Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jsou lepší řidiči muži, nebo ženy? Odhalí to autoškola národa

Další díl televizní autoškoly národa se chystá na konec února. Diváci si v ní z pohodlí televizního křesla beztrestně vyzkouší, jací jsou řidiči. Součástí autoškoly bude také výuka zimní jízdy. Školení na uklouzaném okruhu v Sosnové absolvovali i oba moderátoři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

alka1975

Vyhrají ženy

Myslím si,že technicky lepší řidiči jsou muži,ale ženy jezdí bezpečněji.Nedivila bych se tedy,kdyby soutěž vyhrály ženy.Držím jim palce:-)

0/0
14.2.2011 18:36

krippell

No tak na to nekoukejte

na nově půjde určitě šeherezáda, to je určitě smysluplnějc strávenej čas.

0/0
10.2.2011 13:17

lapip

Chyba ve videu

Je spíše sranda, že už na videu je chyba. Jelikož pokud míjím značku obec a nebo přikázanou rychlost musím už tou rychlostí jet a nebo na tu danou rychlost zrychlovat a né tedy jak tomu je ve videu kdy automobil přejede značku obec na dálnici a teprve potom zpomaluje na daných 80 km/h R^

Jen tak dál dělejte z lidí blbce :-)

0/0
9.2.2011 12:33

Leinad

Re: Chyba ve videu

R^ Musí přece radary něco vyfotit, ne?

0/0
26.2.2011 9:59

warekkonecnesmazan

aaa

nee uz zase tahle pitomost ;-D a vubec chybej tam moznosti jako, prijedu do mesta a ... hodim to bokem a koukam jak davy sili ;-D

0/0
9.2.2011 10:23

Falewick

Autoškola národa odhalí prd..

Zmrvený projekt na kterém nejsou vidět značky, s obrovskou reklamou z veřejných peněz - jak kdyby v besipu vyléčili rakovinu, teda z nikoho řidiče neudělá. Nenaučí předvídat chování blba za volantem, zvládnout smyk, parkovat do řady, jezdit vpravo ani nesvítit do xichtu. Neřekne že je sem tam bezpečné jet pomaleji než limit. V autoškole jednoduchý, prázdná dálnice + cedule obec = dupnout na brzdu dokud nejedu 79 a nikomu se přece nemůže nic stát.

0/0
8.2.2011 21:04

krippell

Re: Autoškola národa odhalí prd..

Zkritizovat se dá všechno, ale já tomu fandím. Lidi tady hodně nadávaj na to, že to bylo minule špatně vidět, ale bylo to poprvý a teď píšou, že ty animace předělali. Já si tam minule spoustu věcí připomenul a jestli budou animace letos lepší, nemám pořadu co vytknout. Hovad na silnicích tím neubude, ale stouhle logikou se dá taky říct, že je zbytečný chodit do autoškoly. Podle mne si spousta lidí uvědomila, co dělá blbě a jestli díky tomu ubyla jedna jediná havárka, jeden jedinej mrtvej, tak to má smysl, i kdzbz to stálo bambilión. jo, a když se kouknete na web, tak z veřejnejch peněz to placený není.

0/0
10.2.2011 13:16

Tom Hagen

Nic neodhalí

1) Každý řidič je jiný (male or female, na tom nezáleží)

2) Co je to lepší, jak chcete měřit, kdo je lepší? Zase tím, kdo udělá méně nehod? Bez přepočtu na najeté kilometry je to statistika absolutně k ničemu. Nebo tím, jak si kdo našprtá testy a křižovatky? Hlavní je, jak se pak na té skutečné křižovatce zachová, ne?

3) Je lepší, když pojedu krokem, nikoho nenabourám, ale budu ostatní zdržovat a budu tím pádem zdrojem stresových situací? Je to skutečně lepší? Je mi rozhodně bližší někdo, kdo jede třeba mimo obec 110, ale používá hlavu, v obci si počíná obezřetně (zejména na místech, kde je to třeba - přechody, školy, bus a tram zastávky), než někdo, kdo je za volantem nepředvídatelný a ostatní tím ohrožuje.

