Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Ford Focus je výpočetní středisko, které stále skvěle jezdí

Ve třetí generaci zpohodlněl, zluxusněl a z extravagantního mladíka se stal usedlý strejda. To není kritika, jen konstatování. Dospělost se nevyhne nikomu, ani novému Fordu Focus. A jako každý pán v letech začal být opatrnější a vybavil se moderní hlídací technikou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

islandan

Proč tolik

(zbytečné) elektroniky? To se snad shlédli ve Volvu?

P.S. Ještě měli zabudovat možnost jednotlivé funkce zaheslit, to by byla zábava...  ;-D

0/0
10.4.2011 10:06

nadrchalp

Focus v kombíku

Focus se mi nikdy nelíbil, a proto jsem zvolil něco jiného, ale teď ten nový v kombíku vypadá dobře ;-) Jde jenom o to, kolik to bude stát, když si ho člověk průměrně dovybaví. ?!?

0/0
30.3.2011 15:16

cannabis

Focus

Focus se mi vždycky líbil, ale teda tady u toho modelu pěkně pohnojili ty zadní světla...Rv

0/0
30.3.2011 10:42

damianx

Re: Focus

Naprostý souhlas.

0/0
3.4.2011 20:31

dedust2002

Focus

je v klidu auto a muzete knucet jak chcete. Mozna bych ocekaval nejakej posun, ale zatim jim strategie oprasovani deset let staryho auta docela vychazi. Konkurence se mezitim logicky dotahla, ale ziskovost bude pocitam slusna...

0/0
29.3.2011 16:03

Věnceslav-Kolo

Fordem tam a vlakem zpátky

Než Forda tak to snad radši i Kia.

0/0
29.3.2011 15:52

Einstein

Metóda focusov a omylov

.

                       Ford    P O K U S

.

0/0
29.3.2011 13:56

grw

pozadí

omg... Focus zase ztratil něco ze své designové jedinečnosti.. Měl jsem uplně první (krásnou) generaci, ještě k tomu 3.-dveř. kupé, takže vážně krása.. Ale panebože co to přišlo teď??? Co má znamenat ten zadek alá Hyundai? Dle mého názoru nejnepovedenější zadek na trhu... RvRvRv ;-(

0/0
29.3.2011 10:33

Škubi

Re: pozadí

To auto je celý takový asijský... :-/;-(

0/0
29.3.2011 10:34

Hagenbaden

Re: pozadí

Rekl bych spis, ala auto s <> ve znaku.

0/0
29.3.2011 10:37

grw

Re: pozadí

že jo, prostě něco mezi korejci a francouzi ;-(

0/0
29.3.2011 11:37

pokladník

Před dvanácti lety se při premiéře modelu Focus

> Před dvanácti lety se při premiéře modelu Focus

Myslím, že Focus měl premiéru spíš před třinácti lety.

0/0
29.3.2011 8:27

Sucipej Roznec

milion bitu?

Neslo by napsat megabit?

0/0
28.3.2011 23:04

bitkar

Re: milion bitu?

slo, ale to neni nic moc rychlost :)

0/0
29.3.2011 10:29

nadrchalp

Re: milion bitu?

Nešlo, protože se to nerovná, víme :-P 1 xx = 1024 xx ... za "xx" si dosaď, až se dočteš, jak to je ...

0/0
30.3.2011 15:19

Antonín, topič

Re: milion bitu?

Kdybyste tak blábolil o něčem, čemu aspoň zhruba rozumíte.

Teoretická propustnost CANBus je 1 Mbaud.

0/0
5.4.2011 8:53

Antonín, topič

Hm,

na co je parkovací asistent, kterej zaparkuje na místo, do kterýho se trefí i poloslepá babička? Na druhou stranu kontrola únavy je možná zajímavá, i když nejsem přesvědčen, že u mikrospánku je nezbytně nutné mít zavřený oči.

Otázka však je, kolik navíc to stojí a kolik navíc to bude stát, až se to pokazí a výpočetní středisko řekne "Nikam se nejede, volej servis."

0/0
5.4.2011 8:55

Milenius

Proč Ford?

Ford už to docela přehání. Nemá špatná auta, ale to dnes nemá skoro nikdo.  Hraje si na prémiovku, marketing se snaží, ale prostě to prémiovka nebude. Proto ty prodejní výsledky v poslední době. Renault ho už předběhl, ostaní mají také dobrá auta, tak proč dát za Focus o 100-200 tisíc víc, když za 300 tisíc je zde třeba Renault Megane, FIat Bravo, Hyundai i30 nebo Kia Ceed. Tyhle automobilky si na nic nehrajou, dávají zákazníkům přesně to, co chtějí - málokdo potřebuje tuhle elektroniku a milión asistentů. To patří do BMW nebo Mercedesu a ne do mainstreamových značek. Navíc jeho design není ničím výjimečný, nikdy nepřišel s vlastním řešením a vlastním stylem, jen přebírá prvky ostatních. To může fungovat chvíli, ale ne pořád.

