Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Joyster se má vrátit. Škoda prý oživuje projekt malého kupé

Podle britských novinářů má Škoda Joyster zelenou. Vedení mladoboleslavské automobilky sice kupé před časem odpískalo, ale podle nových informací atraktivní škodovka dostala druhou šanci a dočkáme se jí do konce roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mogul666

Echt kýbl děravej za bůra drahej!

Doufám, že bude taky v nabídce ten nadupanej motor 1,2 htp pro chudé!! ;-)

0/0
16.2.2011 20:20

Vachy :D

velkej

na kupé mi příjde moc vysokej s velkym zadkem teda aspon v tom videu

0/0
15.2.2011 23:59

modern725

:-)

Jasně, levnější široko, to fauvé potřebuje :-) ... to, že játy relativně uspěl v topgearu, ještě neznamáná, že nás koncern může krmit podobnou utopií jen aby fáma od Clarksona nevychladla ...faktem je, že mě úspěch jinak relativně v británii strhávané škodovky těší ... i když už dávno je němců ...

0/0
13.2.2011 21:28

koleis

kupé s tvary krabice

po tom se sporťáci umlátí

(smíchy)

0/0
12.2.2011 15:00

rambo 137

nic nebude!!!

Nic nebude!!! A letos už vůbec nee. Dyt se ještě ani zdaleka nezačalo s předseriovou výrobou. Nezačalo se vlastně zatím s ničím. Britové mají trochu zkreslené představyRv

0/0
11.2.2011 15:23

Albína

a to sedátko

vzadu je tam pro saturnina?

0/0
11.2.2011 13:14

Cartagena

Joyster bude úplně jinej,než nám tu servírujou..

4 šrouby na náboji,rozměry+atd...to všechno opravdu ukazuje spíš na Lupo/Arosu/Joyster..

Žádná Škoda Scirocco se bohužel nekoná..

http://www.velocitimag.com/2010/08/skoda-joyster-spy-pics.html :-/!!

0/0
11.2.2011 11:58

kokrspanel

Re: Joyster bude úplně jinej,než nám tu servírujou..

To si pleteš ale dvě auta dohromady. To, na co odkazuješ, je malý NSF (nevím proč ho pojmenovali novináři Joyster). Opravdový Joyster bude vypadat úplně jinak a spy shots na něj ještě nejsou.

0/0
11.2.2011 14:34

Cukino

Police v autě

Ta police pod celou přístrojovkou v úrovni kolen v té vystavované studii.... to je fakt na zblití....Rv

0/0
11.2.2011 10:57

tonny.p2

scirocco a cena

pokud bude cena opravdu podobna modelu Scirocco a zacinat bude na 400t, pak se uz tesim!

R^

http://www.sportovnivozy.cz/10924-volkswagen-scirocco-white-14-tsi-190-koni    

V

0/0
11.2.2011 9:33

události komentáře

Škodě patří budoucnost a svět!

Už jednou jsme byli automobilovou velmocí a budeme zase. VW sice firmu zachránil před jistým vytunelováním bolševiky – dnes veleúspěšnými podnikateli, ale měl by pochopit, že každá automobilka má svou historii a nebýt čtyřicetiletého stop stavu ve vývoji naší automobilky, Peugeot, Renault, Fiat, Hyundai a další srágory by se už prodávali jen v zemích třetího světa. Na druhou stranu, i když pro vozy koncernu VW nepředstavují tyto srágory žádnou konkurenci, podílí se příznivě na vývoji jejich cen, jelikož mám-li Škodu Superb za 590 tis. Kč, která je podle Němců kvalitnější než tamější nejkvalitnější vozy na světě značek BMW či Mercedes, hovoří to samo za sebe.

 

http://www.motomagazinspeed.cz/news/superb-combi-vyhral-test-deniku-bild-/

0/0
11.2.2011 9:26

radik

Re: Škodě patří budoucnost a svět!