0/0
8.2.2011 20:50

Judge Dredd je o5 tady

Re: Nic neodhalí

To je jednoduché... tak pani zaparkujte mi vpravo do řady mezi dvě auta... potom tady v jednosměrce vlevo do řady na chodník... potom vycouvejte s vozíkem a srovnejte ho do linie s autem... a nakonec se řekne cíl a musí se tam dostat bez navigace a mapy... a samozřejmě bez kolizí... a pokud chcete opravdu best of, tak na majáky v hasičském voze na trase Prosek - Staroměstské náměstí - Václavské náměstí - Háje a tam projet autem k nejvzdálenějšímu domu v ulici bez toho, aby se odřela ta zavšivená auta stojící v rozporu se zákazem stání v ulici a ještě na obou stranách...

Potom si říkejte profíci.

0/0
8.2.2011 22:47

namestii

Už nějakou dobu přemýšlím o testu

Tvrdím, že budu lepší řidič než moje žena, i když budu mít 2 promile. .-)

0/0
8.2.2011 19:06

Doktor

Já těm ženským fandím.

Chodí do zaměstnání, starají se o domácnost, pečují o naše děti i o většinu z nás a pokud ne, tak máte asi tu nepravou. Za volantem je drtivá většina z nich, jak beránci. Ano,ale i mezi beránky se mohou nacházet, jak se lidově říká černé ovce.I když,  ani ten příměr k černým ovcím není příliš moc košér. Rozhodně jich není  tolik, jak v tom našem mužském stádě. Pokud budou ženy lepší, tak jim to přeji, mi to žíly trhat nebude! Pevné zdraví Vám přeji.

0/0
8.2.2011 18:36

ivoš

Re: Já těm ženským fandím.

Tvoje první věta: máte tu nepravou? Ale já nechci za manželku služku. Ať se ti to líbí nebo ne. Služek je na světě dost, a lacino.

0/0
8.2.2011 19:26

chekov

:o)

zase to bude opičárna s nečitelnými barevnými fleky místo dopravních značek...

0/0
8.2.2011 13:01

fitzie

Re: :o)

R^

0/0
8.2.2011 16:22

Glock Mark XIII

L. Výborná - ženy zvítězí

"... jsou empatické a nemají tak velké ego ..."

.

Zato si dokáží za jízdy malovat na xicht obličej, telefonovat s nejlepší kamarádkou o ničem, lakovat umělé nehty ... a taky se dokáží neuvěřitelně vystresovat z kdejaké nepodstatné maličkosti. ;-)

O drobnostech jako je výměna žárkovky, kola nebo dolití provozních kapalin ani nemluvím. :-)

0/0
8.2.2011 12:24

nadrchalp

:-)

Už tu vidím zase hafo super příspěvků ... to se nasměju ;-D Jinak takový test je fakt o ničem .... například to video začíná záběrem těsně před značkou dálnice, takže je vidět asi tak půl sekundy, zatímco v běžném provozu bych ji viděl "na míle" daleko ... na druhou stranu si člověk zopakuje co už umí a také ... ČT něco vydělá a o tom to je především, ne? ;-D R^

0/0
8.2.2011 12:20

ivošek z gmailu

Stejně k ničemu jako minule?

Jestli to bude stejná, nic nevypovídající pitomost jako minule (a že to tak vypadá), tak to opět bude jen a pouze další mediální příprava k dalšímu nesmyslnému utahování šroubů ;-€

0/0
8.2.2011 11:02

peobox

.

autoškola národa odhalí pouze to, kolik lidí má full hd televizi.;-D

0/0
8.2.2011 10:59

karelvesely.cz

-

Strčte si tu vaší autoškolu za klobouk. Já se na to rozhodně koukat nebudu. A toho

rádoby odborníka, který mě nutí zprava podjíždět kamion a pak se na

konci připojovacího pruhu před něj co nejvyšší rychlostí zařadit, toho

pořádně nakopejte a pošlete ho do mišelínky tahat pneumatiky. Tam bude

pro společnost prospěšnější, moula jeden. ;-O:-)

