Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Německý ranař v italském obleku: Gumpert Tornante by Touring

Výrobce jednoho z nejrychlejších cestovních aut na světě představil svůj druhý model. Design civilnějšího modelu Tornante navrhla známá italská karosárna Touring. Někomu novinka připomíná závodní tank, jiným se italský design zamlouvá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MAČKA 1

co mi to jen ze zadu připomíná....

Záď mi připomíná Tatru77 jen ta ploutvička mezi okny tam chybí....

0/0
11.3.2011 15:39

old fashioned Vince VIII.

takhle ale profesionál auta nefotí, pane Šafránku...

:-/

0/0
8.3.2011 22:55

Concrete_Donkey

Snad zapracovali i na interieru.

U predchoziho modelu jsem povazoval za naprosto skandalni pritomnost uplne stejnych ovladacu steracu a blikacu jako naprklad u Skody Fabia 1.2 HTP  nebo modelu junior!

0/0
8.3.2011 20:25

JeFFik

Re: Snad zapracovali i na interieru.

to je opravdu skandál, to si v tom případě koupím tu Fabii a ty ovladače si tam okamžitě vyměním ;-D

0/0
8.3.2011 22:38

Concrete_Donkey

Re: Snad zapracovali i na interieru.

Asi jsi nepochopil o čem mluvím. Když si jdu koupit auto za 8 milionů, čekám, že nebude mít stejné (plastové, laciné) ovládací prvky, jako kdejaký tuctový vozítko nižší střední třídy za 200 000,- .

0/0
8.3.2011 23:57

Martin_Happy

Re: Snad zapracovali i na interieru.

MTX V8 Tatra měla spínače z Favoritu. Ale přežil bych to. Pochybuju, že by mi někdo kvůli tomu záviděl to auto méně. A navíc, design od krále, českej supersport vyvinutej z ničeho i za cenu toho, že světla zapínáš stejným čudlíkem, jako chlapi v montérkách v pracovním Pick-upu vyjímečnost toho auta neubraly. I když Gumpert je v jiné situaci než Metalex na počátku 90. let, takže vlastně pravdu máš

Jinak sem si vzpomněl i na trolejbus 21 Tr, kterej měl taky zadní světla z Pick-upu, nebo Tatra Beta z palubkou Hnůjdaje Accentu

0/0
9.3.2011 9:55

Ghost47

Re: Snad zapracovali i na interieru.

Tohle není GT, tohle je auto na okruh (které se shodou okolností dá přihlásit na značky a na okruh teoreticky dojet po vlastní ose - když na tom člověk nemá slicky...).

NASCAR speciál taky stojí víc než Veyron a nikdo si nestěžuje, že to na palubce má přepínače jak z traktoru :-)

0/0
9.3.2011 14:50

Nesmazatelny 2.0

Nádhera

Konečně zas jednou pěkný koncept. Poslední dobou vypadá většina konceptů spíš jako přestávková malůvka studenta prvního ročníku umělecké průmyslovky, který je zároveň fanouškem Manga. A Bugatti Veyron je nafouknutá obludnost těžící jenom ze slavného jména, kdyby ho vyráběla nějaká firma z Ruska, tak by všichni ohrnovali nos.

0/0
8.3.2011 18:31

mmmartinek

Re: Nádhera

mně to přijde takový těžkopádný a humpolácký... chybí tomu dravost a elegance

0/0
8.3.2011 20:15

Věnceslav-Kolo

Pěkné německé auto

Mě se líbí.

0/0
8.3.2011 16:27

Škubi

Konečně

to vypadá jako auto... Němci nemaj o designu zkrátka ani páru (viz cokoli z VW)

0/0
8.3.2011 16:26

Věnceslav-Kolo

Re: Konečně

Nemáte pravdu.

0/0
8.3.2011 16:28

truthspeaker

Re: Konečně

Audi A5.

0/0
8.3.2011 16:42

Věnceslav-Kolo

Re: Konečně

VW Golf

0/0
8.3.2011 17:01

Wladimir Graupele

Re: Konečně

;-D;-D;-DRv

0/0
8.3.2011 19:26

Škubi

Re: Konečně

Pořád nic... ;-)

0/0
8.3.2011 22:28

DasHobby

Re: Konečně

VW Scirocco

0/0
8.3.2011 17:30

Škubi

Re: Konečně

AR Brera (159 chcete-li)

0/0
8.3.2011 22:28

JeFFik

Re: Konečně

nebo Fiat Multipla ;-D

0/0
8.3.2011 22:44

Martin_Happy

Re: Konečně

Brera pěkná, ale Rocco taky pěkný, je to o vkusu každého, někdo by vzal Breru, já Rocco (čistě podle vzhledu

0/0
9.3.2011 10:08

iNG0

Re: Konečně

Tohle rict o zemi, ktera dala svetu hnuti Bauhaus, chce poradnou davku neznalosti.

0/0
8.3.2011 20:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.