Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Symbol luxusu Rolls-Royce bude jezdit na elektřinu

Tradice nezavazuje, i tím se řídí Rolls-Royce pod vedením BMW. Kdysi ultrakonzervativní automobilka na autosalonech ukazuje studie, a tou poslední bude dokonce elektromobil. A co víc, firma Rolls-Royce ho bude zkoušet v praxi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

wIadin

vozítko

jako vozítko na zavazadla na nádraží možná dostatečné, jinak bych se bál s tím někam jet, abych nezůstal po pár km viset bez energie v baterkách. Mohlo by také posloužit jako sekačka na trávníky...

0/0
21.2.2011 18:59

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: vozítko

Myslím, že to není vůc pro tebe;-)

0/0
21.2.2011 23:25

corwin78

H2

Baterky jsou slepá ulička, proč to rovnou nepostavili na vodík, to je jediná rozumná cesta.

0/0
21.2.2011 13:05

JTR1

Re: H2

z čeho usuzuješ??? Vývoj neuznáváš??? Viděl si první mobil a víš co uměl??? Jak dlouho to je?? Nemůže obdobnou cestou projít i "akumulace elektrické energie" ??

0/0
21.2.2011 14:46

corwin78

Re: H2

No jo, ale nejslabší stránkou mobilů je stále baterka. Vývoj jistě - rychlejší nabíjení, možná delší životnost, větší kapacita. Ale aktuálně se mi zdá, že je zde k vyřešení mnohem více problémů, než je zdrávo (také váha, cena, ekologická likvidace atd.). Pohon na vodík je jednoduchý, konstrukce motoru je triviální a zásoby vodíku prakticky nevyčerpatelné, na rozdíl od pokročilých materiálů nutných pro baterky. Navíc elektriku pro baterky musíš vyrobit v elektrárně a už teď energetická náročnost naší civilizace je pěkně vysoká, umíš si to představit rozšíření elektromobilů na baterie?

0/0
21.2.2011 14:59

wIadin

Re: H2

bohužel zásoby nevázaného vodíku nejsou. Vodík je sice ve vodě, ale už spálený a získat ho na to je třeba energie. Prostě bez nových zdrojů to nepůjde.

0/0
21.2.2011 19:01

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: H2

Navíc elektriku pro baterky musíš vyrobit v elektrárně a už teď energetická náročnost naší civilizace je pěkně vysoká, umíš si to představit rozšíření elektromobilů na baterie? A elektriku na výrobu vodíku vezmeš kde?

0/0
21.2.2011 23:24

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: H2

Vodík je dost nebezpečný, taková baterka sice svinstva obsahuje, ale nic extra výbušného to není. Navíc elektromotor předčí cokoli spalovacího a so budoucna se předpokládá efektivnější skladování elektřiny než ve formě vodíku...

0/0
21.2.2011 23:23

Martin667

mě se svíticí soška libí

0/0
21.2.2011 12:24

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Já myslím

že elektřina u podobného vozu je spíš výhoda, v podstatě i její nevýhody (jakože je tichá) se stávají výhodami.

0/0
21.2.2011 12:17

Hlava dubová

Jsem rád,

že nám pisálek z I-dnes vysvětlil co je vkusné a co ne... Zvlášť u Rolls Royce....

0/0
21.2.2011 12:12

2200

Rolls na elektřinu

to je jako že místo piva začnu pít voduRv

0/0
21.2.2011 11:48

výstřik inteligence národa

Nějak pánové vynechali naftu

0/0
21.2.2011 11:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.