Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tata posílá nano do Evropy a vymýšlí nové, které se otočí na pětníku

Před dvěma roky Ratan Tata, vládce indické automobilky, které dal jméno, prohlašoval, že jeho nejlacinější auto světa Nano dorazí za rok za dva do Evropy. Legrační, malá, úzká nana s designem kontejnerů na plastový odpad zatím na našich silnicích nepotkáváme. Ani na domácím trhu si nevede velkolepě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ADix

...

Pokud to nebude bezpečné aspon jako smárt a cena do 100 000 s klimou a takovýma capinama, tka je zbytečné to tady nabízet...

0/0
9.3.2011 7:53

u.boat

ten popis řízení zadních kol

jsem nějak nepobral...

"Přední kola se natočí do velkého úhlu, vnější zadní kolo se třeba při parkování točí jedním směrem, VNITŘNÍ PAK OPAČNÝM 8-o??

0/0
8.3.2011 22:47

Mychal.B.

Re: ten popis řízení zadních kol

jako tank ;-)

0/0
9.3.2011 10:40

duch zavražděného iuose

hmm

v tomhle je budoucnost městských cest

0/0
8.3.2011 20:31

cenzore_zdar

jednickovej golf nebo brouk z brazilie

na nase prachy to tam stoji nove 50 000kc. Takovejhle pekacek na dojizdeni do prave v LPG verzi a jsem happy. Na co auto za 300k ?!

0/0
8.3.2011 19:53

u.boat

Re: jednickovej golf nebo brouk z brazilie

bezpečnostní normy + emisní normy = na naše silnice to semí

0/0
8.3.2011 22:42

u.boat

Re: jednickovej golf nebo brouk z brazilie

*nesmí

0/0
8.3.2011 22:43

cenzore_zdar

Re: jednickovej golf nebo brouk z brazilie

Kdyz by to melo LPG tak emise jsou v cajku, bezpecnostni normy to je prave ta blbost, i dneska potka clovek staryho golfa na silnici. A ma snad zakaz? Ne

0/0
9.3.2011 8:31

1000mb

Re: jednickovej golf nebo brouk z brazilie

Jenže ten sterej golf už tady nějakej pátek jezdí,nebo jezdil v EU.Nový auto,který neplní emisní a bezpečnostní normy,nemůžeš do prpvozu přihlásit,i kdyby sjelo z linky včera.jediná teoretická možnost je udělt přestavbu

0/0
9.3.2011 10:44

Racky

Proč ne..

Klidně bych do takového auta i šel. Co člověk potřebuje za fáro. Jen aby to odjelo z domu do obchoďáku a zpátky. Kdyby to stálo 50-70tis, jelo to 60km/h (takže by to nesmělo na dálnici), odvezlo 2 lidi (4 nouzově) a nerezlo to (karoserie z plastu), šel bych do toho, kdybych auto potřeboval.. Na to, že to bude stát na sídlišti a chátrat, je to ideální .. I by to mohli prodávat jako kapotovaný skooter, ale aby to šlo řídit s řidičákem B.

Víte kolik aut by se pak vešlo na sídliště? Byl by konec s přeplněnýma ulicema. Jen přesvědčit lidi, že nemusí vlastnit 2 tunový a 5metrový hovado kvuli cestám po přeplněných městech. Sámo, že na delší cesty by to nebylo.. Ale kdo je na tom jako já, že všude jezdí busem a jen nárazově potřebuje pekáč, je to pro něj jak dělaný.. Půjčovny aut totiž asi moc nefungujou :(

0/0
8.3.2011 18:42

TrueRobos

Re: Proč ne..

Přesně tak, nevím, co tu "praví motoristi" řeší, ve městě potřebujete motorizovaný nákupní vozík, co nejmenší, co nejúspornější, s co nejjednodušší nakládkou a vykládkou tašek s nákupem. S Hummerem si hoši jeďte blbnout někam na pole...

0/0
9.3.2011 22:46

Věnceslav-Kolo

Nemám názor

Já mám VW Golf 2.0 TDI Highline 103 kW r.v.2010

0/0
8.3.2011 15:56

MerlinMagic

Re: Nemám názor

On už je tady zase. Tak to je konec diskuse. Takže pro neznalé, tohoto "člověka" doporučuji ignorovat.

