Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nárazové testy mají smysl, potvrzují to statistiky nehod

Lidé víc umírají v autech, která dopadla špatně v crash testech, potvrdili Američané. Evropanům radí s nákupem bezpečného auta zkoušky mezinárodní asociace Euro NCAP; ta vyhlásila pětici nejbezpečnějších aut loňského roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Antonín, topič

Pěkné,

5er 95%, 9-5 94% - pěkný výsledek pro automobilku v nesnázích!

0/0
3.2.2011 21:57

kat-ano

Re: Pěkné,

5er je nějakej žigulík nebo co ?? že píšeš o automobilce v nesnázích EU

0/0
3.2.2011 22:32

Antonín, topič

Re: Pěkné,

Je zřejmé, že váš rozhled v automobilním světě končí u Octavie, nic ve zlém.

0/0
4.2.2011 8:18

entony13

Re: Pěkné,

Protože kdyby znal i jiná auta, tak by věděl, že octávie je průměrné auto a žádný superbourák :-). Octávii II porazí i fábie II, jedině Yeti je auto skutečně kvalitní z hlediska bezpečnosti, to se Škodovce povedlo. Ale ta hromada plechu na malém podvozku s nápisem RS je fakt směšná,Golf GTI je menší mrštnější a Polo GTI je také levnější než fábie RS a fajnové auto :-). Máme doma novou škodovku a i VW, jen škodovka musela do servisu a to 2x........

0/0
4.2.2011 9:12

Martin 2011

Re: Pěkné,

Jakou to má souvislost?

0/0
3.2.2011 22:45

Antonín, topič

Re: Pěkné,

S čím jako?

0/0
4.2.2011 8:18

Lam0r

NCAP

O oblast bezpečnosti vozů se už dlouhou dobu zajímám. Sám jsem přežil několik nehod, o kterých bych, sedět v nebezpečném autě, asi teď už nepsal. Má to velký vliv na moje rozhodování ohledně nákupu dalšího vozu. V něčem co má 3 hvězdy bych se asi moc dobře necítil. Rv

0/0
3.2.2011 21:04

Lam0r

Re: NCAP

velmi důležité je také sledovat, jaké zranění hrozí různým částem těla a to i přes relativně dobré hodnocení. K čemu jsou 4 hvězdy, když podle figuríny budete mít i tak rozdrcený hrudník na padrť, případně přijdete o nohu. Rv

0/0
3.2.2011 21:05

Rubik1

Re: NCAP

Proč jako by měl mít rozdrcený hrudník na padrť, když má auto 4 hvězdy v testu? No, když to píšete, tak asi víte proč. Kde se ale zjistí, jaké zranění hrozí různým částem těla? 

0/0
3.2.2011 23:23

entony13

Zde jsou výsledky octavie II

http://www.euroncap.com/tests/skoda_octavia_2004/206.aspx a žádná sláva, horší než fábie II :-)

0/0
4.2.2011 7:58

hives

Re: Zde jsou výsledky octavie II

Tak to je fakt "překvapení", že je novější auto lepší než starší, blízko konci prodeje;-D

0/0
4.2.2011 20:06

hives

Re: Zde jsou výsledky octavie II

Mimochodem žádná sláva znamená, že z auta vylezeš živý bez vážného zranění?

0/0
4.2.2011 20:10

entony13

Re: Zde jsou výsledky octavie II

to jen aby si namyšlenci v octáviích uvědomili, že jejich auto je jen průměrné a na opovrhované fábie II nemají :-). Stejně starý golf dopadl lépe, megan také :-). Fábie v roce 2000 dosáhla 26 bodů a octávie v roce 2004 bodů 27, to je tedy krůček

0/0
4.2.2011 20:47

Lam0r

Re: NCAP

NCAP u každého crashtestu reportuje i míru rizika pro jednotlivé části těla, od toho tam jsou ty figuríny. Viz. http://www.auto.cz/main.php?site=crashtesty

0/0
5.2.2011 15:26

zbiro

Re: NCAP

Pokud jste přežil několik nehod, doporučiji jezdit tramvají nebo jinými prostředky hromadné dopravy. Svým sobeckým přístupem ohrožujete ostatní účastníky silničního provozu a samozřejmě i sebe. Rv

0/0
3.2.2011 22:32

Lam0r

Re: NCAP

Vy jste mi ale nějakej chytrej... Nikde jsem nepsal, že jsem je zavinil já Rv

0/0
5.2.2011 15:24

sorvon

Rozhled....

Protože to řikali kámoši v hospodě nebo jsi ji nafasoval v praci ?Je  i dost jiných a minimálně stejně kvalitních plechových výlisků;-D

0/0
3.2.2011 20:27

kat-ano

kdo chce kvalitní bezpečný auto koupí si Škodu Octávii II.

