Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Daihatsu balí v Evropě kufry. Fajnšmekři mohou litovat

Daihatsu se stáhne z Evropy a moc řidičů značku oplakávat nebude. Ale znalce, kteří nenakupují v konfekci a pasou po pracantovi ukrývajícím nečekané kvality, by mohl mrňous s pohonem všech kol zaujmout. Daihatsu Sirion má navíc i zajímavou cenovku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

momo

Vzpominky

Musim zamacknou slzu pri vzpomince na moje prvni auto Daihatsu Applause. Takovy skvely drzak, ktery dobre jezdil a jeste mel takovou vymozenost ze se zadni sedacky daly uplne sklopit do kufru, do roviny. Ach jo, to je vzpominka. Prisel jsem totiz na nich o panictvi. Nebylo tenkrat s pritelkyni kam jit, ale bylo krasne jaro tak jsme vecer zajeli na zapadlou silnicku a ...

Jo, jo, kdyby me tenkrat nenaboural chlapik tak, ze mi rozbil motor, tak jsem s nim mohl jeste hodne dlouho jezdit. Takhle bohuzel, jsem mu udelal pa,pa a sel do srotu....

0/0
24.2.2011 13:19

Darik H

Re: Vzpominky

R^ ... na to se nezapomina!

0/0
24.2.2011 13:25

nikotino

Re: Vzpominky

hm tak to máš dobrý, já takhle vzpomínám na dřevěnou lavici v naší autobusové zastávce. Dej jí Pán Bůh věčnou slávu;-D;-DVV

0/0
24.2.2011 18:46

duch zavražděného iuose

hmm

takže v osmnácti, hmm

0/0
25.2.2011 8:34

misticjoe

Re: Vzpominky

Hele, já přišel o panictví ještě na ZŠ, ale že bych na ní takhle vzpomínal, nebo se tam chtěl nedejbože vrátit? To teda ne :-)

0/0
25.2.2011 12:20

Modrý a zelený blesk

Re: Vzpominky

Voni jsou nějaký auta co nemaj zadní sedačky v rovině s kufrem?

0/0
26.2.2011 22:45

krokodýlův smrdutý dech

Ta úvodní věta je notný kus

mimo mísu. Na rozdíl od paní Columbové, kterou ještě nikdo neviděl, ačkoli se o ní mluvívá, bývají různá auta zn. Daihatsu na našich silnicích k vidění. Ať už starší Charade, Applause či Cuore, nebo novější Move, Grand Move, Feroza či Sirion...

0/0
24.2.2011 12:26

rewritable

Subaru

neni toto jen Subaru Justy s jiným znakem na kufru?

0/0
24.2.2011 9:27

rewritable

Re: Subaru

Viz dle fotek... http://www.subaruplzen.cz/subaru-justy-2011/

0/0
24.2.2011 9:29

Ikoptak

Re: Subaru

A nepsali o tom náhodou i v článku?

0/0
24.2.2011 9:52

dracekvo

Re: Subaru

justiny maji taky boxery, nebo normální řadový? Tady míšou o viskózní spojce, což subaru používá, ale o motoru se nějak nepíše.

0/0
24.2.2011 11:33

krokodýlův smrdutý dech

Re: Subaru

Nikolivěk, je to přesně naopak. Subaru Justy poslední generace je Daihatsu s jiným znakem. Stejně jako předchozí generace Subaru Justy byly Suzuki Ignis, a ještě dříve Suzuki Swift s jiným znakem...

0/0
24.2.2011 12:23

cenzore_zdar

Suzuki splash nebo opel agila

Mno moje agila nema 4x4 nicmene na horach jsem se vyskrabal az ke sjezdovce kam nevyjel ani hummer. Vyhoda techto aut je totiz ve vaze nez v nahonu. O subaru justy jsem uvazuji jsko dalsi vuz ale cenou i motorem je to mimo misu.

0/0
24.2.2011 8:49

Dagiss

Několik

let jsem jezdila s Daihatsu Move,malé ale velmi šikovné autíčko,prostorné a pro mne bohatě stačilo i s dětmi,které si jej oblíbily.Vlezlo se mi do něj více,jak do Feliny či Fabky a ještě zbylo místo.Je u nás nedoceněné,ale pravda,u takovýchto malých aut by měla cena být kapku jinde.Já bych si jej klidně pořídila zase.R^

0/0
24.2.2011 8:44

bitkar

Re: Několik

to je tim, ze je evropsky zakaznik vymyty WV marketingem. Jak to nema uplne ostrouhanou soc verzi za 299tis a jak to nema velkej kufr a papirovy hodnoty, tak je to neprodejny. Navic lidi furt neverej japoncum. Hodne liid starsich generaci hlavne, se bojej o dostupnost dilu, ale ze to uz davno neni pravda a navic do tohohle auta budou jen lejt benzin a olej, jde mimo ne. Kazdymu jde vic o mekceni plasty nez o kvalitu auta celkovou a opravdu dulezity veci.

0/0
24.2.2011 9:46

Škubi

Re: Několik

Lepší ségra v bordelu, než rejže v garáži... To je zkrátka předsudek - i kdyby to auto bylo sebelepší (a bezesporu je dobrý), tak chci něco z Evropy...

