Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

UAZ: ruský dělník zvládne všechno

Za 660 tisíc korun máte nové auto s nafťákem od Iveca, které projede skoro všechno. A navíc nevypadá zle. Na krátké trasy navíc uaz převeze až devět lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

motofoko

vacsina diskuterov zabuda...

1) V rusku)je to auto podstatne lacnejsie,  (cca 450K rublov)  a v CR ho predrazuje dovoz a hlavne habadura s euro4 motormi.... 2) v rusku ovela viac mrzne = mensia korozia 3) sire ruske plane nikto nesoli = este mensia korozia(protikorozna uprava je fajn, ale na co? len by auto predrazila) 4) airbagy, ABS, ESP atd su mimo misu a v aute tohoto druhu skor na skodu...5) diesel je tiez mimo misu,.. rusi to robia na benzin, lebo naskoci vzdy a maju ho tam o polovicu lacnejsi nez my 6) uzavierky tiez az tak nepotrebuju, auto by v zaklade zbytocne predrazovali, oni s tym jazdia po cestach, ibaze tie cesty su na prd. Kto chce jazdit "Dakar" si uzavierky rad dokupi

UAZy robia rusi, pre rusov a rusom stacia, ale v nasich koncinach je to skrabanie sa pravou rukou za lavym uchom... za tuto cenu je u nas toto ako pracovne auto podla mna dost mimo...auto by muselo byt tak minimalne o tretinu lacnejsie aby sa mohlo porovnavat s toyotou nissanom ci LR

0/0
6.2.2011 18:34

BlueFlash

Terénák za 600.000

http://www.aaaauto.cz/cz/toyota-land-cruiser/car.html?id=2104364&body=OFF&pmin=500000&pmax=99999999

a ne ta ruská hrůza....

Zas tak špatej ten Japonec po 50 tkm nebude a točenka to snad taky nebude.

A stejně to uvádim jen jako příklad, s tim, že zdůrazňuju to přestřelení. Ten UAZ mi přijde tak někde na úrovni Frontery z počátku 90. let...

0/0
3.2.2011 13:08

Juan Monaco

Re: Terénák za 600.000

točenka to na stopro bude :-)

0/0
12.2.2011 1:28

tuneldedek

chápu emoce diskutujících - kladně se vyjádřit o takovém

předraženém křápu vyvolává hněv, díky negramotnosti novináře ještě vznikla chyba v ceně - 676 000,- je bez DPH, kdyby auto stálo do 200 000,- mělo by na trhu opodstatnění i přes příšerné technické zpracování, vysokou poruchovost, nulovou bezpečnost, koncepci okopírovanou ještě z Jeepu a průměrnou průchodnost terénem oproti teréním automobilům /ne SUV/ - Při testech na Primě jim to zůstalo vyset jakmile se jim zvedlo jedno kolo a vytahovali to Tranzitem

0/0
2.2.2011 11:28

mimouch

Re: chápu emoce diskutujících - kladně se vyjádřit o takovém

Pod 200 asi ne, ale kdyby to bylo za nějakých 450 tisíc vč. daně, tak by to asi byla racionální cena.

Takhle to stojí stejně jako Land Rover Defender a kdybych měl mezi nimi volit, tak bych při vší úctě k UAZu neomylně sáhnul po "Defíkovi".

0/0
2.2.2011 11:35

tuneldedek

Re: chápu emoce diskutujících - kladně se vyjádřit o takovém

Dacia Duster stojí 350 s uzávěrkami diferenciálu, airbagy, prošla úspěčně nárazovými testy (UAZ absolutně propadl), má nesrovnatelně vyšší kvalitu zpracování ... opravdu byste si koupil tento Ruský šunt za 450 (dnes stojí 750 s DPH!!!)?

