Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Citroën DS4: francouzský bonviván schovává dveře

Novinka od Citroënu nabízí šarm francouzského bonvivána libujícího si v pohodlí a ladné eleganci. Nad praktičností vyhrává design. Český ceník DS4 se teprve sestavuje, proto jen tipujeme. Cena podle nás bude startovat na 450 tisících korunách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sedmy.trpajzlik

C3

Jo a takové kačenky C3 to jsou autíčka na poblití. Na firmě jsou tři a servis, kde se s nimi pořád s něčím jezdí z nás má skvělou živnost a ještě z jednoho peugeota co tam taky je.....

Je to líné jak prase, ale stejně hladové, když je potřeba s tím jet a ne se plazit, děsně malé a příšerně se to kazí. Do kopce by to i stařenka na kole přejela, někdy mám chuť to jít potlačit.;-D

0/0
11.5.2011 21:31

computer

Re: C3

Potíž je v tom, že s firemními auty jezdí každý jako hovado. Brzda-plyn. Ale C3 jako firemní jsem ještě neviděl. To pracujete v nějakém nevěstici? Jinam se C3 totiž nehodí.

0/0
16.5.2011 0:37

R3T3N3

Jsem zvědavý

Zaráží mě jak chce Citroen uspět, když takhle zdražuje. Už u C4 nastalo spoustu cenových změn.8-o

http://www.vybermiauto.cz/autodata/novinky/zmeny-cen-u-citroenu

0/0
11.5.2011 12:11

l.g

Mělo by to být varování

Tenhle koncept je totální blbost. Dveře-nedveře mohou napadnout snad jen šílence. Pro mne je to vždy varování, když automobilka začne vyrábět něco, s čím nemohu bytostně souhlasit. Znamená to, že mé uvažování není kompatibilní s politikou značky a těch věcí (i třeba skrytých) které mi budou vadit bude mnohem, mnohem víc. Koncept módního až úchylného designu co se okouká za 2-3 roky a nutí to lidi auto vyměnit za nové mi jde taky proti srsti.

 

A co se týká kvality a srovnání s německými auty, tak sami Francouzi říkají: "Nejhorší francouzské auto je Renault. O něco lepší je Citroen. Ještě o něco výš stojí Peugeot. Pak dlouho, doluho nic a pak je na žebříčku nejhorší německé auto."

0/0
11.5.2011 10:39

Atomas

Re: Mělo by to být varování

I ty pohádkáři. O kvalitě a spokojenosti hovoří prodejní výsledky. Za období 1-4.2011 je v top 10 prodeji ve Francii 4xRenault (+1xDacia), 3xPeugeot, 1x citroen a 1x Polo. Nejprodávanějším vozidlem bylo Clio, druhé byla 207 a třetí  Citoren C3... (Polo až deváté)

0/0
11.5.2011 11:42

ičmeka už potřetí smazali

Re: Mělo by to být varování

pohádkář seš ty. výsledky prodejů svědčej akorát o tom, že je to levný, spousta lidí sežere reklamní kecy i s navijákem a že se v hospodách řiká, že "francouzi maj nejlepší podvozky a dýzly", přičemž podvozky jsou možná pohodlné (což dělaj hlavně sedačky alá gauč v obejváku) a nejlepší dýzly měli cca před patnácti lety. :-/

0/0
11.5.2011 14:43

looney

Re: Mělo by to být varování

.... ty vyvracis jedny reklamni kecy jimymi .... nebo to mam chapat, ze si dome v dilne ty motory a podvozky testujes. mozna by te meli smazat po ctvrte a na porad.

0/0
11.5.2011 15:23

ičmeka už potřetí smazali

Re: Mělo by to být varování

hele.. je to stejný princip, jako že je Lidl obchodníkem roku. ale kup si to, mě do toho nic neni :-)

0/0
11.5.2011 15:47

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Mělo by to být varování

Motor 1,6 HDi si koupil do Focusu i soudruzi od Forda... Menší motory od PSA bere i BMW.

