Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První fiat s americkým rodným listem je rodinně terénní freemont

Ještě před pár lety si na fiaty vzpomněli ve Spojených státech jen znalci. Dnes Italové vládnou v americkém Chrysleru a fiaty už začínají v Americe i vyrábět. Na autosalon do Ženevy se chystá sedmimístný model Freemont, což je převlečený Dodge Journey.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

suarez

Fiat chapu

Ve Fiatu Linea obcas parek duchodcu uvidim, ale zadnej spravnej americkej tlustoprd by to nekoupil :)

0/0
27.1.2011 13:29

Glock Mark XIII

FIAT

Fehler In Allen Teilen ....

Proč uvádět na trh další žíznivé SUVčko? Asi proto, že Fiat žádné takové v nabídce nemá a tak se musí opičit do jiných automobilkách. Rv

0/0
27.1.2011 8:14

zbiro

Re: FIAT

Ano toto je kvalitní názor ;-D, chlape četl jsi po sobě co jsi napsal než si to odeslal?

0/0
27.1.2011 8:23

Glock Mark XIII

Re: FIAT

A proč bych to po sobě musel číst? To se musí? Kdysi jsem to dělal, ale moc to zdržovalo a ostatní to stejně ignorovali. Tak jsem taky začal psát "výkřiky do tmy", krerými jsou zdejší diskuse zahlcené.

Pokud s tím ale právě Vy máte problém, tak mne prosím ignorujte. Bude to ku prospěchu obou stran. ;-)

0/0
27.1.2011 9:51

prying

Re: FIAT

Protože to patří k základnímu vzdělání.;-)

0/0
30.1.2011 22:14

Dalšínickvpekle5

Proč

Proč si kupovat tohle auto se znáčkem Fiatu ? Tohle je už od pohledu Dodge .

0/0
26.1.2011 21:59

Komanchg

zvracím

0/0
26.1.2011 21:31

Libcin

úúúúú

Asi vyměním za současné Stilo!:-P

0/0
26.1.2011 19:16

pekelný dědek

hmm.

....mě se velmi libí

0/0
26.1.2011 16:20

typyckej čech

Fiaty jsou OK

měl jsem jich několik a víceméně pohodlná auta s normální spolehlivostí.. ted mám Renault Megane II a to je teprv krám.. když pominu věci co nefungují, tak jsem šílený z mnoha nedomyšleností, které jsem ani u 8 let staršího modelu Fiat neřešil.. např. ovladače ventilace jsou na lanko, takže pořád bojuji s tím, aby správně foukal vzduch.. u Fiatu cvaknu ovladačem a motorek sám nastaví polohu.. ikdyž je v autě teplo, tak mám pořád studená stehna - někudy tam táhne.. skla se pořád mlží.. páčky u volantu nejsou pogumované a mají nepříjemný tvar.. divné zapínání dálkových světel (má dvě polohy k sobě).. na tlačítko ASR není vůbec vidět (a další dvě kolem), takže během jízdy šmátrám poslepu rukama.. víko kufru se zdvihá za prohlubeň, která má ostrou hranu, takže v zimě pěkně řeže do zmrzlých rukou.. bezpečnostní pásy mají namožený mechanizmus a navíjí se šnečí rychlostí.. elektrická okna skřípou při stahování, asi se lehce dostávají nečistoty za těsnění.. atd.

0/0
26.1.2011 15:25

X6 464koní

Re: Fiaty jsou OK

Tak proč si nekoupíš něco jiného????

0/0
26.1.2011 15:35

Marusha

Re: Fiaty jsou OK

copak Renault...ale jmelí...tedy chci říct Peugeot. Celou záruku jsem s ním řešila tu samou závadu - neodstraněno. Kromě toho, když zapnu rádio (upozorňuji, že na normální hlasitost, žádný kravál), drnčí mi okýnko u řidiče. Ve víku u kufru trčí šrouby bez zakrytí, k žárovce v předních světlech není možný se dostat. No byl to tedy kup jak stehno:-P

Tenhle Fiat se mi docela líbí, lépe řečeno ten zavazadlový prostor při pěti místech, ale po zkušenostech už budu cíleně prohlížet i zpracování detailů, které pak mohou člověka dost otrávit.

