Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Motorkaření ve velkém stylu. Nové Šestiválcové cesťáky BMW

Výbava hodná auta, výkony šestiválců taky. Nové cestovní speciály od BMW přiváží neochvějnou suverenitu a třeba i xenonové světlomety. To jinde neseženete.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rambo-x

Vypadá pěkně:-)

Já sice nejsem zas takový fanda motorek,ale tohle mě opravdu zaujalo,V6 na motorce se opravdu nevidí.....takový stroje dokáží rozpatlat gumy po asfaltu jak nic........určitě se to nedá srovnat s Jawou 21 na které občas jezdím na ryby;-D

Co se týče autora článku,no nechci ho soudit,ale moc tomu asi nerozumí,zaměřil se hlavně na venek,ale o tom unikátním šestiválci se skoro vůbec nezmínil:-)

0/0
11.3.2011 22:50

Baky

Re: Vypadá pěkně:-)

Nebuďte na chudáka tak přísný, tihle hoši opisují tiskové zprávy výrobce/dovozce...

0/0
12.3.2011 18:54

jachym2

Re: Vypadá pěkně:-)

Njn - unikátní, legendární, kam zmizel ten starý song ;-D;-D;-D. Jsi šikovnej, určitě na nějakém motoristickém servru nalezneš více informací.

0/0
14.3.2011 14:33

nonameus

Re: Vypadá pěkně:-)

Ještě, že ty tomu rozumíš.... ŘADOVÝ šestiválec "V6"

0/0
21.3.2011 13:14

kníže Sternenhoch

BMW moc nemusím

To bude motka pro páprdy.

Osobně bych šel do Midalu,ale ten bude asi ještě dražší,cena zatím nezveřejněna.

http://www.motofgr.com/parametryv6

btw:k amtétismu recenzisty raděj nic dodávat nebudu,když mu za tohle někdo zaplatí je to jeho chyba ne autoraRv

0/0
11.3.2011 9:49

Martin 2011

Re: BMW moc nemusím

BMW je pro páprdy? Tak zkus 100RR!!

0/0
11.3.2011 10:56

Martin 2011

Re: BMW moc nemusím

1000RR

0/0
11.3.2011 10:56

kníže Sternenhoch

Re: BMW moc nemusím

bavím se spíš o téhle,ale i tak je mě příjemnější GSXR nebo ducna 1198,ale jezdím naháče,momentálně moster

0/0
11.3.2011 11:11

Lobos

Re: BMW moc nemusím

Kdyz nemusis, tak neodsuzuj...jooo, ja na to nemam tak je to hnusny co?:-/ Myslim si ze 160 BHP sestivalec nemusi byt zrovna jenom pro stary... myslim si ze to je na motorku dost......

0/0
11.3.2011 18:49

Housmuťátko

Diletant

:oD já snad umřu....tento článek má hodnotu testu vložek od KROMAŇONKY!!

0/0
11.3.2011 9:40

kníže Sternenhoch

Re: Diletant

R^R^R^

0/0
11.3.2011 9:50

Georgik-I

Jsem nevěděl,

že to nejdůležitější je vidět zepředu - xenony. Nejstrašnější je, když se do hodnocení čehokoliv pustí amatér. Nejdůležitější je samozřejmě ten šestivál a jeho kompaktnost. Řadovejch šestiválů už v historii pár bylo, např. Benelli, Kawa, ale byla to hrozná monstra, jinak 6 je z hlediska uspořádání kliky asi opravdu ideál, takže o kultivovanosti motoru nebude pochyb. To ovšem autor odbyde jednou větou. Poté, co se rozplynul nad xenonama jsem přestal číst. Také zmínka o masívním výkonu je srandovní, to má dnes kdejakej litr, o špičkový výkon u tohohle motoru opravdu nešlo, aspoň že zmínil ten krouťák. Jinak svezení to bude asi pěkný, ale osobně bych to viděl na věk 50+, nejlépe pro obtloustlého skopčáka a s obtloustlou Hildičkou. Ale nic proti nim, v Alpách je s nima docela sranda. Motka krásná!!!R^

0/0
11.3.2011 9:27

paja.butcher

Re: Jsem nevěděl,

Teda každý máme asi jiné nároky.

