- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To zase bude slyšet kvikot z řad příznivců koncernu
Už to s tím německým vlezprdelkovsvtvím přeháníte. Samozřejmě že německá Dekra nebude propagovat francouzká, italská nebo korejská auta.Stačí , že musí zkousnout japonce. Pravda je v tom dnešním zaprodaném PR světě až to poslední co by někdo otiskl.
proc pominuli Volvo to netusim...jezdim uz 10 let s 850 a nedam na nej dopustit, Evropa krizemkrazem a bez problemu....
jak vis ze ho pominuli, treba melo hodne poruch a tedy se na prvni mista neveslo
jaja, naturlich
Opel? To se ještě vyrábí? To bejvávalo něco jako drabant-né? Hen-ten-ten..
V tabulce (v USA prodavanych aut) kvality a spolehlivosti je VW na predposlednim miste v kvalite. Horsi je jen Mitsubishi. Budiz pochvalen za kvalitu Porsche a vyborny je Mercedes.
VW boduje v tabulce nejprodavanejsich aut v USA jako jediny evropsky vyrobce s Jettou. Auto horsi nez prumerne kupovane jen nadsenci kteri chteji diesel. Maji ho mit. V tabulce je Jetta na 22.miste.
Uz pres dvacet let vede tabulku Ford F-150 a za nim Toyota Camry, Honda Civic a plejada americkych aut. Velmi dobre si v kvalite a inovaci vede Hyundai. VW se podili na americkem trhu 2%. Nemaji model ktery by Amika v nektere z vekovych skupin zaujal.
v kvalite servisu je VW vubec nejhorsi znacka v USA. A ze konkurence je velika ...
Monitorují totiž jen závažné závady. A právě ty méně vážné závady nikdo nesleduje. Taky chybí výsledky nad 150tis.km a to přesto, že dnes auta díky 5ti letému odpisu najedou třeba i přes 350tis.km.
Mě za tu dobu Astra F nedovezla do cíle celkem 4x pravda že z toho 2x pro zanedbanou údržbu.
1,6i 8V? To byl jedinej dobrej motor v Astře... výkon sice nic moc, ale spolehlivý a vydržel.
Mám ho 4 roky, od začátku na servisních prohlídkách upozorňuji na ztrácející se chladící kapalinu (cca deci až dvě na 1000 km). Značkové servisy nikdy nic nenašly. V listopadu auto začalo při přidání plynu houkat. P&Š vyměnil ventil v turbu a tvrdil, že je vše v pořádku, houkání asi byly moje halucinace. Dala jsem to do jiného servisu a tam najednou chtěli vyměnit celé turbo (v 90 000 km) prý kvůli špatným ložiskům. Auto jsem stáhla a začala hledat někoho důvěryhodného. Po podrobném prozkoumání doporučený mechanik našel prasklinu v hlavě motoru, kudy unikala chladící kapalina do oleje, který rychle ztrácel potřebné vlastnosti a tím se zničil vnitřek válců, ložiska i turbo. Takže výměna motoru i turba po necelých čtyřech letech a 90t. km. Žádný ze tří značkových servisů se problémem mizející chladící kapaliny nezabýval, až jeden malý nezávislý servis na venkově. VW už nikdy!!!
Spíš zvažte zda s autem jezdit do autorizovaného servisu oni ty nezávislý servisy musí bojovat o zákazníky a tak to dělaj pořádně... do autorozivanýho jezdí lidi pořád (nechtějí přijít o záruku) tak maj jasnej kšeft a na kvalitě provedené práce to je znát.
Opravdu zralé tlumiče poznáte snadno, jsou tak křehké, až se jim rozpadá slupka, a teče z nich šťáva