No sorry ale četl si to vůbec? Nikde neni napsaný že je superb kvalitnější než Mercedes nebo BMW - jen to že vyhrál ve srovnávacím testu nad Opelem Insignia Sports Tourer, Fordem Mondeo Turnier a VW Passat Variant.

 

Navíc velkou podíl na výhře má jen prostor uvnitř vozu (co ten má společného s kvalitou?) a když sem četl, že se jim líbilo chování zábavného sportovního podvozku tak sem spadnul že židle jak mě to rozesmálo... 

Jestli takovejhle test kde o autech neví nic a hodnotí prostor ve voze považujete za test kvality vozu a myslíte si že VW nemá žádnou konkurenci, tak gratuluju a hodně štěstí - jste opravdu mimo.

0/0
11.2.2011 9:48

JeFFik

Re: Škodě patří budoucnost a svět!

takže když budeš tvrdit, že Fabie je úzká, tak to nebudu brát jako minus ;-)

0/0
11.2.2011 22:06

radik

Re: Škodě patří budoucnost a svět!

Ano Fabie je úzká - jestli to je minus? To ať zhodnotí každej sám, každej má na auto jiný požadavky ;-)

0/0
14.2.2011 14:53

Antonín, topič

Re: Škodě patří budoucnost a svět!

Bože můj. Jednak to nesrovnávali s BMW ani Merglem, druhak to je placenka Škůdky a za 590 tisíc máš superba i s volantem?;-D

0/0
17.2.2011 9:32

Barbucha_the_bearspook

Ach jo,

zas nafta do malého coupé. To je hnus. Jinak to vypadá nadějně...

0/0
10.2.2011 23:41

radik

Re: Ach jo,

Nadějně vypadala i skica fabie a co z toho? Ten původní koncept sem viděl naživo a nic extra to teda nebylo...

0/0
11.2.2011 8:33

billa98

K čemu?

závodníkům snad stacej RS ne? Skoda se bojí udelat poradne MPV?

0/0
10.2.2011 22:39

rafton

Re: K čemu?

RS je výsměch zkratce RS.

Zrovna včera jsme se koukali na kupátka od konkurence a na podzim do nějakého pujdeme. Tak Škodovko spusť výrobu a uvidíme. 

No ale 1.4 a podobné si strčte někam. 2.0 diesel no možná a co alespoň 2.0 benzín by nebyl?

0/0
11.2.2011 8:32

radik

Re: K čemu?

Že by právě v tý RS verzi? ;-)

0/0
11.2.2011 8:34

rafton

Re: K čemu?

O tom to je Škoda udělá RS je že dá silnější motory a pár drobných úprav. Ať se podívají jak se dělá RS u konkurence a nemusí daleko stačí do Francie.

0/0
11.2.2011 8:39

radik

Re: K čemu?

O tom sem se nebavil - jenom jsem chtěl upozornit na to, že ten benzínovej dvoulitr, kterej vám tak chyběl tam nakonec bude... Jinak jediný pořádný rs z francie je nový clio, to je pěknej hot hatch... to je ale všechno.

0/0
11.2.2011 8:45

radik

Re: K čemu?

To Clio by pro me bylo akorat - sice nemam rad francouze a Renault uz vubec ne, ale nic podobnyho s atmosfercikym motorem sem nikde nevydel...

0/0
11.2.2011 8:47

rafton

Re: K čemu?

Jak se to přihodí nemít rád značku auta?

Já mám rád všechny jen svůj výběr omezuji na Evropské automobilky, přeci jenom co je doma (alespoň v Evropě, když ne v ČR) to se počítá.

0/0
11.2.2011 8:58

radik

Re: K čemu?

Viz prispevek nize... neni to z niceho nic, ale na zaklade vlastnich zkusenosti.

0/0
11.2.2011 9:04

rafton

Re: K čemu?

Když už jsme u Renaultu tak mě by stačilo kdyby Škodovka se alespoň přiblížila k k jednomu z jejich RSek.

Já zvláště Megana RS považuji za krásu.

0/0
11.2.2011 8:55

radik

Re: K čemu?