0/0
11.5.2011 23:42

l.g

Re: Mělo by to být varování

Spokojenost? Jsou lidi co jsou hrozně spokojení, že vlastní Trabanta.

Kvalita a spokojenost jsou dvě různé věci a prodejní čísla nevypovídají ani o jedné z nich. Prodejní čísla mohou snad částečně vypovídat o poměru cena/výkon, což nemá s kvalitou nebo spokojeností nic společného.

0/0
11.5.2011 16:11

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Mělo by to být varování

Jasně - a absolutně nejspolehlivější MPV je Picasso - jak Xsara, tak nová C4...

0/0
11.5.2011 23:40

paiementenespeces

Frantici umej auta na krasu,ale posledni opravdu kvalitni

vozitko s vydrzi byla petadvaca v turbo dieslu,Mam stale posledni model z 91 roku v plne vybave,450000 na motoru,cestu do Cech 1700 km zvladam bez unavy. Pohodli,jake jsem v jinem aute nepotkal.Jinak parkovany uz 16 let venku u more,obcas slanejsi destik a zatim rez nevidet.Jeste si ho necham.

0/0
11.5.2011 10:38

Josef II

Re: Frantici umej auta na krasu,ale posledni opravdu kvalitni

Co je to petadvaca ?? Nauc se kvalitne vyjadrovat a pak mluv o kvalite !!

0/0
11.5.2011 14:04

paiementenespeces

Re: Frantici umej auta na krasu,ale posledni opravdu kvalitni

R 25 TurboDX . Neznas ? Velice prijemne ...... tedy auticko.

0/0
11.5.2011 15:17

Thegrid89

design

design nádherný, jen ta cena kdyby padla na polovinu:-P

0/0
11.5.2011 10:36

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: design

vyjímečná kvalita za prima peníze - jako v Lidlu? 8-o

0/0
11.5.2011 10:37

Hynek Vilém Jarmila reloaded

asi nejsem správná cílovka

Jsem Citroenář srdcem i duší, ale tady si nějak nejsem jistý. Design super, ale zřejmě to má pár mušek na praktičnosti. Uvidíme, jak se to chytne. Chytré je, že to má asi spousta společných dílů s C4, takže se náklady na tu designovku rozloží.

0/0
11.5.2011 10:29

Kamelziege_No1

C4

se starou C4 mam bohate zkusenosti. Koupil jsem nove jako osobni, mam ho tri 3 roky a najezdeno kolem 50 000,-. Porucha zadna, jen jsem musel menit brzdove desticky a 2x svetlo. Autu nemam co vytknout, snad jen zadek melo trochu tezsi. Kazdopadne v porovnani s tim, s cim jsem jezdil behem te doby v praci, Ford Focus a Audi A4, povazuji svezeni s Citroenem za nejpohodlnejsi a nejzabavnejsi.

Novou C4 si urcite koupim, ale az opet spadnou trochu ceny. Libi se mi moc.

0/0
11.5.2011 9:39

ičmeka už potřetí smazali

Re: C4

njn, 50 za tři roky.. já potřebuju auto, který vydrží 50 za rok, a proto francouze nikdy. potřebuju auto, v kterym neselhává elektronika, v kterym všecko nevrže a nechrastí, a auto který nemá dveře z papíru a zrcátka z papundeklu.

0/0
11.5.2011 9:50

Kamelziege_No1

Re: C4

a co tedy kupujete? V dnesni dobe odsuzovat jednu znacku a hlavne kvuli puvodu, mi prijde jako znacne omezeny pohled.

Je to dle me o osobni zkusenosti a sympatiich. ja bych treba nikdy nekoupil vychvalovany VW, protoze novy Touareg se pritelkyni od pocatku sype a nemit prodlouzenou zaruku, tak uz to auto tak 2,5x preplatila.

0/0
11.5.2011 10:18

ičmeka už potřetí smazali

Re: C4

Citroen je relativně kvalitní auto. Peugeot a Renault jsou zbastleniny k ničemu. Neporovnávejte nová vozidla, ale třeba vezměte VW Polo a Peugeot v nájezdu 50 tisíc a porovnejte.