Škoda Octávia II. je prošpikovaná bezpečnostníma výztuhama a je nejbezpečnějším autem z produkce VW. má i jednu z nejlepších torzních tuhostí karoserie. EU

0/0
3.2.2011 19:20

radik

Re: kdo chce kvalitní bezpečný auto koupí si Škodu Octávii II.

;-D;-D

0/0
3.2.2011 19:36

Espey

Re: kdo chce kvalitní bezpečný auto koupí si Škodu Octávii II.

Nevím, co je na tom k smíchu... Je to totiž pravda.

0/0
3.2.2011 20:56

kat-ano

Re: kdo chce kvalitní bezpečný auto koupí si Škodu Octávii II.

Škoda Octávia je bezpečnější auto než Volvo S60 [>-]

0/0
3.2.2011 22:33

entony13

Octávie je méně bezpečná než většina vozů VW

a nějaké volvo S60 v roce 2002 mělo 28 bodů a octávie jen 27 :-). Kdo nevěří http://www.euroncap.com/tests/volvo_s60_2001/103.aspx

0/0
3.2.2011 22:38

radik

Re: kdo chce kvalitní bezpečný auto koupí si Škodu Octávii II.

;-D ani ve snu

0/0
4.2.2011 9:47

entony13

Re: kdo chce kvalitní bezpečný auto koupí si Škodu Octávii II.

Nojo, ale golf je lepší, jen na něj ti z octávek nemají, protože zaměstnavatel kupuje octávie jako služební vozy. Octávie je hodně plechu na malém podvozku, ale bok nemá tak dobře chráněný jako zadek :-)

0/0
3.2.2011 20:55

entony13

Re: kdo chce kvalitní bezpečný auto koupí si Škodu Octávii II.

Odkaz pro vzývače octávie, takto dopadl golf http://www.euroncap.com/tests/vw_golf_2004/196.aspx a 33 bodů v roce 2004 a octávie v roce 2004 usmolila 27 :-)

0/0
3.2.2011 21:02

MaléPivo

Re: kdo chce kvalitní bezpečný auto koupí si Škodu Octávii II.

No nechci vám do toho chlapci kecat, ale Toyota a KIA jsou v bezpečnosti znatelně výše než oktávka. Nic proti škodovce, ale to je prostě fakt Euro NCAP to tvrdí. Já mám

KIA a otec Toyotu :D

0/0
4.2.2011 9:19

entony13

Re: kdo chce kvalitní bezpečný auto koupí si Škodu Octávii II.

Zde někdo tvrdil, že octávie je nejlepší auto z produkce koncernu VW, proto jsem napsal, že golf je o třídu lepší :-). Toyota je jiná liga, Japonci jsou tvrdí na sebe i zaměstnance, Korejci jsou tvrdí hlavně na otroky a to nepodporuji. Raději dám vydělat Evropanům :-), případně Japoncům

0/0
4.2.2011 12:52

KarelV

Kosočtverec...

takový pěkný geometrický útvar... Mnohem HEZČÍ, než třeba obyčejný čtverec! ... Fakt nevím, co proti němu máte? ;-D

0/0
3.2.2011 19:11

kat-ano

Re: Kosočtverec...

já proti němu nic nemám. prostě si koupim Škodu Octávii II. EU

0/0
3.2.2011 19:22

Leftism and censorship killer

Euro NCAP je trochu zdiskreditovaný

Kdo si myslí, že renaulty jsou bezpečnější, nebo stejně bezpečný jako Volva? ;-)

Vidíte a přesto i firma s kosočtvercem ve znaku umí udělat auto, aby na těchto testech dosáhli 5ti hvězd a o tom to je.

0/0
3.2.2011 18:42

radik

Re: Euro NCAP je trochu zdiskreditovaný

Renault za posledních pár let hodně zvýšil bezpečnost svých aut... dnes renault patří k těm nejbezpečnějším, naopak Volvo už nemá před ostatními takový náskok jako dříve...

0/0
3.2.2011 18:46

Leftism and censorship killer

Re: Euro NCAP je trochu zdiskreditovaný

renault je auto s kosočtvercem, milovník a znalec aut by si nikdy nic takového nepořídil, ty doby jsou dávno pryč...

