Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový viper bude jako nahá kráska na pláži, slibuje šéf Dodge

K autům si někteří umí vytvořit velmi blízký vztah, dávají jim jména a mluví o nich jako o živoucích bytostech. Stejně to mají lidi v automobilkách a jedni z nejvážněji "postižených" pracují v designcentrech. Stylisté Chrysleru dlouho nenamalovali chlapáčtější auto než Dodge Viper. Tenhle americký svalovec nebyl festivalem moderní techniky, ale síla a adrenalin z něj skoro odkapávaly. To nová generace viperu vás bude svádět jako žena. Mužům se z něj prý budou zapalovat lýtka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Škubi

Pochybuju

o tom, že by Viper mohl někdy konkurovat 911, tak možná rychlostí, časem na okruhu, ale toho pocitu nemůže nikdy dosáhnout! Ve Viperu má člověk pocit, že je fakt chlapák, v 911 že je dobrej řidič (když není, tak smyk, hodiny a gigantická rána...)

0/0
21.1.2011 15:49

radik

Re: Pochybuju

R^

0/0
24.1.2011 15:23

YOUR_GOD!

viper

viper pro me vzdy byl a bude auto mych snu a doufam ze do svych 30 let budu v jednom jezdit VVV

0/0
20.1.2011 23:35

truthspeaker

Proschi 911 ???

;-ORv

0/0
20.1.2011 21:18

czechamerican

VIPER ?

Ok ... jezdil jsem s Viper 5 mesicu a byl jsem rad ze jsem se ho zbavil....jezdil jsem pul roku s Corvette ... a nic moc... nyni jezdim s MB SL 63 a rozdil je ve vsem...respektive to se neda srovnavat. Klid ticho, zadny vibrace nic... prava pohoda !!! A cubky skacou do cary sami...neuveritelny !!![>-]

0/0
20.1.2011 20:23

ExpertNaVsechno

Re: VIPER ?

Je jasný, že SL 65 se sofistikovaností, pohodlím a cenou nachází trochu někde jinde. Ale proč jste se s Corvettou a Viperem vůbec zdržoval, když chcete ticho a klid?

0/0
20.1.2011 20:41

detour

Re: VIPER ?

Proč? Protože je to mertosexuální ...... s malým .......

0/0
22.1.2011 12:26

cenzore_zdar

Viper ACR

ja bych hlavne uvital kdyby papalasi z EU udelili vyjimku autu Dodge Viper ACR ( American Club Racing) Tento sileny Viper s silenym motorem se v 80km/h prehriva a vzhledem k jeho vykonu nesplnuji posahane exhalacni normy EU. Kolik asi takovych Viperu by se v cele EU napocitalo? I kdyby tu mohl jezdit bude jich maximalne stovky.... EURv

0/0
20.1.2011 19:42

czechdaytrader

??

Viper by mel konkurovat Camaru a 911 ?? Kdo to proboha vymyslel ? Vzdyt je to uplne jina kategorie ? Asi jsem z tech muscle cars uz trochu vypad, ale Viper je proste 10valcu..to tak konkurovat Fordu GT a mozna trochu corvette Z . Ale camaru a 911. To se mi nezda . Opravte me znalci kdyztak, at v tom mam jasno ;-)

0/0
20.1.2011 18:27

cenzore_zdar

Re: ??

Vedle Camara se od Dodge jednoznacne stavi Challenger a ne Viper. OMG! Jinak Viper hlave RT/10 to je proste legenda. 10 valcu, 8 litru a ten zvuk!

0/0
20.1.2011 19:29

mcsoap

Paráda

No mě osobně by se líbilo mít u nás v zemi na výběr z těchhle aut. Každej američan s 20ti tisícema si jde koupit Challenger, kterej když jsem slyšel tak jsem si chtěl vzít poprvý v životě leasing, jelikož to co tam stojí jako tady Octavia Tour se tady prodává za milion. A jenom si vybrat, Mustang, Challenger, Camaro, Viper... A velkoobjemovej zadohrab z ameriky, jen si představte co lidí by tady uschlo závistí, to je lepší než si koupit TDI SUV :)

0/0
20.1.2011 18:12

Lobos

Re: Paráda

Tak to nevim jestli Chalenger za 20...chlapce. Tak ocesanej s 3.5 V6..Pokud chces ten opravdovej s Hemi tak by sis musel jeste 10 priplatit...a ten uplne super, se kterym bys byl v CR king tak ten je dvojnasobek toho co si myslis.;-) To same plati o Mustang nebo Camaro. Takze nez dospejes udelat si papiry na auto, tak na nej mozna 1 tisicinu budes mit usetrenou;-D

0/0
20.1.2011 18:28

mcsoap

Re: Paráda

V CR je clovek king se vsim co ma vetsi obsah nez 1.9. A je uplne jedno jestli to stoji 20, nebo 25 tisic dolaru, jelikoz za zadni sterac u Octavie se priplacej 3 tisice a zakladni verze ma "pripravu na radio". U Mustangu si muzu priplatit tak maximalne za to, ze audio system nebude mit "jen" 500W ale 1000W. O cenach je zbytecne se bavit, americani maj auto na 3 roky pak jde z domu, tomu odpovida cena i kvalita. Cesi si kupujou auto na 10 let a kdyz musej za 10 let menit sterac a zarovky, auto u nich propada je to smejd. Mozna ze az vyrostes a ziskaz zpet svepravnost, tak se do USA i podivas.

