Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový vetřelec v revíru passatu a mondea: Hyundai i40 má premiéru

Kombíkovému českému národu musí být tohle auto sympatické už od začátku. Vždyť nejdřív začne jezdit kombík, na méně praktický sedan dojde až později. Hyundai představuje na autosalonu veledůležitý model i40.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pitlik

No pokud to bude mít zadní nápravu jako vychvalovaná i30...

Nevím, kdo jste měli "štěstí" svézt se i30 nebo i30sw. Tento vůz bych mohl potřebovat snad jen v pomatení mysli. zadní náprava po přejezdu jakékoli nerovnosti se projeví snahou o protlučení skrz karoserii dovnitř auta. Takto se choval můj kdysi koráb Favorit z roku 1989.  O přesnosti řazení na autě s najetými 30tis km by se také dalo úspěšně pochybovat. Přesnost řazení jsem měl pocit z felicie s najetými 350tiskm. Netroufám si tvrdit, že je to extrémně špatné auto, a přestože jiný model téže značky s automatickou převodovkou řadil dlouho lépe, po nějaké době začal vydávat zvuky rozjíždějícího trolejbusu.

0/0
3.3.2011 14:06

tommcrx

Re: No pokud to bude mít zadní nápravu jako vychvalovaná i30...

v hyundai pracuju skoro 2roky... Tu moznost sem mel, ridit hyundai i30 a i30cw. Dokonce sem i vyhral i30 na vikend s plnou nadrzi. A muzu rict,ze to auto nema chybu. Na ceste se chova perfektne, zrychleni u 1.4 je taktez prekvapive. Mohu to auto jen chvalit

0/0
5.3.2011 12:59

Marcus Antonius

Re: No pokud to bude mít zadní nápravu jako vychvalovaná i30...

a zkusils sonatu ??? , i40 je nástupce sonaty , zkus sonatu a potom suď .nemůžeš přece kritizovat superb ,protože se ti nelíbí jízdní vlastnosti  fabie.

0/0
9.3.2011 13:15

centaurixx

Sonata 2011

Neni to osklive auto ale Sonata je jine kafe.

http://www.thecarconnection.com/cars/hyundai_sonata#100306854

kam se hrabe Mondeo, Passat a podobne evropske hruzy. Skoda ze asi nebude pro Evropu...

0/0
2.3.2011 14:27

1000mb

Re: Sonata 2011

Otázka vkusu,mně se Mondeo líbí v kombíku jako žádné jiné auto.

0/0
2.3.2011 18:19

kuku0071

PROČ NE...

...,ale trochu bude záležet na ceně.Jak to bude kolem půl mega,tak to bude v poho...

0/0
2.3.2011 12:52

loogieboy

Re: PROČ NE...

myslel jste spis tak 300K, ne? ;-D

0/0
2.3.2011 13:25

modryblazen

Vypádá jako mondeo

0/0
2.3.2011 7:38

Hynek Vilém Jarmila reloaded

má to šťávu, následuje to Toyotu

Docela se těším na nové Mondeo, přijde mi, že Ford u Focusu následuje Kiu/Huyndai zvenku i zevnitř, třeba to bude příště podobný. Jinak Ceed má lepší jízdní vlastnosti než Focus, mám teda na mysli normální civilní jízdu:-), ne WRC. Pokud to půjde tímhle smqěrem, tak i40 bude super kára. R^R^

0/0
2.3.2011 0:36

gasparru

Re: má to šťávu, následuje to Toyotu

A to říkali v radiu nebo kde jsi to vzal, mám možnost jezdit s obojím, jako ceed není špatněj, ale na focusa nemá ani náhodou, třeba co se týká podvozku tak jedinej konkurent je Leon.

0/0
2.3.2011 7:54

Leftism and censorship killer

Ty korejci fakt sypou

to je asi 10 článek o tom, že nejlepší auto je jihokorejský ;-D

0/0
1.3.2011 22:00

Tom Hagen

Kombi

Čím (jak vy říkáte) krabicoidnější kombík, tím je praktičtější. Na co je kombík s kulatou nebo placatou střechou?

0/0
1.3.2011 21:53

Barbucha_the_bearspook

Hmm

Celkem krátký rozvor, dalo by se to tolerovat, ale přední reflektory jsou zkrátka příšerné. Proti Sonatě je to velké zklamání.

