Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fabia s falešnými svaly: speciál Monte Carlo bude i s 1,2 HTP

V roli jednoho z favoritů se postaví příští týden na start Rally Monce Carlo i Škody Fabie S2000. Těžko byste v Evropě našli slavnější rally. V Monte Carlu vítězily legendy za volanty nesmrtelných modelů. Právě tam si zadělal na kult Mini Cooper a na 30. ročník se v roce 1960 chystaly i Tatry 603.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cizinec je našinec

už se Skoda polepšila

výškově nastavitelné sedadlo řidiče je už v základu (bez doplatku):-)

0/0
18.1.2011 18:35

Černé svědomí křišťálové gumy

Má to přípravu na volant a pedály?

:-PR^

0/0
17.1.2011 14:02

senil

Re: Má to přípravu na volant a pedály?

;-D;-DR^ s tou "přípravou pro radio" mně vždycky rozesmějou.;-D

0/0
18.1.2011 9:06

Tryskomys Muf

Re: Má to přípravu na volant a pedály?

To jo, ale motor je treba prikoupit zvlast .:-)

0/0
18.1.2011 15:38

kladivar2

Kdo to chce at si to koupi, kdo nechce nemusi....

Kdo to chce at si to koupi, kdo nechce nemusi. Komu se to nelibi tak at jezdi v necem jinem ale stale ho to preci neopravnuje nato nadavat. Jenze to uz je asi ceska natura. Ano pokud by byl donucen si to koupit pak je to jina. Me se to nelibi proto jezdim v jine znacce no a co. Tisic lidi tisic nazoru. Nekomu vyhovuje vic kdyz slapne na plyn ze auto se odpichne nekomu nevadi ze kdyz seslapne plyn k podlaze ze se auto pomalu udusi.

0/0
17.1.2011 11:17

kritik hlupáků

Re: Kdo to chce at si to koupi, kdo nechce nemusi....

Ale žilo by se nám lépe kdyby tu bylo více lidí s nadhledem jako jste vy R^

0/0
17.1.2011 12:09

bitkar

hah

neni nad to mit snizenej podvozek a kdesicosi sportovniho a k tomu chciplej motor. nema to smysl.

0/0
17.1.2011 10:04

Nahlas se ti směju 2

Něco je špatně

Já osobně nechápu dnešní módu "je jedno, co je uvnitř, hlavně když to hezky vypadá". A to zdaleka neplatí jen pro auta. Dnes se věci vyrábějí tak, aby byly především hezké, ne aby byly především funkční a kvalitní.

Sportovně se tvářící Fabia odkazující nejen názvem na slavnou Rallye, ale která má motor 1,2 HTP...

Nasvalená a agresivně vypadající Octavia RS, která má horší jízdní výkony než můj usedlý tuctový rodinný kombík....

0/0
17.1.2011 8:55

bitkar

Re: Něco je špatně

octavia RS ma spatny jizdni vlastnosti? ja nevim, ptam se. jinak souhlas, je to smutny

0/0
17.1.2011 10:03

Nahlas se ti směju 2

Re: Něco je špatně

"octavia RS ma spatny jizdni vlastnosti?" - nevím, nepsal jsem o jízdních vlastnostech.

0/0
17.1.2011 11:16

Miroš Málek

Re: Něco je špatně

Jízdní vlastnosti nepatří do jízdních výkonů? Jinak který usedlý tuctový kombík má >150kW?

0/0
19.1.2011 8:57

Nahlas se ti směju 2

Re: Něco je špatně

Jsou lidé, kteří umí rozeznat významový rozdíl mezi slovním spojením "horší jízdní výkony" a "horší jízdní vlastnosti". Já mezi ně patřím.

A jaký běžný kombík má přes 150kW? Pětkový bavorák, třeba.

