- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pripada mi to ze nahairovali designera od BMW...zacali davat i znak Hondy do kruhoveho "knofliku" na kapotazi... Zacala to redesign GL 1800 a ted i tohle...... mozna si za nejaky ok zvyknem, moc se mi to nelibi...
Jsem odpurce motorek znacky Honda, takze se mi samozrejme VFR nelibi, ale navic se mi jeste nelibi 2x za ten design, ktery je skutecne osklivy. Presto ocenuji technologicke perlicky, ac v mnoha pripadech prinaseji urcita negativa a odklonuje se to od toho co dela motorku motorkou. Spotreba je na cestovni motorku pomerne silena (pri turistice mi brala sportovni ZX9R 5.0 litru a ZX10R 5.5). Clanek je jinak pekne napsany, autor o motorkach neco vi.
Jezděte po chodníku.
....celkem vysoko nad vidlicemi? Ja na motorce vidim vidlici jednu...
MAšinka pěkná, ale dát 370 tisíc za motorku? Když se s trochou snahy sežene za 400k Porsche, se kterým si člověk užije také velmi sportovní jízdu? Ale kdo chce, ten ať koupí.
Tak za prvy jizda na motorce a v aute generuje uplne jine zazitky, prestoze se muze jednat v obou pripadech o sportovni nacini, a za druhy porovnavat cenu neceho noveho s necim ojetym je uz uplne mimo.
hmm na tuto hondu jsem se těšil asi tak asi od 2007, měla to být sportovně cestovní 1200 4V ale těch 270kg jako honda VF1000 z 80 let mne dostalo a odradilo. VFR750