Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vybíráme gumy na léto: s nejlepšími zabrzdíte o 22 metrů dřív

Největší rozdíl mezi dobrou a špatnou gumou poznáte na mokré silnici, zjistil velký test pneumatik německého autoklubu ADAC. V testu byly tentokrát i barumky, vedly si průměrně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cliff

prosím, přečtěte si to aspoň po sobě, než to dáte ven..

1) Na mokré silnici se auto s nejhorším obutím zastavilo auto o 22 metrů dále...

2) Čínské obutí Chengshan zcela propadlo na mokré silnici, zato v testu rychlosti opotřebení své soupeře na hlavu porazil.

Kolik máte povolených chyb na článek??

0/0
15.3.2011 8:50

loogieboy

Re: prosím, přečtěte si to aspoň po sobě, než to dáte ven..

;-DR^

0/0
15.3.2011 13:32

Charis Matic

ceny pneu

Předřečník p.janstanek se tu čílí nad tím, že je to v podstatě PR článek v němž jsou řidiči vybízeni ke koupi dražších pneu. Tak tedy p.Staňku - podíval jste se na ceny pneu do "renomovaných" eshopů ??? pro běžné rozměry pneu (195,200,205 x 50-65 x 15,16) začínají ceny "kvalitnějších" na cca 1200,- a končí na cca 2500,-  Takže proč bych měl vybírat nějakou obskurní značku pneu, když kvalitnější, a testy ADAC prošlá pneu má cenu o cca 200,- vyšší..?

0/0
15.3.2011 8:37

janstanek

past na trouby

Takovéto a podobné články mají jen přesvědčit troubovité řidiče, aby kupovali co nejdražší pneumatiky. Jak často jezdíte dvousetkilometrovou rychlostí na mokré  vozovce? A naopak, pokud se máte zabít, tak vám budou sebedražší pneumatiky prd platné.  Vše je to jen o stylu jízdy a co si budeme nalhávat, povolenou  rychlost překračuje v dnešní době jen  blb, protože pohonné hmoty jsou tak drahé, že se vyplatí dodržovat povolenou rychlost.

0/0
14.3.2011 19:35

Martin 2011

Re: past na trouby

Vaše myšlenkové pochody mě dostaly do rozpaků. ;-)

0/0
14.3.2011 19:49

kajak v zakoně

Re: past na trouby

no dobře.. tak každý nemůže být génius.., ale musela to vědět celá diskuze...?8-o

0/0
14.3.2011 22:46

Hroznej.puberťák

Re: past na trouby

No. To, že je to o stylu jízdy neznamená, že si obuju šlupky, co kloužou. Takové jsou nebezpečné, i když člověk jede pomalu. A co se dodržování nebo nedodržování rychlosti týče jen kvůli cenám pohonných hmot, tak to je dobrej blábol. Sice pamatuju naftu za polovic než je dneska, jenže plat jsem měl v tu dobu čtvrtinovej, takže furt jezdím o dost levněji než kdysi. Takže suma sumárum, blb je především ten, kdo šetří na gumách a pak ten, který se se zdražováním PHM neumí vyrovnat jinak než fňukáním, že jsou drahé.

0/0
14.3.2011 23:06

Martin 2011

Re: past na trouby

Jane Staňku věděl jste že spotřebu velmi ovlivňuje brždění a následná opětovná akcelerace? Ne? No ano je to fakt. Já osobně nebrzdím. A když už musím tak poté auto svými silami roztlačím na 80km/hod a teprve pak nasednu  nahodím motor a pokračuji v jízdě.R^

0/0
15.3.2011 0:02

loogieboy

Re: past na trouby

jsem zvedav, co mi budete vypravet az mi na mokru vlitnete do kufru... ;-D

0/0
15.3.2011 13:31

Hroznej.puberťák

Re: past na trouby

No přeci že ušetřil na jedné gumě dvě stovky...

0/0
15.3.2011 13:36

Hugi

odkaz

udělejte si v tom sami jasno.... http://www.e-pneu.cz/testy_pneu.php

0/0
14.3.2011 19:35

Martin 2011

Re: odkaz

Děkujeme za reklamu R^

0/0
14.3.2011 19:50

suchar

Re: odkaz

to není reklama, ale odkaz na přehled testů roku 2011 ;-)R^

0/0
24.4.2011 8:39

Hroznej.puberťák

No jo,

0/0
14.3.2011 18:20

Hroznej.puberťák

Re: No jo,

... přes tejden nebo o víkendu přezujem, sněžit už nebude a na hory se nechystám...