0/0
26.1.2011 15:44

Gilth

Re: Fiaty jsou OK

Bez ohledu na to jaky jsou Peugeoty trosky, nedostat se ke svetlum je naprosto normalni a standardni vec da se rici u vsech novych vozu naproste vetsiny automobilek... Nejak nerozumim tomu proc to povazujete za zavadu...8-o

0/0
26.1.2011 16:05

Marusha

Re: Fiaty jsou OK

Za závadu to nepovažuju, ale je to opruz, jet kvůli žárovce, kterou si můžu vyměnit sama, do servisu.

0/0
26.1.2011 16:13

BlkRider

Re: Fiaty jsou OK

Je to opruz, ale bohuzel dnes absolutne normalni u vsech automobilek. Ostatne to je taky duvod proc zarovky uz nejsou soucasti povinny vybavy...

0/0
26.1.2011 17:17

Lahvan

Re: Fiaty jsou OK

Zlatá felicie... ;-D

0/0
26.1.2011 19:45

Martin_Happy

Re: Fiaty jsou OK

moje řeč ;-D

0/0
26.1.2011 19:59

gall4

Korektura?

Bože Idnes, kdo vám dělá korektury? Nadpis freemont, 1. odstavec Freemont, pod obrázkem Freemont. 1. Odstavec Chrysler, 2. odstavec fiat a ritmo, 3. odstavec Fiat 500 prozměnu. To ten člověk nevidí, než to odklikne publikovat?

0/0
26.1.2011 15:22

amadis von gallien

188 cm sirka ...

to bude urcite prijemne projeti, az s tim budouci majitel pojede po nemecke dalnici v useku, na nemz se stavi a levy jizdni pruh je zuzen na 2 metry. Samozrejme to jde, ale mit na jedne strane 6 cm od auta betonove zabrany a na druhe o 6 cm dal kamion ...

0/0
26.1.2011 15:16

X6 464koní

Re: 188 cm sirka ...

Mezi námi je to vcelku běžná šířka SUV. Tuareg 1940 mm, CX 7 1870 mm bez zrcátek, Audi Q7 1983 mm bez zrcátek, Q5 1180 mm bez zrcátek atd. Takže mají všichni problémy?

Jinak mos pěkné auto.R^

0/0
26.1.2011 15:33

stefi_ul

Re: 188 cm sirka ...

to Q5 se ti povedlo :-)))

0/0
26.1.2011 16:12

X6 464koní

Re: 188 cm sirka ...

Ha ha to máš pravdu. Má taky 1880 mm.;-D;-D;-D

0/0
26.1.2011 16:29

stefi_ul

Re: 188 cm sirka ...

:-) me natlacil kamion na tu betonku s OII a nekolik metru sem jel se zdrcatkem nad betonovou hranou... nastesti bez skrabnuti, ale bylo to tak na dva tri milimetry... srdce az v kalhotech - v ty dobe sme ji meli treti tejden... Tech zuzeni obzvlaste s Eisenachu na Koln je fakt hodne. Obzvlaste v tech kopcich. Ale makaj na rozsireni jak divy.

Zpatky jsme z Bruselu jeli na Dortmund - Kassel - Halle a nehlede na to, ze to bylo rychlejsi, bylo to dosti pohodlnejsi. Neco vetsiho se delalo jen u Leverkusenu, ale to bylo v pohode proti ty dolni ceste :-)

Jinak ale to pohodlicko na DE dalnicich proti nasim, obzvlaste na delsich trasach je luxus...

