Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kdo nechce opravovat, ale jezdit, kupuje německá auta

Největší provozovatel sítě stanic technické kontroly v Německu sestavuje jeden z uznávaných žebříčků aut podle množství závad. Pro rok 2011 Dekra označila za krále kvality duo Audi A6 a Opel Insignia. Neztrácejí se ani Škody Octavia.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tom Hagen

Bravo, Oplíku

To zase bude slyšet kvikot z řad příznivců koncernu    ;-D

0/0
19.3.2011 8:31

olivier

Další objektivní PR článek

Už to s tím německým vlezprdelkovsvtvím přeháníte.Rv Samozřejmě že německá Dekra nebude propagovat francouzká, italská nebo korejská auta.Stačí , že musí zkousnout japonce. Pravda je v tom dnešním zaprodaném PR světě až to poslední co by někdo otiskl.

0/0
11.2.2011 10:35

weizenkleie1

Tabulka hezka, ale

proc pominuli Volvo to netusim...jezdim uz 10 let s 850 a nedam na nej dopustit, Evropa krizemkrazem a bez problemu....R^

0/0
3.2.2011 22:37

rizo4

Re: Tabulka hezka, ale

jak vis ze ho pominuli, treba melo hodne poruch a tedy se na prvni mista neveslo

0/0
4.2.2011 10:06

hewIo

Re: Tabulka hezka, ale

Ano podle jednoho auta je urcite presnejsi delat statistiku nez to delaji Nemci......

0/0
4.2.2011 16:36

Leftism and censorship killer

Zvláště Opel je etalon spolehlivosti

;-D;-D;-D

jaja, naturlich

0/0
3.2.2011 18:44

mogul666

Re: Zvláště Opel je etalon nespolehlivosti

Opel? To se ještě vyrábí? To bejvávalo něco jako drabant-né? Hen-ten-ten..8-o

0/0
3.2.2011 18:55

Hroznej_puberťák

Re: Zvláště Opel je etalon spolehlivosti

Jeder Trottel fahrt den Opel :-P

0/0
3.2.2011 18:57

kroutimhlavou

Re: Zvláště Opel je etalon spolehlivosti

jj - Podle opla poznáš trotla R^

0/0
3.2.2011 19:45

1000mb

Re: Zvláště Opel je etalon spolehlivosti

Kdysi jsem měl Kadetta GSi,to byla pojízdná raketa a opravdu držák.Jen jsem kolem toho musel běhat s konkorem,aby to nehnilo odspoda.Ale servisák mi říkal,že Kadett byl poslední dobrej Opel.Ale nová Insignia se mi líbí.

0/0
3.2.2011 21:02

Hroznej_puberťák

Re: Zvláště Opel je etalon spolehlivosti

Jo, jedno z mála vhodných aut na amatérské 24h...

0/0
3.2.2011 21:09

ravl

Re: Zvláště Opel je etalon spolehlivosti

Měl jsem Fkovou Astru najeto 245 tis. a stáří 12 let, když jsem ji předloni prodával. Velmi spolehlivá, nikdy mě nenechala na holičkách. Občas nějaká drobná oprava. Optimální spotřeba při cca 100 km rychlosti. Krásné autíčko, moc těžce jsme se s ní loučili.

Pravdou je, že na firmě byla ještě druhá a ta měla problémy s motorem od počátku. Prostě není kus jako kus.

0/0
3.2.2011 21:16

hewIo

Re: Zvláště Opel je etalon spolehlivosti

MAm Insigniu (firemni), najeto 90000km za cca 2 roky a zatim jako nova.... Jinak k tomu Opeu mam nazor uplne stejny, ale toto me trochu prekvapilo... Predtim s Passatem par drobnosti bylo......

0/0
4.2.2011 16:38

Paní Semtamťuková

Re: Zvláště Opel je etalon spolehlivosti

vzpomínám, jak kolegovi u nové firemní Astry upadlo na D1 kolo...;-D

0/0
5.2.2011 10:20

S.O.B je zpátky!

