Diskuze

Elektromobily mají stejný dopad na životní prostředí jako diesely

Britský spotřebitelský magazín Which? zkoumal emise, které při výrobě elektřiny připadají na vrub elektromobilů. Zjistil, že rozdíl oproti dieselovým vozům je velmi malý.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

VEGR

29. 4. 2011 22:56
BLBOST

. Kdo si studii objednal a kdo ji také zaplatil? My , , kteří sdružujeme příznivce a majitele elektrických vozidel víme,že elektromobily mohou jezdit i na zcela obnovitelnou energii bez jakýchkoli emisí.Více informací najdete na našem webu http://www.elektromobily-os.cz

Uvažoval také někdo kolik energie je potřeba na to, abychom dostali benzin či naftu do výdejního stojanu?

Osobně za 100  km dostanu od ČEZu 150 Kč.  Zkontroluji tlak v pneumatikách ,  po cca 50 000 km zkontroluji a případně vyměním uhlíky. U skútrů toto odpadá , žádné tam nejsou. Do poklesu kapacity akumulátoru na 80% ,kdy už se považuje za nepoužitelný pro vozidlo, lze najet 500 000km. Dokud s tím nejezdíte, moc toho nevíte. Akumulátory SAFTdo padesáti tisíc km svou kapacitu dokonce zvyšují a na 80% jdou po 2800 cyklech a to je 20 let stará technologie, která pořád funguje. http://www.elektromobil.wz.cz

Až si sjedete v elektromobilu poznáte o čem to je. Proudu zdar!!

0 0
možnosti
AT

Antonín, topič

3. 5. 2011 8:29
Re: BLBOST

No jo, ale pokud dostanu nabídku na přestavbu Fábie za cenu 750 tisíc (bez auta), tak sorry, to je mimo mísu. Kdo najede 500tkm a zároveň mu stačí dojezd 200 km?

Jako já elektroauta silně podporuji, ale ració se nesmí vytrácet!

0 0
možnosti
R

randomofamber

26. 4. 2011 12:11
Ach jo...

Nevíte jak pro danou diskuzi odregistrovat "Zasílat emailem přímé reakce na Váš příspěvek"?

0 0
možnosti
VS

vlskrbek

30. 3. 2011 17:43
Pokrok spalovacích motoru nečeká elektromobily?

"...Pokrok, který zažily v poslední době spalovací motory, je ale asi nečeká. ..." ;-D A to je jako jaký? Spalovací motory stejně jako elektrické žádný pokrok nezažili.

Už 100 let platí:

 - spalovací motor - účinnost asi 30%

 - elektrický motor - účinnost asi 90%

Tak co se tady sakra furt řeší. To že přes 70% benzínu, nafty se spálí na teplo i v parném létu nikoho nehřeje :-)

0 0
možnosti
J

JohnyD

28. 3. 2011 12:14
a co treba ekonomika provozu :-)

Zdravim, tady vsichni resi neco s CO2 a ekologii atd atd. Podival se nekdy nekdo na to kolik vlastne clovek utrati za provoz Elektromobilu???? Osobne si chcu elektromobil koupit, driv nebo pozdeji. Z jednoducheho duvodu Provoz je levnejsi. Nechcu si koupit auto proto abych setril zivotni prostredi, ale proto abych setril svou penezenku. Zkuste si vypocitat CENU ZA UJETY KILOMETR. Jsou to jednoduche pocty:

Nissan Leaf ma baterie 24 KWh cena nabiti pres den 24*cca5kc = 120kc a nabiti pres noc 24*cca3.5kc = 84kc

podle testu Nicka Chamberse se s plne nabitou baterkou da ujet 185 km se zapnutou klimatizaci po celou dobu testu -- ja beru 150 km +- podle terenu kterym budete jezdit. Takze cena za kilometr jizdy je pod 1 kc kolem:

denni proud => 0.8kc/km

nocni proud => 0.56kc/km

0 0
možnosti
B

bapial88

29. 3. 2011 18:34
Re: a co treba ekonomika provozu :-)

Tak ještě připočítej toto:

Těch 185km na jedno nabití ujedeš první rok, druhý rok to bude 140km, třetí rok to bude 100 km, čtvrý rok to bude 60km a pak budeš muset vyměnit baterie a ty budou stát kolik? Asi jako půlka auta...

0 0
možnosti
B

bobbie

27. 3. 2011 20:37
0 0
možnosti
JZ

tokumara

25. 3. 2011 23:30
kysličníku uhličitého

OXIDU!

To je materiál, todlecto...

0 0
možnosti
P

pseudopravice

25. 3. 2011 23:20
Přečetl jsem.

viz " Na druhou stranu výroba elektromobilu je vzhledem k technologii baterií podstatně náročnější než výroba klasického vozu."   Mám tomu rozumět tak, že u klasického vozu baterie není?

.

0 0
možnosti
OF

Andee

27. 3. 2011 23:53
Re: Přečetl jsem.

Ta, která by poháněla kola, v klasickém voze opravdu není. O té se mluví, ne o té mrňavé na startování a obsluhu elektrosoučástí v autě.

0 0
možnosti
HEVK

hokejový expert von Kei

25. 3. 2011 22:23
Plesk!

Splaskla bublina egologičnosti elektromobilů.

0 0
možnosti
LP

kandaharista

25. 3. 2011 13:30
kecají blbosti

Jasně, pokud tu elektřinu drtí v plynových elektrárnách, pak je tu šetrnost daná max. účinnějšími filtry na komíně, než může mít auto ve výfuku. Ale až se konečně proberou a začnou to dělat skutečně z čistých zdrojů (což je dnes reálně hlavně jádro), tak to bude opravdu úleva živ. prostředí. Protože, i když unikne nějaká ta radiace jako dnes z Fukušimy, tak na ekosystém to má dopad nevelký a hlavně velice dočasný - na rozdíl od CO2, skleníkových efektů a dalších legrácek.

0 0
možnosti
BJ

Benito Juarez

25. 3. 2011 23:24
Re: kecají blbosti

Tak v tomto případě lze velmi výhodně využít OZE, jelikož se zároveň řeší problém s akumulací.

0 0
možnosti