Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bláznivá krabice s gaučem a posuvnou přístrojovkou, to je Kia KV7

Automobilka Kia představila na autosalonu v Detroitu studii minivanu KV7. Designéři použili filozofii modelu Soul a stvořili velké MPV, které se nestydí za své krabicové tvary. Ačkoli na autě najdeme řadu výstřelků, podobný sériový model není vyloučen.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mcsoap

Hmm

Já nemám rád tyhle nízkoobsahový motory ze kterejch se snažej vymáčknout maximum. Vždycky se to podělá po pár kilometrech a furt so o to musí člověk starat. Máme Escape z roku 2001. Nedávno se měnily svíčky, pro jistotu a pár sad kol už na tom bylo. Žádný filtry, oleje, servisy, čištění a podobný nesmysle. Tohle je dvoulitr a má to mít takovejhle výkon. Tak možná na tejden.

0/0
24.1.2011 21:16

Qesospi Cobigan

Hodně se to opičí po Roomsteru

ten zadní bok úplně.

0/0
23.1.2011 19:11

bezdukátů

Re: Hodně se to opičí po Roomsteru

po hrůzách se málokdo opičí;-D

0/0
23.1.2011 20:13

Thyronx1

Kia take ale predevsim Hyundai

odrovna nemecke vyrobce aut hrave. Zustanou luxusni Porsche, Mercedes dokud se uzivi a nebuide muset emigrovat do Jizni Afriky, VW nejen ze nebude nejevtsim molochem v roce 2018, ale zrejme se mu bude snizovat export do Ciny ktera v podstate cely VW zivi. Cina si na svych linkach ktere jim tam stavi (nejen) VW zacne totiz vyrabet sama a bude stacit pokryvat svoji potrebu. Predrazena evropska auta pak bude schopen VW prodavat jen v Evrope. Nikdo jiny to nekoupi. V USA VW stavi novy zavod, coz je v pohode ale jedno mu chybi: Vyrobit jakykoliv model ktery budou Amici kupovat. Boduje jen Jetta na 22.miste tabulky nejprodavanejsich aut, a modely jako Golf (inzenyrsky dobre postaveny)  je pro Amiky nezajimavy, tuctovy, nezaujme zadnou vekovou skupinu. Dnes se prece stavi autoi pro mlade, pro stredni vek, pro muze a zeny maji take svuj vkus. To se v Evrope jeste nezna. Touareg je primo ostuda firmy.Opel zajde. Socialni vyhody zamestnancu zvysuji ceny nemeckych aut na hranici prodejnosti.

0/0
22.1.2011 19:31

Thyronx1

Je to jeden ze soucasnych modnich smeru.

Ne neni to okopnuty Nissan Cube uz davno predtim sjizdel z linek podstatne vetsi ale s podobnym rovnym zadkem Ford Flex. Mimochodem velmi dobre prodavany v USA. Nissan Cube podobne jako tato Kia nebo hodne podobny model od HONDY,  jsou mala auticka, nicmene kupuji se v USA. Gauc v teto Kie rozhodne neni. Kez by Skodovka umela udelat pohodlna sedadla..

Umyslne se tento bulvar nezminuje o VW, ktereho tentokrat nezastupuje nic nez Passat. Ta zmodernizovana Jetta je odstrasujici auto nejen vzhledem ale i spolehlivosti a kvalitou.

FORD je jednoznacne nejuspesnejsi znacka na letosnim NorthAmerican International; AutoShow (naias.com) kde jasne zvitezil v truckach novy mensi Explorer, novy Focus ( i hybrid a ciste elektricky),nova0 Fiesta se prodava hrave zejmena na zapade USA, FORD Fusion (ktery je o necem jinem nez jeho evropska parodie) (i hybrid) je velmi uspesny. F-150 jsou nejprodavanejsi auta v USA uz vice nez 20 let. Prichazi minivan C-max, a vystaveny jsou i Lincolny MKX,MKS,MKT,MKZ

0/0
22.1.2011 19:25

old fashioned Vince VII.

to navrhoval "bavič" Novotný???

8-o

0/0
20.1.2011 7:06

jendabenda

Nějak mi něco připomíná

aha, Nissan Cube. Obšlehnutý jako vždy. Rv

0/0
20.1.2011 6:55

MaléPivo

Re: Nějak mi něco připomíná

Náhodou je super, zajet s ním na pláž otevřít pivko ..... :D a tolik místa určitě pohodlnější než zadní sedačka :DV

0/0
20.1.2011 9:08

bezdukátů

Re: Nějak mi něco připomíná

já taky zajedu se svou ......................... na pláž a otevřu si pivka:-)

0/0
23.1.2011 20:15

legnaw

Re: Nějak mi něco připomíná

najdi si optika

0/0
20.1.2011 12:47

realitservis

Škoda, že je to jen studie

Šel bych do ní. KIA podle mě udělala za posledních 6 roků největší skok ze srovnatelných automobilek. Ještě před 10-ti lety problematická značka je dnes srovnatelná se značkami, které se na ní dříve dívaly s patra. Nemám tím samozřejmě na mysli MB,BMW, AUDI,LEXUS apod. ale značky jako Renault, Citroen, Peug.,Fiat,Škoda,FORD včetně usedlého VW, můžou pomalu začít jen závidět. A až do toho nastoupí naplno Čína, tak nás Asiati převálcují totálně.:-P

