Diskuze
Koupím i co prodat nechcete, popichují se vůdci VW a Fiatu
Děkujeme za pochopení.
události komentáře
Škodě patří budoucnost a svět!
Už jednou jsme byli automobilovou velmocí a budeme zase. VW sice firmu zachránil před jistým vytunelováním bolševiky – dnes veleúspěšnými podnikateli, ale měl by pochopit, že každá automobilka má svou historii a nebýt čtyřicetiletého stop stavu ve vývoji naší automobilky, Peugeot, Renault, Fiat, Hyundai a další srágory by se už prodávali jen v zemích třetího světa. Na druhou stranu, i když pro vozy koncernu VW nepředstavují tyto srágory žádnou konkurenci, podílí se příznivě na vývoji jejich cen, jelikož mám-li Škodu Superb za 590 tis. Kč, která je podle Němců kvalitnější než tamější nejkvalitnější vozy na světě značek BMW či Mercedes, hovoří to samo za sebe.
http://www.motomagazinspeed.cz/news/superb-combi-vyhral-test-deniku-bild-/
petacx
VW XL1 spotřeba 1 litr nafty
rozhodne zajimavy koncept ale jaka by byla potom dan na 1 litru nafty / benzinu ???
VW XL1 spotřeba 1 litr nafty
http://www.vw-passat.blogspot.com/2011/01/vw-xl1-spotreba-1-litr-nafty.html
duch zavražděného iuose
hmm
zajímalo by mne kolik technologií koupil vw od fiatu a naopak...
Rommik
Když už tak tlacháte..........
..............koukněte, čím jezdí technici STK. Má to docela velkou vypovídací schopnost a až na vyjímky jsou to Škody, VW a Audi................i když třeba starší
duch zavražděného iuose
hmm
a taky je zajímavý sledovat v jakym stavu ty vraky (většinou) mají
pekelný dědek
při pohledu...
....na Veyron,se mi zvedá žaludek.....Nechápu,jak někdo mohl stvořit takovou krabici na boty......Možná to je nejrychlejší seriové auto,ale Ferrari,Bentley,Corvettě apod...to nesahá ani po kotníky
entony13
Re: při pohledu...
Nojo, když VW dělá Bentley, může udělat i Veyrona, aby si každý mohl koupit auto podle svých možností, ale vše bude VW :-)
1000mb
Žasnu,co jsou
diskůteři schopní vyplodit za bludy.Dneska až na vyjímky nikdo vyloženě špatný auta nedělá,i když já bych si Fiata nekoupil,tak brácha má GP,předtím Punto,ještě předtím Uno a všechny sekaly latinu.Mám Mondeo,taky na něj kdekdo plive špínu,ale nestěžuji si.Bohužel většina místních odborníků posuzuje podle x-krát smotané plečky,co mu stojí před domem a o kvalitě nemá ani anung
pekelný dědek
Re: Žasnu,co jsou
přesně.....Ale bral bych 500 od Abartha
události komentáře
Co to je Fiat?
Mám škodovku a vím, že mám jedno z nejlepších aut v Evropě! V článku níže nechal Superb za sebou takové značky, jako Audi, Mercedes, Opel, VW – samozřejmě srovnání s Fiatem, Renaultem, Hyundaiem jsou zbytečná – nejedná se o auta. Když auto, tak jedině od VW.
http://www.motomagazinspeed.cz/news/superb-combi-vyhral-test-deniku-bild-/
Antonín, topič
Re: Co to je Fiat?
A jak se to vlastnictví jednoho z nejlepších aut v Evropě projevuje?
události komentáře
Co to je Fiat?
Mám škodovku a vím, že mám jedno z nejlepších aut v Evropě! V článku níže nechal Superb za sebou takové značky, jako Audi, Mercedes, Opel, VW – samozřejmě srovnání s Fiatem, Renaultem, Hyundaiem jsou zbytečná – nejedná se o auta. Když auto, tak jedině od VW.
mogul666
Re: Co to je Fiat?
Zase jeden máčo co má nejlepší auto v evropě! Ještě, že nemá pravdu!
entony13
Stejně VW opravuje SEAT po Fiatu
Spolupráce Oplu s Fiatem znamenala odpis Opla :-), vlastnictví Seatu Fiatem znamenalo prodej VW, protože to Fiat nezvládal řídit, Seat je dnes zdravější než byl pod Fiatem. Když Ital řídí Španěla, tak to je hustý :-)
Van Sarockin
Re: Stejně VW opravuje SEAT po Fiatu
Nejdriv si zjisti, jak to ve skutecnosti bylo.
SEAT se polozil kvuli spanelske vlade, FIAT vycouval z koooperace uz driv kvuli naprosto neschopnym Spanelum.
Van Sarockin
...
Na to, co se prodá nebo neprodá má Marchionne nulový vliv.
Tohle je z obou stran jen umělé získávání publicity. Jestli Alfa někam půjde, tak jedině ke Spykeru.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...