Re: Zvláště Opel je etalon spolehlivosti

Opel je ekonomická třída místo Trabanta, ne?

0/0
7.2.2011 9:49

Thyronx1

VW = jedna z nejhorsich znacek

V tabulce (v USA prodavanych aut) kvality a spolehlivosti je VW na predposlednim miste v kvalite. Horsi je jen Mitsubishi. Budiz pochvalen za kvalitu Porsche a vyborny je Mercedes.

VW boduje v tabulce nejprodavanejsich aut v USA jako jediny evropsky vyrobce s Jettou. Auto horsi nez prumerne kupovane jen nadsenci kteri chteji diesel. Maji ho mit. V tabulce je Jetta na 22.miste.

Uz pres dvacet let vede tabulku Ford F-150 a za nim Toyota Camry, Honda Civic a plejada americkych aut. Velmi dobre si v kvalite a inovaci vede Hyundai. VW se podili na americkem trhu 2%. Nemaji model ktery by Amika v nektere z vekovych skupin  zaujal.

0/0
3.2.2011 17:49

Thyronx1

Re: VW = jedna z nejhorsich znacek

v kvalite servisu je VW vubec nejhorsi znacka v USA. A ze konkurence je velika ...

0/0
3.2.2011 17:51

mogul666

Re: VW = jedna z nejhorsich znacek

Omyl pane! Nejhorší pekáče jsou právě z USA! Sám jsem měl chraisler voyager a zapať pane bože že je pryč! V Americe uměj akorát hamburgery! ;-)

0/0
3.2.2011 18:05

Swarog

Re: VW = jedna z nejhorsich znacek

Thyronx dela u pasu ve Fordu, tak ho tady neustale obhajuje.

0/0
3.2.2011 18:24

Thor Steinar

Re: VW = jedna z nejhorsich znacek

Vzhledem k tomu, že to neumíš ani napsat (Chrysler), tak jsi měl leda Favorita a jen tady mektáš kraviny. :-P

0/0
4.2.2011 3:23

S.O.B je zpátky!

Re: VW = jedna z nejhorsich znacek

Fuj, ani ro bych nežral!

0/0
7.2.2011 9:48

Antonín, topič

Re: VW = jedna z nejhorsich znacek

Zámožní lidé v USA totiž jezdí BMW, Mercedes, Volvo, SAAB. Americkou konfekci nechávají pro střední třídu a níž.

0/0
3.2.2011 18:36

radik

Re: VW = jedna z nejhorsich znacek

Lexus, Infinity ti tam chybí... těch tam jezdí víc než BMW a Mercedesů

0/0
3.2.2011 18:40

Antonín, topič

Re: VW = jedna z nejhorsich znacek

Tož, to bylo k Evropě. Samozřejmě Asii nelze pominout!

0/0
3.2.2011 21:47

S.O.B je zpátky!

Re: VW = jedna z nejhorsich znacek

Lexus je pro Evropu Toyota a Infinity Nissan

0/0
7.2.2011 9:50

radik

Re: VW = jedna z nejhorsich znacek

Ne... to jsou značky který patří Toyotě / Nissanu, dělaji luxusnější a exkluzivnější a dražší auta a ne že Lexus je pro evropu Toyota - Toyota je to i v Asii a Americe.

0/0
8.2.2011 12:40

dědeček

Že by němci sami přiznali, že je někdo lepší ???

0/0
3.2.2011 17:30

superkutil

Výsledky jsou většinou zkreslené.

Monitorují totiž jen závažné závady. A právě ty méně vážné závady nikdo nesleduje. Taky chybí výsledky nad 150tis.km a to přesto, že dnes auta díky 5ti letému odpisu najedou třeba i přes 350tis.km.

0/0
3.2.2011 16:30

Johnny006

Kdepak hoši, spolehlivost se pozná po 20 letech a 440 000km.

