Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda Yeti je rychlejší než ferrari a užitečnější než maybach, zjistili Britové

Škoda si může gratulovat. V aktuálně vysílané sérii Top Gear se totiž Jeremy Clarkson rozhodl otestovat yetiho a malé SUV z Mladé Boleslavi si vedlo dobře. Ve všech testech bláznivého novináře uspělo a ještě pobavilo tisícovky diváků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lukin m.

pro remcaly

Pro ty, co si myslí, že rozumí anglickému humoru: http://www.youtube.com/watch?v=q_X8XYfsuEI&feature=fvwrel

A když se člověk podívá na různé zahraniční veby, tak zjistí, že na škodovky remcají hlavně češi. Např Fifth gear: Superb combi autem roku, AutoBild: Superb lepší než Passat,......

0/0
18.2.2011 13:15

Pikinaus

Tak on je pološílený????

Aha...to je nějaká novinářská diagnóza????8-o

0/0
15.2.2011 23:10

mrozh

Re: Tak on je pološílený????

spíš divácká ;-)

0/0
16.2.2011 8:16

Chavier2

wow

tak tomu rikam reklama za milion

0/0
14.2.2011 21:21

modern725

ehm ...

Játyho u mě schazuje jediná věc a tou je velikost zavazadlového prostoru ... abych tam dal větší tašku, musím shodit zadní sedadla ... což je relativně blbý, když bych náhodou vezl pasažéry ... ale jinak fajn auto. Clarkson tomu udělal možná až medvědí službu, protože na Topgear reagují i docela solidní média a ty se obávám játyho spíš strhají, protože problémů je u něj dost ... vzpomeňme na povedenější Pandu ... Jinak mi tenhle článek od idnes jako obvykle připomíná špatně napsané reklamní PR, ale to nijak nevybočuje ze zdejších standardů ...

0/0
13.2.2011 21:35

Lub05

trocha ironie...

Redakce iDnes = nežere maso, nerozumí ftipu. A anglickému asi už vůbec. Nicméně podobně postižených bude vícero, a tak se můžeme těšit na zvýšená ega řidičů Yetiho ala "MB ML". Zapoměli jste dodat, když se Hammond ptal Jeremyho na závěr, jestli si teda jednoho Yetiho koupí místo svého AMG, začal se Jeremy dost ošívat a mazaně prohlásil, že čekací doba je přes 6 měsíců, tak nemůže :-)  Ale jinak souhlasím, že to prodejům yetiho celkově na světě určitě pomůže :-) Lepší než reklama na hokeji.

0/0
12.2.2011 9:44

tali111

nejlepší je James

top gear je super...R^R^ škoda, že u nás není žádná produkce schopna vytvořit podobný pořad....

0/0
12.2.2011 1:01

JeFFik

Re: nejlepší je Jameson!

Jameson 18 Year Old Limited Reserve;-)

0/0
16.2.2011 10:25

ti_povidam

top gear is tha best

hafo jsem se nasmál, jsou to prostě borci! jeden z nejlepších dílů...dobrá prdel taky byla jak jezdili s kamionama...:D

0/0
11.2.2011 14:21

kat-ano

já si koupim Dacia Duster

s pevným 4x4 systémem z Nissanu.

        -:)))))  žádnej HALDEX ale stálej pohon 4x4  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![>-][>-]

0/0
10.2.2011 23:15

Hrustic

Re: já si koupim Dacia Duster

Tak to abychom ti pogratulovali :-)

0/0
11.2.2011 0:01

chachn

Re: já si koupim Dacia Duster

ty otravujes i jinde nez na fotbale?no potes koste

0/0
14.2.2011 11:37

Baround

Re: já si koupim Dacia Duster

A kdy to bude? Až vylezeš z mateřinky?

0/0
14.2.2011 12:23

kulik933

Ford Fiesta

Yeti ten test nic moc na fiestu to nema co když vjedu do obchoďáku a začnou mě pronásledovat padouši s Corvettou...  http://www.youtube.com/watch?v=vItGdhj0FiU

0/0
9.2.2011 22:59

mattonka

Re: Ford Fiesta

nejlepší bylo vylodění ;-)

0/0
10.2.2011 13:29

richi77

Re: Ford Fiesta

to jsem čuměl že to po zatopení ještě jelo!! ;-D

0/0
10.2.2011 13:39

mattonka

Re: Ford Fiesta

taky jsem na to zírala... ;-D

0/0
10.2.2011 14:16

radik

Re: Ford Fiesta

Důležitý je že motor nenasál vodu... to by byl konec

0/0
10.2.2011 15:23

arsefan

ruku na srdce... Yeti a Roomster

jsou nejosklivejsi auta na ceskem trhu... vypadaj jako krabice na kolech :-/ a pripominaj tvarem auta z obrazku deti ze skolky

0/0
9.2.2011 20:55

Oodi

Re: ruku na srdce... Yeti a Roomster

Ruku na srdce, design je čistě subjektivní záležitost a každej, kdo tvrdí opak, je omezenej trouba.

P.S.: Yeti se mi líbí, Roomster ne.

