- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
proč ne, ale pro praktické denní ježdění za všech možných i nemožných podmínek s potřebou tu a tam převézt nějaký těžší/větší náklad ==> utopie. To už je lepší Logan MCV Proč bych používal auto, když budu cestovat s aktovčičkou s pár papíry. Pak jezdím MHD.
Se asi upsali... I kdyby to tedy opravdu jezdilo za 0,9 (neverim tomu - mozna nekde na okruhu, meli prednabitou baterku a navic jim foukal vitr vzad) tak prece dat takhle malou nadrz je uplne mimo.. dam tam treba 35litrovou (ve vaze vozu neni takovy rozdil (tlusty a hubeny clovek je vetsi hmotnost) a jeste by se mohli chubit - "dojezd na jednu nadrz az 3000Km...... Takze jak blb kazdych 14 dni k benzince...
Uprav si čísla. Dojezd má 550 km na plnou 10 litrovou nádrž a nabitý akumulátor. S 35 litrovou nádrží by měl dojezd maximálně 1837 km, ale prakticky méně, protože by auto bylo těžší. Hodně museli šetřit prostor, takže těch 25 litrů by znamenalo změnit maličko rozměry auta. A k té benzínce nemusíš, když budeš po každých 30 km dobíjet akumulátory..
Prosim Vás zamyslete se co tam píšete do článku i dítě ze základní školy ví, že při spotřebě 1l/100km se na 10l benzínu ujede 1000km.
tak to bude stáť od 800.000,- + výbava, čo u folcíku znamená prakticky všetko okrem kolies a volantu....
Kecy o spotrebe v nadpisu a pak se dozvime, ze to ma i elektromotor a dobijeni je ze zasuvky a ze spotreba je stejne o neco vyssi.
A novinari idnes zdatne sekunduji.
Kriste pane, klidne si to vyrobte, ale napiste o tom po pravde. Spotrebuje X+Y litru nafty a 30 kilo uhli nebo setinu gramu uranu. Ale my jsme ekologove, takze uhli a taky nebudeme potrebovat X+Y litru nafty, protoze cast Y nahradime biopalivem, na jehoz produkci spotrebujem X*1,1 litru nafty.
Y*1,1 :) kdyby to nebylo tragicky
Celkový dojezd na plně nabité baterky a naplněnou desetilitrovou nádrž je 550 kilometrů
Takže spotřeba je 1,8 l/100km
Pokud budeš jezdit denně cca 50-100 km a přes noc dobíjet, tak lžeš zase ty :-)
Karbonová vlákna, keramické brzdy, hořčíková kola a hliníkový rám. Auto pro dva lidi váží 795 kg. Moje R5 z roku 1984 vážila 870 kg a to odvezla 4 lidi a o hliníku si mohla nechat zdát. Nepřehnali to s tou váhou nějak?
Ale rozhodně R5 neujela 35km na baterky! :)
za kolik si muzu nechat sundat to logo volkswagen abych si nepripadal jako vul?
Zase další nesmyslný koncept od soudruhů z NDR. Je vcelku jasné, že z toho zase vypadne nějaký rozežraný ultraporuchový plevel jako je TSI ,nebo HTP. Zdá se ,že senilita vedení VW je na hospitalizaci.
už jsem myslel, že by to mohla být první diskuze, kde by nezaznělo HTP