0/0
19.1.2011 18:57

dubens

Re: Něco je špatně

150KW nic moc s jízdním výkonu neřekne. Mnohem podstatnější mi přijde počet koní na 1kg váhy auta. Jenom o hodnoě KW nebo Koní to prostě není, kor s tím jak dneska auta nabírají na objemu a váze.

0/0
20.1.2011 15:56

Modrý a zelený blesk

Re: Něco je špatně

Vy zjevně patříte mezi lidi, kteří tak trochu rychleji mluví, než myslí. Pětkový kombík v žádném případě není běžný. Běžný kombík je octavia kombi, megane kombi, 307 kombi, astra kombi...

0/0
1.2.2011 22:45

kritik hlupáků

Když si člověk přečte ty zvracející příspěvky,

řekl by že nejsme v ČR s průměrem stáří aut cca 15 let ale v Dubaji.;-D

0/0
16.1.2011 18:09

katana.

Re: Když si člověk přečte ty zvracející příspěvky,

já si sportovní Fábii Monte Carlo koupim[>-]

0/0
16.1.2011 23:36

JeFFik

Fujtablový experti

To auto se mi už jen tak na obrázku líbí (rossoneri kombinace je má oblíbená) a na "živo" bude pěkný taky a já vám garantuju, že se za ním každej (kdo tomu rozumí) rád ohlídne. Samosebou kupovat to s HTP nebude ideální kombinace. 1,2 TSI bude každopádně lepší a 1.4TSI by byl takřka ideální (kdyby byla ta možnost).

0/0
16.1.2011 0:22

kritik hlupáků

Re: Fujtablový experti

Vypadá jako RS...tu jsem dne s viděl poprvé a je to docela roztomilý malý vozítko.

0/0
16.1.2011 18:05

kajencik

Milovníci rallye?

To je snad nějaká tisková chyba, jestli to nezmění tak to budu považovat za osobní urážku.....

0/0
15.1.2011 23:16

Karel Pátý

Re: Milovníci rallye?

rally, rallye - oboje je správně.

0/0
16.1.2011 0:41

kajencik

Re: Milovníci rallye?

tak jsem to nemyslel, ale tento tuzing nemá s rallye pranic společného....

0/0
16.1.2011 1:04

katana.

1.2 HTP v pohodě stačí

už sem to tady psal. mě docela chybí motor 1.0 kterej dřív škodovka nabízela a lidi s nim spokojeně najezdili mraky kilomtrů

0/0
15.1.2011 22:50

Rokba

Re: 1.2 HTP v pohodě stačí

to musí bejt strašný svinstvo, to co hulíš;-D

0/0
15.1.2011 23:48

u.boat

Re: 1.2 HTP v pohodě stačí

Ehem... Jestli myslíš ten litrovej čtyřhrnek co cpali do Juniorů než přišli na to že to není, ale opravdu není dobrý nápad...

Jednou to na mne vyšlo jako náhradní vůz v srevisu a absolvoval jsem v tom Praha - Brno. To byl zážitel. Uhejbal jsem do stoupacího pruhu, abych chudákům kamionům nepřekážel...

HTP - budiž ale toto fakt není motor do Fabie. To mohlo hnát 120ku, trerá byla snad o půl tuny lehčí.

0/0
16.1.2011 21:15

kritik hlupáků

Re: 1.2 HTP v pohodě stačí

To vás nenapadlo hned že se litrový objem nehodí na pohodlnou jízdu Praha - Brno?

0/0
16.1.2011 21:41

katana.

Re: 1.2 HTP v pohodě stačí

proč nadáváte na škodovky ?

0/0
16.1.2011 23:38

DonKok

Re: 1.2 HTP v pohodě stačí

Myslím že tu nikdo na škodovky nenadává, pouze na (naprosto otřesné, měl jsem tu "čest" v tom jet, lepší dynamiku jízdy má i zahradní traktůrek ) motory 1.2HTP ;-)

0/0
26.1.2011 19:51

fsp

Maloobjemové motory jsou budoucnost

a poslední vývojový článek spalovacích motorů. Náklady na těžbu ropy stoupají (už nejsou mělká pole) a nemůže to skončit jinak než u hybridních aut. Pohon pouze elektrický a elektřina ze spalovacího motoru. Dostatečná infrastruktura pro plnohodnotné elektromobily je otázkou tak sta let.

