Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Volkswagen Jetta je oslavou vyšlechtěné jednoduchosti

Je to taková standardizovaná dokonalost: jetta v ničem nevyčnívá, ale ani vás ničím nenaštve. Je prostě skvěle vyvážená.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kostraxxl

Hybrid

Co to je? Hybrid sem hybrid tam. Kam se poděly ty dobrý motory na benzín ne s nějakou náhražkou v podobě ETHANOLU (který má teda v Německu neúspěch), baterek místo kufru, elektro motorů a všelijakých dalších hovadin? Proč každej do svých aut cpe hybridní motory a dává na to nálepku EKOLOGICKÉ? Vždyť jestli chcu elektromotor, tak si koupím auto s elektromotorem, ale takhle ty poloviční "obojživelnící" jsou jenom ztráta času a peněz. Rv

0/0
10.3.2011 18:55

duch zavražděného iuose

hmm

mně to přijde takový jakože ani ryba ani rak

0/0
3.2.2011 20:27

mekr48

Za ty peníze ani náhodou

Když přihlédnu k ceně auta a poté k ceně PHM tak v současné době jsou auta nanic a i kdyby bylo pozlacené nezájem.Příští auto jedině elektro!

0/0
1.2.2011 18:04

Dalšínickvpekle5

VW zabodoval

Nejhezčí sedan na současném trhu

0/0
1.2.2011 14:38

rogerer

Re: VW zabodoval

R^

0/0
1.2.2011 15:38

rauliste

Re: VW zabodoval

to je pouze otázka vkusu.

0/0
3.2.2011 11:10

betman

*

srovnatelné auto je Corolla, která má vynikající atmosférickou jedna šestku o výkonu 130 koní a v plné palbě stojí nějakých 420 tis...

R^

0/0
31.1.2011 22:16

jurneff

Re: *

A tzv. plná palba , to je co? To jako kulatý volant, gumové pneu a metalíza?

0/0
31.1.2011 22:20

betman

Re: *

duální klima, tempomat, vyhřívané sedadla, sedm airbagů, radio s mp3 , palubní počítač, abs atd...vše podstatné...couvací senzory a podobné hovadiny netřeba

cena je 385 tis...

metalíza je za příplatek...

;-(

0/0
31.1.2011 22:38

bezdukátů

Re: *

a je zajímavé, že najednou u WV nevadí "haksny" na víku kufru zasahující do zavazadlového prostoru jako u Corolly, kde to bylo kritizované. Ať žije objektivita českých novinářů;-D

0/0
3.2.2011 0:32

yeraslow

Je úžasná

Chtěl jsem Jettu předchozí a tuhle chci ještě více-je prostě úžasná:-)

0/0
31.1.2011 20:10

pekelný dědek

když ....

...Volkswagen,tak jedině Passat R36....

0/0
31.1.2011 19:24

jurneff

Re: když ....

to si připlať

0/0
31.1.2011 22:20

Highdriver

Cena - jen pro srovnání

Mě se VW zdají pořád moc drahé. Malé srovnání z praxe:

Kamarádka minulý rok v létě vybírala nové auto a v užším výběru měla 5dv. Golfa Trendline 1.2 TSI 63kW a Fábii Combi Ambiente 1.2 TSI 77kW. Nakonec se přiklonila k Fábii Combi, přikoupila paket Ambiente Plus, tempomat, loketní opěrku, zadní parksenzory, černý střešní nosič a projektorová světla. Tehdy 350tis. Kč. Golfa koupil příbuzný na podzim jako skladovku, výbava plně srovnatelná, krom střeš. nosiče a parksenzorů, ovšem cena byla i s nějakým bonusem 420tis. Kč.

Osobně bych volil taky levnější Fábii se silnější variantou 1.2 TSI. Pokud to takhle půjde u VW dál, lidi budou radši kupovat škodofffky :-)

0/0
31.1.2011 18:32

tygr.karlos

Re: Cena - jen pro srovnání

Zajímavý, ale očividně ani jeden z vás nemá nejmenší ponětí o příslušnosti zmíněných aut do tříd. Fabia je auto nižší třídy, Golf už spadá do nižší střední, tedy do stejného segmentu jako Octavia. Proto je tohle srovnání úplně z cesty... jako kdybych říkal, že jsem si chtěl koupit éčkového mercedesa, ale nakonec jsem vzal trojkové báwo, protože bylo levnější ;-D

Fabia = Polo, Octavia=Golf, Superb=Passat... prosím porovnávat jenom mezi sebou.

0/0
31.1.2011 18:39

Highdriver

Re: Cena - jen pro srovnání

Já do papírů na třídy moc nekoukám, vycházím z toho jak se mi v jakém autě jede :-)

0/0
31.1.2011 18:46

tygr.karlos

Re: Cena - jen pro srovnání

Tak já nevím, když jseš "Highdriver", jak moc jsi high (respektive tall), ale věř tomu, že mít cca dva metry, řešíš každý centimentr a příslušnost do tříd znáš takřka dokonale ;-D V Golfu už se jakž takž sedět dá a působí na mě hodně bytelně... Fabia je spíš taková nákupní taška, byť řada čechů má pocit, že zvlášť v kombíku je to Ueber rodinný vůz.

