvenku voňavka ale

vevnitř, motor, jízdní vlastnosti hodně podprůměrný. Takže, snad se

zlepšej.

0/0
18.1.2011 20:21

Falewick

Trochu jsem patral...

a s manualem to ma mit 1127 kg pohotovostni hmotnost. Neni to spatny, ale mohlo to byt i min. S tou 1.6 GDI si clovek v takhle lehkym aute urcite uzije srandy dost, bral bych ho asi radsi nez tu preplnovanou variantu.

0/0
18.1.2011 14:53

bitkar

Re: Trochu jsem patral...

moje rec.

0/0
18.1.2011 15:19

Falewick

Re: Trochu jsem patral...

Ta 1.6 GDI bude vyborna, 1550 kg tezkou sportage to rozhybe z 0-100 za 11,1. 135 koni je krasnych, trosku me mrzi tech 167Nm, mohlo to byt vic, ale uz takhle je to krasna sestnactistovka a clovek nemuze mit vsechno.

.

Pozdeji pry pribude 1.6 TGDI s zhruba 200 konmi a 250Nm, coz bude super motor do stredne velkych aut, do Velosteru uz mi prijde trochu moc splaseny.

0/0
18.1.2011 17:02

kritik hlupáků

Re: Trochu jsem patral...

Sranda s dieselem?

0/0
18.1.2011 19:53

Operátor

Re: Trochu jsem patral...

Kritik hlupáků a neví co to je GDI ??

0/0
18.1.2011 20:03

kritik hlupáků

Re: Trochu jsem patral...

Neví a proto se ptá. Divné?

0/0
18.1.2011 20:16

Falewick

Re: Trochu jsem patral...

Gasoline Direct Injection alias primy vstrik do spalovaci komory, de facto jako u dieselu ale zapaluje se furt svickou. Je to jeden ze zpusobu jak zvysit vykon bez preplnovani. Zadna novinka to ale neni. VW to provozuje jako FSI/TFSI/TSI.

0/0
18.1.2011 22:08

kritik hlupáků

Re: Trochu jsem patral...

Aha, děkuju. Já tohle fakt slyšel poprvé.

0/0
18.1.2011 22:16

legnaw

Re: Trochu jsem patral...

a nac mame gúgl?

0/0
19.1.2011 20:22

Ivesm

...

0/0
18.1.2011 13:03

Ivesm

Re: ...

zepředu se mě to nehorázně líbí ta záď nic moc..ale já prostě tenhle typ karoserie nemám rád takže to je má osobní úchylka :-D...jinak sem zvědaví co to předvede v nějakém testu...ta motorizace není špatná auto je lehký.. :-) jo dovedu si představit že se stím bude pěkně řádit

0/0
18.1.2011 13:05

Chudým bral ; bohatým dával

až tam přihodí 1,6 turbo s 200 koňma, tak už to bude ideální

konfigurace, pak si ho koupím a staré nechám pekáč co máme R^;-D

0/0
18.1.2011 8:53

stefi_ul

Re: až tam přihodí 1,6 turbo s 200 koňma, tak už to bude ideální

a k cemu je to dobry?? Mas snad maly pero?? Mam 104kW oktavku kombika a i na tak velky tezky auto je to v pohode. Predjizdet se da i na sestku, pri podrazeni to zatlacuje telo do sedacky. Co clovek potrebuje vic??? Takhle 1,6 bude fajn motor a pri zajimavy cene to bude i solidni auto.

0/0
18.1.2011 9:11

radik

Re: až tam přihodí 1,6 turbo s 200 koňma, tak už to bude ideální

Tohle má bejt malej sporťáček a vy se ptáte k čemu je dobrej silnější motor? K čemu je asi dobrý mít u dodávky velkej nákladovej prostor? Tak asi takhle inteligentní ta vaše otázka "k čemu" je. Ne kazdej se chce v aute jen přesunout z A do B.

0/0
18.1.2011 10:16

FastDriver

Re: až tam přihodí 1,6 turbo s 200 koňma, tak už to bude ideální

neřeš tady svoje problémy s malým pérem. Prostě pokud se auto tváří jako sporťáček, mělo by mít i trochu motor k tomu, aby si řidič dopřál trochu té radosti z jízdy.

0/0
18.1.2011 10:19

stefi_ul

Re: až tam přihodí 1,6 turbo s 200 koňma, tak už to bude ideální

Ale u takhle malyho a lehkyho auta ten motor musi stacit i na tu sportovnejsi jizdu, kterou si stejne muzes doprat jen a jen na Nemecky dalnici, u nas na to nemas ZAKON. Proto nema smysl se o nejakych zbytecne silnych autech bavit. Pak uz to jen a jen dopada jako s Trpisakama a jemu podobnejma. Dostane silny auto, ale misto nej by mel mit kuli v hlave.

