Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kříženec auta a čtyřkolky dojede i tam, kde teréňáky končí

Když chcete jezdit autem v terénu, můžete si pořídit drahý off-road a po každém výletu řešit větší či menší opravy. Nebo sáhnout po vozítku na pomezí auta a motorkové čtyřkolky, které nabídne velkou porci zábavy za rozumné peníze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kladivar2

V Cesku opet nesmyslne predrazeno

Cena okolo půl milionu  ;-D;-D

2011 Polaris RZR 900 XP  $17,500  to je nejakejch, aktualnim kurzem, 311675,-Kc

0/0
26.1.2011 7:57

mimouch

Re: V Cesku opet nesmyslne predrazeno

No, ono je to s tou tvorbou cen trochu složitější. USA je velký trh, je něco jiného, když se tam těch strojů prodá desítky tisíc a následně se servisují, než když se jich u nás prodá pár desítek a následně si to každej bastlí v garáži ;-)

0/0
26.1.2011 9:20

KTMatej

Re: V Cesku opet nesmyslne predrazeno

Důležitým aspektem je cesta přes oceán, clo a DPH + homologace pro silniční provoz.

0/0
26.1.2011 9:28

mimouch

Re: V Cesku opet nesmyslne predrazeno

A kde se to vyrábí? Pokud ve státech, potom jsme ještě úplně někde jinde.

0/0
26.1.2011 10:33

kladivar2

Re: V Cesku opet nesmyslne predrazeno

no pockame si co to bude stat v jinejch evropskejch statech :-P

Navic ta cena z USA je koncova takze dovozce pokud to ma od vyrobce by to mel mit levnejsi. Nemusi to ale byt pravidlo. Rozhodne 200 tisic rozdil je preci jen trochu dost :-P 

0/0
27.1.2011 15:31

3dpixel.cz

vice zde

0/0
25.1.2011 22:55

Queeg

Poměr výkon váha

176 koni na tunu neni nijak extra moc, kdyz to porovnam s novym bowlerem (cca. 510ps/1,7t) a urcite se s nim da uzit spousta legrace :-) .. ale uznavam, ze ta cena je asi neporovnatelna :-)

0/0
25.1.2011 17:48

male_zvire

Re: Poměr výkon váha

Co Bowler, ale takový Ariel Atom se svými více než 600koňi na tunu. Jenom s tou průchodností terénem je to trošku horší :-)

0/0
25.1.2011 18:43

habr

Re: Poměr výkon váha

Soused má na 400 kg jednoho koně a vyjede s ním to  o čem se vám ani nezdá. A ještě vidí kdejaké babě za výstřih. A za ty peníze co to pořídil , bych snad koupil dvě gumy na Patrola

0/0
25.1.2011 19:16

old fashioned Vince VII.

wow, novinka

;-D

0/0
25.1.2011 17:32

l.g

Tak především

Jezdit jakýmkoliv motorovým vozidlem v terénu, tedy mimo zpevněné cesty s vyjímkou míst přímo k tomu určených, by mělo být v této zemi veřejnosti zcela zakázáno.

0/0
25.1.2011 16:18

MerlinMagic

Re: Tak především

A to jako proč? Pokud se jedná o polní cestu nebo soukromý pozemek tak nevidím problém.

0/0
25.1.2011 18:14

habr

Re: Tak především

Polní cesta je účelová, dá se říci, že určitě není jejím účelem sportovní jízda na tereňácích. Soukromý pozemek jedině řidiče, ostatní soukromé pozemky bez souhlasu vlastní nejsou pro takévé jízdy určeny.

Popravdě - kde v Čechách se dá takové vozidlo smysluplně užít? Snad jen několik profesionálů kteří to využijí při své práci.

0/0
25.1.2011 19:11

bitkar

technika

tak nejak vim furt +- prd i po precteni clanku? jakej je treba objem motoru? svetla vyska, najezdovy uhly, atd.

0/0
25.1.2011 13:23

Pradelna

Zajímavý nadpis

Takže tenhle kříženeček, kterého jste našli u popelnic, dle nadpisu článku, dojede přesně tam, kam běžné teréní auto:)) Čím je tedy zajímavý? Co třeba nadpis: Dostane se i na místa teréňákům zapovězené apod...Rv

0/0
25.1.2011 12:25

bitkar

Re: Zajímavý nadpis

no, melo by bejt aspon, ze zacina kde terenaky koncej :D tohle je fakt vtipny.