0/0
26.1.2011 16:18

BlkRider

Re: 188 cm sirka ...

No ja jezdim Dusseldorf - Praha kazdy mesic a dolni cesta mi pride lepsi. Horni sem jel jen jednou a byla pomalejsi a clovek furt musel prejizdet z dalnice na dalnici. Nehleda na opruz s chybejici dalnici u Usti.

Dolni cesta je celkem rychla (kdyz zrovna nejsou zacpy) a hlavne v Dusseldorfu na jedu na A3 a v Nuremberku presednu na A6 co vede az do Prahy...

Nejhorsi sou ale svatecni ridici. Pri jednom navratu po nemeckym svatku do mne nejdriv najela Octavka, jejiz ridic asi nepochopil k cemu sou zpetny zrcatka a pak mne prave na zuzeni natlacil petkovej bavorak na mantinel, protoze se nedokazal udrzet v tom dvoumetrovym pruhu...

Sice z toho bylo jen rozbity zrcatko a pak skrabancu, ale od ty doby radsi na svatky zustavam doma...

0/0
26.1.2011 17:31

asitat

co je na tom terénního

jako, že to ve městě najede na obrubník, bo že to s lehkostí přejede koleje;-D;-D

0/0
26.1.2011 14:52

radimdrv

povedené

Designově se mi velmi líbít, umím si ho představit do rodiny. Určitě radši než passat kombik.

0/0
26.1.2011 14:48

TTRX - bratranec děda Vševěda

Fiat a Dodge - ďábelská kombinace

RvMěl jsem Fiat Bravo, koupený 3 měsíce starý s cca.2500 km, říkal jsem si - sice Fiat, ale v záruce tak o co jde... Když pominu rachtání v palubce apod., tak odešel zadní stěrač, otevírání oken u spolujezdce, občas zlobilo rádio. Nakonec jsem byl rád, že ho odkoupili áčka. Když se začal prodávat Dodge Avenger, okamžitě jsem se do něj zamiloval, hrozně se mně líbil, tak jsem si ho koupil, funglovku v černé metalíze, navíc s motorem VW, říkal jsem si - dokonalá kombinace:-) Začalo to hlukem z motorového prostoru při rychlostech nad 120 km/h. V servise zjistili,že tam byl z fabriky špatně připevněný nějaký plast, který vibroval. Opraveno v záruce. Pak začalo vrzat řízení, opraveno v záruce, vrzalo znova výměna....

0/0
26.1.2011 13:44

TTRX - bratranec děda Vševěda

Re: Fiat a Dodge - ďábelská kombinace

Začal jsem sledovat zahraniční fóra a zděsil se, co jsem koupil. Mimo jiné, všechno holé plechy, žádné tapecírunky v motorovém nebo zavazadlovém prostoru, díky tomu i dost vysoká hlučnost, podvozek naprd. Na německém fóru psali, že to nemá ani žádnou protikorozní úpravu podvozku. Jediné plus byl motor a plastový vnitřek, který jsem jako otec dětí ocenil při údržbě. Moje zkušenost Fiat a Dodge never moreRv 

0/0
26.1.2011 13:44

diskuter1

Re: Fiat a Dodge - ďábelská kombinace

To buď rád, že si si ještě nevyzkoušel das auto,nebo nějakou jejich příbuznou slepeninu jako je škodovka.To by si potom zíral, co se může na pseudomoderním autě pokazit. Pak by si možná prohlásil zlatý fiat.

0/0
26.1.2011 13:53

FastDriver

Re: Fiat a Dodge - ďábelská kombinace

teda upřímně si myslím, že cokoliv z vw koncernu je lépe zpracované a kvalitnější než fiaty a dodge.