0/0
18.1.2011 10:29

radik

Re: až tam přihodí 1,6 turbo s 200 koňma, tak už to bude ideální

sportovní jízda na dálnici ;-D to je sranda... sportovní jízda neni o rychlé jízdě po dálnici, opravdu nevíte o čem tu je řeč.

0/0
18.1.2011 10:33

fanfan_celofan

Re: až tam přihodí 1,6 turbo s 200 koňma, tak už to bude ideální

Svata prostoto. Sportovni jizda nema nic spolecneho s maximalni rychlosti, tohle je jenom tvoje debilni asociace. Vykon nemusis vuyzit jenom na dosazeni rychlosti svetla, ale taky napriklad pri predjizdeni, na okruhu, nebo kdekoliv. Je sice fajn, ze ty mas oktavku, ale to prece neznamena ze nikdo na svete asi uz nemuze koupit silnejsi auto nez mas ty, ze ne?

0/0
18.1.2011 10:34

Falewick

Re: až tam přihodí 1,6 turbo s 200 koňma, tak už to bude ideální

Trpisak je vrahounek protoze ma hypertrofii ega, ne kvuli tomu jeho traktorosportaku s exhiboznackou. Svet nekonci u Vasi Oktavky v TDI P-D.

0/0
18.1.2011 11:00

Gilth

Re: až tam přihodí 1,6 turbo s 200 koňma, tak už to bude ideální

Co ma sportovni jizda spolecneho s maximalkou na dalnici??? Nepijte kdyz pisete nebo nepiste kdyz pijete...Rv

0/0
18.1.2011 16:01

kritik hlupáků

Re: až tam přihodí 1,6 turbo s 200 koňma, tak už to bude ideální

Nemám malý péro. Je nse chci vozit rychle, pohodlně a luxusně. Prodjce neříkal že musím mít malý péro když si chci koupit pořádný auto. Hm :-/

0/0
18.1.2011 19:53

bitkar

Re: až tam přihodí 1,6 turbo s 200 koňma, tak už to bude ideální

tak ono skoro 140 koni neni zly na takovy auto. spis zalezi jaka bude vaha.

0/0
18.1.2011 10:21

stefi_ul

Re: až tam přihodí 1,6 turbo s 200 koňma, tak už to bude ideální

presne o tom to je. To urcite nebude vazit jako passat, takze mu to bude v klidu stacit.

Proto se taky zavodni WRCcka delaj z malejch aut. Vsechno je o vaze. Driv to byly velky Celicy, ale ted to jsou maly Citroni, Pazouti, Fabky...

0/0
18.1.2011 10:27

radik

Re: až tam přihodí 1,6 turbo s 200 koňma, tak už to bude ideální

Celica je velka? 8-o GT4 ST205 byla o pět cm kratší a o 10 cm užší, oni už tehdy věděly že to je o váze :-P

0/0
18.1.2011 10:38

radik

Re: až tam přihodí 1,6 turbo s 200 koňma, tak už to bude ideální

teda v porovnani s C4 WRC

0/0
18.1.2011 10:39

fanfan_celofan

Re: až tam přihodí 1,6 turbo s 200 koňma, tak už to bude ideální

vskutku zajimavy nazor. Chcete nam tvrdi, ze vaha vozu spolu s vykonem motoru vyznamne ovlivnuje dynamiku jizdy? Tomu se mi nechce nejak verit.

0/0
18.1.2011 10:39

Falewick

Re: až tam přihodí 1,6 turbo s 200 koňma, tak už to bude ideální

Bude to muset bejt lehky, protoze ta 1.6 99kW (ne 103) na tezky auto nema kroutak. Kdyz bude lehoucky tak to bude pekny svezeni, kdyz ne tak bude turbo nutnost a to je skoda. Hyundai vubec dava moc vykonu a malo kroutaku, treba 80kW a 135Nm .. to je jako u Octavie 55kW. To by fungovalo kdyby jejich auta mely 1000kg, ne 1300 nebo 1500.

0/0
18.1.2011 10:50

Falewick

Hyundai + Kia

Na tohle kupecko se moc tesim, bude lehky, i 1.6GDI s nim bude hybat. Ty troje dvere na prvni pohled zarazi, ale myslim ze to nebude spatny, z auta to hned udela zajimavost. A pokud se nekdo vozi vyjimecne vzadu nebo tam chci jenom hodit bagaz, je to lepsi nez lezt vnitrkem. Dvere jsou pekne maskovany. Ale proc zrovna u spolujezdce?

.

Hyundai a Kia v poslednich letech predvedly slusny obrat k lepsimu. Kdyz se podivam co dostanu v i30/Ceedu a za jakou cenu, tak nechapu proc se proda takovych fabii. Mrzi me ze nemaji ambice se v Evrope poustet do sportovnejsich vozu.

