- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdysi jsem měl asi měsíc
hyundai coupé. Nebylo to moc podařený vozítko. Zvenku voňavka ale
vevnitř, motor, jízdní vlastnosti hodně podprůměrný. Takže, snad se
zlepšej.
a s manualem to ma mit 1127 kg pohotovostni hmotnost. Neni to spatny, ale mohlo to byt i min. S tou 1.6 GDI si clovek v takhle lehkym aute urcite uzije srandy dost, bral bych ho asi radsi nez tu preplnovanou variantu.
zepředu se mě to nehorázně líbí ta záď nic moc..ale já prostě tenhle typ karoserie nemám rád takže to je má osobní úchylka :-D...jinak sem zvědaví co to předvede v nějakém testu...ta motorizace není špatná auto je lehký.. :-) jo dovedu si představit že se stím bude pěkně řádit
konfigurace, pak si ho koupím a staré nechám pekáč co máme
a k cemu je to dobry?? Mas snad maly pero?? Mam 104kW oktavku kombika a i na tak velky tezky auto je to v pohode. Predjizdet se da i na sestku, pri podrazeni to zatlacuje telo do sedacky. Co clovek potrebuje vic??? Takhle 1,6 bude fajn motor a pri zajimavy cene to bude i solidni auto.
Na tohle kupecko se moc tesim, bude lehky, i 1.6GDI s nim bude hybat. Ty troje dvere na prvni pohled zarazi, ale myslim ze to nebude spatny, z auta to hned udela zajimavost. A pokud se nekdo vozi vyjimecne vzadu nebo tam chci jenom hodit bagaz, je to lepsi nez lezt vnitrkem. Dvere jsou pekne maskovany. Ale proc zrovna u spolujezdce?
.
Hyundai a Kia v poslednich letech predvedly slusny obrat k lepsimu. Kdyz se podivam co dostanu v i30/Ceedu a za jakou cenu, tak nechapu proc se proda takovych fabii. Mrzi me ze nemaji ambice se v Evrope poustet do sportovnejsich vozu.
.
Co u H+K ale pretrvava je ignorace k nastaveni podvozku (Sportage opravdu nejezdi prijemne, Ceed drnca vzadu a Vengu v akci za 240k jsem skoro koupil pro tatu, kdyby z nej nevytloukla zuby). Druha vada je ta jejich turbofobie. Turbo zdaleka nepatri vsude (sorry Skodovko) ale treba benzinova Sportage turbo vylozene potrebuje a oni daji do tezkyho auta 1.6 a 2.0 bez turba, kroutak vsechno pod 200Nm.
Protoze i nastupovani pro cestujici vzadu je lepsi z chodniku nez ze silnice. To stejny plati o nandavani a vyndavani bagaze...
Ze by proto?
je výkon 103kW velmi slušná hodnota, a rozhodně lepší alternativa k přeturbovaným pidimotorům VW . Dává vzpomenout na lepší časy u Hondy, kdy ještě vyráběli věci jako CRX.
Je tam promenna delka sani a primovstrik, je to moc peknej motor. Ale nevim koho teda napadlo cpat ho do Sportage. Kdyby s nim nahradili 1.6 93kW z Ceedu dobre by udelali, kazdy kupuje 1.4 protoze se od 1.6 lisi jenom objemem..
Líbí se mi, jak by mohla vypadat cena? Něco mezi 300-350k? Přeci jen je to "jen" Hyundai...