Já třeba jezdím na motorce nejen v létě a nejen ve dne. A jezdím poklidně. Takže mě opravdu neirituje že mám dvouválec o 62 kW. Zato mě irituje, že toho v noci moc nevidím, zvláš´t ne když se mi světlo naklápí s motorkou.

Pro mě třeba na této motorce je 6 válec spíš na závadu. Tam už si člověk ani neseřídí ventily. Rovněž tak stupidní japonské ovládání blinkrů.

Ale kvůli tomu adaptivnímu xenonu si jí jednou rozhodně koupím.

0/0
11.3.2011 11:10

radik

Re: Jsem nevěděl,

8-o Buď má hydroštely a seřizovat se nemusí a nebo se seřídit nechaji, akorát jich bude víc než u toho dvouválce.

0/0
11.3.2011 11:43

paja.butcher

Re: Jsem nevěděl,

Tak hydroštely to asi ne pane.

Nejnovější 4 válce K1300 od BMW mají seřizování ventilů řešeno velmi kvalitně - mění se celé sady zdvihátek. To proti klasickým červíkům u boxerů mi přijde jako úžasně futuristické a úžasně nepraktické. Tedy pokud ty ventily vydrží 80 000km bez seřízení tak prosím, ale jinak je to prachbída.

0/0
12.3.2011 10:03

kluvi

tempomat?

Tempomat na motorke mi prijde FAKT ako pekné zverstvo....Mám ho v aute a dobré, len občas: "Vy ste se zas kochal, že pane doktore?"

0/0
11.3.2011 9:24

Georgik-I

Re: tempomat?

no, můžu Ti říct, že když se přesouváme po dálnici do Alp, tak bych ho bral i na svým GSXRu, abych si občas mohl ulevit pravé ruce:-), na normální ježdění je na motce k prdu

0/0
11.3.2011 9:29

Lobos

Re: tempomat?

A jel jsi nekam vic nez 30 minut? A na dalnici? pro tebe je to "zverstvo" ale v motocyklovem svete cestovnich motorek je to bezna vec......A jezdis nejspis tak nosem po rukave co?

0/0
11.3.2011 18:51

kluvi

Re: tempomat?

Tvoj príspevok je podnetny a prinášajúci doležité informácie: na cestách sa pohybujú usmrkanci s nudlou u nosa ktorí ešte neyvládli svoje hormóny a pretože majú malého vtáka, tak si to musia kompenzovať exhibiconizmom svojej veľkosti. Si proste cool a great.

Premńa je to doležité preto, aby som si pred takýmito magormi dal na ceste pozor.

Pá, cukrouši.V

0/0
13.3.2011 12:08

Lobos

diky za doležité informácie, pane mudrc

Motorka tohoto razu pane hloupockej nema co delat s tema smrkancema s malym vercajkem....Ti se na neco takoveho hooooodne nezmuzou, nehlede na to, ze si zadnej 20+ letej nekoupi nic takoveho...Ten to stroj je urcen na cestovani na vetsi vzdalenosti (o cemz nemuzete vedet, protoze podle vaseho skveleho prispevku jste svou vesnici asi moc casto neopustil....) a pokud jste nedrzel riditka v ruce 3-4 hodiny v kuse (vy tak drzet neco jineho, ze?), tak o potrebe tempomatu nemuzete vedet ani haluzky s brodzou;-) Takze to neni aby byl nekdo "cool" (pokud vite vubec smysl tohoto slova...), ale docela potreba. Takze by jste si mel zajit na HOBBY nebo ONA, tam jsou urcite clanky pro vas. Cukrousi Vite co je vubec "tempomat"?8-o

0/0
15.3.2011 17:48

kluvi

Re: diky za doležité informácie, pane mudrc

Zabudol si si vysmrkat do rukávu...

Hmm... keď myslíš, tak nezmůžou. :)

Píše sa bryndza, cukrouši.

0/0
15.3.2011 22:53

Lobos

Re: diky za doležité informácie, pane mudrc

To uz je jedno jak se ten vas humus pise..... o vareni musis jinam chlapce;-)

0/0
22.3.2011 15:04

Hynek Vilém Jarmila reloaded

spolujezdkyně s velkou výbavou byly vždycky moje volba

Nebo jak to autor myslel ?8-o

0/0
11.3.2011 8:59

sibidlo2

.