0/0
24.2.2011 16:39

Dagiss

Re: Několik

mno je to věc názoru,ale já nikdy nebyla spokojená se škodovkou,ale naopak s Daihatsu či Citroenem maximálně.Vzhledem k tomu,že jsem měla možnost nahlédnout do výroby aut u nás v ČR,tak jim prostě nevěřím. O Favoritku ani nemluvím.STK v pohodě a za půl roku kamarádovi letěla plynová bomba kufrem za hlavu.

0/0
24.2.2011 19:00

aluminiový alobal

Re: Několik

co má společnýho stk s plynovou bombou v kufru?????;-D;-D;-D

0/0
24.2.2011 19:23

cenzore_zdar

Re: Několik

Tak to mel asi tzv. valec misto toroidu a hadam ze to do nej musel nekdo naprat. Valec tam totiz drzi na takove kovove kontrukci, ktera je dvema srouby privrtana k podlaze. Mno a nebo se ta podlaha urvala, ona je totiz snejtovana :-DR^

0/0
24.2.2011 22:56

Dagiss

Re: Několik

mno asi tak nějak a sebou to vzalo i zadní nápravu,která byla po bližším ohledání pojišťovnou totálně v háji.

0/0
25.2.2011 14:02

xls

Zkušenost

Já to měl půjčený 2 týdny na Seychelách, docela příjemný autíčko. Ještě tam bylo jedno větší Daihatsu v trochu terénním stylu (název si nepamatuju), to se libilo ještě mnohem víc. Hlavním problémem jsou ale ty cenovky, který jsou podle mě na českým trhu absolutně mimo.

0/0
24.2.2011 8:28

arnost-ek

Podlaha kufru

Je v rovině se sklopenou sedačkou (tedy vysoko) zcela v rámci dané "kategorie", totiž kategorie pohonu 4x4 - někam se ten zadní diferenciál dát musí, že.

0/0
24.2.2011 8:24

BOP B 3AKOHE

 

"...pochvaluje měkčené plasty ve své fabii a nasává voňavý interiér svého passatu..."

Uááááááááááááááááááá 8-o8-o8-o

0/0
24.2.2011 8:22

atvar

já v tom v životě neseděl

ale třeba v Mnichově jezdí Daihatsu docela dost.

0/0
24.2.2011 7:39

mlčanlivý boban

Asi som moc európsky

lebo mňa veru toto daihatsu nepresvedčilo....;-D

0/0
24.2.2011 7:26

libedejroznec

to si radši

za 150 000 koupím jetýho bavoráka a za dalších 150 000 ho dám do 1A stavu a ještě mi zbyde 50 000 na benál ..

0/0
24.2.2011 7:18

old fashioned Vince VIII.

Re: to si radši

;-D;-DR^

0/0
24.2.2011 8:08

Ochlupenýhomogen

Re: to si radši

;-DR^ držím palce

0/0
24.2.2011 8:22

ruda281

Re: to si radši

drzim palce a zaroven doufam, ze ti jedna takova lecebna akce jako zkusenost bude stacit na cely zivot.... je fakt ze prachy se daji promrhat i hur...

0/0
24.2.2011 8:32

celim

Re: to si radši

No já bych se tolik nesmál! V 97. mi ukradli moji R19, kterou jsem již neviděl a tak jsem koupil starší BMW324D. Mělo najeto nějakých 160000km. Bylo ve vynikajícím stavu, protože ho vlastnil nějaký penzista jako poslední svoje auto v garáži. Ke konci jezdil cca2500km ročně. No já jsem do něj po koupi včetně cla za 130000 nic vrážet nemusel a po 6rocích, kdy měl najeto 420000km jsem ho asi za 35000 prodal. Dodnes na něj vzpomínám. Vyčítal jsem mu jen to, že neměl klimatizaci. Za celou dobu měl průměrnou spotřebu 6,5l/100km. Jednou jsem mu měnil výfukové potrubí(celé), Jednou nové brzdové disky(nějak jsem je moc vybrousil), brzdové destičky mi vydržely cca 80tisíc(brzdil jsem dost málo, stačí být trochu předvídavý), ale ty byly oproti R19 snad 3x dražší! Jedinkrát mě nechalo naprosto ve štychu, když mi odešla spojka a vzala sebou i setrvačník(původně se dělaly na 4čepech a to prý odcházelo), ale naštěstí jsem visel kilometr od servisu, který se specializoval na MB a BMW. 35kKč bylo fuč

0/0
24.2.2011 14:36

ww+

Re: to si radši

vřele doporučuji, pak budeš zase o něco chytřejší a tvé příspěvky taky.

0/0
24.2.2011 9:32

libedejroznec

Re: to si radši

okay .. až na to našetřím těch 350 klacků (což bude tak za 30 let) tak to zkusím..

0/0
24.2.2011 13:33

cenzore_zdar

Re: to si radši

za 150 tisic BMW sezenes ale ve vetsine pripadu za tyhle penize sezenes naprosto vylitanej kram, kterej rozhodne nebude na denni jezdeni. BMW tak za 300 to uz se da sehnat slusnej kousek co jeste neco vydrzi

0/0
24.2.2011 23:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.