0/0
20.1.2011 0:31

katana.

když bude pod milion Kč, tak to KV7 koupim synovi

teď má VW Tiguan a sype se to už v záruce X

0/0
19.1.2011 23:21

bezdukátů

Re: když bude pod milion Kč, tak to KV7 koupim synovi

no to jste vy rádoby milionáři, WV je pro vás etalon, pro normální lidi šunt

0/0
23.1.2011 20:17

2200

to je něco

jako Dacia Duster--původní koncept taky vypadal jinak....a co z toho vylezloRv

0/0
19.1.2011 21:37

deméter

Re: to je něco

jasne, ale kiu nebrzdi renault, takze ja verim, ze se posuneme zase o kousek dal. ta drevena podlaha me ale moc nebere :)

0/0
19.1.2011 23:03

Jan.P

Mě se to líbí

Mě se to líbí, já bych to koupil.

0/0
19.1.2011 19:19

Hynek Vilém Jarmila reloaded

docela se mi líbí a koupil bych to

Kia za poslední roky udělala ohromný pokrok, jak v designu, tak v kvalitě. Rozhodně bych tomu věřil víc než Fordům nebo VW. Oboje mne jako uživatele značně zklamaly, o designu a nepraktičnosti nemluvě.

0/0
19.1.2011 17:24

quagaar

Re: docela se mi líbí a koupil bych to

tos jako koupil tuhle forda, tamhle vágna a pak sis všim že se ti nelíbí? tak to gratuluju ;-)

0/0
19.1.2011 22:42

deméter

Re: docela se mi líbí a koupil bych to

;-DR^

0/0
19.1.2011 23:01

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: docela se mi líbí a koupil bych to

existujou služební auta 8-o

0/0
20.1.2011 0:46

quagaar

Re: docela se mi líbí a koupil bych to

dik, to jsem si presne myslel. vsichni ti nespokojenci se sluzebnima hatepeckama by na diskuzich taky kupovali lip ;-)

0/0
20.1.2011 15:05

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: docela se mi líbí a koupil bych to

Mondeo 2,0 TdCi, Mondeo 2,0i, Pasat 2,0 TDI. Vše referentská auta, řidiči se nestřídali. Víc už zkoušet nechci. 

0/0
20.1.2011 18:49

daffy.d

výkon

"...s výkonem 285." 285 čeho?

0/0
19.1.2011 14:58

jemitojedno

Re: výkon

Asi myslel (V)ýkonu... mozna autor myslel dvojiteho (W)ýkonu..... ci mozna (k)urna dvojiteho (W)ýkonu.... ale spis to vidim na koně :-)

0/0
19.1.2011 15:06

daffy.d

Re: výkon

Wýkon nebo výkůň? :-))

0/0
19.1.2011 15:54

rum.tuzemsky

Re: výkon

Wykuř ;-D

0/0
19.1.2011 17:07

Marty502

Roomster

Podobně zajímavě vypadala první studie Škody Roomster, kdysi vystavená před Národním muzeem. Akorát že z toho pak pro sériovou výrobu udělali paskvil.

0/0
19.1.2011 14:42

bufalo.blil

Re: Roomster

nakonec yeti byl taky hezký koncept, zejména zadní část. a sériovka je ohava

0/0
19.1.2011 14:55

mufin01

Re: Roomster

Tak je to ale bohužel s každou studií. Výrobce nás navnadí, ale pak si stejně moc dobře spočítá, že by se to neprodávalo, pač lidi jsou vetšinou konzervy.

0/0
19.1.2011 14:58

jemitojedno

Re: Roomster

Ono spis nejde o konzervu jako konzervu - ale prakticnost. Dokazete si predstavit jak by zvitrek auta vypadal v tomhle pocasi? (blato vs. kriklave barvy = vitez bude odolna spina)

0/0
19.1.2011 15:09

TT777

Re: Roomster

Prave ze si dovedu dobre predstavit jak by se ta rovna plocha krasne setrela hadrem. Zadny problem zalezi na materialu.

0/0
19.1.2011 16:40

jemitojedno

Re: Roomster

Rovna plocha ano ale co to ostatni (sedacky dvere...)

0/0
19.1.2011 17:24

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Roomster

Musíte si za jízdy dveře zavřít.

0/0
19.1.2011 17:26

username

Re: Roomster

Přesně na tohle jsem si vzpomněl a chtěl jsem napsat stejný příspěvek.

Tohle auto je krásné, ale jestli KIA bude mít koule na to takto udělat, o tom dost pochybuji. Resp. ty věci, které na tom jsou zajímavé ty tam nedají, protože na ně nemají formy do jiných aut atd. a místo toho tam dají klasické prvky a bude z toho zase tuckovka.

0/0
19.1.2011 17:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.