0/0
2.2.2011 12:39

mimouch

Re: chápu emoce diskutujících - kladně se vyjádřit o takovém

Já bych si UAZ nekoupil ani za 50 tisíc, protože jej nepotřebuji. Ale dovedu si představit, že firma, která potřebuje taková auta 4 a má na to rozpočet 2 miliony Kč, by za takovou cenu po UAZech sáhla. Ve stávající situaci stojí stejně jako třeba zmiňovaný LR Defender nebo Santana PS10 a to jsou auta, která budí přeci jen větší důvěru a jsou na ně nějaké (v případě LR velmi rozsáhlé) kladné reference. Tedy pokud by UAZ konkuroval především cenou, a myslím, že oněch zmiňovaných 450 by +/- dávalo smysl, potom má na trhu místo.

A Duster do toho netahejte, tto jsme někde jinde. Škoda Yetti se dá také pořídit  podstatně levněji než ten UAZ.

0/0
2.2.2011 12:52

Opčan CZech

Re: chápu emoce diskutujících - kladně se vyjádřit o takovém

Ten test jsem nedávno viděl a byla to opravdu R^;-D- sám moderátor byl dost zaskočenej, spousta věcí nefungovala a to zapadnutí bylo vyloženě skvělý - na " nepřístupné" místo, kde to uvízlo přijela obyčejná dodávka a vytáhla ho....skoro jsem měl dojem z toho co jsem viděl a z komentáře moderátora, že doporučuje do terénu tu dodávku...a má recht - za 660 000 Kč bez DPH  v benzínové verzi + LPG ....aprílový žertík. Jak jsem psal - ruská auta nejsou špatná, ale na Sibiři kde beranici nesundáte z hlavy ( kvůli hluku) a díky mrazu tam auta tolik nereznou ;-).

0/0
3.2.2011 8:20

tuneldedek

Re: chápu emoce diskutujících - kladně se vyjádřit o takovém

;-D;-D;-D

0/0
3.2.2011 15:22

Své dukáty věnuji na chudé psy

Dobrý, opticky žádný zázrak, ale splní účel,praktický kousek

ale ta cena mi přijde trochu dost pritažená za vlasy...

Proč v té dost vysoké ceně není kousek bezpečnosti? Kolik stojí aspoň airbag spoluezdce, kolik je výrobní cena ABS? Oboje řádově pár set euro. U auta za cca 650.000 korun snad až trapný, že to tam není...

0/0
1.2.2011 23:59

ka-tano

Re: Dobrý, opticky žádný zázrak, ale splní účel,praktický kousek

proč přitažená za vlasy ???????????????????

UAZ projede tam kde Tatra 815 zůstane trapně viset !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
2.2.2011 0:03

tuneldedek

Re: Dobrý, opticky žádný zázrak, ale splní účel,praktický kousek

vidíte to moc rudě, má srovnatelné parametry jako většina teréních aut, ne SUV, kterými se kde jaký znalec zde ohání při srovnávání, ale co má na více je neskutečná nekvalita zpracování, poruchovost a zastaralost koncepce, která toto auto pasuje na průměru v průchodnosti v terénu (bez uzávěrek diferenciálu nemůže konkurovat - jak odhalil test na Primě, kde jim to zůstalo vyset a vytahovali to tranzitem - jo jo, někteří vidí svět příliš rudě, už aby přišla obměna generací a trochu se zlepšila úroveň národa, jo a díky té ceně 660 tisíc a navíc bez DPH toto auto může pochválit jen nesvéprávný člověk

0/0
2.2.2011 11:18

CO HO FOTÍŠ?

Re: Dobrý, opticky žádný zázrak, ale splní účel,praktický kousek

Vyset. Inteligent a zaroven znalec;-D

0/0
2.2.2011 23:17

Pribinacek

Re: Dobrý, opticky žádný zázrak, ale splní účel,praktický kousek

Tohle auto je určené hlavně do oblastí, kde další auto potkáš jednou za den, tak na co airbag a ABS?