0/0
11.5.2011 14:46

Kamelziege_No1

Re: C4

jsou lidi, co kupuji pouze ojetiny a ja jsem zas ten, kdo jako 1 majitel ojete auta prodava. Takze snad nikdy se to nedostalo tak daleko, ze by se mi auto zacalo sypat. Nejvice jsem snad investoval kolem 30 tisic do elektroniky u Toyoty. Takze ja mohu porovnavat pouze nova auta a ta vsechna slouzila dobre.

Vybiram uz proste podle libivosti a aktualnich nabidek. Vyhybam se predrazenym znackam.

Citroen C4 byl dobre auto a krom par odrenin, coz je v lokalite jako Vrsovice normalni, je jako novy. Nejake reci o skripani plastu apod jsou nesmysl. Neni to Fabia...

0/0
11.5.2011 21:09

ičmeka už potřetí smazali

nový francouz je vždy krásný.

dva roky starý francouz už kolikrát vypadá jako desetiletá ojetina. čím to? ... když dneska vidim Peugeot 607, kterej novej stál velký peníze, chce se mi brečet. zpětný zrcátko jak z levný stavebnice.. dejte pokoj. :-/

0/0
11.5.2011 9:52

TT777

Re: nový francouz je vždy krásný.

njn zato skodovka ta vypada jak desetileta ojetina uz pri sjezdu z vyrobni linky;-D

0/0
11.5.2011 10:14

ičmeka už potřetí smazali

Re: nový francouz je vždy krásný.

jasně.. tak porovnej 12 let starou oktávii s 12 let starym peugeotem.

0/0
11.5.2011 14:48

Kamelziege_No1

Re: nový francouz je vždy krásný.

Peugeot jsem nikdy nemel, tak nehodnotim. Naopak mame v rodine hodne stary Citroen C6, ktery je diky ujetym kilometrum uz opravdu veteran a nikdy v opravne nebyl.

0/0
11.5.2011 10:21

zly.previt

Re: nový francouz je vždy krásný.

C6 snad nemůže být hodně stará, odkdy se vyrábí? Tak 2006? Jinak škoda, že DS nemají hydrauliku, hlavně DS5.

0/0
11.5.2011 13:55

wildos

Re: nový francouz je vždy krásný.

a co je špatnýho na zrcátku ze 607 , která se výraběla od roku 99 ?  Porovnej s konkurencí a je to absolutně stejné ( nelhledě na to, že ta 607-ma je velmi elegantní).

0/0
11.5.2011 12:02

ičmeka už potřetí smazali

Re: nový francouz je vždy krásný.

tjn, akorát jí dali trochu menší kolečka, nezdá se ti? ;-D

0/0
11.5.2011 14:47

Lukki680

Re: nový francouz je vždy krásný.

nebude to tím že zmiňovaný Peugeot 607 už je desetileté auto?!?!;-D

0/0
11.5.2011 19:03

looney

hmm

bohuzel kdyz se to srovna se starou deskou tak tohle auto silne pokulhava (po strance designu).

0/0
11.5.2011 9:24

Thegrid89

Re: hmm

po stránce designu bych si nic hezčího nepřál

0/0
11.5.2011 10:36

Podrazza

Kočkopes

Vevnitř to nevypadá špatně i když trochu nepřehledně a překombinovaně, ale zvenku je mi to přijde jako absolutní paskvil. Tech. údaje motorů a hlavně spotřeba nevypadají už na první pohled moc reálně. To už raději tu Lancia Delta. Nevím kde na idnesu vzali, že se prodává minimálně. Na českém trhu možná, např. v Německu, Švýcarsku a domovské Itálii je vidět na silnicích dost...