0/0
8.3.2011 15:58

cenzore_zdar

Re: Nemám názor

Tak to ses fak borec koupit némecký das pekáč za česka předražená cena. R^

0/0
8.3.2011 19:41

Olds

Re: Nemám názor

R^R^R^

0/0
9.3.2011 10:41

nazor7

Hledáme modelky na předvádění nového vozu.

Podmínky konkurzu:  výška maximálně 150cm

0/0
8.3.2011 15:01

l.g

Bezpečnost

U dnešních "normálních" aut činí bezpečnostní prvky zhruba polovinu ceny vozu. Co jsem zaslechl, tak Nano má plastová ložiska kol a podobné vychytávky v evropském provozu zcela nemyslitelné. V případě, že by chtěl Tata splnit bezpečnostní normy pro Evropu, Nano by nestálo 35 tisíc ale minimálně okolo 150-180 tisíc. A to už si snad člověk rači koupí Dacii.

0/0
8.3.2011 14:50

Salada

Re: Bezpečnost

Opravdu si myslíte, že to má plastová ložiska kol? Taková nemá ani nejlevnější čínsý moped. A i pochybuji, že by něco takového šlo vyrobit.

0/0
8.3.2011 15:20

Ardan

Re: Bezpečnost

Vyrobit by šla. Je otázka materiálu ,požadované zátěže a životnosti. A taky peněz. A navíc tak nějak nevím kde by se uplatnila.

0/0
8.3.2011 18:19

MerlinMagic

Re: Bezpečnost

Plastová ložiska kol...tak takovou blbost jsem dlouho nečetl...a to jako valivá nebo kluzná. Možná tak ložiska s plastovou klecí, to je ale naprosto normální.

0/0
8.3.2011 15:31

cenzore_zdar

Re: Bezpečnost

Nano je prodejny tak max do 60 tisic. Stejne jako ruska Lada 2105. Zaty prachy super nove auto na 5 let. Za vic penez hnusnej pekac co nejede a nic nevydrzi.

0/0
8.3.2011 19:43

l.g

PIXL

Dovedete si představit, jak se z takového auta vystupuje v garáři, která má strop vysoký 2,2m?

0/0
8.3.2011 14:43

ADix

Re: PIXL

Tohle píšete i v diskuzích o Lamborghiny ?

0/0
9.3.2011 7:26

maruširi

Chtěl bych vidět nějaké crash testy

těhle rakviček.

0/0
8.3.2011 14:30

MerlinMagic

Re: Chtěl bych vidět nějaké crash testy

Chtěl bych vidět crash testy mopedů a kol.

0/0
8.3.2011 15:26

Věnceslav-Kolo

Re: Chtěl bych vidět nějaké crash testy

Je to indický LOW-END a v testech dopadne, jako Dacia Duster maximálně 3 hvězdičky.

0/0
8.3.2011 16:51

u.boat

Re: Chtěl bych vidět nějaké crash testy

Ale při střetu tata s dusterem bych raději byl v tom dusteru ;-)

0/0
8.3.2011 22:49

wildos

Re: Chtěl bych vidět nějaké crash testy

zapomněl si na haldex ;-D

0/0
9.3.2011 10:58

cenzore_zdar

Re: Chtěl bych vidět nějaké crash testy

Mno tak takovejhle mini vuz bude jezdit prevane ve meste a tam pri dodrzeni rychlostnich limitu by to mel clovek prezit. Rozhodne to nebude horsi jak v padesatce obtocit favorita o sloup :-D

0/0
8.3.2011 19:47

entony13

Raději budu jezdit v autě

a tak tyto karikatury mne nechávají v klidu. Bezpečnost, pohodlí, kvalita zpracování to je u mne rozhodující, cenu neřeším, ale to bych si raději koupil Toyotu Aygo a nebo C1, slušná kvalita, i když je vyšší cena. Také si nekupuji olétaný vrtulník, i když bych na něj měl :-). Lepší jezdit vlakem, než jezdit touto jezdící rakví, stačí se projet po našich silnicích a hned chce člověk SUV, blbci řidiči a silnice samá díra

0/0
8.3.2011 13:37

MerlinMagic

Re: Raději budu jezdit v autě

Uznáš, že každý na tom není co se týká financí stejně jako ty? Tu poznámku o vlaku nechám raději bez komentáře a řidič jsi jistě lepší než všichni ostatní. Ach jo, ta samolibost a nafoukanost.