No... ano, musim souhlasit ikdyz zrovna Renault je pro me jedna z nejmene oblibenych znacek (mam lepsi zkusenosti i z korejskym Daewoo / Chevrolet nez s Renckem... jenom v Safranu sem se cejtil dobre, je to velky a pohodlny... pak se to zaclo kazit a bylo po srande - nastesti sem zadnyho nevlastnil, ale byly bratrance :-) (R19, Clio, Safrane, Espace, Laguna - on je tak trochu blázen do Renaultu, ale žádnej z těch jmenovanejch mu nevydržel)

0/0
11.2.2011 9:03

Tryskomys Muf

Hmmm

Hmmm, ten zeleny nacrtek vypada dobre, ale ty fotky zadne velke terno nejsou. Podle nacrtku bych cekal velikostne neco jako levna a spolehliva obdoba Mercedesu, coz by mohlo mit docela uspech, nicmene zpotvorena Fabie asi velke zisky generovat nebude. :-(

0/0
10.2.2011 22:06

Rambo-x

I kdyby se to dělat mělo:-)

Tohleto se asi vrchnosti z VW moc líbit nebude,za minulý doby krachovali škodovácký projekty z důvodu finančního nebo politického,dneska krachují proto že by to konkurovalo VWEU,ale dřív škodovka asponˇpatřila nám a nemuseli jsme nikomu lézt do prd..

0/0
10.2.2011 20:07

Martin667

Re: I kdyby se to dělat mělo:-)

kdyby koncern nevzal podsebe škodu vyráběla by těd maximálně hrábě na trávu. jak tohle může někdo vyplodit a pak napsat:-P

0/0
10.2.2011 21:14

Rambo-x

Re: I kdyby se to dělat mělo:-)

Právě to je problém všeho hele,kdyby jsme si do všeho nenechali nalézt zahraniční firmy tak by ani nebyl problém se bez nich obejít,dytˇnám už v naší zemi nic nepatří,jaktože škodovka fungovala za první republiky a mnoho let po válce taky bez pomoci nějakýho VW,ale to bohužel lidi nikdy nepochopí[:-)myslím že nebýt komančů tak není naše nic už 50 let:-/

0/0
10.2.2011 22:21

rybizek7

Re: I kdyby se to dělat mělo:-)

Tak tomu říkám názor. Bolševici nedávali peníze do inovací, takže když se na západě jezdilo ve vozech, tady se jezdilo ve stodvácách, který když náhodou vyvezli na západ, tak byly pro smích.

Kdyby se do škody nebo jiných firem nepustil zahraniční kapitál, kterej přinesl peníze a know-how, tak by nebyly žádné firmy, protože by si jejich výrobky nikdo nekupoval. Odpověď hledejte právě v těch komouších, kteří tu všechno zničili. Nebýt jich, tak tu máme několik českých automobilek a výrobců motocyklů, kteří by vyráběli konkurenceschopné produkty.

0/0
10.2.2011 22:52

radik

Re: I kdyby se to dělat mělo:-)

8-o...;-D nebýt komančů tak  není naše nic? Sorry ale byly to právě komunisti který ze škodovky a dalších fabrik udělali nekonkurence schopné podniky - to by si měl zase pochopit ty.

0/0
11.2.2011 8:37

kokrspanel

Re: I kdyby se to dělat mělo:-)

A proč by něco mělo být tvoje? 8-o Státní vlastnictví je to nejhorší, co může podniky potkat.