0/0
11.5.2011 8:47

kenx

chválím

Tohle auto Citroenu chválím podobně jako DS3, je to příjemné oživení současného nudného parku tuctových aut. DS řadím mezi stejná auta co dělá v Itálii Alfa Romeo a Lancia. Nevím, proč Lancie u nás úspěch nemají, v Itálii jezdí nových Lancií spousta a jsou to povedená auta. Ano, jsou dražší, ale třeba Lancia Musa je výborné malé rodinné auto. Kufr spolehlivě pobere i velký kočárek, prostorný interiér a z techniky Fiatu si použila Lancia to nejlepší. Dalším příkladem je Seat, který díky technice od VW nabízí dobrou spolehlivou techniku za lepší cenu než Škodovka. Interiér je chudší, ale designově jsou to povedená auta. Výrazná designová odlišnost od normálu se samozřejmě nelíbí všem, ale pro mě je současný Leon 1P i v základních verzích jedním z nejpovedenějších masově výráběných aut. Když jsme u Leonu, ten je s DS4 dobře srovnatelný, ten je o něco delší a nižší, DS4 zase o něco širší. Doufám, že podobně jako Seat nabízí řadu Cupra, nabídne Citroen ostřejší verze.

0/0
11.5.2011 8:03

legnaw

kolko chvalospevov

tolko chvalospevov okolo "skrytych" kluciek dveri..... pricom toto riesenie maju uz mraky aut...

aj tak krajsim riesenim 3vs5 dveri je Hyundai Veloster....

0/0
11.5.2011 7:53

Podrazza

Re: kolko chvalospevov

Mám pocit, že nějaká Alfa Romeo tohle měla už snad před 10 lety :-)

0/0
11.5.2011 8:50

strasnej.prujem

Re: kolko chvalospevov

jj 156, nalsedne si to vypujcila Honda Civic alias UFO a pak Seat.Ale tam odesel de Silva,ktery 156 kreslil, takze to se da pochopit.

0/0
11.5.2011 8:59

Tomsle

chybička v rozměrech

P.S. pánové redaktoři, zkuste si opravit údaj o rozvoru auta! Hodnotu 1612 mm má tak možná dětský plastový bagr;-D I když je DS4 malé auto, tak mu ten metr délky zbytečně neubírejte.....

0/0
11.5.2011 1:32

Uphillman

Re: chybička v rozměrech

R^

0/0
11.5.2011 7:51

Tomsle

Sláva citroenu

Počínaje rokem 2008 a příchodem nové C5 si citroen vzpoměl, že umí dělat i nádherný auta! C5, C4, DS4, DS3 to všechno je automobilova nádhera!!! Jen tak dál a německá nadutost a strohost bude v počtu prodejů předehnána ladností a krásou aut od "žabožroutů":-) Co se týká kvality, už jsou jazýčky vah vyrovnaný dávno a tak už nic nebrání velkým počtům prodaných kusů. Automobilistům zdar, citroenářům zvláště;-)

0/0
11.5.2011 1:29

anncz

Re: Sláva citroenu

Neni nutne se zdravit na diskuzi, se rano stejne s Citroenari uvidite v servisu.

0/0
11.5.2011 1:59

Rob Halford2

Re: Sláva citroenu

Bohužel.R^;-D

0/0
11.5.2011 7:58

Tomsle

Re: Sláva citroenu

Uhodnul jste, ze mam citroen. Resp. vcera jsem prodal 13let starou Xsaru kt me NIKDY nenechala ve stychu abych v patek mohl jit pro novou C5. Ostatne-spousta znamych ma nedotknutelne passaty a servisaky uz malem zvou na rodinny oslavy jak se dobre znaji... Dyt ani toyoty uz nejsou, co byvaly!!!

0/0
11.5.2011 8:22

Gandalf007

Re: Sláva citroenu

Gratuluji k C5 :-) Jaká motorizace?

0/0
12.5.2011 11:17

wildos

Re: Sláva citroenu

Není nutné psát nesmyslené plky  na diskuzi, stačí si to říct ráno v metru nebo tramvaji u umaštěný tyče;-D

0/0
11.5.2011 8:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.