- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Revoluce v nastupování to určitě bude... vzhledem k tomu, že to auto není čím otevřít. Dveře nemají "kliky", mrkněte na ty fotky. :D
Mají kliky, ale nejsou vidět. To, že něco nevidíte, neznamená, že to neexistuje.
Nissan Prairie 2.0 SLX 4x4 z roku 1986 bylo vynikající SUV v době, kdy se tato kategorie aut ještě ani takhle nenazývala. Obrovský vnitřní prostor na sedadlech i v kufru, přiřaditelný náhon zadních kol tlačítkem v řadící páce, jinak hnaný jen předek, zadní sedadlo krásně sklopné a polohovatelné opěradlo, dal se tam vytvořit doslova gauč pro dva na přespání..
Tady je odkaz na stránku, kde je vidět systém bez B sloupku, naprosto totožný má "novinka" Ford B-max, stačí si porovnat fotografie, takže opravdu nic nového, kromě výztuh na crash test NCAP :
pěkné
Já jsem z toho vždycky na nervy, když mi při nastupování zavazí B sloupek.
Teď už tam zavazí jen to přední sedadlo!
Tak buď máš polskýho fiata, nebo 200kg
Docela hezké auto, ale proboha co to má na zadku za stříbrnej hnus :(
u osobáku to je jak pěst na oko.
Vozil´s někdy v autě děti? Nestli ne, pak chápu, že si nedovedeš představit tu pakárnu, když jim musíš při každym parkování kázat, aby dveřma nepráskly do vedlejšího auta - zejména, když developeři rádi vidí namalovaný parkoviště tak, že se pomalu nevysoukáš z auta...
hlavně když se bude nastupovat na náledí, tak bude velice příhodné držet se těch jezdících dveří.
Sice je to hezká machrovinka, ale nevidím v tom žádný užitek.
Takže žádná revoluce
Je to Ford V kvalitě a designu rodná sestra koncernu VW .
Vsak si kupte nejakou italskou vrazdu, nikdo vam v tom nebrani.
Tuhost karoserie bez B sloupku nebude při správném řešení dveří problémem. Stačí nějaký zásuvný díl (příčka) a pevnost bude zajištěna například vodorovným dílem místo svislého. Velká výhoda je při nakládání a vykládání různých větších věcí, sice si tohle auto nekoupí stěhováci, ale nějakou větší věc potřebuje občas odvézt každý z nás a lepší přístup se hodí.
Samoúčelná "inovace" dobrá leda k připoutání chvilkové pozornosti. Jinak jako předchozí desítky či stovky pokusů na toto téma to dojede na tuhost kastle při crashtestech. Ať už zepředu a nebo z boku. Sedět bych v tom nechtěl.
Dobré leda na matějskou pouť, na kolotoč místo labutí. I ta by nejspíše v NCAP testech obstála lépe než tyto koncepty bez B sloupků.
Já bych nepředbíhal. Až to sériově vyrobí, vyzkouší na crash testu, tak se uvidí. Je mnoho vynálezů, o kterých se tvrdilo, že jsou naprosto nesmyslné, životu nebezpečné a dneska je běžně používáme k naprosté spokojenosti. Předpokládám, že před Vaším autem už taky neběží běžec s červeným praporkem...