- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
výškově nastavitelné sedadlo řidiče je už v základu (bez doplatku)
s tou "přípravou pro radio" mně vždycky rozesmějou.
Kdo to chce at si to koupi, kdo nechce nemusi. Komu se to nelibi tak at jezdi v necem jinem ale stale ho to preci neopravnuje nato nadavat. Jenze to uz je asi ceska natura. Ano pokud by byl donucen si to koupit pak je to jina. Me se to nelibi proto jezdim v jine znacce no a co. Tisic lidi tisic nazoru. Nekomu vyhovuje vic kdyz slapne na plyn ze auto se odpichne nekomu nevadi ze kdyz seslapne plyn k podlaze ze se auto pomalu udusi.
Ale žilo by se nám lépe kdyby tu bylo více lidí s nadhledem jako jste vy
neni nad to mit snizenej podvozek a kdesicosi sportovniho a k tomu chciplej motor. nema to smysl.
Já osobně nechápu dnešní módu "je jedno, co je uvnitř, hlavně když to hezky vypadá". A to zdaleka neplatí jen pro auta. Dnes se věci vyrábějí tak, aby byly především hezké, ne aby byly především funkční a kvalitní.
Sportovně se tvářící Fabia odkazující nejen názvem na slavnou Rallye, ale která má motor 1,2 HTP...
Nasvalená a agresivně vypadající Octavia RS, která má horší jízdní výkony než můj usedlý tuctový rodinný kombík....
octavia RS ma spatny jizdni vlastnosti? ja nevim, ptam se. jinak souhlas, je to smutny
řekl by že nejsme v ČR s průměrem stáří aut cca 15 let ale v Dubaji.
já si sportovní Fábii Monte Carlo koupim
To auto se mi už jen tak na obrázku líbí (rossoneri kombinace je má oblíbená) a na "živo" bude pěkný taky a já vám garantuju, že se za ním každej (kdo tomu rozumí) rád ohlídne. Samosebou kupovat to s HTP nebude ideální kombinace. 1,2 TSI bude každopádně lepší a 1.4TSI by byl takřka ideální (kdyby byla ta možnost).
Vypadá jako RS...tu jsem dne s viděl poprvé a je to docela roztomilý malý vozítko.
To je snad nějaká tisková chyba, jestli to nezmění tak to budu považovat za osobní urážku.....
už sem to tady psal. mě docela chybí motor 1.0 kterej dřív škodovka nabízela a lidi s nim spokojeně najezdili mraky kilomtrů
to musí bejt strašný svinstvo, to co hulíš
a poslední vývojový článek spalovacích motorů. Náklady na těžbu ropy stoupají (už nejsou mělká pole) a nemůže to skončit jinak než u hybridních aut. Pohon pouze elektrický a elektřina ze spalovacího motoru. Dostatečná infrastruktura pro plnohodnotné elektromobily je otázkou tak sta let.
Bohužel je pryč doba šesti litrových osmiválců a do dvaceti let budou i motory kolem dvou litrů luxusem.
Moje 1,8 žere víc než kamarádův třílitr. Já jezdím za 12-15, on 7-8. Proč by měly končit velké motory?