Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Výmluvy na STK: Dozadu vidět nemusím, stejně mě nikdo nepředjede

Už padesát let provádějí stanice technické kontroly TÜV v Německu povinné prohlídky vozidel. Jeho technici se setkali i s touto výmluvou: Zadní mlhovky nepotřebuju, za takového počasí sedím stejně doma.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bitkar

vyfuk

ale s tou hlasitosti vyfuku je to pravda. me uz to taky 2x zachranilo. Uz mi tak tak zacal vjizdet do cesty, kdyz jsem mel prednost, ale nakonec se ohlidl.

0/0
21.3.2011 10:44

Fotze

česká naivita

Neuvěřitelné jak jste naivní a tomu článku věříte.

0/0
20.3.2011 13:54

S-Tony

STk na houby

STK je jen buzerace. Dokud auto umí jet aspoň z kopce a dokáže zabrzdit o strom, tak se není důvod řidiče buzerovat. ;-D

0/0
20.3.2011 9:09

Martin667

ale ona žádná ruská kára nemá zadní brzdy

0/0
20.3.2011 1:32

WIFI

Re: ale ona žádná ruská kára nemá zadní brzdy

LADy měly. :-)

0/0
20.3.2011 12:37

Jaroslav Olejár

hmmm...

a je to opravdu z Německa?! Ta zmínka o dálniční známce to docela shazuje, bo pochopitelně v Germanii nic takového neexistuje... Tož včil co s tím? Autor si to jako obvykle na iHeute cucá z prstu? No jo, není nad křišťálově nejdůvěryhodnejší server v Čechách...

0/0
19.3.2011 23:20

dafr

Re: hmmm...

No, já mám taky auto přihlášené v ČR a mám na skle, mimo jiné, i rakouskou dál. známku. Takže ten němec ji tam klidně mohl mít taky. Tož včil co s tím? Autor reakce nepřemýšlel, než něco napsal :-):-):-) Ale nic ve zlém, příteli. To se někdy stane.R^

0/0
20.3.2011 10:44

weizenkleie1

Re: hmmm...

;-D;-D;-D

0/0
20.3.2011 20:17

skokánek

S tím auotmatem

má ale pravdu,tam fakt ruční brzdu nepotřebujete;-D;-Djinak výmluvy jsou to úžasné ;-D

0/0
19.3.2011 21:56

petacx

Je hodnocení TÜV objektivní? Není :o

JSOU STATISTIKY TÜV REPORTU OBJEKTIVNÍ?

-

www.vw-passat.blogspot.com/2008/01/je-hodnoceni-tuv-objektivni.html

8-o

0/0
19.3.2011 19:57

f0rr35t

Re: Je hodnocení TÜV objektivní? Není :o

hm, hlavně že ti přijdou lidi na web, žejo :-/

0/0
19.3.2011 20:34

Rambo-x

Někdy je to nespravedlivý

Já mám 120tku,před měsícem jsem ji dělal emise a STK,STK jsem dělal o měsíc dřív než emise u jiné stanice než emise a prošla jen s 3 lehkými závadami,já se o auto pečlivě starám..................ale u motoru jsem čekal že nemůže projít emisemi,už jsem měl doma připravený jiný kdybych neprošel..........ale stal se zázrak,motor s najetýma 450000,vychlastanej se spotřebou 11 litrů a co klepal jak traktor a asi litr oleje spotřebou na týden prošel legálně emisemi,z toho jsem nemoh,já jsem čekal že mě hnedka poženou do pr....dele že si mám dát nový motor a ono nic,podle mě jsou emise zbytečný když to takhle dělaj aby se s tím nemuseli otravovat....................motor za dva týdny dojezdil,vylítla mu ojnice blokem ven,a takový motor prošel legálně emisemi,místo aby stát kontroloval toto tak dá na starou škodovku 10 litrů ekodaň[>-]

0/0
19.3.2011 18:38

f0rr35t

Re: Někdy je to nespravedlivý

pochop to - z čeho se nedají vytřískat prachy, to zeleného politika nezajímá EU

0/0
19.3.2011 20:36

petr____22

Re: Někdy je to nespravedlivý

Musi splnovat emise platne v dobe vyroby, takze bez problemu projde technickou a emisema i trabant nebo wartburg...