0/0
26.1.2011 14:11

diskuter1

Re: Fiat a Dodge - ďábelská kombinace

Bejvávalo ,koncernový popelnice jsou v současnosti to nejhorší,co se nechá z evropský produkce koupit .Dřív  měl koncern ještě slušný motory ,ale s nástupen P-D  ,CR a nedej bože TSI je poruchovost koncernu katastrofální.Kvalita zpracování, ta je snad jen na papíře ale skutečnost ? všechno rozklepaný za pár kilometrů a permanentka do servisu.

0/0
26.1.2011 19:57

mim66

Re: Fiat a Dodge - ďábelská kombinace

Doporucuji procist servisni knihu a podminky pro VW koncernove motory spotreba oleje pod 1 l na 10000 km je v toleranci tak ze za interval doplnis temer 60% oleje ktery mas po periode menit. Nyn jsem 3 rok spokojenym vlastnikem Fiat Bravo 1,9 MultiJet 120 k a mam najeto 180000 km a znam pouze kupovani nafty, dolejvani destilky a bezne servisni ukony.

0/0
27.1.2011 2:14

mirekkk

Re: Fiat a Dodge - ďábelská kombinace

To není nic nenormálního ,znám motor 1,9 TDI-PD se spotřebou 1,5 litru na cestu Praha Ostrava a zpět a v servisu to neberou jako závadu.Prostě německá kvalita .

0/0
27.1.2011 10:18

stefi_ul

Re: Fiat a Dodge - ďábelská kombinace

Mam na OII 80.000km a nemam problem.

Mel jsem Fabii kombika mela najeto pres 270.000 a krom klimatizace, ktera odesla diky "pravidelnemu NESERVISOVANI" vse v pohode. Tchan ma Seata s najetejma 200.000 a taky bez potizi, krom toho, ze je cune a nema novy sterace a srovnanou rucni brzdu. Kdo by taky co chtel u auta skoro 10 let staryho...

U fiatu bylo tohle zname. Ale pokud se jedna spise o ameriku, tak by mi to tak nevadilo.

0/0
26.1.2011 16:10

Koholik

Re: Fiat a Dodge - ďábelská kombinace

no tak já mám Fiat Mareu se 170000km a za celou dobu dva problémy... 1) povolilo gufero u poloosy a kapal tam olej - oprava 1700,- 2) odešel motorek u centrálu - oprava po známosti za 300,-. Jinak jen to co se musí dělat u každého auta (olej, filtry, atd.). Si myslím že to není až tak o značce...

0/0
26.1.2011 22:00

Martin_Happy

krasavec teda

ale furt vypadá líp než ty korejský hnusy, který mi tu ukazuje ta reklama ;-D

0/0
26.1.2011 13:27

stefi_ul

rodinne tereni...

No nevim, kdyz se jenom pouhym okem kouknu, tak mi to k terenu moc nesedi.

Vzhled zas tak spatnej neni. Spousta lidi, spousta nazoru, spousta vkusu.

Pokud ta dena bude podobna te u Dogde, tak to na tak velky univerzalni auto neni spatny, obzvlaste s tou zakladni vybavou. Nekdo tech 7 sedacek vyuzije.

0/0
26.1.2011 13:00

Suché z nosu

Nedá se svítit

Každý nemůže jzdit tramvají jako pán :-)

0/0
26.1.2011 12:53

Snoopy0249

Staršlivosť

jak může někdo v takovejch patlaninách jezdit....hnus Rv

0/0
26.1.2011 12:40

MartyKO

Re: Staršlivosť

V čem jezdíš Ty a kolik máš dětí? :-P

0/0
26.1.2011 13:25

Snoopy0249

Re: Staršlivosť

uveď sem rodný číslo, přístupový hesla do banky a já ti možná odpovím....

0/0
26.1.2011 15:11

kvak.nořič II

Re: Staršlivosť

heslo do banky ti je k prdu, u nas chodi overovaci sms s ciselnym kodem

0/0
26.1.2011 15:52

libl3

V této třídě jedno auto jako druhé. Nic moc.

0/0
26.1.2011 11:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.