0/0
8.2.2011 8:18

pablo_II

Re: -

Přesně takoví řidiči jako seš ty pak způsobují krizové situace. Ty totiž  místo abys srovnal rychlost s pravým pruhem dálnice a zařadil se, tak zpomalíš, aby ses nacpal až za ten kamion, i když připojovací pruh je dost dlouhý abys ho krásně předjel a zařadil ses BEZPEČNĚ!!! před něj. JENŽE OUHA!!! Za tím kamionem je další a další...Najednou si dojel svým couravým tempem na konec připojováku a pořád se nezařadil. Pojkračovat není kam (ne všude je odstavný pruh) a tak zastavíš. Právě si ohrozil A) Všechny řidiče za sebou protože si je donutil k témuž. Navíc řidiči za tebou předpokládají zrychlování a plynulé zařazení, takže přidávají a věnují velkou pozornost zpětnému zrcátku což je kolizní situace jak prase. B) Všechny v pravém pruhu dálnice kam te´d budeš najíždět z nuly!!!  Najížděcí pruh slouží k tomu, aby ses byl na tu dálnici bezpečně schopen z\řadit i za plného provozu!!! Z praxe je zřejmé, že najížděcí pruh neumí používat cca dvě třetiny řidčů a bohužel v autoškole to neučí.

0/0
8.2.2011 10:09

sappho21

Re: -

R^R^

0/0
8.2.2011 11:12

nadrchalp

Re: -

To je všechno pěkné ... ale také platí pravidlo, že když najíždíš z připojovacího pruhu, lépe řečeno z pravého pruhu do levého na minimálně tříproudové silnici, tak máš "přednost" před tím, který se tam řadí z levého do pravého. Jenomže jak praxe ukazuje, řidiči někoho předjedou zleva a jen co ho předjedou, hned se mu řadí před čumák, což absolutně nesnáším ;-O Nikde tak nemáš jistotu, že když plynule podjedeš kamión a budeš se řadit, že tě nějakej debil nesejme zleva Rv

0/0
8.2.2011 12:25

karelvesely.cz

Re: -

R^ Přesně tak......a  hlavně: každá situace je jiná a někdy je lepší zrychlit a předjet, jindy ne. To záleží na okolnostech, předvídavosti a zkušenostech. A ne jako minule napsat, že kdo nezaškrtnul béčko, neumí najíždět na dálnici. Takovej pořad neberu vážně.  ;-)

0/0
8.2.2011 12:46

marokero

Re: -

Lež jak věž:-) Bohužel nemáte pravdu a v případě kolize nesou oba řidiči stejnou vinu. Druhá věc, je ta, že by to tak logicky mělo být - to už je ale o slušnosti a dovednosti - znám lidi ze zdejších diskusí, co se chlubí tím, že umí jezdit jen rovně - protože je to (pouze podle nich) bezpečnější, než přejet z pruhu do pruhu - ti vám pak těžko uhnou:-)

0/0
16.2.2011 14:38

karelvesely.cz

Re: -

Ano, raději zpomalím, a zařadím se za něj, než abych vlítnul zprava před

něj, aniž bych věděl, co se děje vlevo vedle něj. Příručka možná říká

něco jinýho, ale já se řídím zkušenostmi. Jestli chceš najíždět tak, jak

popisuješ, najížděj, je to tvoje věc. já si klidně počkám, SROVNÁM RYCHLOST S PRAVÝM PRUHEM DÁLNICE, a nikoli couravým tempem, ale stejnou rychlostí se  zařadím mezi ty kamiony. Dělám to tak už 30 let a fuguje to. Zkus to.....:-)

0/0
8.2.2011 12:41

tomas_tod

Lepší, ale v čem?

V obou skupinách najdeme lidi, co nemají za volantem co dělat. Chlapů bude asi víc, což bude i tím, že jich řídí násobně více než ženských. Je to spíš o zkušenostech a vyježděnosti než o chlap - ženská.