0/0
2.2.2011 8:57

harius

Re: Dobrý, opticky žádný zázrak, ale splní účel,praktický kousek

No, ABS je dobrá věc, airbagy taky, o tom žádná. Ale když si vzpomenu, v jakém stavu byl můj UAZ469B, když jsem se vrátil po dvou týdnech z výcvikového prostoru...motorový prostor naplněný bahnem, čuměl jen olejový vzduchový filtr. Brzdové bubny jsem musel sundat, vypláchnout vodou s jarem, vytřít do sucha, obložení bylo kvůli jemnému bahnu, které pronikalo do brzd, jeté tak, že bylo zralé na výměnu, stejně jako některá prasátka. Oba přední blatníky jsem musel vyklepat a přestříkat. Jak by v takových podmínkách uspěl UAZ vybavený ABS a airbagy, to nechci ani pomyslet:-)

0/0
2.2.2011 9:18

Olds

Re: Dobrý, opticky žádný zázrak, ale splní účel,praktický kousek

Kousek bezpečnosti je už to auto samo o sobě.

V takovém tanku by byl airbag jenom zbytečný módní výstřelek.

0/0
2.2.2011 10:26

mimouch

Re: Dobrý, opticky žádný zázrak, ale splní účel,praktický kousek

Ono u auta do opravdového terénu jsou tyto prvky mnohdy kontraproduktivní. Airbag se může aktivovat při "trefení" nějaké větší díry. Takový LR Defender airbagy taky nenabízí.

A ABS je vyloženě nebezpečný v případě, že sjíždíte prudší kopeček s kluzkým povrchem, to auto s ABS prakticky nebrzdí. Nemluvě o tom, že pár týdnů baheních koupelí ABS asi nepřežije.

0/0
2.2.2011 10:37

kat-ano

dělník za 676.000,- Kč ???????????????

no to pěkně prosím děkuju - nechci EUEUEUEU

0/0
1.2.2011 22:54

habr

Re: dělník za 676.000,- Kč ???????????????

Pokud potřebuješ něco do lehčího bláta a aby převezl třeba 4 lidi s nářadím a vybavením třeba na údržvu stožárů vysokého napětí, tak jaký máš výběr na našem trhu (pokud nejsi velká firma, ale nějaká partička). Pick-up 4x4 je  +750 tisíc Kč a to ostatní použitelné je ještě dražší, pokud nekoupím Dacii. A z bazaru - to je otázka co mne budou stát opravy. Tahal jsem jednou kluky co si koupili z bazaru  na práci auto takové to kategorie (vyhlášeného japonce).    250 tisíc za auto, běhen roku dalších 200 tisíc do podvozku a převodovky a podle slov další náklady na opravy je čekali. Každé dva roky na technické, neustálé opravování ane zrovna nejlevnější. To raději něco nového co trochu bude sloužit a když se to bude sypat hodit to ze stráně.

Bavíme se o autě do práce, ne na machrování.

0/0
1.2.2011 23:18

kritik hlupáků

Nevěděl jsem

že Ruská auta přitahují do diskuzí tolik závistivých a zakomplexovaných lidí. čím to může být?

0/0
1.2.2011 22:36

octoman

jenom tak že sem tady byl...

občas jezdím ve starým UAZ 452 A (ano je to sanita). A nemůžu si stěžovat... odvezu lidi nebo náklad kam potřebuju a neřeším že to vypadá jako by to někdo navrhoval místo na papír na kus kůry...jezdí to pomalu, je to slabé, je to hnusné a předjede mě  všechno kromě staré avie...ale vždycky se na cestu tím křápem těším...jinak k článku asi nic odborného nepovím je to UAZ takže to bude dříč, ale za ty prachy bych to nebral.. a pro všechny majitele Dacie Duster jo jede to pěkně i v lehkém terénu. Však je to auto pro chalupáře v TV ukazovali jak to vyjede kopeček a přejede kámen ale jak dlouho to vydrží? Držím mu palce ať dlouho ale moc tomu nevěřím...;-)

0/0
1.2.2011 22:33

harius

Re: jenom tak že sem tady byl...

