- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tahle fobie má s tou skutečnou společný jen dvě věci.Znak a skutečnost,že je stejně odporná ,jako její sériová sestra.
Ta karoserie je z hliníku? Na té fotce kufru to tak vypadá.
Ne, není.
Mimochodem, jak se z takové fotky pozná hliník od jiného kovu?
v podstatě úplně jiné anto než Fabie, jenom ji vzdáleně připomíná :)
A nekecáš? Já myslel, že motor, je HTP převrtanej na 2 litry a pak jen vyhozený zadní sedačky a jedééém.
mohli se trosku mozna rozepsat o tom motoru. 285 koni ze 2 litru neni zly. by me zajmala vydrz toho motoru treba, kolik toci apod.
http://fabias2000.cz/parametry/
Mozna ze ty tovarni na Monte Carlu budou trochu poladeny...
Vydrz motoru u zavodniho specialu je vzdy nizka a jeste doplnim ze to jezdi na vysokooktanovy benzin.
Jiný motor, jiné řízení, jiné nápravy, jiný podvozek,...ono dvěstě tisíc euro je na tom autu poznat :) Ale oproti WRC za hubičku a opravdu se jim v MB povedla. Přitom určitě neměli nijak přehnaný rozpočet na vývoj.
to je tak ze všemi závodními speciály, včetně okruhových. Názvem a trochu vizuální podobou dělají propagaci nosných modelů příslušné automobilky.
nadpis by mel byt spise vydeseny redaktor... nechapu co tam leze kdyz se mu to nelibi... a to zduraznovani brzdeni levou a cakani kvaltu bez spojky... je to naprosto normalni vec... verim ze kazdy dryhy motorista umi brzdil levou stejne jako pravou aspon ti co maj automaty... ale jinak pekne auto.. docela rad bych se projel skoda ze s podobnymi parametry neprodavaji i civilni... :-) tu bych si koupil...
Myslím, že S2000 je pro běžný provoz homologovaná. Sice budeš mít pořád zařazenou jedničku, ale lovit baby na ní můžeš. Při nákladech 150 euro na kilometr se to vyplatí :-)
Pokud nejste fandové rally sportu, tak odsud vypadněte! Na fakebooku budete výtáni!