0/0
28.3.2011 20:50

hefaistosh

Re: Proč Ford?

Není to o tom co kdo potřebuje.Jde o pokrok.A na designu se toho zas až tak moc vymýšlet nedá.Zákony aerodynamiky a konstukce vozidel z hlediska splnění bezpečnosti platí pro všechny automobilky stejně.A není v tom jen ford.V každé době se najde automobilka ,která určí trend na další období a ostatní naskočí do rozjetého vlaku.A zrovna ford má svůj osobitý styl.

0/0
28.3.2011 21:52

Martin 2011

Re: Proč Ford?

Laskavě si asistenty jízdy nechte ve fordu a necpěte nám je do BMW a Mercedesu. To je hrozná móda tohle pomáhání řidiči. Kdyžbys chtěl skladové auto od BMW nebo MB tak nenajdeš jediné bez těchto asistentů.

0/0
28.3.2011 22:53

Crocodylus anthropophagus

Re: Proč Ford?

Myslím že Ford ani diskutující je tam necpou. Cpou je tam především výrobci. A co tobě na nich tak vadí? Při běžné jízdě o nich ani nevíš a jak zařídit aby se ti na budících objevilo žluté smykující autíčko snad víš.

0/0
28.3.2011 23:34

Martin 2011

Re: Proč Ford?

Vadí mi že jsou to z mého pohledu nesmysly a jen další věc co se může pokazit.

0/0
29.3.2011 10:38

wildos

Re: Proč Ford?

Asi si nikdy nekupoval bmw nebo mercedes. Vzhledem k tomu , že většina kupujících těchto značek si auto sami nakonfigurují tak jak jim to vyhovuje. 

0/0
29.3.2011 8:51

Martin 2011

Re: Proč Ford?

Jistě si se dočetl že píšu: SKLADOVÉ AUTO!!

0/0
29.3.2011 10:37

wildos

Re: Proč Ford?

jojo skladový  to je právě ono prostě nechceš nekupuj, ale spusta lidí si to koupí, protože to prostě chtěj .

0/0
29.3.2011 13:18

Martin 2011

Re: Proč Ford?

Nechtěl jsem a nekoupil. Musel jsem objednat. Osobně nechápu důvody proč to lidi chtěj.

0/0
29.3.2011 19:20

quagaar

Re: Proč Ford?

no to holt asi bude tím, že DSC je standardní výbava u BMW. čím že to jezdíš prosímtě?

0/0
29.3.2011 11:26

poručík Frank Drebin

Re: Proč Ford?

Ja měl za to, že DSC plní funkci ESP, resp. DSC je tovární označení BMW pro ESP :-P

0/0
29.3.2011 16:41

Martin 2011

Re: Proč Ford?

Já se přece nebavím o ESP...které se u BMW dá lehce vypnout. Ale o systémech kontroly jízdy v pruhu, kontroly únavy, mrtvého úhlu, odstupu...

0/0
29.3.2011 19:19

Mikrospánek

Re: Proč Ford?

Nikdy nepřišel s vlastním řešením? Já myslím , že první řada Focusu byla docela inovativní.... ale Vy prostě nemáte rád Ford, no....a z těch co jste napsal je ten Ford zdaleka nejlepší...;-)

0/0
29.3.2011 8:22

Milenius

Re: Proč Ford?

Proti jejich autům nic nemám, ale ano máte pravdu, že nesnáším jeho filozofii, kdy z lidí dělá blbce. Když slyším kecy o kinetickým designu (který v podstatě dělají všechny automobilky dávno před Fordem, jen kolem toho nenadělají tolik řečí), tak se mi otevírá kudla v kapse. Nebo koupí od PSA naftové motory, nazvou je po svým, vyjadřují se o nich jako by je vyvinuli, přitom je akorát sprznili, protože jsou to ty nejčadivější a nejporuchovější dieselové motory (vždyť taky američani na naftu nejezdí, přestože zde mají své středisko). Ford Ka pro ně dělá Fiat, ale když jsem slyšel, jak ho představovali a kolem řečí toho nadělali, jak je to pravý Ford, tak to je demagogie největší. Prostě nemám rád, když mne kravaťáci vodí za nos, v tomhle směru překonávají i VW, který ale aspoň má svůj styl, svůj přístup a svou kvalitu (i když jejich naštěstí už mrtvé PD a řeči kolem něho si s Fordem v ničem nezadají).

0/0
29.3.2011 10:54

grw

Re: Proč Ford?

ne ve všem, ale v něčem máte určitě pravdu..

0/0
29.3.2011 11:41

Hulu

proboha proč

musejí všechny palubní desky vypadat jako ty nejlevnější hi-fi věže z před 10 let ...