0/0
19.3.2011 21:40

Rambo-x

Re: Někdy je to nespravedlivý

Jenže problém byl že ten motor určitě nemohl splňovat ani emisní limity platné v té době,jak jsem psal,motor na konci životnosti,najeto přes 450 000 kilometrů,kouřil jak když zapálíš starou pneumatiku,žral litr oleje na týden a spotřeba benzínu lezla k 12 litrům,to nemohlo splňovat ani emisní limity z 50 let;-Dto prostě s tím nechtěli mít práci a ani se jim nechtělo seřizovat karbec,prostě řekli splňuje a napsali tam dobrý údaje,STK jsem radši dělal jinde,nechali by mi tam nějakou nebezpečnou závadu a já se pak rozsekám někde...hlavně že stát zavedl ekodaně,to je úplně bezůčelný chování když je toto možný,já bych měl být spíš rád že mě to zadarmo prošlo emisemi i motor který by jinde neměl šanci,ale já chci mít všechno v pořádku a ne podvodem,nový motor co jsem dal samozřejmě emisemi prošel normálně bez problému,s novým motorem sem si zajel i na nové emise jinam abych měl klid

0/0
19.3.2011 23:01

Quasi

Re: Někdy je to nespravedlivý

krasny kecy, emise musi byt pred STK, jinak ji nikdo neudela.

0/0
21.3.2011 11:58

Rambo-x

Re: Někdy je to nespravedlivý

Mě řekli že je jim to jedno,jestli jsou napřed emise nebo STK

0/0
21.3.2011 14:09

Jujing

Re: Někdy je to nespravedlivý

Pokud dobře čtu tak emise byli ještě platný (má tam jasně napsaný že měsíc před tím než propadly) tak kde je problém? ale v životě mně teda nenapadlo že na tom sejde a to sem na STK tak 2x do měsíce. Je pravdou že vždycky jedu nejdřív na emise..

0/0
22.3.2011 0:11

Neonym

lol

Při zkoušce ruční brzdy prasklo její lanko. V písemné stížnosti stojí: "Lanko prasklo, protože technik za brzdu zatáhnul jako vůl.";-D;-D;-D

0/0
19.3.2011 12:19

Dvořák pravdu nesnáší

Re: lol

To se mi taky stalo, sice neprasklo, ale mě ljsem chuť mu jednu vrazit.

0/0
21.3.2011 13:37

rytíř Smyl Flek z Nohavic

jedu do prahy po D8

a jsem rozčílen!!  Všimli jste si kam se posunula obec Praha a omezení hluku?

0/0
19.3.2011 12:07

Trupman

Re: jedu do prahy po D8

Zvykej si. Domkaři si postaví krásnej ťuťuňuňu růžovoučkej baráček na pozemku "se skvělou dopravní obslužností", a pak si stěžujou, že přes noc ta silnice hučí o decibel víc, než je norma. No co, jsme v Praze, tak posunem značku obce až na hranici katastru. Rv

0/0
19.3.2011 12:37

já George XVII

Re: jedu do prahy po D8

v tomhle místě bych baráček nechtěl. Vždyť jsou tam všude okolo zahrnuté skládky odpadu.

0/0
19.3.2011 18:22

rytíř Smyl Flek z Nohavic

Re: jedu do prahy po D8

je zahrnutá, to ničemu nevadí.

0/0
19.3.2011 18:27

pepa játro

Re: jedu do prahy po D8

nevydí. kromě možného zdroje vzlínání všech těch bordelů. tam si postaví barák ejn totální blázen

0/0
25.3.2011 7:48

Martin 2011

Re: jedu do prahy po D8

Všimli. Zvykej si. Za chvíly to bude všude. Řidiči budou mít v autech čidlo které bude hlásit všechny spáchané přestupky a pod kůží budeme mít čip z rohodnutí Bruselu.