0/0
10.2.2011 14:49

hrcprcsalala

Re: ruku na srdce... Yeti a Roomster

Taky vidím v designu naprosto zásadní rozdíl mezi Yetim a Roomsterem, byť některé designové prvky mají společné. Zatímco Roomster vypadá jako podivný slepenec, Yeti drží jako celek pohromadě a v mezích možného (pro auto tohoto typu) se mi také líbí.

0/0
10.2.2011 14:56

arsefan

Re: ruku na srdce... Yeti a Roomster

zásadní rozdíl???  kde??? tvar karoserie je skoro stejny Rv

0/0
10.2.2011 21:23

Jakub76

Re: ruku na srdce... Yeti a Roomster

jo, mají dveře, okna, světla...

0/0
11.2.2011 9:05

arsefan

Re: ruku na srdce... Yeti a Roomster

design je čistě subjektivní záležitost... naprosto s timto nazorem souhlasim... podle me by auta nemela vypadat jako krabice na kolech... jsem priznivec linie typu aston martin kde jde o vice aerodynamiku nez prakticnost tvaru... to je moje je čistě subjektivní záležitost ;-D

0/0
10.2.2011 21:20

JeFFik

Re: ruku na srdce... Yeti a Roomster

Zapomněl jsi dodat, kde kupuješ nový "nekrabicový" Aston Martiny za cca 300-400 tisíc Kč ;-D

0/0
10.2.2011 23:34

arsefan

Re: ruku na srdce... Yeti a Roomster

nerekl jsem primo aston martin ale linii tohoto typu ;-) za tyhle penize si kupuju Lancery :-)

0/0
11.2.2011 7:52

Věnceslav-Kolo

někomu se líbí Yeti a mě zase Dacia Duster

Je na každém co si koupí.

0/0
9.2.2011 19:51

superkutil

Re: někomu se líbí Yeti a mě zase Dacia Duster

Přesně tak, Yeti si hraje na luxusní auto, což proti Duster je a Duster je zase slušný dělník s japonskou a francouzskou technologií za rozumné peníze. Ono je to dost nesrovnatelné. Duster by se měl porovnávat s Ladou Nivou nebo Suzuki SX4 nebo Jimi, Yeti s Tiguanem, Koleosem, a mnoha dalšími. Yeti je totiž kočkopes, zasahuje do mnoha segmentů, aby byl dobře prodejný. A přiznám se, že neznám nic podobného na trhu.

0/0
10.2.2011 9:19

radik

Re: někomu se líbí Yeti a mě zase Dacia Duster

Yeti si hraje na luxusní auto.... ;-D;-D lepší vtip sem dneska ještě neslyšel

0/0
10.2.2011 10:02

JeFFik

Re: někomu se líbí Yeti a mě zase Dacia Duster

Mno oproti Dusterovi je to na silnici luxusni auto.

0/0
10.2.2011 23:37

Antonín, topič

Re: někomu se líbí Yeti a mě zase Dacia Duster

Cenou určitě.

0/0
11.2.2011 7:30

radik

Re: někomu se líbí Yeti a mě zase Dacia Duster

oproti tomu nejlevnějšímu na trhu ;-D tak to je bomba...  a v čem jako?

0/0
11.2.2011 8:22

Oodi

Re: někomu se líbí Yeti a mě zase Dacia Duster

Duster má prostě dramaticky nižší cenu. Od toho se odvíjí vše..

0/0
10.2.2011 14:50

J.Lomu

Dík Jeremy

Stejně mě fascinuje, jak málo patriotismu se tady na té diskusi projevuje. Dobře, Škodovka je součástí VW a vývoj je do značné míry německý, ale přece to auto se vyrábí v Kvasinách, dělají na něm zejména čeští dělníci a příjem z prodeje + daně končí v Čechách. Možná jsem naivní, ale když jsem si Yetiho kupoval a srovnával ho s konkurenty od Kia Soul a Kia Sportage přes Daciu Duster a Nissan Qashqai až po Toyotu Rav4, tak tohle u mě hrálo roli, a velkou. Shodou okolností mi pak Ravka byla přidělena v práci, a můžu říct, že jsem opravdu - bez národních předsudků - daleko spokojenější s Yetim, což vůbec neznamená, že Rav4 je špatné auto, naopak. Ale Yeti je prostě super. Jediné, co mě opravu omezuje, je velikost kufru. Ostatní výtky typu světlé výšky, použití haldexu, DPF v TDi nebo výtky evidentních popletů chtějících z SUV Yetiho vydolovat klasický off road, to je prostě vše mimo mísu. Kdo sleduje Top Gear, ví, jak dokáže být Clarkson na některá dobrá auta ostrý, takže ať žije Yeti !

0/0
9.2.2011 14:18

Upyrek

Re: Dík Jeremy

No to opravdu nevíš kam jdou zisky............. prý zůstávají tady muehehehe :-))) To by se asi germánům vůbec ale vůůůůůůůůůbec nelíbilo

0/0
9.2.2011 20:23

hrcprcsalala

Re: Dík Jeremy

On se někde vyjadřuje k tomu, kam jdou zisky? On píše, že příjem z prodeje a daně končí v ČR. Což je pravda. Kam jde zisk po zdanění je věc druhá - ale z toho bys neviděl korunu, ať zůstane v ČR nebo odejde do Tramtárie.