0/0
28.3.2011 20:31

Hagenbaden

Re: proboha proč

Interier je trochu ala Hyundai (nebo, jak se to pise)

0/0
29.3.2011 10:39

grw

Re: proboha proč

přesně, taky vám to asociuje hifky Sony, Phillips, atd. ? ;-DRv

0/0
29.3.2011 11:42

Rambo-x

:-)

.................Jeden hlídá, jestli nevyjíždíte z pruhu, druhý zda držíte správný rozestup za vpředu jedoucím vozem, třetí přepíná dálková a potkávací světla, čtvrtý hlídá víčka řidiče, jestli se sama nezavírají..............ještě asistent jestli se řidiči nechce na malou nebo na velkou,jestli ho nebolí hlava,nebo jestli nemá špatnou náladu,ty jo zachvíli bude za člověka auto řídit počítač,zlatá škoda 120:-) tam se aspoň za mě elektronika nestará kam jedu a co dělám,elektronika může být prospěšná,například ABS,ale zase se to nesmí podle mě přehánět,zachvilku člověk nebude ani umět řídit

Jako ale jinak se mě auto líbí,že by mělo být usedlý se mě nezdá

0/0
28.3.2011 20:31

bitkar

Re: :-)

je fakt ze v takovych autech muze jeztit i totalni nymand. Coz je zhouba pro provoz na silnicich. Ani parkovat uz nemusite, hlidat nic, muzete jezdit ospaly apod. Podporuje to v lidech "vohnoutstvi". Za chvili nebude potreba mozek pouzivat vubec, secko za vas vymysli nejaka ridici jednotka.

0/0
29.3.2011 10:31

dracekvo

:)

Jak dlouho ta krabička elektroniky vydrží jezdit?

0/0
28.3.2011 16:29

Crocodylus anthropophagus

Re: :)

Všechny ty fičury co jsou v článku jsou za cenu bratru okolo 700000 a i tam se dá dál připlácet. Kolik lidí si takové auto koupí? Moc asi ne, protože za ty peníze už je možné koupit vůz vyšší třídy.  Na ulici nejčastěji potkáš provedení Holota edition s bídou za poloviční cenu a tam té elektroniky zase tolik nebude.  

0/0
28.3.2011 16:41

Andee

Re: :)

Já třeba kupuju přesně obráceně. Lepší dobře vybavené auto nižší třídy, než vyšší "holaso".

0/0
28.3.2011 17:43

Hagenbaden

Re: :)

Presne muj nazor. Nemam rad auta stredni tridy se svihadlama na zadnich oknech, ale hlavne, ze mam velke auto. Radeji bych si koupil  naslapaneho Fíčuse (bez asistentek :-)), nez oholeny mondeo. Ono za 650k je Mondeo fakt hodne holy. Mluvim o novem aute, nez se tu objevi flame, jak je vyhodny si kupovat jety auta. Nekupuju, nechci!

0/0
29.3.2011 10:37

Antonín, topič

Re: :)

Popravdě řečeno, mně nikdy nezajímalo, jak se stahujou okýnka na zadním sedadle.;-D

0/0
5.4.2011 8:57

Sucipej Roznec

Re: :)

Ty ficury nestoji vic, nez desetinu cenikoveho priplatku. Tohle rozvrstveni vybav ma za cil jen optimalne pokryt siroke spektrum moznosti kupujicich. Na holotach je marze minimalni a automobilky vydelavaji hlavne na tech vybavenejsich modelech. Ja proti tomu nic nemam, jen rikam jak se veci maji.

0/0
28.3.2011 23:06

Darien

TAk vida, jak jsme každý jiný

mě se tenhle design naopak líbí hodně moc, a vůbec mi nepřijde usedlý. Parádní.  Za pár let o něm budu jako o ojetině asi dost uvažovat.R^

0/0
28.3.2011 16:00

Honx

Re: TAk vida, jak jsme každý jiný

Budu hádat - předchozí verze Focuse se ti nelíbila. To je totiž ono, záleží na tom jaký měl člověk vztah ke "starému" vzhledu.

0/0
28.3.2011 16:01

Darien

Re: TAk vida, jak jsme každý jiný

No vtip je v tom, že líbila, ale tahle se mi líbí víc. A abych ještě doplnil svůj vkus, tak auto, které se mi líbí vůbec nejvíc je Mazda CX7 a pak  Volvo XC60.  Ale tohle jak jsem tu viděl na obrázcích, tak na první pohled líbilo moc a naštvala mě kritika autora, že že jsou tyto hladké tvary "usedlé" tak jsem šel do diskuse a nestačím se divit:) Ale vkus nikomu nenařídíš...

0/0
28.3.2011 16:05

grw

Re: TAk vida, jak jsme každý jiný

Mazda R^R^V

0/0
29.3.2011 11:44

bx777desta

pro manzelku idealni

ale za 360 prece jenom trochu dost, pockam rok az ho stahnou a asi ji ho koupim, hlavne s parkovacim asistentem :-))

0/0
28.3.2011 15:56

cenzore_zdar

at fotd postavi klon WRC fiesty 4x4, nechcem STcko

s predohrabem!R^

0/0
28.3.2011 15:42

ciban

foto

me by zajimalo, jak se podarilo ridici, na te posledni fotce, dostat volant a ruce do takoveto polohy v zatacce :)

0/0
28.3.2011 15:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.