Ano. Občas jsem byl na vojně okolnostmi donucen sednout i do 452A. Zejména převoz kamaráda s akutním slepákem po trase Vráž u Písku-České Budějovice byl nezapomenutelným zážitkem:-)

0/0
2.2.2011 9:21

skokánek

Taky jsem

 vjela do metrové závěje:-P;-D;-D akorát ten pitomej Voyager se z ní už nevyhrabal,ani na L;-D;-D

0/0
1.2.2011 21:56

kritik hlupáků

Re: Taky jsem

Z metrové závěje se nevyhrabe skoro nic.

0/0
1.2.2011 22:10

skokánek

Re: Taky jsem

nechtěla jsem tam vjel,ale proti mě jel škatulkář prostředkem silnice,budiž mu omluvou,že skončil v závěji naproti a pán měl nedostatek cukru:-/

0/0
1.2.2011 22:12

kritik hlupáků

Re: Taky jsem

Jak si auto sedne na břich ona sníh, je konec. Takže se tím netrap.

0/0
1.2.2011 22:13

skokánek

Re: Taky jsem

no jo jenže jeho škatulku vytáhl osobák a pro musel nákláďák,ale dcera byla nadšená;-D;-D

0/0
1.2.2011 22:16

habr

Re: Taky jsem

Pro děvčata to bude asi blbá rada, ale osobně mám v autě pro takové to případy alespoň lopatu abych z pod auta a od kol vydoloval sníh. Je to ale někdy makačky, proto myslím, že ženy takovou radu neuvítají.

Potom jsem ještě koupil vzduchový vak (na výfukové plyny) který slouží jako hever (občas auto sundavám z kamenů či pařezů když se na ně pověsím, či vyhazuji z hlubokých kolejí, když si auto sedne na vyjetý prostředek cesty.

To je veselejší - pytel se strčí na správné místo pod auto, nafoukne a do auta se z boku drcne a ono spadne o kousek vedle. A pořád dokola dokud není venku. jenže to stojí nějakou tisícovky a použití je pro běžného motoristu minimální.

Nicméně na silnici bych si taky počkal až pojede okolo něco těžšího.

0/0
1.2.2011 23:06

skokánek

Re: Taky jsem

nad lopatou už jsem přemýšlela,že bych si nějakou měla pořídit,ale tam by mi asi nepomohla,měli jsme sníh až k lištám,hlavně,že jsme to ve zdraví všichni přežili,ale příště si na závěje vezmu frézu:-)

0/0
1.2.2011 23:14

Já to nebyl, já to nebil!

Re: Taky jsem

K lopatě přidat ještě najakýho testosterona. A vám bych doporučil ještě naviják ;-D

0/0
2.2.2011 7:42

TTRX.

!!

Já se svým 4.8l V8 SUV sice nejezdím terény jako tohle, ale do Alp to dojede a udělá to víc parády R^!

0/0
1.2.2011 21:31

grimosa

Re: !!

a o tom to je, do Alp dojede i trabant. Toto je auto delane do skutecne divociny a ne pro chlubeni se sousedum....

0/0
1.2.2011 21:51

kritik hlupáků

Re: !!

To je taková paranoia těch co si připadají jako obyčejní lidé. Realita je taková že bohatí si kupují drahá auta proto aby si zade vozili rychle v luxusu. To co si o tom myslíte vy je jim zcela ukradené. ;-)

0/0
1.2.2011 22:09

skokánek

Re: !!

mám drahá a  velká auta,ani ne tak pro luxus,který je jistě příjemný,ale spíš z důvodu bezpečnosti,přeci jen sedím výš a mám kolem sebe víc místa a před sebou a za sebou víc plechu,v autě kde bych měla motor na klíně a na zátylku zadní okno bych se necítila moc dobře:-)

0/0
1.2.2011 22:15

kritik hlupáků

Re: !!

Buďte v pohodě drahá skokánku. To si tu jen někteří zakomplexovaní jedinci snaží omluvit to že na to nemají. O nic jiného nejde. Bože mě je přece jedno jestli někdo jezdí ve Veyronu a ještě si ho nechá pozlatit!!

0/0
1.2.2011 22:20

skokánek

Re: !!