Každopádně mi šlo o to, že Fabia s Golfem se k sobě prostě cenově blížit nemůžou, protože nejsou přímými konkurenty. Ať se klidně porovnává Golf třeba s Méganem, tam to cenově po právu prose*e. Yettiho taky nikoho nenapadne srovnávat s AUDI Q7.

0/0
31.1.2011 19:00

Highdriver

Re: Cena - jen pro srovnání

Právě votomtoje, že řada Čechů půjde raději do Fábie. Jinak jsi měl napsat rovnou, že chceš moji fotku "tygře" ;-D

0/0
31.1.2011 20:24

akro

Re: Cena - jen pro srovnání

Kamarádka docela naletěla. Fabie je příbuzná s VW Polo minulé generace, Golf VI představuje to nejnovější co VW nabízí. Cenově naletěla taky. Golf  s uvedeným motorem je k mání za 320 tisíc plus výbavový paket, zahrnující i tempomat, parkovací asistent, mlhovky, alarm, centrál a elektrická okna za legračních dvacet tisíc, takže i s metalízou by ho pořídila po minimální dealerské slevě za max. 350 tis. Jen by si musela dát tu práci deset minut  si pohrát s konvigurátorem a ne nechat si nakrmit ucho od prodejce škodovky, který proto, aby prodal skladový fabialežák, je ochoten vykládat, že F a G jsou v podstatě stejná auta. Nejsou, a to ani omylem. Jen stojí stejné peníze.

0/0
31.1.2011 21:30

suarez

Re: Cena - jen pro srovnání

On psal ze to bylo pred rokem, ceny se od te doby nekolikrat zmenily.

0/0
1.2.2011 9:37

akro

Re: Cena - jen pro srovnání

To je pravda, dnes by za stejnou cenu koupila Golf Variant 1,6TDI se stejným paketem i metalízou. Ale má Fabii, holka nešťastná.

0/0
1.2.2011 10:27

suarez

Re: Cena - jen pro srovnání

Nejlevnejsi auto je takove, ktere si nekoupis... ty nestastnej;-D

0/0
1.2.2011 11:06

greenline

Re: Cena - jen pro srovnání

Máš to nějaký popletený, skladový ležák byl ten Golf:-) Jinak nevím proč by naletěla, Fábia s tímhle motorem je dobrá volba, ta výbava je taky dostačující. Poměr cena/výkon je taky lepší. Golf je sice o "třídu" výš, ale i těžší, takže by se slabším motorem nebyla jízda tak dynamická, na druhou stranu je v něm víc místa pro cestující vpředu. O zavazadlech už se to ale říct nedá. Ale pokud chce někdo machrovat že má na dražší servis a dražší díly které se liší od Škodovky jen logem, ať jde do toho. Jinak pro informaci Golfa r.v. 2010 1,2 63kw mám služebáka.

0/0
1.2.2011 10:56

stávající

nuda ale

Já vím, je to trochu nuda ale po mých zkušenostech solidní. Vlastním jako druhý vůz VW Vento,r.v 93 a po mých sedmiletých zkušenostem jsem sním velice spokojen.Vůz je udržovaný a v originálním stavu a nemohu si pomoci ale když stojí v řadě moderních vozů tak na 18 let stáří to není špatné, naproti některým moderním výstřelkům v době premiery ale po pěti letech vypadajcí děsně.

Nechci tím urazit žádnou značku ani jejího majitele,přiznávám že se mi opravdu líbí Alfa Mito ale stejně jako druhý vůz bych bral raději nového Vendu-Jetu

0/0
31.1.2011 17:26

Ruka trhu řádí jak Černá ruka

Re: nuda ale

Souhlas, ale to je typicky německá práce - sice to nemusí oslnit na první dojem, ale na druhou je to perfektně zpracovaný "držák", který nezklame. A jak říkáte - mnohý odvážnější design se rychle okouká a za dva roky je pro smích, tohle možná nezaujme, ale taky se v tom nebudete stydět jezdit za pár let R^

0/0
31.1.2011 17:35

nikotino

nuda

0/0
31.1.2011 16:16

Ruka trhu řádí jak Černá ruka

Re: nuda

Dneska jsou všechna dostupná auta nuda. Automobilový design je posledních 20 let doslova tragédie, požadavků na technologické řešení už je prostě tolik, že nejde dělat auta jinak než stále stejně.

0/0
31.1.2011 16:50

superkutil

Máme ve firmě Octavia Green 1.6TDCI

Hezké, propracované, ale zcela holé. Jen mechanická klimatizace, jinak bez čehokoliv. Dá se s tím jezdit, je to spolehlivé auto, ale je to jak základ Fabie. A firmy to kupují jak šílené, hlavně že je to levné. Zřejmě přichází na trh nový trend, spolehlivé a levné auto se základní výbavou.