0/0
1.3.2011 21:50

Thor Steinar

Re: Hmm

To je uhel pohledu, ja si myslim, ze jsou krasny, jako vubec cely auto. Korejcum se dari a snad konecne vyzenou ze silnic tu Schade a vw nudu a nevkus.

0/0
2.3.2011 6:14

229starec

Re: Hmm

pane jo a koho hodláš vzadu vozit?basketbalistu 2,2m?normální smrtelník 1,8, vysokej tam m usí mít místa na nohy více než dost.zato má větší kufr...tedy jundaj:-P

0/0
2.3.2011 11:59

Barbucha_the_bearspook

Re: Hmm

Mám rozvor 2910 a vzadu to není žádný zázrak. Zas je pravda, že mám mocná přední sedadla.

0/0
3.3.2011 17:25

Marcus Antonius

Re: Hmm

rozvor je jedna věc a rozvržení interiéru druhá. Jeho přechůdce sonata je navržena tak aby maximum místa bylo pro posádku, mám 183 cm 140 kg , a nemám problém i vzadu za mnou má dospělý dost místa.

0/0
9.3.2011 13:31

Marcus Antonius

Re: Hmm

mě se líbí moc líbí.

0/0
9.3.2011 13:24

fatmike

To mě baví...

Proč má většina lidí tendence porovnávat u aut modely s nejnabušenější výbavou? Ty asi nepředstavujou v tomto segmentu (Hyundai, Ford, VW) to nejprodávanější....a když vezmu toho slavného "obyčejného" člověka (nebo chcete-li průměrného zákazníka), tak ten dost kouká na užitnou hodnotu vozu (za málo peněz hodně muziky) a na toho zcela zjevně cílí Hyundai i Kia - a podle mě se jim to velice daří. A to že je VW nebo Ford někde jinde, to už taky dávno neplatí...Jo, možná když s i30 pojedu 180km/h a to samé s Focusem, tak v tom Fordu to bude lepší, ale kolikrát kdy kdo jezdí 180km/h??? Tak bych to viděl já...

0/0
1.3.2011 21:20

OrignalTrotl

Zvenku hunt, uvnitř šunt

Na Mondeo nebo Passat? Interiér ala Kia to teda nevytrhne. S tím chtěji konkurovat? 8-o

0/0
1.3.2011 19:51

jjxing

Re: Zvenku hunt, uvnitř šunt

Jsi omezený tupec.;-)

0/0
1.3.2011 20:02

Hufo

Re: Zvenku hunt, uvnitř šunt

proč by měl být? jestli to bude jako v nižší kategorii, tak evropa uvnitř vyhrává. prostě je znát asie, co se týká pohodlí za volantem pro větší lidi.

0/0
1.3.2011 20:25

homerjsimpson

Re: Zvenku hunt, uvnitř šunt

No, ono záleží jakou Evropu myslíš. Pokud porovnáš Ceed s i30 oproti VW se Škodou a možná Ford ( i když kvalita interiéru Focusu není nci moc), tak jsou němečtí konkurenti na tom lépe. Ale co se týče kvality francouzských a italských aut, tak je ta kvalita naprosto srovnatelná, ne-li o trochu lepší pro Hyudai a Kiu. Navíc Astra v předchozí generaci nebyla naprosto žádný zázrak.

0/0
1.3.2011 20:45

rafton

Re: Zvenku hunt, uvnitř šunt

Naivko, jel jsi nyní novým francouzským vozem? Např. Lagunou, kam se Passat hrabe dojmem ze zpracování.

Tady je problém, že se často srovnává 10letá ojetina s 15 letou.

Zatímco Kia, Hyundai mají vnitřky nic moc.

0/0
2.3.2011 8:17

wildos

Re: Zvenku hunt, uvnitř šunt

dovolim si nesouhlasit  - třeba interier v ix35 zpracování velmi dobré

0/0
2.3.2011 8:47

Marcus Antonius

Re: Zvenku hunt, uvnitř šunt

Jels někdy v sonatě . Tu jsem si koupil proto, že ani mondeo ani passat nemá tolik místa uvnitř? nejdřív si to auto vyzkoušej a pak piš. domněnky nejsou zajímavé.

0/0
9.3.2011 13:24

zbiro

Re: Zvenku hunt, uvnitř šunt

Proč by měl konkurovat Prassatu, vždyť když ho postavíš vedle, bude vedle i40 vypadat jako 20 let stará ojetina ;-D, to vůbec nemůžeš srovnávat :-P

0/0
1.3.2011 20:18

Crocodylus anthropophagus

Re: Zvenku hunt, uvnitř šunt

No zrovna to Mondeo je uvnitř taková hrůza, že líp snad musí vypadat prakticky cokoli...