Mě za tu dobu Astra F nedovezla do cíle celkem 4x pravda že z toho 2x pro zanedbanou údržbu.  ;-) 

0/0
3.2.2011 16:23

Hroznej_puberťák

Re: Kdepak hoši, spolehlivost se pozná po 20 letech a 440 000km.

1,6i 8V? To byl jedinej dobrej motor v Astře... výkon sice nic moc, ale spolehlivý a vydržel.

0/0
3.2.2011 19:00

mogul666

Re: Kdepak hoši, spolehlivost se pozná po 20 letech a 440 000km.

440000km? A s Oplem ? 8-o Fantazie!!

0/0
3.2.2011 19:09

Hroznej_puberťák

Re: Kdepak hoši, spolehlivost se pozná po 20 letech a 440 000km.

Zmíněný motor to dal v klidu.

0/0
3.2.2011 19:13

radik

Re: Kdepak hoši, spolehlivost se pozná po 20 letech a 440 000km.

Astra F 1.4. 16V, umřela při "na opela" úctyhodných 360 tkm na zadřenej motor. Kdyby brácha dolejval olej tak by vydržela ještě pár tisíc.

0/0
3.2.2011 19:18

radik

Re: Kdepak hoši, spolehlivost se pozná po 20 letech a 440 000km.

pardon, byla to Astra G

0/0
3.2.2011 19:20

Johnny006

Re: Kdepak hoši, spolehlivost se pozná po 20 letech a 440 000km.

Zdůrazňuju že to auto pořád jezdí. Posledních cca tři sta tisíc na LPG. Jednou bylo propálené těsnění pod hlavou mezi dvěma válci, taky jednou prasknul rozvoďák při zaseklé vodní pumpě přitomse se to ale naštěstí nepotkalo. Na 15tkm stačil donedávna asi 1l oleje tzn, takže 5l flaška 10W40 vydržela na výměnu i dolévání. Akorát teď v zimě začal najednou ten olej docela dost prosakovat pod hlavou. Budu to muset nějak řešit...

   

0/0
4.2.2011 13:40

Johnny006

Re: Kdepak hoši, spolehlivost se pozná po 20 letech a 440 000km.

Náhodou jo, 16.8v C16NZ 55kW. žádná horká novinka mám kadetta z roku 1984 se stejným typem akorát verze bez napínací kladky řemenu.

0/0
4.2.2011 13:52

Hanae

VW Golf 2l TDI 4kolka

Mám ho 4 roky, od začátku na servisních prohlídkách upozorňuji na ztrácející se chladící kapalinu (cca deci až dvě na 1000 km). Značkové servisy nikdy nic nenašly. V listopadu auto začalo při přidání plynu houkat. P&Š vyměnil ventil v turbu a tvrdil, že je vše v pořádku, houkání asi byly moje halucinace. Dala jsem to do jiného servisu a tam najednou chtěli vyměnit celé turbo (v 90 000 km) prý kvůli špatným ložiskům. Auto jsem stáhla a začala hledat někoho důvěryhodného. Po podrobném prozkoumání doporučený mechanik našel prasklinu v hlavě motoru, kudy unikala chladící kapalina do oleje, který rychle ztrácel potřebné vlastnosti a tím se zničil vnitřek válců, ložiska i turbo. Takže výměna motoru i turba po necelých čtyřech letech a 90t. km. Žádný ze tří značkových servisů se problémem mizející chladící kapaliny nezabýval, až jeden malý nezávislý servis na venkově. VW už nikdy!!!

0/0
3.2.2011 15:07

radik

Re: VW Golf 2l TDI 4kolka

Spíš zvažte zda s autem jezdit do autorizovaného servisu ;-) oni ty nezávislý servisy musí bojovat o zákazníky a tak to dělaj pořádně... do autorozivanýho jezdí lidi pořád (nechtějí přijít o záruku) tak maj jasnej kšeft a na kvalitě provedené práce to je znát.

