Diskuze

Tata posílá nano do Evropy a vymýšlí nové, které se otočí na pětníku

Před dvěma roky Ratan Tata, vládce indické automobilky, které dal jméno, prohlašoval, že jeho nejlacinější auto světa Nano dorazí za rok za dva do Evropy. Legrační, malá, úzká nana s designem kontejnerů na plastový odpad zatím na našich silnicích nepotkáváme. Ani na domácím trhu si nevede velkolepě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AR

ADix

9. 3. 2011 7:53
...

Pokud to nebude bezpečné aspon jako smárt a cena do 100 000 s klimou a takovýma capinama, tka je zbytečné to tady nabízet...

0 0
možnosti

u.boat

8. 3. 2011 22:47
ten popis řízení zadních kol

jsem nějak nepobral...

"Přední kola se natočí do velkého úhlu, vnější zadní kolo se třeba při parkování točí jedním směrem, VNITŘNÍ PAK OPAČNÝM 8-o??

0 0
možnosti
M

Mychal.B.

9. 3. 2011 10:40
Re: ten popis řízení zadních kol

jako tank ;-)

0 0
možnosti
JH

duch zavražděného iuose

8. 3. 2011 20:31
hmm

v tomhle je budoucnost městských cest

0 0
možnosti
C

cenzore_zdar

8. 3. 2011 19:53
jednickovej golf nebo brouk z brazilie

na nase prachy to tam stoji nove 50 000kc. Takovejhle pekacek na dojizdeni do prave v LPG verzi a jsem happy. Na co auto za 300k ?!

0 0
možnosti

u.boat

8. 3. 2011 22:42
Re: jednickovej golf nebo brouk z brazilie

bezpečnostní normy + emisní normy = na naše silnice to semí

0 0
možnosti
R

Racky

8. 3. 2011 18:42
Proč ne..

Klidně bych do takového auta i šel. Co člověk potřebuje za fáro. Jen aby to odjelo z domu do obchoďáku a zpátky. Kdyby to stálo 50-70tis, jelo to 60km/h (takže by to nesmělo na dálnici), odvezlo 2 lidi (4 nouzově) a nerezlo to (karoserie z plastu), šel bych do toho, kdybych auto potřeboval.. Na to, že to bude stát na sídlišti a chátrat, je to ideální .. I by to mohli prodávat jako kapotovaný skooter, ale aby to šlo řídit s řidičákem B.

Víte kolik aut by se pak vešlo na sídliště? Byl by konec s přeplněnýma ulicema. Jen přesvědčit lidi, že nemusí vlastnit 2 tunový a 5metrový hovado kvuli cestám po přeplněných městech. Sámo, že na delší cesty by to nebylo.. Ale kdo je na tom jako já, že všude jezdí busem a jen nárazově potřebuje pekáč, je to pro něj jak dělaný.. Půjčovny aut totiž asi moc nefungujou :(

0 0
možnosti
MR

TrueRobos

9. 3. 2011 22:46
Re: Proč ne..

Přesně tak, nevím, co tu "praví motoristi" řeší, ve městě potřebujete motorizovaný nákupní vozík, co nejmenší, co nejúspornější, s co nejjednodušší nakládkou a vykládkou tašek s nákupem. S Hummerem si hoši jeďte blbnout někam na pole...

0 0
možnosti
V

Věnceslav-Kolo

8. 3. 2011 15:56
Nemám názor

Já mám VW Golf 2.0 TDI Highline 103 kW r.v.2010

0 0
možnosti
M

MerlinMagic

8. 3. 2011 15:58
Re: Nemám názor

On už je tady zase. Tak to je konec diskuse. Takže pro neznalé, tohoto "člověka" doporučuji ignorovat.

0 0
možnosti
N

nazor7

8. 3. 2011 15:01
Hledáme modelky na předvádění nového vozu.

Podmínky konkurzu:  výška maximálně 150cm

0 0
možnosti
LG

l.g

8. 3. 2011 14:50
Bezpečnost

U dnešních "normálních" aut činí bezpečnostní prvky zhruba polovinu ceny vozu. Co jsem zaslechl, tak Nano má plastová ložiska kol a podobné vychytávky v evropském provozu zcela nemyslitelné. V případě, že by chtěl Tata splnit bezpečnostní normy pro Evropu, Nano by nestálo 35 tisíc ale minimálně okolo 150-180 tisíc. A to už si snad člověk rači koupí Dacii.

0 0
možnosti

Salada

8. 3. 2011 15:20
Re: Bezpečnost

Opravdu si myslíte, že to má plastová ložiska kol? Taková nemá ani nejlevnější čínsý moped. A i pochybuji, že by něco takového šlo vyrobit.

0 0
možnosti
LG

l.g

8. 3. 2011 14:43
PIXL

Dovedete si představit, jak se z takového auta vystupuje v garáři, která má strop vysoký 2,2m?

0 0
možnosti
AR

ADix

9. 3. 2011 7:26
Re: PIXL

Tohle píšete i v diskuzích o Lamborghiny ?

0 0
možnosti
M

maruširi

8. 3. 2011 14:30
Chtěl bych vidět nějaké crash testy

těhle rakviček.

0 0
možnosti
M

MerlinMagic

8. 3. 2011 15:26
Re: Chtěl bych vidět nějaké crash testy

Chtěl bych vidět crash testy mopedů a kol.

0 0
možnosti