0/0
7.2.2011 23:05

Hynek Vilém Jarmila reloaded

vtipný je jak i do toho videa zamontovali jednoho levopruha

V dálce před autem na dálnici jede auto nesmyslně v levém pruhu. Zřejmě je to už norma a bude se tak jezdit v autoškolách ... :-/ 

Druhá věc je, že nechápu, k čemu je na dálnici dobré snižovat rychlost na 80kmh (třeba pražský okruh od letiště přes plzeňskou dálnici až k Radotínu). Chápu, že to tak značka upravuje, ale jakej to má smysl? 8-o

0/0
7.2.2011 21:55

b1s1t

Re: vtipný je jak i do toho videa zamontovali jednoho levopruha

Která značka?

Není tam ani obec ani omezení.

0/0
7.2.2011 21:59

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: vtipný je jak i do toho videa zamontovali jednoho levopruha

Je před letištěm a pak už zrušená není. Při nájezdu na okruh z Prahy taky není zrušené město ani zvýšená rychlost značkou.

0/0
7.2.2011 22:05

lamickax

Re: vtipný je jak i do toho videa zamontovali jednoho levopruha

Zadna znacka obce tam neni, ta je vzdycky az na sjezdu. Ostatne i proto by tezko na liniovym rizeni bylo treba omezeni na 120

0/0
7.2.2011 22:14

b1s1t

Re: vtipný je jak i do toho videa zamontovali jednoho levopruha

http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=cs&geocode=&q=skandin%C3%A1vsk%C3%A1,+praha&aq=&sll=37.09024,-95.712891&sspn=49.357162,78.662109&ie=UTF8&hq=&hnear=Skandin%C3%A1vsk%C3%A1,+Praha,+%C4%8Cesk%C3%A1+republika&ll=50.0747,14.292505&spn=0,0.019205&z=16&layer=c&cbll=50.074733,14.292249&panoid=TDnwv0rGaFa3Qc7Ppqn97w&cbp=12,282.94,,0,3.53

Minimálně tady je konec obce.

0/0
7.2.2011 22:28

Pushkin

Re: vtipný je jak i do toho videa zamontovali jednoho levopruha

Sice nevím, jak to tam vypadá, ale není tam náhodou kus za značkou křižovatka? Omezení rychlosti totiž končí na vzdálenějším konci nejbližší křižovatky...

0/0
8.2.2011 10:59

b1s1t

Re: vtipný je jak i do toho videa zamontovali jednoho levopruha

Podle zpětného zrcátka je předjížděný kamion přibližně 30-60 metrů za vozidlem. Pokud by byl blíž než 30, byl by ve zpětném buď na kraji, či by ještě nebyl v obraze. Pokud by byl víc než 60, tak by už by bylo vidět větší část okolí.

0/0
7.2.2011 22:31

b1s1t

Re: vtipný je jak i do toho videa zamontovali jednoho levopruha

Předpokládám, že na videu se vozidlo právě zařazuje zpět do pravého pruhu.

0/0
7.2.2011 22:33

BořekŠikula

Re: vtipný je jak i do toho videa zamontovali jednoho levopruha

No a kdyby se nezařazoval, ale bylo to z D1 mezi Humpolcem a Velkým Meziříčím (nebo na podobném úseku, je jich víc), tak to sice je proti zákonu, ale nedivil bych se moc. Za použití D1 musíte zaplatit dálniční známku, místo aby za jízdu v pravém pruhu v těchto úsecích vám správa dálnic platila příspěvek na zničené tlumiče.

0/0
8.2.2011 7:07

nadrchalp

Re: vtipný je jak i do toho videa zamontovali jednoho levopruha

To je tzv. Geisterfahrer ;-D ... takže správná odpověď je nespomalovat, ale volat poliše, aby ho chytili ;-D ... ale předtím vlastně zastavit musíš, protože nemůžeš telefonovat za jízdy ;-D

0/0
8.2.2011 12:26

habr

Když tu tak čtu ty příspěvky. Pánové, ale popravdě,

kdo jste ve videotestu zaškrtli, že na té dálnici či rychlostní komunikaci máte snížit rychlost na 80 km/hod??

