Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dva jaguary v Ženevě: nejrychlejší a nejoriginálnější

Abyste obě plechové šelmy na autosalonu v Ženevě viděli, musíte obejít skoro celé výstaviště. Třísetkilometrové Jaguar XKR-S září svým bleděmodrým lakováním do dáli na stánku britské automobilky. Koncept B 99 najdete zase u Bertoneho.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

krop

Koncept B 99

Jmeno uvedene u tohoto konceptu je neuplne. Spravne jmeno je "Koncept B 99 Vodka Bar".

0/0
11.3.2011 8:51

pavka8

Fotky děsný

To je takový problém vyfotit auto aby bylo vidět jak vypadá?

0/0
9.3.2011 17:33

Gandalf007

Opravdu nejrychlejší Jaguar?

Sériově vyráběný Jaguar XJ220 drží rychlostní rekord 350 km/h z roku 1993, tak si v tom udělejte pořádek... :-/

0/0
9.3.2011 17:15

ExpertNaVsechno

Re: Opravdu nejrychlejší Jaguar?

tak asi mysleli v současnosti vyráběné modely.

0/0
9.3.2011 18:54

Pussy

Jéééé...

ten modrý je super,akorat k botičkám a kabelce:-)....no jo,ale pesan se mi tam nevejde:-/..takže nic...

0/0
9.3.2011 12:34

Věnceslav-Kolo

Pěkná auta

Já bych si Jaguar klidně koupil

0/0
9.3.2011 11:33

JeFFik

Re: Pěkná auta

ale to snad ne! Nemají přece Haldex!

0/0
9.3.2011 13:25

wildos

Re: Pěkná auta

a hlavně v měřítku 1:43 

0/0
9.3.2011 15:10

nadrchalp

Modelka

Tak ta modelka je na pátý fotce fakt luxusní ... prostě pěkný auta a holky, to jde dohromady R^ V Už se těším do Frankfurtu :-)

0/0
9.3.2011 9:52

Věnceslav-Kolo

Re: Modelka

Souhlasím

0/0
9.3.2011 11:33

svatapravda

Re: Modelka

no mě se teda nelíbí.. taková přivychrtlá, shrbená, přepadlá..

a auta? jo tvary docela ok, ale pohon stále spalovacím motorem...

0/0
9.3.2011 12:41

bitkar

coze???

1,4 l a 170 koni??? to se bud sekli nebo to je oturbeny, coz tam nikde nectu.

0/0
9.3.2011 9:43

Rambo-x

Re: coze???

No dneska proč ne,já taky znám člověka co ze škody 105(1.0)pomocí tuningu vytáhl z původních 33kw na 114kw,ta kára vypadala na venek ůplně civilně,žádná křídla,spoilery,nálepky atd.. jako každá šáde,ale měla precizně upravený podvozek a motor,to jezdilo jak šílený,co to auto dělalo to se nechtělo vůbec věřit8-o

Ale pokud to nemá turbo tak nevím no jestli by to mělo 1.4 170 koní

0/0
9.3.2011 10:00

wildos

Re: coze???

ze 105 114kw to bych rád viděl

0/0
9.3.2011 11:01

potrus

Re: coze???

Když dokázali ze stotřicítky koncem osmdesátých let dostat 130 koní (soused s ní jezdil autokros, nebo jak se to jmenovalo - kousek po silnici, zbytek po "poli"), tak dnes by snad nemusel být takový problém dostat něco podobného z litrového motoru. Otázkou je, jak dlouho to ten motor vydrží.

0/0
9.3.2011 12:49

wildos

Re: coze???

on to píše  o litrovém motoru ze 105!   To je prostě nesmysl. Závodní škoda 130 RS měla objem motoru 1289cm a 135koní  cc 99kw

0/0
9.3.2011 15:16

Fotze

Třísetkilometrové Jaguar

Tak dlouhý auto jsem fakt ještě neviděl a nebo se jedná snad o nějaké pohoří či řeku? Nejspíš autor článku neumí psát!

0/0
9.3.2011 9:43

nadrchalp

Re: Třísetkilometrové Jaguar

Seš na iDnes, tady nemůžeš čekat, že by si to autoři po sobě četli nebo snad psali bez chyb :-/ Rv

0/0
9.3.2011 9:53

f0rr35t

Re: Třísetkilometrové Jaguar

;-D s tím bych nechtěl parkovat ve městě

0/0
9.3.2011 11:04

stefi_ul

Re: Třísetkilometrové Jaguar

Meste??? Usedal bys do auta, co by melo zadek v Asi a na Vysocine :-) Trochu by ses rozjel a byl bys ve Slezsku :-)

0/0
9.3.2011 12:09

hokejový expert von Kei

XK je nádherný!

R^

0/0
9.3.2011 0:47

stefi_ul

Re: XK je nádherný!

Sem vic konzervativni, tak se mi libi ta 99ka ;-D;-D

0/0
9.3.2011 9:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.