-

to že se vám zdá že hnzuli s bezúpečností, to asi jo, stejně jako všichni a ještě navíc komunikujkíé dlouhodobě 5 hvězd v komerčním testu a to samozřejmě na neškolené lidi působí (nic ve zlém)

0/0
3.2.2011 18:50

Leftism and censorship killer

Re: Euro NCAP je trochu zdiskreditovaný

a já píšu jak tatar, sorry

0/0
3.2.2011 18:54

radik

Re: Euro NCAP je trochu zdiskreditovaný

ano, já bych si rencka taky nikdy nekoupil, jen sem se chtěl vyjádřit k tý bezpečnosti renaultu. A ti s ní nehnuli stejně jako všichni ostatní... pokrok u renaultu v bezpečnosti je opravdu velký. Jinak souhlasim, jen přestaňtě upozorňovat na ten kosočtverec, taky si občas vystřelim na  stejnou adresu, ale když to opakujete každej příspěvek tak to vypadá trapně.

0/0
3.2.2011 19:00

kat-ano

Re: Euro NCAP je trochu zdiskreditovaný

Škoda Octávia II. je bezpečnější než všechny Renaulty dohromady !!EU

0/0
3.2.2011 19:25

radik

Re: Euro NCAP je trochu zdiskreditovaný

;-D;-D

0/0
3.2.2011 19:36

Lam0r

Re: Euro NCAP je trochu zdiskreditovaný

zrovna Volvo narozdíl od NCAP ještě před vydáním nového modelu testuje náraz v cca 75 různých situacích, NCAP jen ve 2 (čelní náraz se 40% převisem v 80 kmh a boční v 35). Jo a vlastně ještě volitelně bokem na kůl. Nevím, jestli tomu takovou pečlivost věnují i ostatní automobily, nebo auto připravují jen na NCAP. V tom případě bych věřil radši Volvu.

0/0
3.2.2011 21:01

kat-ano

Re: Euro NCAP je trochu zdiskreditovaný

to Volvo žije jen z minulosti. v dnešní době pokulhává i za Mercedesem, Renaultem a Toyotou. nejbezpečnější auta vyrábí koncern VW a speciálně Škoda Octávia a Superb nemaj konkurenci. X

0/0
3.2.2011 22:31

radik

Re: Euro NCAP je trochu zdiskreditovaný

prober se už!!

0/0
4.2.2011 9:49

yaack

Re: Euro NCAP je trochu zdiskreditovaný

volvo je čínská sra_ka

0/0
3.2.2011 23:18

entony13

Re: Euro NCAP je trochu zdiskreditovaný

volvo bylo auto, nyní je to karikatura, která neumí brzdit :-), viz test s BMW a automatické brždění

0/0
3.2.2011 23:21

entony13

Re: Euro NCAP je trochu zdiskreditovaný

http://www.mojevideo.sk/video/b5cd/volvo_nebrzdilo_pocas_ukazky_bezpecneho_zastavenia.html a fakt volvo musím mít, žádný chodec mně neunikne :-)

0/0
4.2.2011 13:15

old fashioned Vince VII..

opravdu???

;-D;-D;-D

0/0
3.2.2011 17:22

ExpertNaVsechno

.

Původně bylo skóre pěti hvězd myšleno jako prakticky nedosažitelný ideál. Ale pokud si takové hodnocení odveze 65% aut, je na čase testy znovu zpřísnit.

0/0
3.2.2011 17:07

hives

Re: .

Potom se ale nedivte, když budou auta ještě těžší, větší a přesto s málem místa v interiéru a dražší. Vysoká bezpečnost není zadarmo. Nemluvě o tom, že od určité hranice není limitující bezpečnost auta, ale samotná křehkost člověka...

0/0
3.2.2011 21:10

male_zvire

Re: .

Zaspal jsi dobu. Zvýšení bezpečnosti v autě dnes nemusí znamenat přidání půl tuny výztuh. Moderní kompozitní materiály jsou na velmi vysoké úrovni, jejich většímu rozšíření ale zatím brání vysoká cena...

0/0
3.2.2011 21:23

hives

Re: .

Jasně. Buď budou auta těžší a dražší nebo stejně těžká, ale ještě dražší. O tom právě píšu. Nic není zadarmo.

0/0
3.2.2011 21:30

Antonín, topič

Re: .

Možná to pro vás bude překvapení, ale hmotnost auta nemá na výsledek ENCAP valný vliv.

0/0
3.2.2011 21:35

hives

Re: .

Jak se to vezme. "Nemá vliv" na výsledek, protože výztuhy jsou na vyšší hmotnost auta stavěné. Zkuste dát nárazník z malého auta do SUV a pak testovat. To je ale vedlejší. Vyšší hmotnost jsem uváděl jako obecnou nevýhodu, která má vliv např. na spotřebu, výkon apod.. K jejímu zvýšení by muselo dojít (nebo k výraznějšímu zvýšení ceny) při zpřísnění podmínek testů, o kterých se psalo výše...

0/0
3.2.2011 21:46

Antonín, topič

Re: .

Nemuselo, můžete klidně prodávat auto s jednou hvězdou.

0/0
4.2.2011 11:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.