0/0
20.1.2011 18:56

radik

Re: Paráda

;-D Jasně a proto tam jsou všude vidět auta který sou starší deset let a běžně se v nich jezdí...

0/0
20.1.2011 20:47

Martin 2011

Re: Paráda

Asi si ten mustang trochu moc idealizuješ

0/0
21.1.2011 0:32

radik

Re: Paráda

A když chceš lepší motor v evropskym tak nepřiplácíš? ;-D Pořád je to levný... a když si představim že za cenu superba combi v plný palbě bych mohl mít Corvette s V8 a 400 koni tak je mi do breku...;-)

0/0
20.1.2011 20:44

cenzore_zdar

Re: Paráda

Challenger v HEMI primo v USA na nase penize 700tisic. Cena u nas u dealera 1 400 000 Kc. Trochu premrstena cena ne ? No aspon ze se daj koupit Mustangy od fordu za rozumny peniz.R^

0/0
20.1.2011 19:31

noboty666

Re: Paráda

Ten rozdil dela hlavne clo + DPH :-(

Doprava a zisk dovozce jsou proti tomu zanedbatelne polozky

0/0
21.1.2011 23:26

ab3l

omg

nepsali jste náhodou před časem že Viper definitivně končí???

http://auto.idnes.cz/legendarni-sportak-s-motorem-z-nakladaku-a-americky-retrokriznik-se-louci-15u-/automoto.asp?c=A100712_101601_automoto_fdv

0/0
20.1.2011 17:03

ExpertNaVsechno

Re: omg

Taky že ano. Stará generace skončila a vzhledem k ekonomické situaci se automobilka tehdy ještě nerozhodla, zda dostane nástupce.

0/0
20.1.2011 18:45

ADix

...

Nevím jestli to tak cítím jen já, ale první VIPER, který byl i "hlavním hrdinou" stejnojmeného seriálu byl krásnější a více zmiji připomínající, než ten nynější...sem zvědavý jak stím vynaloží nyní.

0/0
20.1.2011 14:31

LooL

Re: ...

Tak tak, model rt/10 je podle me jedno z nejkrasnejsich aut vubec.

0/0
20.1.2011 18:45

cenzore_zdar

Re: ...

Existuje dokument primo o vozu Dodge Viper RT/10 to auto v roce 1989 na autosalonu v USA vyvolalo primo chaos! To auto je fenomenalni jak designem, tak silou a vemte si ze to je z roku 1989!!! srovnejte si z te doby Porsche 911 nebo 944. Viper proste o level jinde. Predbehl dobu.

0/0
20.1.2011 19:35

radik

Re: ...

Měl ale jeden problém... rychle uměl jezdit jenom po rovině :-P

0/0
21.1.2011 0:18

Chytry.Levicak

Re: ...

co já vím,tak všude uváděli rok 1992 a ne 1989...

0/0
22.1.2011 13:25

Josef II

Vykaslete se na design, na vzhled, to zvladne kazdy.

Viper je v Americe znam predevsim svym vykonem,surovym jednoduchym provedenim a nizkou cenou. Je staven v tradici starych britskych sportaku, tzn. bez doplnku, ktere jizdu usnadnuji a cini bezpecnou. Je to take nejvetsi motor, ktery kdy byl spojen s manualni prevodovkou, kterou ostatni sportaky jiz davno opustily. Proto je jen malo lidi, kteri se jej nauci ovladat a umi s nim jezdit .

0/0
20.1.2011 14:22

Lobos

Re: Vykaslete se na design, na vzhled, to zvladne kazdy.

Hmmm, a ty vypadas podle sveho znaleckeho prispevku jako jeden z nich, vid? ;-D;-D

0/0
20.1.2011 18:31

Lobos

Me by se libil....

Ale nejak nemuzu najit prebytecnych $108 000:-/

0/0
20.1.2011 13:56

radik

Re: Me by se libil....

Oni tam mluví o novém Viperu, ten vyfocenej je nějaká okruhová verze toho co už prodávaj.

0/0
20.1.2011 14:10

Josef II

Re: Me by se libil....

Tvoje osoba a tvuj ucet nikoho nezajimaji !!

0/0
20.1.2011 14:24

namestii

Re: Me by se libil....

Rv

0/0
20.1.2011 14:29

Lobos

Re: Me by se libil....

no me pripada ze zajima tebe, proto jse se honem hrnul k reakci Pepo z Horni Dolni:-/

0/0
20.1.2011 18:33

duch zavražděného iuose

hmm

nahá kráska na pláži - takže v obležení nagelovanejch, napíchanejch latentních homosexuálů a následně přikrytá dekou od policie?

0/0
20.1.2011 13:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.