0/0
8.3.2011 13:45

dracekvo

Re: Raději budu jezdit v autě

raději za 30 feldu než tohle s pochybnou dostupností ND

0/0
8.3.2011 14:31

MerlinMagic

Re: Raději budu jezdit v autě

Ono se to ještě ani nedováží a ty už víš, že na to nebudou díly?

0/0
8.3.2011 15:28

dracekvo

Re: Raději budu jezdit v autě

Znáš indy? Já s nima spolupracuju a horší sebranku jsem nezažil. A vzhledem k prodanému množství jinde ve světě jejich dostupnost bude určitě úžasná.

0/0
8.3.2011 16:29

MerlinMagic

Re: Raději budu jezdit v autě

Mimochodem, proč sem vůbec něco píšeš když se tě to vůbec netýká?

0/0
8.3.2011 13:49

cenzore_zdar

Re: Raději budu jezdit v autě

Mno z tec htrech aut (C1,107,Aygo) vypada toyota aspon trochu reprezentativne. Ale uprimne bych si nekoupil ani jedno a duvod? Na to jak to je priserne odrbany auto, tak je to neuveritelne drahy. A kdyz jsem videl v tovarne jak to tam vyrabej, tak se opravdu plati "za napad" nez za auto. PS: Za napad myslim realizaci te tovarny z ktere to chrli ty auta - pac to maji fakt vychytane" R^

0/0
8.3.2011 19:51

pteryx

Divím se že k nám Tata nevozí standardní produkci,

jistě by prorazil. Tata zdaleka nedělá  jen Nano. Asi nechce vyděsit Evropské výrobce k smrti, Fiat Punto za polovinu by pro ně nebyl dobrou zprávou. Tak to zkouší "směšným" autíčkem.

0/0
8.3.2011 13:16

Martin667

bál bych se v tom jezdit

ne opravdu tohle je teprve rakev, žádnej smart ale rakev

0/0
8.3.2011 13:01

MerlinMagic

Re: bál bych se v tom jezdit

A proč?

0/0
8.3.2011 13:04

pteryx

Re: bál bych se v tom jezdit

Máš auto na ježdění, nebo na bourání?

0/0
8.3.2011 13:17

pteryx

Re: bál bych se v tom jezdit

Jinak to bude jistě mnohem bezpečnější než jezdit na mopedu.

0/0
8.3.2011 13:18

cenzore_zdar

Re: bál bych se v tom jezdit

nebo ve favoritu ci felicii

0/0
8.3.2011 21:47

dracekvo

:)

A v garáži z toho vylezu jak?

0/0
8.3.2011 12:58

MerlinMagic

Re: :)

Blbě, ale na parkoviště u paneláku je to dobrý.

0/0
8.3.2011 13:06

TrueRobos

Re: :)

Dveře s otvíráním nahoru nemusí být extra vysoké, pokud auto sedí nízko, ne?

0/0
9.3.2011 22:48

fatmike

To nejsou auta, ale motorky se střechou...

0/0
8.3.2011 12:51

pteryx

Re: To nejsou auta, ale motorky se střechou...

Vždyť přesně o to Tatovi jde.

0/0
8.3.2011 13:19

MerlinMagic

Pixel

vypadá dobře a jeho motor také. Jako druhé auto do rodiny by to bylo dobré. Rozhodne cena.

0/0
8.3.2011 12:36

výstřik inteligence národa

Na otočení se na pětníku není třeba měnit auto

stačí tomu dát hodně silnej motor a zadní náhon:-)

0/0
8.3.2011 12:05

acpu

Re: Na otočení se na pětníku není třeba měnit auto

Ahaaa.... A píšete o autě nebo mlýnu?

0/0
8.3.2011 12:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.