102 kilo;-D;-D

0/0
11.3.2011 8:58

Georgik-I

Re: .

???

0/0
11.3.2011 9:14

Chudým bral,bohatým dával (5)

Nádhera ! Mít ji v garáži, počkat si na slunnou sobotu

přijdeš tam, čeká na tebe, očima polaskáš její křivky, cítíš vůni vysušených mušek na motoru, pak se na ni vyhoupneš a slastně zmáčkneš knoflík startéru :-) jj VR^

0/0
11.3.2011 8:57

BohusII

CENA

cena K 1600 GT - cca 530´000 Kč vč DPH a cena K 1600 GTL - cca 640´000 vč DPH.

tak kdo do toho půjde?? co? ;-D

0/0
11.3.2011 8:50

Lukke-Luk

Re: CENA

No jak vidím, tak ty určitě ne. ;-D

0/0
11.3.2011 10:43

Rtepp

Re: CENA

GT - 518.000 GTL 568.000 stačí kouknout na web a následně porovnat s konkurencí......

0/0
11.3.2011 10:43

Martin 2011

Re: CENA

Ten kdo na to má...nouze o odbyt těchto strojů rozhodně BMW nemá ;-)

0/0
11.3.2011 10:58

Lobos

Re: CENA

To vas tam nejak pekne vokradaji v tom CSSR;-) V USA GT= $20900, GTL = 23 200...8-o:-/

0/0
11.3.2011 18:54

pissflapslover

Re: CENA

taky myslim BMW  s 1000 RR $ 14 000 A v cesku skoro pul milionu

0/0
11.3.2011 20:48

good_luck!

co na to říct?

Já mám jediné - Pěkné! Je to radost vidět takovýto stroj.

0/0
11.3.2011 8:48

Fikos

Re: co na to říct?

R^

0/0
11.3.2011 8:53

Lukke-Luk

Re: co na to říct?

R^R^

0/0
11.3.2011 10:43

habr

Při cenách PHM

a vidin zvýšení dalších životních nákladů, tak si asi najdu jinou zábavu. ;-(

0/0
11.3.2011 8:13

výstřik inteligence národa

Re: Při cenách PHM

kup si čtyřtaktaktního mopeda, ten ti vezme jen 1,6 litru ;-D

0/0
11.3.2011 8:15

cassul

Re: Při cenách PHM

Nebo elektrokolo, to taky vyjde provozně levně :-)

0/0
11.3.2011 8:17

kníže Sternenhoch

Re: Při cenách PHM

zkus 4T sekačku na trávu.Na 0,5l za ní můžeš běhat přes hodinu

0/0
11.3.2011 8:51

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Při cenách PHM

Doporučuju Madass 50. ;-)

0/0
11.3.2011 9:00

Trnitý Sirup

šestiválce jsou pro děti

... správný chlapi jezdí na osmiválcích, tohle jsou hračky pro děti .....

0/0
11.3.2011 2:03

výstřik inteligence národa

Re: šestiválce jsou pro děti

správnej chlap jezdí na traktoru! :-P

0/0
11.3.2011 7:12

kníže Sternenhoch

Re: šestiválce jsou pro děti

real men ride twins ;-D

0/0
11.3.2011 7:26

ydl

Re: šestiválce jsou pro děti

Real man ride singles:)

0/0
11.3.2011 8:20

Fikos

Re: šestiválce jsou pro děti

http://www.youtube.com/watch?v=WEFJ9kkFGN0

0/0
11.3.2011 8:55

Holnes

Pěkné, jen cena chybí :-(

A ta určitě bude "lidová"

0/0
11.3.2011 1:16

cassul

Re: Pěkné, jen cena chybí :-(

Cena se objeví, jakmile to bude v prodeji, tohle je představení nového modelu. Levné to nebude, to taky nikdo nečeká...

0/0
11.3.2011 8:16

BohusII

Re: Pěkné, jen cena chybí :-(

Jsem Ti cenu napsal o něco výše v diskuzi. ;-)

0/0
11.3.2011 8:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.