0/0
1.3.2011 20:22

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Zvenku hunt, uvnitř šunt

tak nějak, měl jsem tu smůlu a vyfasoval jako služebák. mondeo má laciné potažené plasty a lá hliník, je to jak u kočků :-/

0/0
2.3.2011 0:32

modryblazen

Re: Zvenku hunt, uvnitř šunt

Zbiro nemáš horečkuXXRvRv

0/0
2.3.2011 7:39

Homer _1

Tenhle hodně natvrdo ukradený design ála Ford

nemusí být nutně výhra. Zbytečně ten auťák posouvá do kategorie "my nejsme ti co dělají lídry a něco nového vymýšlejí - my jsme až ti DRUZÍ, ti co kradou a kopírují".

Dost možná že zbytečně.

0/0
1.3.2011 18:50

wildos

Re: Tenhle hodně natvrdo ukradený design ála Ford

Řekl bych, že je to spíše naopak. Vytvářejí si vlastní tvář a styl podobně jako Kia. 

0/0
2.3.2011 8:48

Marcus Antonius

Re: Tenhle hodně natvrdo ukradený design ála Ford

jasně a vokswagen tuareg jen v podstatě orignál a santa fe kopie , jak to že kopuie byla vyrobená před originálem .Trochu uvažuj než neěco napíšeš to má být věcná diskuze k tématu.

0/0
9.3.2011 13:28

dikobraz

Co ty motory????

Jestli to má konkurovat modelům střední třídy (mondeo, passat), tak ta nabídka motorů je velmi slabá (doslova i v přeneseném významu) a žádná udělátka to nezachrání. Dva benzíny od 135 do 177PS a dva nafťáky od 115 do 136PS? Co to má být? Třeba to mondeo má rozpětí 120-240PS v benzínu a 115-200PS v naftě.

,

A především, na uvedená auta nemá i40 rozměrově, ani zvenku, natož uvnitř. i40 je mnohem spíš konkurence oktávky nebo golfu, jenže tam už ta cena tak super nebude a s motory pořád bída.

0/0
1.3.2011 17:54

superkutil

Re: Co ty motory????

Souhlasím, mám Mondeo se 160k a 390Nm a je to tak na hranici. Ale aby 1.7 objem rozhýbal 4,77m dlouhé auto, to nepůjde a nebo bude spotřeba šílená.

0/0
1.3.2011 18:40

Alechin

Re: Co ty motory????

Mam Mondeo 1,8 SCi, takze to nejslabsi a kdyz vezu celou rodinu a prede mnou nejaky delsi kopec, vim, ze tam sestka nezustane... Takze potvrzuju. S tou nabidkou me moc nezaujali po mzch zkusenostech.

Jo a proc mam to Mondeo - protoze nejsem zadny strelec a chtel jsem pohodli. Ale je pravda, chtel jsem spis M6.

0/0
1.3.2011 20:06

Barbucha_the_bearspook

Re: Co ty motory????

No jo, moderní motory. Já vím, že ať pojedu jak pojedu, tak mi tam ta čtyřka zůstane, pokud nepojedu míň jak 80 km/h. Vyšší rychlostní stupeň stejně nemám :-).

0/0
1.3.2011 21:48

otas22

Re: Co ty motory????

Mam predchudce i40 - Sonatu v dieselu - ma 140 koni a i kdyz mam nalozene auto a jedu s celou rodinou tak nejaky kopec vzadnem pripade nepoznam, samozrejme na zavodeni to neni, ale pro bezne jezdeni je to naprosto dostacujici

0/0
1.3.2011 22:45

dikobraz

Re: Co ty motory????

Jasně, 140 koní, auto plné lidí a bagáže a ty nepoznáš v kopci v žádném příapdě rozdíl proti jízdě s prázným autem. Ty budeš asi fakt skvělý řidič s výjmečným (ne)citem pro auto.

0/0
2.3.2011 7:59

Marcus Antonius

Re: Co ty motory????

u benzínu 136 koní je to hodně poznat.

0/0
9.3.2011 13:39

Crocodylus anthropophagus

Re: Co ty motory????

Před pár lety by bylo 160 koní u Mondea dost nadstandardní. Auta okolo roku 2007 mají obvykle  130-140 koní (2.0 TDCi). A jezdit se s tím určitě dá. Já bych si to sice nekoupil, ale většině to stačí.

