- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
5er 95%, 9-5 94% - pěkný výsledek pro automobilku v nesnázích!
5er je nějakej žigulík nebo co ?? že píšeš o automobilce v nesnázích
O oblast bezpečnosti vozů se už dlouhou dobu zajímám. Sám jsem přežil několik nehod, o kterých bych, sedět v nebezpečném autě, asi teď už nepsal. Má to velký vliv na moje rozhodování ohledně nákupu dalšího vozu. V něčem co má 3 hvězdy bych se asi moc dobře necítil.
velmi důležité je také sledovat, jaké zranění hrozí různým částem těla a to i přes relativně dobré hodnocení. K čemu jsou 4 hvězdy, když podle figuríny budete mít i tak rozdrcený hrudník na padrť, případně přijdete o nohu.
Protože to řikali kámoši v hospodě nebo jsi ji nafasoval v praci ?Je i dost jiných a minimálně stejně kvalitních plechových výlisků
Škoda Octávia II. je prošpikovaná bezpečnostníma výztuhama a je nejbezpečnějším autem z produkce VW. má i jednu z nejlepších torzních tuhostí karoserie.
takový pěkný geometrický útvar... Mnohem HEZČÍ, než třeba obyčejný čtverec! ... Fakt nevím, co proti němu máte?
já proti němu nic nemám. prostě si koupim Škodu Octávii II.
Kdo si myslí, že renaulty jsou bezpečnější, nebo stejně bezpečný jako Volva?
Vidíte a přesto i firma s kosočtvercem ve znaku umí udělat auto, aby na těchto testech dosáhli 5ti hvězd a o tom to je.
Renault za posledních pár let hodně zvýšil bezpečnost svých aut... dnes renault patří k těm nejbezpečnějším, naopak Volvo už nemá před ostatními takový náskok jako dříve...
Původně bylo skóre pěti hvězd myšleno jako prakticky nedosažitelný ideál. Ale pokud si takové hodnocení odveze 65% aut, je na čase testy znovu zpřísnit.
Potom se ale nedivte, když budou auta ještě těžší, větší a přesto s málem místa v interiéru a dražší. Vysoká bezpečnost není zadarmo. Nemluvě o tom, že od určité hranice není limitující bezpečnost auta, ale samotná křehkost člověka...
dávajú tým v "lepších autách" pocit zdanlivého bezpečia, veď mne sa nič nestane a odnesie to ten druhý. kde je myšlienka zmeniť správanie vodičov (napríklad autobusov) posadiť ich "dolu", aby boli šance vyrovnané (napríklad pri zrážke s osobákom)?
ak by vedel, že to odnesie rovnako so zlámanými hnátami a zadrátujú mu hubu, prípadne ho budú vystrihovať, správal by sa zodpovednejšie.
Ano, důležité je přežít... právě díky crashtestům se přišlo na tolik nedostatků, které se automobilky snaží odstranit... dovedete si představit kolik životů to už zachránilo? Pořád se vám zdají zbytečné?