0/0
14.3.2011 18:21

kajak v zakoně

Re: No jo,

mno když mohlo tuhle sněžit v říjnu, může klidně v dubnu..;-)

0/0
14.3.2011 22:47

Hroznej.puberťák

Re: No jo,

Tak ať, stejně nejezdím denně, tak počkám, až to zas roztaje ;-)

0/0
14.3.2011 23:08

username

ehm

no poté co nám byla nabídnuta účast v takovýchto testech spolu s nutností koupit si reklamu už tak moc těmto testům nevěřím. Tedy ne že by ty čínské šmejdy nebyly nejhorší, ale pořadí na prvních několika místech, kde jsou faktické rozdíly minimální, považuji za čistě reklamní záležitost, stejně tak jako absence/účast těch kterých značek. Tj. kupte si to nejlevnější z horní třetiny a budete spokojeni.

0/0
14.3.2011 17:53

doktorem-za-dva-dny-v-plzni

fuldy

Měl jsem fuldy a můžu doporučit. výborné za sucha a ještě lepší za mokra. Akorát se rychle sjedou (po 40tis km). Takže letos vyzkoušim něco jiného

0/0
14.3.2011 17:50

cufir-mufir

Re: fuldy

a na můj vkus jsou dost hlučné...

0/0
15.3.2011 11:21

TTRX - bratranec děda Vševěda

A co Primeros gumy?

Na léto taky dobrý...

0/0
14.3.2011 16:40

Wladimir Graupele

Re: A co Primeros gumy?

Kde máš bráchu?

Už jsem ho tu dlouho neviděl, asi jim ve skladu zabavili počítač.

0/0
14.3.2011 21:27

TTRX - bratranec děda Vševěda

Re: A co Primeros gumy?

jj, nějak se odmlčel. Taky mně chybí ty jeho odborné radyR^

0/0
14.3.2011 22:13

Škubi

Rozdíl 22 metrů

samý metry, ale nějak jsem si nevšiml rychlosti, z níž se brzdilo...

0/0
14.3.2011 14:17

Lobos

Re: Rozdíl 22 metrů

No...jestli to bylo ve Schodovce... tak to muselo byt nadzvukovou...ta auta jsou preci nejlepsi na svete;-) Tak to nebude tema gumama ale tim autem;-D

0/0
14.3.2011 14:22

Škubi

Re: Rozdíl 22 metrů

Oktávka II RS zabrzdí z 200 na 0 na dvou metrech - pak se z palubky vysune takovej malinkej nožíček, kterej řidiče šeškrábe z předního skla :-DDD

0/0
14.3.2011 14:38

Lobos

no neco na tech brzdach asi je....

musi byt pekne jedovaty... svezl jsem se a byl jsem poradne otravenej :D

0/0
14.3.2011 14:47

Podrazza

Re: Rozdíl 22 metrů

0/0
14.3.2011 14:35

Podrazza

Re: Rozdíl 22 metrů

80km/h

0/0
14.3.2011 14:36

Škubi

Re: Rozdíl 22 metrů

Díky!!! A to je nějaký standard, nebo jsem jenom slepej...? 8-o

0/0
14.3.2011 14:38

Podrazza

Re: Rozdíl 22 metrů

einen überstandart von ADAC 2011bezahlt

0/0
14.3.2011 14:44

suchar

Re: Rozdíl 22 metrů

80 km/hod

0/0
24.4.2011 8:40

suchar

Re: Rozdíl 22 metrů

Když auto obuté do vítězných plášťů už z rychlosti 80 km/h

zcela zabrzdilo a stojí, druhý vůz na propadlících stále ještě jede

rychlostí skoro 47 km/h.

0/0
24.4.2011 8:41

superkutil

Kdysi jsem koupil auto i s pneu, zimními i letními.