Zevnitř jsou ta auta stejná,volant,sedačky,pár hejblátek,a když jedu tak svoje auto zvenku nevidím,že by někdo seděl za volantem a rozhlížel se jestli okolí dostatečně žasne nad jeho autem?Stěrače stírají,světla svítí ;-D;-D

0/0
1.2.2011 22:29

you.can

Re: !!

nevím proč mě cenzor smazal, poukazoval jsem na to že jste exemplárním případem  lidské namyšlenosti a nadřazenosti, nestačí říct že velká auta jsou bezpečná, ale "mám drahá a velká auta..." nebojte, nikdo se z vás na zadek nesedne.. :-D

0/0
1.2.2011 22:29

kritik hlupáků

Re: !!

To je snad logické pokud odpovídá na příspěvek který odpovídala!!

0/0
1.2.2011 22:34

skokánek

Re: !!

to po Vás přece nikdo nechce;-Dpsala jsem proč mám já drahá a velká auta,kdyby se vyráběla  velká a levná auto budu mít taková ;-)

0/0
1.2.2011 22:36

habr

Re: !!

S ohleden na počet SUV na našich silnicích už tak moc bezpečné to auto nebude, protože je větší pravděpodobnost, že se tak velká auta setkaj častěji. A já se zas naopak těším, že až si svoje odjezdím tím velkým, tak se vrátím ke klasickému osobáčku. Mne se nejlépe jezdilo v autech velikosti Fiatu 500, P 106/206, apod. Malý, hbitý, všude jsem se vešel, za větru ze zadu stačilo vytáhnout ruku z okénka a nastavit dlaň a jel jsem zadara.  Zadní sedačka stačila na tašku s papíry a nákup, vešlo se tam i nějaké to dítě, tchýně musela pěšky  a víc jsem tenkrát nepotřeboval.

Převážet 50 kg živé váhy v autě které á přes dvě tuny se mi zdá k dalším populacím (tedy ke svým dětem) krajně neodpovědné.

0/0
1.2.2011 23:34

skokánek

Re: !!

používám SUV a MPV,když jedu sama s dcerou někam daleko bereme SUV,pokud jedeme všichni včetně staříků a 50ti kilového psa tak MPV a na popojíždění po městě  a na nákupy jezdím sedanem,i když on to asi není sedan,když to má páté dveře,ne?:-)

0/0
1.2.2011 23:40

Kulhánková, dcera

Re: !!

SUV mají vyšší tendenci skákat přes budku, viz bouračka autoškola-volvo dnes ve zprávách. Pokud je ale člověk přivázanej, tak by to neměl být problém.

0/0
2.2.2011 9:00

kritik hlupáků

Re: !!

Vzhledem k tomu že svůj nick opičíte po vašem předchůdci TTRX tak vás musím upozornit že jste se spletl. Ten tvrdil že má V8 4.4. Verze 4.8 je slabší a zastaralejší. To jentak pro pořádek.

0/0
1.2.2011 22:11

TTRX.

Re: !!

Můj vůz je vskutku 4.8l V8, zkuste Google a zjistíte v jakém autě ho mám R^:-P

0/0
1.2.2011 22:51

cenzore_zdar

Re: !!

Chevrolet Silverado ? No tak to nic moc, obycejnej americkej pekac. To je jako bych se tu chlubil ze mam Dodge Magnum. V ocich evropanu "kralovsky kombik" v ocich americanu neco jako pro cecha oktavka f tdicku na hlinach ;-D;-D;-D

0/0
1.2.2011 23:05

TTRX.

Re: !!

Googluj dál R^:-P

0/0
1.2.2011 23:15

skokánek

Re: !!

land rover?

0/0
1.2.2011 23:44

TTRX.

Re: !!

Ne, ale "Evropa" to je :-)

0/0
2.2.2011 0:07

skokánek

Re: !!

Cayenn?ten můj má 4,5,dělá se i 4,8?

0/0
2.2.2011 8:32

TTRX.

Re: !!

No samo, že se dělá 4.8l - nahradil původní 4.5l R^

0/0
2.2.2011 9:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.