Bohužel je pryč doba šesti litrových osmiválců a do dvaceti let budou i motory kolem dvou litrů luxusem.

0/0
15.1.2011 21:53

namestii

Re: Maloobjemové motory jsou budoucnost

Moje 1,8 žere víc než kamarádův třílitr. Já jezdím za 12-15, on 7-8. Proč by měly končit velké motory?

0/0
15.1.2011 22:45

al.mucha

Re: Maloobjemové motory jsou budoucnost

ZIL?

0/0
15.1.2011 23:12

1000101110110110

Re: Maloobjemové motory jsou budoucnost

Už dlouho jsem se tak dobře nezasmál. ;-DR^

.

Vtip je v tom, že ropy je pořád dost, přestože už asi tak 60 let někdo prorokuje, že pozítří dojde. A pokud jde o technologie, za deset let je znát takový pokrok, jako kdysi trval sto let. Dovolím si tvrdit, že k žádným ekohybridním perverznostem nedojde a auta budeme pohánět úplně jinak.

0/0
16.1.2011 0:24

fsp

Re: Maloobjemové motory jsou budoucnost

Vůbec nejde o ekologii

0/0
16.1.2011 10:36

fsp

Re: Maloobjemové motory jsou budoucnost

Ropy je dost, ale přestává být snadno přístupná. Náklady na těžbu budou stoupat a do dvaceti let je reálných tak 50-60-70 kč za litr. Svět ropu potřebuje a šejkové se svých zisků rozhodně nevzdají

0/0
16.1.2011 10:44

fanfan_celofan

Re: Maloobjemové motory jsou budoucnost

Sejk? Hlavne stat kamarade. Polovinu z kazdeho litru benzinu narves do statni kasy!

0/0
19.1.2011 12:00

FastDriver

Re: Maloobjemové motory jsou budoucnost

náklady na těžbu ropy jsou celkem pořád stejné už desítky let, pohyby v její ceně na trhu jsou spíše dílem spekulantů na burzách. Naopak hybridy považuji za krok stranou, nikoli dopředu. Baterie jsou neekologické, těžké a mají omezenou životnost. Řešením bude čistý elektropohon, ovšem než bude dotažen vývoj vhodného zdroje proudu, bude to ještě dost dlouho trvat...

0/0
16.1.2011 10:01

fsp

Re: Maloobjemové motory jsou budoucnost

Náklady na těžbu ropy stoupají, protože docházejí snadno těžitelná pole. Dnes to funguje asi tak - najdeš studnu, napíchneš ji, a pak jenom zachytáváš co z ní teče. Když dojde tlak, sbalíš cisterny a jde se vedle. Přitom pole je třeba ze 60% nevytěžené.

0/0
16.1.2011 10:41

kritik hlupáků

Re: Maloobjemové motory jsou budoucnost

Spekulace, marketing.

0/0
16.1.2011 18:05

Miroš Málek

Re: Maloobjemové motory jsou budoucnost

Na hybridním pohonu s malým vysokootáčkovým spalovákem a superkondenzátorem pro ukládání brzdné enegie a pokrývání výkonových špiček (předjíždění) nevidím nic špatného. Akumulátory však nebrat.

0/0
17.1.2011 11:10

X6 464koní

HTP

Nevím proč pořád pomlouváte tento motor. Nedávno jsem četk, že se připravuje velký kontrakt s GM na dodávku těchto motorů do USA.

Budou je dávat na do aut ke stíračům , ale jen na zadní.;-D;-DR^R^

0/0
15.1.2011 21:39

Mrija225

Re: HTP

Trpišovský si chce taky jeden namontovat do Mercedesu... jako motorovou brzdu...