Byly to Matadory, nejhorší pneu co znám. Ale kupodivu se na mém autě nechovají špatně, dobře sedí a nejsou hlučné. Mám s nimi však problém. Najel jsem na nich přes 90tis.km a vzorek se ani nehnul. Už jsem je chtěl dávno vyměnit, přeci jenom jsou 9let staré, ale vypadají pořád v pohodě. 8-o

0/0
14.3.2011 14:09

untermenschvonsocdem002

Re: Kdysi jsem koupil auto i s pneu, zimními i letními.

vy nabéháte ročne 10tis km na dvoukoláku, to sou mi věci8-o8-o

0/0
14.3.2011 14:13

MerlinMagic

Re: Kdysi jsem koupil auto i s pneu, zimními i letními.

Hele gumo, už přestaň a dej do placu něco rozumného...tedy pokud jsi toho schopen. Ty nejspíš jezdíš traktorem nebo žebřiňákem že tě tak uchvacují velká kola.;-D

0/0
14.3.2011 15:59

lekaj

Re: Kdysi jsem koupil auto i s pneu, zimními i letními.

Matadory jsou podle mne o trochu lepsi nez ty cinske noname. Ale na jezdeni se Skodou Favorit nebo 120L coz jsou nejrozsirenejsi auta u nas to staci.

0/0
14.3.2011 14:16

chanchez

Re: Kdysi jsem koupil auto i s pneu, zimními i letními.

To bych rozhodně netvrdil. Z osobní zkušenosti to mám vyzkoušené. 2 Škody Fabia, Farinova zatáčka na starém brněnském okruhu. Jedna Fabia na MP42 a druhá na Brilantis 2. Matadorky drželi, Barum klouzali. Takže bych to s tím moc nepřeháněl.

0/0
14.3.2011 15:03

TTRX - bratranec děda Vševěda

Re: Kdysi jsem koupil auto i s pneu, zimními i letními.

A jel jsi haťapkou?

0/0
14.3.2011 16:41

chanchez

Re: Kdysi jsem koupil auto i s pneu, zimními i letními.

1.2 TSI

0/0
15.3.2011 9:53

Podrazza

Re: Kdysi jsem koupil auto i s pneu, zimními i letními.

Už ti ztvrdly a jen tak je neojedeš. Přes léto je doraž a potom vyhoď.

0/0
14.3.2011 14:30

Lobos

Continental

Ani me neprekvapuje, ze se Continental umistili v te spicce.... preci nepospini svuj brand....

Ale jinak jsem je mel a pekny slupky... neni nad Michelin MXV R^ Mate za co zaplatite.....

0/0
14.3.2011 13:57

HrubesaMares

Cinska guma

je delana na zakazku MD - pouziva se v obdobi kdy sleze snih az do konce povinnosti pouzivat zimni gumy ;-)

0/0
14.3.2011 13:29

Muf007

Re: Cinska guma

To je pravda. Koupil jsem si kvůli tomu třetí sadu disků a už jsem je nazul. Počítám tak na měsíc na dva, než dám leťáky ;-D;-D

0/0
14.3.2011 13:39

kecálek_český

Re: Cinska guma

už jsem si říkal, že jsem asi sám, ale koukám, že nás je víc, super ;-D

0/0
14.3.2011 14:05

NovoCZ

Re: Cinska guma

R^

0/0
14.3.2011 14:16

Apophis1

Zavadejici test.

Co se tyce stavu za sucha, tak jsou si gumy temer vsechny rovny do par desetinek. Za mokra je taky dulezite jaky mate vzorek pro odvod vody a ty nejlepsi maji opotrebeni daleko vetsi nez ta posledni guma od cinana.!!

0/0
14.3.2011 13:11

MSG

V létě zásadně na sjetých zimácích

Myslím, že po zavedení povinosti mít zimní pneu budu dojíždět v létě zimáky, co mi už v zimně na silnici nepustí... tak se těšte..Rv

0/0
14.3.2011 13:06

S-Tony

Re: V létě zásadně na sjetých zimácích

Já koupím jendou za dva roky v prosinci zimní gumy. Jezdím na nich pořád. Před další zimou jen stačí přehodit zadní za přední a druhé léto je dojedu. Pak koupím další sadu.

Dva roky mám klid a co dva roky mám nové zimní, takže v zimě maximální bezpěčnost. R^

0/0
14.3.2011 13:37

Muf007

Re: V létě zásadně na sjetých zimácích

Jo dělám to stejně. Na malém autě do města a okolních kopců ideální kombinace. R^

0/0
14.3.2011 13:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.