0/0
11.2.2011 14:37

Rambo-x

Re: I kdyby se to dělat mělo:-)

Zajímavý je ale to že za komoušů všechno jelo,akorát jsme nevyráběly auta s výkonem 200kw.a asi nemohli konkurovat na západě,ale taky zajímavý je že český automobilky zkrachovali právě po revoluci(viz tatra,zetor,jawa apod..)škodovku před jistým krachem zachránil právě VW,to já uznávám,ale čím to pak asi bude,sice si komouši hrabali hodně,a nezastávám se jich,ale určitě né tolik jak pánové po revoluci a nespravilo se to do teď ;-€

0/0
11.2.2011 15:11

la.sicak

Re: I kdyby se to dělat mělo:-)

Co se tyce osobnich aut, zkrachovala Tatra v 70. letech, Skoda nekdy v roce 1970 kdy se rozhodlo misto nove modelove rady postavit tu pseudofabriku v Blave, Jawa zkrachovala uz nekdy v 60. letech, kdy prakticky zrusila vyvoj. Zetor, pardon, o tom moc nevim, ale ten se drzi doted, tak co resit. To ze pak jeste 20 let chrlili hromady suntu do bezedneho SSSR neznamena nic.

0/0
11.2.2011 17:02

pavelcz1

radši ať to škodovka nedělá...

... to akorát zmrví jak yetiho... Škodovka má dobrý auta, ale všechno to sou "šedý" tuctovky, nic jinýho neumí...

0/0
10.2.2011 19:28

nikotino

Re: radši ať to škodovka nedělá...

je to paradox, ale právě proto se tak dobře prodávají;-D

0/0
10.2.2011 21:08

Martin667

Re: radši ať to škodovka nedělá...

mě se yety velice líbí- tedy oproti roomsteru

0/0
10.2.2011 21:14

stabil

Re: radši ať to škodovka nedělá...

mam yetiho, protozeprave neni tuctovy... protoze je zajimavy a provokativni... a dobry delnik.

0/0
10.2.2011 22:12

rafton

Re: radši ať to škodovka nedělá...

Nemám nic proti Yetimu ale je to tuctové "plážové" vozítko.

Doporučil jsem ho tchánovi, je to přesně auto pro důchodce, dobře de do něj sedá a je malý. Vzhled důchodce nepobuřuje (není tam totiž náznak dynamiky).

0/0
11.2.2011 8:37

rybizek7

Re: radši ať to škodovka nedělá...

Ale Škoda to umí, jenom jako koncernová značka dělá automobily pro jiný segment zákazníků než jsou vyznavači určitého luxusu, odvážného designu a silných motorů. Od toho má VW jiné značky.

0/0
10.2.2011 22:57

Rokba

No to určitě...

VW si určitě nechá kanibalizovat šíro nějakým joysterem na platformě golfa....1. dubna ještě nebylo;-D

0/0
10.2.2011 18:52

emvee

Re: No to určitě...

A co jako? Co Yeti vs. Tiguan, Superb vs. Passat, Fabie vs. Polo... He? Co takhle nejdřív myslet...

0/0
10.2.2011 21:54

Homer _16

Proč to vypadá jak pick-up na rozvoz pizzy?

0/0
10.2.2011 18:52

kosican

Až to bude vyzerať

ako na obrázku, tak môže škoda prestať vyrábať trápnosti ako fabia, roomster a podobne. Stačí jej Joyster, Octavia a snad obcas Superb. R^

0/0
10.2.2011 18:44

Blackhawks

Az to uvidim na vlastni oci....

motory ok dizajn trochu zvlastni....

0/0
10.2.2011 18:27

xfilesbrno

design

je na té studie docela humus( něco jako roomster), pokud ovšem poladí tvary, proč ne? jmenované motory celkem slušné, pokud bude i "mírná cena" tak vidím šanci na poměrný úspěch..

0/0
10.2.2011 18:03

153624

Re: design

Broučku, když ten "hnusný" design vystavovali na Mondialu 2006 v Paříži,tak u auta to praskalo ve švech, když se otevřely brány výstaviště. Zde máš video z novinářských dnů,zdarec!

http://auto.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A110209_132725_ak_aktual_ada&reakce=45586342

0/0
10.2.2011 19:18

radik

Re: design

;-D já to viděl tady v praze na autoshow (ten původní na fotkách) - už je to pár let dozadu a řeknu ti, že okolo toho nebylo víc lidí než okolo jinejch. Myslím že to bylo už v r. 2006

0/0
11.2.2011 8:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.