0/0
9.2.2011 20:43

Antonín, topič

Re: Dík Jeremy

Haha, daně. Nemůže to být náhodou tak, že ke konci roku pošle VW group škodovce fakturu za licenční používání koncernového know how, takže jediný daně, který tu zůstanou jsou DPFO zaměstnanců?

0/0
10.2.2011 9:33

hrcprcsalala

Re: Dík Jeremy

Haha, kecáš nesmysly. Proč by to VW dělal? Aby mohl své zisky zdanit v Německu vyšší sazbou a zbylo mu tedy po zdanění méně? Škoda Auto je dlouhodobě jedním z největších plátců daní v ČR, například v žebříčku daně z příjmu právnických osob za rok 2009 byla Škoda Auto na 8. místě. V roce 2008 byla Škoda Auto na 3. místě. A to je jen jedna z daní, pak je tu ještě DPH, daně za zaměstnance, silniční daň...

0/0
10.2.2011 10:35

Antonín, topič

Re: Dík Jeremy

Aby mohl své zisky investovat tam, kde potřebuje a zbytek rozdat akcionářům, neboť zisk patří jim. Kolik kdo platí jako DPPO mně nezajímá, to vypovídá výhradně o schopnostech jejich daňových optimalizátorů.

Je komické, když nějakej montér od pásu z Boleslavi používá spojení "kecáš nesmysly.";-D

0/0
11.2.2011 7:29

hrcprcsalala

Re: Dík Jeremy

No jasně, stahují peníze do Německa a k tomu mají špatné daňaře a proto platí tak vysokou daň z příjmu v ČR. Co taky jiného čekat v kotelně, inteligence už tam dávno nepracuje... ;-D

0/0
11.2.2011 23:41

modern725

Re: Dík Jeremy

.. a ty už to prosím tě nehul - Chtěl jsi napsat Škodovka - v českém městě montována polskými, ukrajinskými a mongolskými dělníky za německý kapitál dle návrhů slováka a němce ... jo, vyloženě český auto ...

0/0
13.2.2011 21:44

pk08

ok

dobré video,dobrá reklama-mě se osobně toto auto líbí,do tdi bych už asi nešel-benzín je benzín

0/0
9.2.2011 9:44

Kazeasch

Re: ok

To já bych konečně do TDI šel. Ty nový Common Raily jsou fakt mazec. Pavda že jsem měl možnost si vyzkoušet zatím jen 1,6 ve Fábii, ale ve srovnání se starou 1,9 je to neuvěřitelná raketa, nádherně tichý s perfektní odezvou.

0/0
10.2.2011 15:26

Simona super kočka

Ha ha

0/0
9.2.2011 9:23

fogll

Fascinuje mne,

jak je každej na diskuzi chytrej. Když někdo chce jezdit ve feldě ať v ní jezdí. To samý platí pro Yetiho, Oktávku nebo Subaru, Daciu, BMW........ A neplatí to jen pro auta. Sou lidi stále volají 8 let starou Nokií nebo se stále koukají na analogovou TV na 15 let starý CRT a stačí jim to. Jezdím v Yetině (TDi, služební - tak mě sežerte). Netvrdím že to je nejlepší auto na světě, ale rozhodně to není žádnej brak. Bydlím na vysočině a v zimě všichni machři s Audinama a podobnejma autama dostávají na prdel (tím je rozhodně nepomlouvám je to jejich věc, já bych už "klasiku" asi nechtěl). Zatím mě na tom autě vadí 3 zásadní věci. Menší kufr. Tady je kritika oprávněná. Světlá výška by mohla být větší. Poslední věc, asi bych znovu nešel do TDi kvůli voje*avkam typu DPF. Rozhodně kdybych si měl kupovat auto soukromně nebo znovu jako firemní (a měl zase možnost volby), Yeti by byl hlavní adept s TSi motorem a 4x4.

0/0
9.2.2011 7:54

fogll

Re: Fascinuje mne,

Jo a zapomněl sem na možnost zapnout 4x4 natrvalo. Třeba jak to má X-trail

0/0
9.2.2011 7:56

radik

Re: Fascinuje mne,

Myslím že si pleteš Offroady a SUV

0/0
9.2.2011 11:36

Věnceslav-Kolo

Re: Fascinuje mne,

i ta DACIA DUSTER má možnost zapnout 4x4 stálý pohon natrvalo do rychlosti 70 km/hod. Má stejnou techniku 4x4 jako Nissan !!R^

0/0
9.2.2011 23:16

Kulhánková, dcera

Re: Fascinuje mne,

A jak zrovna ty audiny dostávají na zadek? Q7 třeba?

0/0
9.2.2011 9:06

dawexx

Re: Fascinuje mne,

Q7 je trochu jiná kategorie...spíš myslel čtyřkovou a šestkovou řadu.

0/0
9.2.2011 9:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.