0/0
3.2.2011 15:13

Hanae

Re: VW Golf 2l TDI 4kolka

Ta hlava byla evidentně vadná už z výroby. A oprava mne vyšla opravdu na dost peněz. Takže VW se v tom veze stejně jako ty "autorizované" servisy.

0/0
3.2.2011 16:10

radik

Re: VW Golf 2l TDI 4kolka

Asi vada materiálu... to se občas stane u každýho auta. Mě se to stalo u dvou... Ford Sierra

a Toyota Avensis - kromě tý hlavy to byly spolehlivý auta (zvlášť ta

Toyota). Ten servis měl přijít na závadu dřív než to zničilo celej

motor. Pokud byla závada ještě když bylo auto v záruce, bylo by to zdarma... Opakuju, za to nemůže auto, ale servis.

0/0
3.2.2011 16:21

mogul666

Re: VW Golf 2l TDI 6kolka

Paní to bude v rukách! R^ Asi jste ho chudáčka německého moc honila!  Rv

0/0
3.2.2011 18:15

diskuter1

Re: VW Golf 2l TDI 4kolka

Asi bych to vše řešil soudně s tím, že neopravili závažnou závadu ,pokud to ještě bylo v záruce.Udělal bych to , zejména pokud máte doklady, že jste to reklamovali v záruce. Servis VW je naprosto katastrofální a pokud na ně člověk netlačí silou, na všechny závady kašlou a jediné čím argumentují, že je to u folcvágnů normální.

0/0
4.2.2011 14:01

hewIo

Re: VW Golf 2l TDI 4kolka

Totalne stejny problem jsem mel na passatu pred 2ma lety cca.... (tehda 3.5 roku stary auto a 140000 km....

0/0
4.2.2011 16:40

RadekS

Nejčastějšími závadami jsou tlumiče zralé na výměnu

:-)

0/0
3.2.2011 15:04

Hroznej_puberťák

Re: Nejčastějšími závadami jsou tlumiče zralé na výměnu

Opravdu zralé tlumiče poznáte snadno, jsou tak křehké, až se jim rozpadá slupka, a teče z nich šťáva :-P

0/0
3.2.2011 15:08

radik

Re: Nejčastějšími závadami jsou tlumiče zralé na výměnu

Stačí se opřít o auto... oni na venek můžou klidně vypadat dobře, ale jejich vlastnosti dávno nemusí být takové jaké by měly.

0/0
3.2.2011 15:16

Johnny006

Re: Nejčastějšími závadami jsou tlumiče zralé na výměnu

Tlumiče se přece v ČR mění až když ureznou. :)

0/0
3.2.2011 16:13

ruraren

chci si koupit v D užitkové vozidlo

poradí někdo jaké a kde? Nejlépe pro 5-6 lidí, s vyndávacími sedadly, pak aby byl prostor nejméně dva metry - na spaní. Díky

0/0
3.2.2011 14:19

chicocheco

Re: chci si koupit v D užitkové vozidlo

Záleží, jestli nové nebo ojeté, každopádně doporučuju obhlídnout mobile.de a autoscout24.de, to jsou asi takové nejobligátnější německé servery, kde se nabízejí nová i ojetá auta. Jinak já jsem jezdil v roce 2005 služebně s 2003 Citroënem Jumperem HDI a byl jsem spokojenej, akorát pokud se díváte na spotřebu, tak dodávky tohoto typu žerou kolem 8-9 litrů i v dieselu, podle toho, jak jsou naložené. Každopádně doporučuju VW Transporter/Multivan/Caravelle v jakékoliv verzi, to auto je můj sen :-) A spotřeba je optimální. Záleží taky na vašem rozpočtu.

0/0
3.2.2011 14:38

diskuter1

Re: chci si koupit v D užitkové vozidlo

Doporučil bych všechno jiné, než VW. S Transportéry máme jen ty nejhorší zkušenosti. Neustálé problémy s motory, převodovkami a každých 40000 km nové čepy a silentbloky na přední nápravě.VW nebrat.

0/0
3.2.2011 21:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.