Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ženeva viděla legendární krasavce a vítala i delegaci tvůrců favorita

Ženevský autosalon letos otevřel už po jedenaosmdesáté. Za ta desetiletí viděl velké premiéry i epizodní hráče. A mladoboleslaváci tu "upekli" spolupráci s italským krejčím na – pro značku veledůležitém – favoritu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

martin600

ad Mercedes model CLS

Rád bych řekl, že Mercedes model CLS je nádherné auto, ale již v roce 2001 se začala výroba Volva s60 první generace a koncepce karoserie byla velice podobná. Zadní část vozu měla profil, jako mnohá kupé. Pouze Volvo užívalo označení "sport sedan".

0/0
13.3.2011 11:14

Věnceslav-Kolo

Nemám názor

Víc vám neřeknu

0/0
12.3.2011 20:42

nikotino

Hahaha

Ford Mondeo a legenda?;-D O tom autě jdou akorát legendy spojené se strašnou kvalitou a poruchovostí

0/0
12.3.2011 20:33

Martin_Happy

Re: Hahaha

myslíte Fordem tam, vlakem zpátky?

0/0
13.3.2011 0:47

Pavli1

Alfa Romeo

Alfa Romeo a.k.a. "značka z Arese" je již bohužel historie :-(

AR sídlí na HQ Fiat v Turíně...

0/0
12.3.2011 8:31

Homer2@

Redaktoři už zase přepisuji historii?

Docela by mě zajímalo jak se historie dá přepsat. Ale asi to v iDnes jde.

0/0
12.3.2011 7:22

mlčanlivý boban

Re: Redaktoři už zase přepisuji historii?

Buď rád, že už "nenastavují zrcadlo"... ;-D

0/0
12.3.2011 21:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.