- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Lancie už nejsou to, co bývaly. Jenom nostalgicky můžeme vzpomínat na auta jako Delta Integrale, Stratos nebo Beta
zda z Italské elegance, nespolehlivosti a laxního zpracování a americké síly, plastového interiéru jako by byl vytažen z popelnice může vzniknout super auto
Nemůžu si pomoct, ale karoserie se mi u Ypsilona opravdu líbí. Hned bych takové auto koupil manželce. Jenže má to háček: manželku už jsem dávno vypustil ze slovníku.
....že alespoň Alfa Romeo si zachová svůj jedinečný design a společně s Maserati a Ferrari budou dál symbolem italské krásy...
az na ty Fiaty, krasa a spolehlivost se vzajemne doplnuji
Lancia a Chrysler ? Lancia dělá hnusná auta (italský šmrnc už léta chybí) a Chrysler je zase příšerně nespolehlivý a poruchový. Po téhle svatbě fosilie a mrzáka přijde asi na svět auto pověsti moskviče nebo něčeho ještě příšernějšího, záporožec s maskou renaultu thália apod... Bllleábr...
Mi osobně přišla tak ošklivá, až měla něco do sebe. Oproti tomu nechápu to nutkání cpát do nákupní tašky jako nejslabší motor 69 koní. Na rozhýbání lehkého autíčka do městských podmínek (a navíc patrně obsazeného jedním člověkem) by přeci mělo víc jak bohatě stačit něco kolem 50 koní ne? Při obsazenosti i manželkou a nákupem to sice bude mít akceleraci do 100 km/h 20 vteřin, ale ve městě se stejně smí jen 50-60 (různě po evropě) a rozjezd na jedničku a dvojku se od supersportu zas tolik neliší. U semaforu se stejně (pokud nejste první) nemůžete odpíchnout s maximálním zrychlením atd atd.
To je právě ten přínos z Ameriky, na automobil obsazený jednou americkou hospodiní (manželkou) je nutných minimálně 70 koní a jednoho osla, tudíž tohle auto je výkonově poddimenzováno!
Do týhle nový Lancie bych šel, zvlášť v kombíku je 300C moc pěknej. Pokud tomu ještě udělaj diesel amanuál šestikvalt, tak není co řešit.
zkuste si vyhledat pár renomovaných hodocení těchto amerických křápů PS: pokud vše hodnotíte jen podle vzhledu, nic proti ničemu, na to máte právo
A je to tu znovu, akorát Italové už neemigrují do Ameriky, ale jen ji ekonomicky vykrádají. Tyhle novodobé značky: Fiat-Chrysler, Daewoo-Chevrolet atd, to je k smíchu. Pamatuju když známá měla Daewoo Matiz a přišla jí nabídka, že si může nechat přemontovat u svého auta znak Daewoo za znak Chevrolet. Prostě kvalitní značky upadají, je to čím dál větší aušuš na který akorát lepí loga kdysi renomovaných značek. Je to jako toto http://auto.idnes.cz/prvni-fiat-s-americkym-rodnym-listem-je-rodinne-terenni-freemont-phx-/ak_aktual.asp?c=A110125_180241_ak_aktual_fdv
Chevrolet vzdy byl i v US levnejsi znackou jednodussich vyrobku. Takze me ani neprekvapilo, ze doslo k prodeji prava pro uzivani znacky Chevrolet mimo staty. Mozna to prijde obycejnemu cloveku divne, ale automobily made in US jsou v mimo toto uzemi ne moc "jedle".
Tohle mi přijde opravdu smutné, pamatuju Lancie jako super žihadla ale tyto kopie Sebringu Voyageru jsou spíš k pláči. Jsem zvědav jak se to na trhu chytne