0/0
31.1.2011 15:19

rafton

Re: Máme ve firmě Octavia Green 1.6TDCI

Pěkně jste popsal na čem se zakládá údajná bezporuchovost aut z koncernu Škoda. Málo elektroniky => málo problémů, platí u každé automobilky.

0/0
31.1.2011 16:16

Ruka trhu řádí jak Černá ruka

Re: Máme ve firmě Octavia Green 1.6TDCI

Ale o tom to je. Dávám přednost jednoduchosti a spolehlivosti. K čemu je mi nabušené auto, které silou vůle drží pohromadě dva roky a pak se začne sypat jak hromádka z karet?

0/0
31.1.2011 16:39

Muroň

Stejný u Renaulta za polovic

Je to stejný jako Renault Thalia - taky sedan s 1,2, akorát tohle stojí minimálně 2x tolik, takže nechápu, jak si to někdo může koupit.

0/0
31.1.2011 14:12

stary pes

Re: Stejný u Renaulta za polovic

Jo akorát v Thálii sedíš jak v tramvaji a jezdíš pořad na trojku,protože čtverka a pětka nejede.

0/0
31.1.2011 15:01

Highdriver

Re: Stejný u Renaulta za polovic

Zkus někdy z Thalie přesednout do tohohle, (nebo Golfa) a uvidíš že pohodlí už je u Golfa vejš. Ale beru, že Thalie někomu úplně stačí.

0/0
31.1.2011 18:36

Xylofón

...co říct? :-)

...hustá kopie A4, která má předek obšlehnutej ze starýho Pola, toť design v krátkosti.

A je to drahý, nebrat... Rv

0/0
31.1.2011 13:58

la.sicak

Re: ...co říct? :-)

Ono uz se da opisovat i v ramic koncernu. Asi nebude nahoda ze jeden VW ma pred podobny druhemu. Rika se tomu firemni tvar....

0/0
31.1.2011 23:48

gslater

Typicky nemecky nuda

:-/Rv

0/0
31.1.2011 13:28

Fotze

nemecka plechovka

Klasika 4 kola ,plech a plast je to prostě auto spotřební zboží nic víc nic míň ale koukám že českej národ to ještě nepochopil a pořád má citovej vztah k plechovkam :-)

0/0
31.1.2011 13:23

taknevim

Hobok

Jak bych do takového auta naložil např. 50 l nádoby to tedy nevím. Děsí mne auta s tímto přísupem do zavazadlového prostoru.

0/0
31.1.2011 13:18

Highdriver

Re: Hobok

Přečerpat :-)

0/0
31.1.2011 18:44

pissflapslover

za tu cenu

to neni spatne auto. Vcera jsem to koupil dceri k 16 narozeninam za $14tisic

0/0
31.1.2011 12:40

alčawirth

Re: za tu cenu

Správně, v neděli jsou auta levnější ;-D

0/0
31.1.2011 12:47

anncz

Re: za tu cenu

Taky o tom premyslim... Ma to vepredu dost mista na nohy a za tech 13-15$ dolaru za petivalec to je dobra koupe...

0/0
31.1.2011 12:58

alčawirth

Re: za tu cenu

No nevím, za stejnou cenu je Dodge Caliber který už je v Midsize třídě.

0/0
31.1.2011 13:38

suarez

Re: za tu cenu

Slepe strevo nebrat! Caliber nebrat !

0/0
31.1.2011 13:51

quagaar

Re: za tu cenu

xoxo, tak to je teprv pecka, ideálně s nafťákem od vw

0/0
31.1.2011 16:00

sincos

Re: za tu cenu

Pokud to má vepředu místo na nohy, jako Passat, tak to dost místa nemá. V Passatu mě středový panel brutálně tlačil do nohy, měřím 2 m a to jsem s tím jel jen asi 10 km. Docela nepohodlný traktor. Nebrat. Je to auto pro prcky :-). A už se to nekazí? Další špatná zkušenost se dvěma jinými modely VW.... Už té značce nevěřím.

0/0
31.1.2011 17:26

tygr.karlos

Re: za tu cenu

Mě jenom fascinuje, co mají vždycky všichni s těmi středovými panely. Měřím taky dva metry a středový panel je většinou to poslední, co mě trápí, naopak se o něj dá zpravidla pěkně opřít noha. Zato volant, pokud není podélně nastavitelný (moderní VWčka to už asi mají všechny), mi dává pěkně zabrat a pokud někdo narve do auta střešní okno, tak bych ho nejradši rovnou pověsil za koule do průvanu.

0/0
31.1.2011 18:45

Jujing

Re: za tu cenu

přesně tak taky to nechápu mám 184cm  a středovej panel je to poslední co mně trápí :)

0/0
31.1.2011 21:15

anncz

Re: za tu cenu

Pres dva metry mam taky a stredovy panel vas bude tlacit vsude.

Resit se to da nastavenim volantu ve vsech osach (jsou auta u kterych jde uhnout i doprava).

Nebo ameriku s prostredni sedackou vepredu, treba Toyotu Avalon :)

0/0
31.1.2011 21:48

jurneff

Re: za tu cenu

Tatra 603, tak jsem měl vpředu parádní lavici.

0/0
31.1.2011 22:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.