0/0
1.3.2011 20:28

loogieboy

Re: Co ty motory????

to bych s vami nesouhlasil, tedy pokud to nemyslite, ze ty horsi....  :D Jen namatkou saab 9-3 1,9  ttid 180k... ;-)

0/0
2.3.2011 13:24

1000mb

Re: Co ty motory????

Nejde přece jen o výkon,ale hlavně o krouťák.Mám TDCI 96kW,krouťák 330 Nm,aspoň myslím.Realita je taková,že táhne téměř od volnoběhu jako ďas.Bohužel použitelný rozsah otáček je dost úzký.Ale předtím jsem měl Mondeo 2 l benzín,107kw,ale krouťák poloviční a pod 3500 ot. to prostě nejelo

0/0
2.3.2011 18:24

....mimochodem

Re: Co ty motory????

Rozměr ve formatu MODEL (vždy kombi) délka / šířka / výška /rozvor

I40 4770 / 1850 / 1470 / 2770  passat  4771 / 1820 / 1474 / 2712  superb  4838 / 1817 / 1462 / 2761

Octavia 4572 / 1769 / 1468 / 2578 I30 4475 / 1775 / 1520 / 2700

motory sice nic moc, ale rozměry jsou celkem jednoznačné, za zmínku určitě stojí rozvor I30 CW, který je na úrovni passatu i když auto je o 10 cm kratší než octávka.    

0/0
1.3.2011 18:49

dikobraz

Re: Co ty motory????

Jen doplním mondeo 4837/1886/1548/2850. Ale zajímavá je pohotovostní hmotnost. Auto těchto rozměrů a ono v kombíku"hmotní" jen 1385-1485kg. To je opravdu spíš na úrovni té oktávky , takže otázka zní - chybí v tom autě bezpečnostní výztuhy, nebo výbava? Pro srovnání, mondeo kombi má pohotovostní hmotnost podle výbavy a motorizace 1455-1615kg, passat kombi má 1473-1800kg.

0/0
1.3.2011 19:41

Barbucha_the_bearspook

Re: Co ty motory????

Doufejme, že je to jen vývoj v oblasti použitých materiálů. Můj sedan má 1750 kg, což mi už připadá jak bitevní loď.

0/0
1.3.2011 21:59

dikobraz

Re: Co ty motory????

Tak to nedoufej. Ušetřit na autě střední třídy metrák hmotnosti, při zachování všech bezpečnostních prvků a výbavy a ještě dosáhnout nižší ceny? Tomu snad nevěří ani děcka ve školce. Třeba to mondeo je sestra (nebo bratr?) volva V70, a to je pořád v konstrukci bezpečnostní špička. Passat taky není žádná plechovka od coly. Hmotnost se ušetřit dá, ale sundat jen tak dolů 100 kilo, to prostě musí být na úkor bezpečnosti, nebo pohodlí/výbyvy, nebo kvality. U hyundaie bych tipoval všechno dohromady. Ono to není jen o tom, aby nové auto prošlo testy, ale taky o tom, aby to auto bylo dost pevné i po deseti letech provozu.

0/0
2.3.2011 7:54

Marcus Antonius

Re: Co ty motory????

jestli tě to zajíma tak se podívej sem . www.hyundaiusa.com  Novinářům nemůžeš všechno zbaštit  vrcholnou motorizací je 2.0 T twin scroll 202 kW 0-100 za 6,5 s to myslím stačí . další motorzací, nakterou novnáři zapomněli je je 2.4 benzín 147 kW .

0/0
9.3.2011 13:36

tygr.karlos

i40

Kombíky moc nemusím, ale když už to někdo vyžaduje, tak tohle je docela líbivý kousek R^ Navíc konečně nabízí i automat, jeho nepřítomnost beru u i30ky jako těžký fail, protože osobně je pro mě představa manuálu ve fungl novém autě naprosto nepředstavitelná. Čímž nehodlám vyvolávat u kvedlačkářů žádný flame, ale tady by měl člověk mít možnost volby, zvlášť v roce 2011;-)

0/0
1.3.2011 17:53

Marusha

Re: i40

kvedlačkáři;-D;-D R^

Ale jo beru. Osobně po automatu netoužím, řazení beru jako formu komunikace s autem a asi by mi to chybělo. ;-)

0/0
1.3.2011 17:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.