0/0
19.3.2011 19:23

Pšenda

Re: jedu do prahy po D8

A ruku v ruce s tim se prodlizil placený usek z dalnicniho kilometru 0,0 na kilometr -3,5 (nebo tak nejak)

0/0
19.3.2011 20:42

tudykudy

kupuji funglovky

Na STK jsem nikdy nebyl,moje auta šla vždy po třech letech provozu do světa..

0/0
19.3.2011 9:39

Crocodylus anthropophagus

Re: kupuji funglovky

A co jako? To si na tebe proto máme chtít sáhnout, nebo co? ;-D

0/0
19.3.2011 10:12

mf809

Re: kupuji funglovky

Ty jses ale spravnej chlapak! Ja nosim jedine Armani obleky a boty z krokodyli kuze ktere vyhazuji po pul roce noseni (neprodavam, vyhazuji). Tak ted jsem se sveril jako ty o sve nadlidskosti a budu cekat az se mi ostatni svabi pokloni. Prober se ;-D

0/0
19.3.2011 11:07

Martin 2011

Re: kupuji funglovky

Armani obleky jsou pro chudší vrstvu. Rozhodně to není nic extra.

0/0
19.3.2011 19:23

f0rr35t

Re: kupuji funglovky

wow, tak to úplně mění můj pohled na svět ;-D

0/0
19.3.2011 13:07

bushman 777

Re: kupuji funglovky

a nešel bys s nima i ty?;-DRvX

0/0
19.3.2011 15:51

fjmikes

Re: kupuji funglovky

Jezis, to je chlap jak ma byt. A jeste pozlacenej.

0/0
19.3.2011 17:43

Roumen

Ty zadni blinkry jsou malo oranzovy.

To mi trochu vyrazilo dech, ale uznal jsem to. Oduvodneni me ale dorazilo. Ze kdyz budu BLIKAT(!) obouma blinkrama, tak za mnou nikdo nerozezna, jestli blikam blinkrama, nebo svitim couvackou. 8-o

Nakonec jsem to ale pochopil: "Kdyz si je tady na miste vymenite, tak vam to dam. Mate stesti, cirou nahodou tady mame obchod s nahradnima dilama, takze tamhle si ty zarovky muzete koupit." ;-O

0/0
19.3.2011 9:35

ExpertNaVsechno

Nedá mi to, abych nekomentoval tu hlášku s lékárničkou.

Mám dojem, že kvalifikovaná zdravotní sestra by toho s kusem provázku dokázala ošetřit víc než někdo, kdo lékárničku otevřel poprvé v životě. Nějaká prošlá resuscitační rouška na tom nic nezmění.

0/0
19.3.2011 2:11

kajak v zakoně

Re: Nedá mi to, abych nekomentoval tu hlášku s lékárničkou.

přesně tak.. R^

0/0
19.3.2011 2:15

ivošek z gmailu

Re: Nedá mi to, abych nekomentoval tu hlášku s lékárničkou.

Plně souhlasím R^

0/0
19.3.2011 6:02

Reeve

Re: Nedá mi to, abych nekomentoval tu hlášku s lékárničkou.

Navíc spousta zdravotníků (nejen lékaři, ale i některé sestry) u sebe neustále mají základní vybavení pro první pomoc. Můj známý - lékař má v autě vždycky připravenou brašnu se základní traumatologickou výbavou včetně základních potřeb pro šití. Bohužel, nesplňuje požadavky vyhlášky, takže vzadu má lékárničku ještě jednu - předpisovou.

Mimochodem, moc k popukání mi nepřišla ani hláška s nefunkční ruční brzdou a automatem. Neboť automatická převodovka má stupeň "P" = parkování, kdy jsou poháněná kola zablokovaná podobně jako při použití ruční brzdy (akorát výrazně spolehlivěji).