.

Co u H+K ale pretrvava je ignorace k nastaveni podvozku (Sportage opravdu nejezdi prijemne, Ceed drnca vzadu a Vengu v akci za 240k jsem skoro koupil pro tatu, kdyby z nej nevytloukla zuby). Druha vada je ta jejich turbofobie. Turbo zdaleka nepatri vsude (sorry Skodovko) ale treba benzinova Sportage turbo vylozene potrebuje a oni daji do tezkyho auta 1.6 a 2.0 bez turba, kroutak vsechno pod 200Nm.

0/0
18.1.2011 0:57

stefi_ul

Re: Hyundai + Kia

Protoze i nastupovani pro cestujici vzadu je lepsi z chodniku nez ze silnice. To stejny plati o nandavani a vyndavani bagaze...

Ze by proto?

0/0
18.1.2011 7:51

Falewick

Re: Hyundai + Kia

Zrejme. Me to nedoslo protoze malokdy stavim v silnici, vetsinou parkuji mezi auta nebo do rady, ridicem k chodniku. Ale dava to smysl.

0/0
18.1.2011 10:55

ExpertNaVsechno

Z objemu 1.6 litru

je výkon 103kW velmi slušná hodnota, a rozhodně lepší alternativa k přeturbovaným pidimotorům VW . Dává vzpomenout na lepší časy u Hondy, kdy ještě vyráběli věci jako CRX.

0/0
18.1.2011 0:50

Falewick

Re: Z objemu 1.6 litru

Je tam promenna delka sani a primovstrik, je to moc peknej motor. Ale nevim koho teda napadlo cpat ho do Sportage. Kdyby s nim nahradili 1.6 93kW z Ceedu dobre by udelali, kazdy kupuje 1.4 protoze se od 1.6 lisi jenom objemem..

0/0
18.1.2011 1:04

Chirurg1

cena?

Líbí se mi, jak by mohla vypadat cena? Něco mezi 300-350k? Přeci jen je to "jen" Hyundai...

0/0
18.1.2011 0:31

katana.

Re: cena?

rejži nebrat [>-]EU

0/0
18.1.2011 0:46

Falewick

Re: cena?

Sorry ale tohle je presne ten argument kterej jedinej zbyl lidem co hazi hnuj na Hyundai. Skoda ze se fakt najde dost lidi kteri na to slysi. Nebojuju proti tatuldum kteri chteji skodovku protoze proto, ale at si aspon vyberou nejakou ktera za ty penize stoji a nekupujou furt HTPcka. V Boleslavi se placaji po ramenech a predrazuji.

0/0
18.1.2011 1:15

fanfan_celofan

Re: cena?

tomu se rika cesky fetish na skodovky. Koupi si ji v horsi vybave a za vyssi cenu nez srovnatelna nebo lepsi auta konkurence a pak potrebuji sami sebe presvedcit, ze skoda je neco vice nez huyndai, kia nebo chevrolet...

0/0
18.1.2011 10:45

kritik hlupáků

Re: cena?

Proč fetish. Já osobně bych hyundai nebral pro jeho nekvalitní interiér a horší motory. Je tohle dost konkrétní?

0/0
18.1.2011 19:55

Falewick

Re: cena?

V porovnani se spoustou znacek mate pravdu. Ale kdyz jsem jel ve fabii interier nebyl proti Ceedu nic moc, vydechy vetrani jako od vietnamcu.. Spolehlivost motoru ukaze cas, u "novych" hyundai zatim zadne velke prusery.

0/0
18.1.2011 22:15

Bob-an

Re: cena?

No i v USA to pry bude stat v prepoctu pres 300, u nas bych teda cekal cenu kolem 450.....

0/0
18.1.2011 21:32

Ladino

Uplne novy hundaj, vole

;-D

0/0
18.1.2011 0:28

katana.

další nepovedená kopie Š Fábie II.

             hunday je vošklivej [>-][>-]

0/0
18.1.2011 0:07

Falewick

Re: další nepovedená kopie Š Fábie II.

Ahoj Katano, jak jezdi fobie easy pouze za 199.000,- ?

0/0
18.1.2011 0:32

katana.

Re: další nepovedená kopie Š Fábie II.

      jakej katano ??

já sem katana a mám Rover 75 [>-][>-]

0/0
18.1.2011 0:46

Falewick

Re: další nepovedená kopie Š Fábie II.

Jo ale zivis se prodavanim Fobii :-)

0/0
18.1.2011 1:05

fanfan_celofan

Re: další nepovedená kopie Š Fábie II.

Rover 75 neni spatne auto. O to vic nechapu fascinaci pojizdnou krabici od bot se 44 kW.

0/0
18.1.2011 10:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.