0/0
15.1.2011 21:51

1000mb

Re: HTP

Muhehehe,to jsme se pobavili.Ne že bych si chtěl koupit fabii a navíc s HTP,ale spoustě lidí to prostě stačí.A určitě má to auto větší smysl než X6....to si většinou kupuje ten,kdo trpí nějakým komplexem.

0/0
16.1.2011 12:08

kritik hlupáků

Re: HTP

To je jen takový mýtus...že si bohatí kupují drahá auta aby zapůsobili na chudé, protože mají malý penis či nějaký komplex. Realita je ovšem taková že bohatí si kupují silná auta proto, aby si zadek rychle vozili v luxusu a pohodlí a chudí jsou jim zcela u zadku!!! Ale jako forma utěšování těch co závidí to možná může být dobré. Jinak předchozí přispěvatel samozřejmě nemá X6 jen si udělal tak hloupý nick, protože tady dlouhou dobu zcela hloupě šil do někoho kdo tvrdil že x6 má. Jinak souhlasím s tebou, že jsou prostě lidé kterým stačí motor 1.2 i slabší a nevidím jediný důvod proč jim to rozmlouvat nebo se jim za to posmívat.:-/

0/0
16.1.2011 18:04

X6 464koní

Re: HTP

Když já mám hloupý nick, tak ty máš nick vrchol inteligence. Mimo jiné neznám nikoho komu stačí chcípák 1,2. Jinak s tebou souhlasím jelikož můj autopark sám o sobě každému ukáže co mám rád a co si koupí holota je mi šumafuk. 1,2 HTP to opravdu, ale opravdu není.

Jinak Oktávky a Superby uznávám.R^R^

0/0
17.1.2011 0:02

kritik hlupáků

Re: HTP

Ty máš hloupý nick v souvislostech. I do octávie si můžeš dát 1.2

0/0
17.1.2011 12:11

X6 464koní

Re: HTP

Bude to spíš masochismus. Tak ošklivý auto se jen tak nevidí, ale zase pojede jako ďas.

0/0
17.1.2011 0:04

drtinajan

fabia je O.K.

No já jsem si fabii1.2HTP 40kW koupil za par šupů v bazaru jako druhe auto pro ježděni na nákupy a po okrese a jsem maximálně spokojený. Moc to nežere (teda nesmi se to moc honit, pak to docela saje), extrémně příjemné řazení (a že jsem si už vozil zadek v nějakých kárách...), mám to už nějaký ten rok a je to jedna z nespolehlivějších věcí které jsem si pořídil (servisní náklady vpodstatě jen výměna kapalin). Tak nechápu proč ten posměch ...

0/0
15.1.2011 21:19

prasák

Re: fabia je O.K.

Oni majitelé poruchových ojetin s přetočeným tachometrem si vždy musí najít něco, na čem by se pokusili léčit svoje mindráky z nepravidelného chodu motoru a úniku provoznách kapalin. Bývala to felicie, teď fabie. A přitom je to úplně běžné auto, které cílové skupině naprosto postačuje.

0/0
15.1.2011 21:24

falonso

Re: fabia je O.K.

že by vzhled? Vypadá to jako dětská hračka. A pak ta úzkost interiéru. Řidič se se spolujezdcem šťouchají za jízdy loktama, je to zkrátka hračka.

0/0
15.1.2011 21:24

prasák

Re: fabia je O.K.

Nesmíš být tlustej jako prase. Já jsem se v žádné malé škodě s nikým nežduchal.

0/0
15.1.2011 21:25

falonso

Re: fabia je O.K.

Nesmysl, interiér je hrozně stísněnej a dva 80-ti kilový chlapi se prostě šťouchají loktama. Navíc ten úplně super truper středovej panel s obřím displejem o kterej si člověk obrušuje během jízdy kolenní kloub;-D

0/0
15.1.2011 21:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.