0/0
19.3.2011 6:03

cassul

Re: Nedá mi to, abych nekomentoval tu hlášku s lékárničkou.

Ano, přesně tak. Můj otec je lékař a vozí trvale svůj "pohotovostní kufr", který má vybavený podle svého a se kterým pochopitelně umí pracovat. Před pár lety, cestou na dovolenou nás v rámci nějaké akce zastavili policajti a chtěli vidět lékárničku. Zkoušeli jsme to okecat, ale nedali se, pohotovostní kufr je nezajímal, přestože by se v něm našly asi i porodnické kleště. Museli jsme vyložit celé auto, abychom se dostali k rezervě, kde byla lékárnička od novoty auta.

0/0
19.3.2011 8:29

vita.nek

Re: Nedá mi to, abych nekomentoval tu hlášku s lékárničkou.

Největší paradox je, že i sanitky musí mít v kabině lekárničku, co na tom, že vzadu mají zdravotnické vybavení za miliony a nikoho z posádky by ani nenapadlo při nehodě lékárničku hledat.

0/0
19.3.2011 12:43

vítr_v_zádech

Re: Nedá mi to, abych nekomentoval tu hlášku s lékárničkou.

No, dojem nemusíš mít, to je jasné. Zdravotní sestra, respektive jakýkoliv zdravotník to umí. Ale jejím autem nejezdí jen ona. To nelze zaručit. Přičemž ta lékárna je samozřejmě výbava toho konkrétního auta a ne té sestry.

0/0
21.3.2011 11:14

kajak v zakoně

STK je pouze pro nový auta..

starší auta si to většinou zaplatí a tudíž je to celé naprosto nahouby.. Neznám nikoho se starším autem, kdo by šel na normální stk.. Ví to všichni, ale každýmu je to fuk.;-DRv

0/0
19.3.2011 1:57

blekekeke

Re: STK je pouze pro nový auta..

Určitě?

0/0
19.3.2011 5:58

ivošek z gmailu

Re: STK je pouze pro nový auta..

Vždycky jsem měl starší auto a vždy jsem ho měl ve stavu, kdy zcela bez problémů prošlo STK. Proč? Ne kvůli nějaké blbé STK, ale proto, že v tom autě vozím sebe a svoji rodinu. Kdyby žádná STK nebyla, udržoval bych si to auto ve vlastním zájmu v dobrém stavu taky.

0/0
19.3.2011 6:01

modryblazen

Re: STK je pouze pro nový auta..

má pravdu na STK pravidelně uplácím a v pohoděR^

0/0
19.3.2011 8:18

ivošek z gmailu

Re: STK je pouze pro nový auta..

A ty případné vážné závady vám na vašem vlastním autě nevadí? 8-o Protože pokud je auto v pořádku, není důvod k uplácení a pokud v pořádku není, je to alespoň pro mne osobně dostatečný důvod ty závady ve vlastním zájmu opravit.

0/0
19.3.2011 8:27

rolb

Re: STK je pouze pro nový auta..

Plně souhlasím. Vážné závady radši na vozidle nemít. Bohužel třeba STK  Na písečné u Chomutova tam se říká technikům klokánci, protože pořád mají připravené ve předu na montérkách kapsičky pro úplatky. Tam vyhazují i za banality jen aby člověk musel zpátky na stk. 

0/0
19.3.2011 21:46

Karel Endler

Re: STK je pouze pro nový auta..

Proto jezdi radši na Spořickou.

0/0
24.3.2011 8:12

ivošek z gmailu

Re: STK je pouze pro nový auta..

Mimochodem, aby nevznikl nějaký omyl - STK mě taky prudí a považuji ji za zbytečnou státní buzeraci. Ale ne proto, že bych se bál, že tou kontrolou neprojdu, ale právě proto, že si své auto vždy osobním servisákem nechávám udržovat ve výborné kondici průběžně a ne jen jednou za dva roky.

0/0
19.3.2011 8:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.