0/0
25.1.2011 14:45

MikeXH

Re: Zajímavý nadpis

Ano, tak to mělo být R^

0/0
25.1.2011 14:46

vlmach

Co je to za pitomost

jezdit s autem v terenu?

0/0
25.1.2011 12:19

bitkar

Re: Co je to za pitomost

to neni pitomost, to je zabava.

0/0
25.1.2011 13:22

mimouch

Kdo chce jezdit v terénu

Koupí si za 50 tisíc Suzuki Samurai, nebo za 150 Nissan Patrol, který navíc v terénu projede 2x tolik, tedy bych byl opatrný s tou oproti autu nepatrnou cenou i terénními schopnostmi ;-)

0/0
25.1.2011 12:18

radik

Re: Kdo chce jezdit v terénu

Nevěřim tomu že patrol nebo samurai projede 2x tolik, ty auta projedou na dost místech, ale některé čtyčkolky jedou tam kde se i patrol zastaví - tohle na tom bude podobně.

0/0
25.1.2011 12:51

mimouch

Re: Kdo chce jezdit v terénu

Tam, kde hraje roli výkon a akcelerace (ukázkově delší prudký výjezd s malým prostorem pro rozjezd) je tohle, čtyřkolka nebo motorka rozhodně ve výhodě. Ale jinak hraje velikost roli (pokud tedy nemluvíme o dvoumetrové mezeře mezi stromy ;-D).

Brody, bahno, velké terénní schody a balvany, prudké sjezdy, tam všude má větší auto navrch. Tak jako Tatra v takových podmínkách projede víc než Patrol, tak Patrol projede víc než tohle pidivozítko. Čímž neříkám ani slovo proti pidivozítku, je to šikovné, zábavné a na práci praktické. Podobně jako ten zmiňovaný Samuraj za desetinu ceny. Ale samozřejmě, pokud člověk potřebuje něco této velikosti a neřeší peníze, je lepší koupit toto vozítko nové. A na zimu se na to dají dát pásové adaptéry a člověk nepotřebuje sněžný skútr R^

0/0
25.1.2011 13:37

loogieboy

Re: Kdo chce jezdit v terénu

souhlasil bych s Vami jen napul. Videl jsem tohle o vikendu na miseckach v mistech, kam se patrol nedostane ani v lete. A o tom sneznym skutru bych take pochyboval, jel jste nekdy na ctyrkolce s pasy a na sneznym skutru? Asi ne, ze?

0/0
25.1.2011 13:48

mimouch

Re: Kdo chce jezdit v terénu

Sežeňte někoho, kdo tohle má a můžeme to porovnta. Já mám toho Patrola a sázím na něj ;-D

A ano, jezdil jsem na x modelech sněžných skútrů a na Grizzlym od Yamahy s pásy a nevedlo si to vůbec špatně ani v hlubokém sněhu. Pokud by to člověk bral jen na práci, potom to skútr nahradí. Akorát by to chtělo nějak vyřešit blatníky, po chvíli je od těch předních pásů obalenej jako sněhulák ;-D

0/0
25.1.2011 13:53

fsp

Re: Kdo chce jezdit v terénu

Srovnáváte nesrovnatelné. Je jasné, že s tímhle nikdo nepojede do metrového brodu nebo bahna. Při průjezdu členitým terénem (stromy, balvany, díry,...) ovšem nemají quady konkurenci. Jsou lehčí, ovladatelnější a rychlejší. Zase na nich ale nikdo neodveze pět metráků cementu....

0/0
25.1.2011 14:06

radik

Re: Kdo chce jezdit v terénu

Jasně a buldozer taky projede tam kde ani Tatra, určitě mi nešlo o nějaký velký schody a metr hluboký brody, ale jsou zkrátka místa kde se Patrol nebo jiný auto zastaví a čytřkolky tam jezdí bez problému a mnohdy i rychle ;-)

0/0
25.1.2011 16:01

navelinas

....

nekup to za ty prachy ;-D

0/0
25.1.2011 11:32

Martin667

terénák? takže naprosto ideální do českých měst

0/0
25.1.2011 11:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.