0/0
7.2.2011 21:45

habr

V únoru vysílat o tom jak se má jezdit v zimě

je skutečně velmi aktuální. ;-D

0/0
7.2.2011 21:37

libedejroznec

fajn..

..vemte 10 000 mužů a 10 000 žen a posaďte je do reálných aut a udělejte s nimi test v reálných podmínkách .. pak se můžeme bavit o tom, že snad na tom (trochu reálném vzorku) bude něco pravdy... Jinak je to naprostý nesmysl a má to vypovídací hodnotu = 0

0/0
7.2.2011 21:00

habr

Re: fajn..

Jistě, ale obě skupiny musí mít naježděný stejný počet kilometrů za stejných podmínek. Jinak s ohledem na skutečnost, že ženy jezdí v rodinách méně (který chlap by přes srdce přenesl, že na rodinný výlet bude řídit manželka či přítelkyně)  se budou chovat méně zkušeně.

0/0
7.2.2011 21:36

Barbarka_CZ

Re: fajn..

Můj naštěstí jo. :-)

0/0
7.2.2011 21:52

habr

Re: fajn..

Na pravé sedačce je to lepší, když jdou okolo hezké sukně či trička, mohu se nerušeně dívat (ale nesmím moc otáčet hlavu).

0/0
7.2.2011 22:48

f0rr35t

Re: fajn..

Když je člověk zvyklý často řídit, tak mu na sedadle spolujezdce vstávají vlasy hrůzou na hlavě... já osobně taky těžko nesu, když neřídím a rozhodně za tím nestojí žádná ješitnost nebo tak něco, prostě se vnitřně necítím bezpečně, když nemám nad autem kontrolu.

0/0
8.2.2011 2:17

Antonín, topič

Re: fajn..

To samozřejmě je ješitnost, neumíte si připustit, že by někdo jiný řídil stejně, nebo lépe, ve srovnání s vámi. Neříkám, že je to i váš případ, ale mám známého, který říká přesně to, co vy, přitom spáchá pět krizovek na dvou kilometrech.

0/0
8.2.2011 7:26

Antonín, topič

Re: fajn..

To já přenesu velice jednoduše - za odměnu nemusím abstinovat.

0/0
8.2.2011 7:27

toulic

Re: fajn..

Presne R^ akorat se pak vzdycky dozvim> "To jsem ti dobra kdyz chces chlastat a milostive me nechas ridit"  ;-D

0/0
8.2.2011 7:30

Jerry7650

Proboha

jen to ne...

On jim ten první tragický díl nestačil???

Jsem zvědav jaké nesmysly budou radit ted a jestli grafika i situace budou opět nepoužitelné, nedívatelné a neřešitelné...

0/0
7.2.2011 20:11

Return

Rozpaky.....

Chápu že je to pro někoho dobrý byznys.Ale prakticky je to nanic :-P.Vyhovuje to snad jen hráčům počítačových her. Mám řidičák teprve 41 let,denně jsem za volantem ,nikdy jsem nezpůsobil nehodu , mám všechny body,Praxe a reálný provoz je o něčem úplně jiném ! Je to jako když v autoškole napíše 18ti letá absolventka bezchybné testy ,ale řídit stejně neumí :-(

0/0
7.2.2011 20:02

pan.klobouk

hlavne v HÁDÉČKU!

Jestli to bude zase jako minule, v nalestene HD grafice a rozliseni, ve kterem nebyly viditelne detaily ani na HD televizich, tak si to uz ted muzou strcit za klobouk.

0/0
7.2.2011 18:55

Rafaelou

nemám pochyby...

Stačí se kouknout u marketů jak které auto stojí a kdo ho řídí.Testů netřeba.;-D;-D;-D

0/0
7.2.2011 18:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.